Huomenia täältäkin. Voi hitto et oli vaikee yö, piti 2 kertaa käydä vessas (eihän tuo oo viel montaakaan) muttaku heräsin ekaksi siihen et närästää niin et oksettaa ja toisella kerralla siihen et ukko työnsi polvella mahaan niin että meinasin esikoisen sänkyyn tipahtaa. Ja joka ikinen kerta kun kylkee kääntää niin herää siihen kun sattuu joko selkään tai lonkkiin. Kaippa ne jo tän synnytyksen jälkeen alkais tuolla OYSis mun selän kanssa jollekin et sen sais kuntoon joskus. Kun selkä on kipeenä pahasti jo ennen raskautta, niin onhan tämän mahan kanssa tuskallista. :|
Eilen sain sitte ensimmäisen itkukohtauksen illalla, kun ukon kans pidettiin pieni keskusteluhetki asioista. Päätin sit päästellä vähä "paineita" ja itkeskellä ihan kunnolla. Nyt paljon parempi olo, kun vähä sai purkaa tuntojaan taas eilen. Pitkästä aikaa mieskin 2 pv putkeen vapaalla niin ehti juttelemaan asioista kunnolla. Yleensä on hyvä että 1 vp viikossa, taksia kun ajaa. :|
Tulipas vuodatus, sori. Tais olla ensimmäinen laatuaan minulta.
Niin ja ostettiin ukon ja esikon kanssa eilen mun isälle synttärilahjaksi sellanen kahvikuppi mis lukee "Kesti 50 vuotta tulla näin täydelliseksi", kun isä siis täyttää 50v.
Devili + "Ana" 33+5
Eilen sain sitte ensimmäisen itkukohtauksen illalla, kun ukon kans pidettiin pieni keskusteluhetki asioista. Päätin sit päästellä vähä "paineita" ja itkeskellä ihan kunnolla. Nyt paljon parempi olo, kun vähä sai purkaa tuntojaan taas eilen. Pitkästä aikaa mieskin 2 pv putkeen vapaalla niin ehti juttelemaan asioista kunnolla. Yleensä on hyvä että 1 vp viikossa, taksia kun ajaa. :|
Tulipas vuodatus, sori. Tais olla ensimmäinen laatuaan minulta.
Niin ja ostettiin ukon ja esikon kanssa eilen mun isälle synttärilahjaksi sellanen kahvikuppi mis lukee "Kesti 50 vuotta tulla näin täydelliseksi", kun isä siis täyttää 50v.
Devili + "Ana" 33+5