<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Joo mystisyyttä täälläkin B) Me päätettiin ettei ainakaan vielä kerrota eteenpäin, vaikka palavasti haluaisinkin :D Siispä pysyy salaisuutena kunnes lipsahtaa :saint: Kummallakin kyllä näkyi niin selvästi että itekin osattiin katsoa!

Noh, muuta en kerennytkään :wave:
Ihanat joulut kaikille :xmas:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 20+3
 
Iloista ja stressitöntä Joulua kaikille! Voikaa ja syökää hyvin! :p :xmas:

Varanikki - En oo tunnistanut. Varmaan joku aukko tiimarivihossa ;) . Useampi vuosi vierähtänyt MitäsNytillä, tosin pari viime vuotta vähemmän aktiivisesti, että varmaan sun nikki on tuttu ainaki.
 
Hianot vauvamasut Maira ja Johjo :heart:

Mulla ei talvitakkia edes tiedossa, tuskin sen mallisia edes tehdään :LOL: Vanhaa laskettelutakkia olin suunnitellut käyttäväni koko talven mutta kas kummaa, kiristää pirulainen jo :kieh: Menen siis takki auki ja sisällä kaulaliinaa ja villapaitaa.

Täällä myös joulukuusi koristeltu ja miehen kanssa vietetään perinteisesti aaton aattona eli eilen kahdestaan joulua, avataan toistemme lahjat ja nautitaan :heart: Ihania lahjoja oli ukko taas löytänyt :'( Aattona keskitytään lasten iloon ja riemuun B)

Katsu74 :hug:

Ja paremmalla ajalla taas, menee vähän pätkittäin tää mun vastaaminen :D

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 20+4
 
hauskaa joulua kaikille toukokuisille!

puoliväli lähestyy kovaa vauhtia, 29. päivä tätä kuuta on 2. ultraääni. Minä haluan tietää sukupuolen, mies ei. Mies kuitenkin haluaa tulla mukaan ultraan :D Varoittelin jo että voi olla, että asiaa ei voi olla huomaamatta. Hän väitti, ettei kuitenkaan osaa tulkita ultrakuvaa =) Ainakin edellisen lapsen toisessa ultrassa kulkuset vilkkuivat niin, ettei niitä voinut olla huomaamatta :D

Kaikki on sujunut tähän mennessä hyvin, hemoglobiini oli jopa noussut, samoin paino 4 kg :whistle: ... verenpaineet ok.

Toivottavasti teillä kaikilla on rauhallinen joulu!

Joulumieltä toivottaa sibirica, J. 1v 4kk ja masuasukki 19+0
 
Päivää!

Siksi vaan kyselen tuota tunnistamista, kun joku siellä harmaana multa kyseli että olenko toisellä nikillä odotuspuolella :D :D :D

Meinasi jo jouluaaton eka itku päästä kun en löytänyt etukäteen ostamiani luumuja ja sekahetelmiä mistään |O Tein sitten vaan rusina-glögisopan :p Riisipuuro hautuu hellalla, karjalanpaisti odottaa leivarin lämpiämistä (umpijäässä tosin :ashamed: ) Ja kinkku jäähtyy hellalla - pientä puraisujälkeä pienempänä tosin.. :whistle: :whistle: :whistle:

Jep, mutta oikein ihanaa ja tunnerikasta (teidät tuntien hyvät kiukkupussit ja itkuiikat ja herkistelijät :heart: ) joulua, ja muistakaa paljon vettä ettei itse muistuta sitä possua pyhien päätyttyä :D :D :D :xmas:

VN (pirpiz) & Rääpylä 21+5 :heart:
 
Oikein rauhallista joulua kaikille! :heart: :xmas:

Mä oon ainakin nyt jo niin hyvin mussuttanu kinkkua et tarttis alkaa vissii rajottaa...Mut ei pysty..noh, kerran vuodessahan sitä vaan... :D

Maira ja mytty 16+2
 
Tasan viikko ultraan <3 =)

Hyvää joulua kaikille, nyt se rumba on ohi =)

Päiväkotiasiasta vielä ni oma kanta on siihe että mieluusti oisin kotona ollu pienimmän kans mut talous ei antanu periks ja teki todella hyvää hänelle irrottautua musta ja alkaa olee lapsi. Hän siis oli kuin iilimato mun jalassa :D ja en usko että pois otan tarhasta koska kehitykselle niin hyvä siellä olla vaikka olis sen muutaman tunninki vaa päivässä ja itekin saa vähän "vapaa-aikaa".
 
Hauskaa joulua kaikille :xmas: !

