Huomenta!
Ekaks :hug: :hug: kaikille suppareista kärsiville, kurjaa...
Pauna Tervetuloa turisemaan ja onnittelut uudesta tulokkaasta :flower: Hui, kun meni kylmät väreet kun kerroit taustastasi, en kyllä pysty kuvittelemaan mitä olet joutunut kokemaan :'(
Ihania masukuvia taasen ja
Marjutin pikkuinen, aww... :heart:
Täällä kanssa joulusta selvitty, syöden, kuinkas muutenkaan
Monella muullakin oli tällä viikolla neuvolaa, niin myös mulla huomenna. Punnitusta ootellessa...
Graavilohet oli meillä itse tehtyjä, joten tuli kyllä syötyä. On kyllä niin suurta herkkua että mukava oli saada näin viiden kuukauden tauon jälkeen... juustot jäi väliin, niitä saa mies kyllä tuoda mulle jo laitokselle sitten
Potkut senkun voimistuu,
Alisako se kyseli että tunteeko jo päällepäin, mutta ei.. Yksittäisiä kunnon voimapotkuja tulee sillon tällön, jotka ainakin omasta mielestä ite tunnen kädelle, mutta ei ole mies ehtinyt siihen hätään.. ei mene kyllä varmaan kauaa enää. Vaaville on tullu selkeä rytmi, illalla ja yöllä melskaa eniten. Toisinaan aamulla herätessä on jumpat menossa, maailman paras herätys. Valvoinkin tässä taas yks yö pari-kolme tuntia kun ei sitä malta nukkua kun toinen on hereillä.. Piparit oli murulle myös suurta herkkua, heti ilmoitti olemassaolostaan kun niitä söi.
Jahas, tällä viikolla olis ohjelmassa uusien rintsikoiden metsästystä, viime viikolla ei löytynyt kun kiireellä etsin... ennen oli 70D -koko, nyt ei 75D mahtunut... tai siis tuo isompi ympärysmitta on hyvä mutta tarttee vielä isomman kupin.. Erikoisliikkeeseen siis. Mähän kohta kaadun näitten kannujen painosta
Täytys käydä niitä vakuutuksiakin kyselemässä.
Mukavaa viimestä tämän vuoden viikkoa kaikille ja voikaahan hyvin!
ALM ja kulta 22+0 :heart: (poks! Pääsee täyttään kelan papereita huomenna)