Kiirettä on pitänyt töissä ja monta sivua oli tullut tekstiä kun en oo vaan jaksanu tulla koneelle istumaan iltasella vaan oon kaatunu suoraan sänkyyn kun on ollu mahdollista.

Ihania masukuvia oli taas.

Mä sain eilen niin parhaan joululahjan kun autolla ajaessa tunsin monta potkua keskellä masuu :heart: . Ennen oon vaan kyljellään maatessa tuntunu ja nyt aamustikki istuen tunsin taas.

Selis ja "mötkäle" 17+0 poks
 
tyttö on nuo supistelut kyllä tosi kurjia ja säikäyttävät pahasti. :(

ALM Sen unohdin vielä sanoa, että kun makaat selinmakuulla lattialla, niin pidä polvet koukussa niin, että jalkapohjat ovat lattiassa. :)

Ihania vauvamasuja laitettu :heart: Itellä niin olematon noihin verrattuna :D


Janskuliini Tiedän tunteen, kurjia matkalaisia nuo supistukset :hug:

Maira Täälläkin kinkkua mussutettu jo useamman päivän ajan :D :p Pitäs todellakin rajoittaa jo..

Selis Ihana lahja :heart:

Täällä 2 aamua mennyt jo itkun kanssa, supistelee edelleenkin ja varsinkin öisin, onneksi ovat kivuttomia. Omasta mielestä niitä tulee aika paljon, mutta öisin en pysy kärryillä kuinka useasti. Tänään supistellut myös päivällä vaikka oon levänny ja nukkunu ihan koko päivän tähän asti.. :'( Aamusta soitinkin synnärille ja kysyin, että milloin pitää huolestua.. Sitten vasta, jos ovat kivuliaita tai vuotoa alkaa ilmenemään taikka sitten, jos ikein säännöllistyvät. Nytkin niitä tulee, kun istun tässä koneella.. Alamaha menee kovaksi ja siellä tuntuu kuin olisi joku iso ilmakupla, joka ei pääse eteenpäin.

Maanantaina soitan heti aamusta neuvolaan ja haluan lääkärille ajan. Saa kuyllä joku katsoa, että onko tämä normaalia, kun näin pitkin päivää supistelee. Mukava olisi myös, jos lääkäri kurkkaisi tuonne alapäähän, että mikä siellä tilanne :( En vaan voi mitään, että kovin on vahva tunne,ettei tätäkään vauvaa saada syliin asti :'( :ashamed:

Anteeksi näin masentava teksti.. :ashamed:
 
Heissan :)

Alisa84: :hug: Toivotaan että kaikki on kunnossa :heart:

Täällä on mutusteltu kinkkua myös napa rustaten, mutta kyllä se on vaan niiiiin hyvää... :p Eilen oltiin mummon tykönä ja tänään sitten iskän tykö.

Oon vissiin ollu superkilttinä tänä vuonna, ku lahjojakin tuli monta kassillista..? Olin kyllä sanonut kaikille, että ei tarvita mitään ja santsaisivat sitten siihen lapseen.. No meiän äitee oli kyllä ostanu ihania mammavaatteita mulle :heart:
Ja sit saatiin astiastoon jatkoa, ja muuta kivaa keittiöön.
Isäntä osti buzz-pelin ps3:lle mulle :D Sitä on sit tänään pelailtu urakalla jo :whistle: Sisko oli ostanu vauvalle jo yhen bodyn, jossa tekstinä "Äidin ja isän kulta".

Alaselkä vähän juiminu tääl, ja tuntunu et missään ei oo hyvä istua. Rääpäleen potkut alkanu tuntuu hieman kovemmilta, mutta en oo vielä huomannu et tuntuis masun läpi ..

Mutta nyt valmistelee lähtöä sinne iskän tykö..

Hyvää joulupäivää kaikille :heart:

Miikulainen ja rääpäle 19+3 :heart:
 
Voi Alisa :hug: Toivottavasti kaikki on ok ja pääsisit heti maanantaina tarkistuttamaan tilanteen, niin ei tarvitsisi huolehtia.

Minä sain ihan parhaan joululahjan eilen illalla joulupöydässä, kun tunsin kaksi aika napakkaa potkua tuossa keskellä masua. Jotain merkkejä nuppunen vihdoin antoi olemassaolostaan :heart:
Lapset sai kivoja lahjoja ja itsekin tuli illalla jos jonkinlaista urheilulajia harrastettua uuden nintendo wiin parissa :) Mieskin muisti bodyshopin lahjakortilla, vaikka ei pitänyt mitään toisillemme ostaa :) Kohta lähdetään mun äidin luo syömään ja availemaan lisää lahjoja.

Uskaltaudun sitten minäkin masukuvan laittamaan B)


zizilisko+nuppu 18+0
 
Alisa oikein iso :hug: Toivotaan et kaikki on vauvalla hyvin.

Mulla on vähän kurkkukipu hellittänyt mut ääntä ei tule enää :kieh: lapset on kyl mielissään siitä ku äiti ei voi korottaa ääntään heille :LOL: ja nokka vuotaa :snotty: tosi kiva nukkua ku henki ei kulje ku perär..... kautta :kieh: Mut eiköhän se siitä.

Täällä kans syöty kinkkua ja laatikoita niin ettei enää tee niitä mielikään. Vähän jäi lanttu ja porkkanalaatikkoja kaikki muut laatikot meni. Ja ihan hyvä et ei jäänytkään hukkaan heitettäväks. Meillä ei syödä jouluruokia ku aattona ja joulupäivänä. Meillä ei lapset syö laatikoita ku paitsi toi nuorimmainen. Huomenna sit pizzan hakuun :p

Pukkikin kävi eikä nuorimmainenkaan pelännyt yhtään. Lahjoja tuli monta säkillistä eli kilttisti ollaan oltu :D

Mut nyt jos menis sohvalle pitkälleen ku nuorimmainenkin vihdoin ja viimein kävi päikkäreille ku vieraat lähti.

Ei muuta ku joulun jatkoja :xmas:

baby dream ja masuasukki 18+5
 
Alisa :hug: . Täälläkin vähän ite pelästyin kun mua supisteli keskiviikkona ja vielä eilenkin hiukan. Mulla johtui ihan varmaan liian raskaasta työstä eli nyt tarvii kunnolla höllätä tahtia ja sanoa etten tee! Toivottavasti pääset kuiteski tarkistaa mielenrauhan takia tilanteen.

zizilisko, sulla samallainen joululahja kun mulla :heart: .

Tänään oonkin tuntenut ihan hirmuisesti liikkeitä kun aikaisempiin vertaa. Aamusti tunsin selkeitä mylläämisiä ja juur nyt tuolla käy hirmuinen mylläys :heart: . Aivan ihanaa!!

Jouluruokia on tullu reilusti syötyksi hyvällä omallatunnolla oon syöny, kun ei tuollaista "reilusti" syömistä kuitenkaan normaalisti harrasteta. Ja tietty suklaata on kans maisteltu :p .

Selis ja "mötkäle" 17+0
 
zizilisko ihana maha sulla! :heart:

Alisa Toivottavasti kaikki menee hyvin! Malttia ja jaksamista! :hug:


Ihana joulu, eilen klo 17.00 kotiin josta 04.30 saakka isäntä pelas pleikkaria (heräsin kun tuli sänkyyn.. ) aamulla kauhee napina kun piti sen mummolaan lähtee siitä kuinka väsyttää, no, kumma juttu...Nyt oon illan kattonu kun se on kitannu kavereittensa kanssa kaljaa ja vein ne kaupunkiin..Äsken sanoin et lähen kotiin niin vastaukseks sain "jaa, mä tuun taksilla.." no aiku kiva...Joo, pitäähän sen saada viettää vapaa-aikaa kun tekee niin hemmetisti töitä, olis vaan kiva tietää koska on mun vuoro saada huomiota.. :ashamed: Ei ollu meidän eka joulu ihan sellanen kun ajattelin.. :/ Kai mä lähen mahan kanssa sänkyyn märehtii lisää...

m&m 16+4
 
Aww, oli aivan pakko tulla jakamaan tätä onnellisuuden tunnetta.. :heart: Tossa reilu 2tuntia sitten sain myös maailman parhaimman joululahjan :heart:

rupesin ihmettelee ku masu on oudon muotonen, ja sit menin selinmakuulle ja kattelin et näkeeks silmät oikein vai mikä on.. No laitoin sit käden massun päälle ja meni hetki ku tuli kunnon muljahdus! Ja sit rupesin nauraa onnesta ja pikkanen innostu vaan.. puol tuntia jakso mua ilostuttaa ja potkia sekä liikkua niin et tuntu liikkeet masun läpi.. Voi sitä onnentunnetta :heart:

Nyt vasta alan rauhoittua tästä fiiliksestä, että malttaa mennä nukkumaan..

Miikulainen ja rääpäle 19+4
 
Täällä menikin sitten joulu mahataudissa eli miehen tauti oli tarttuvaa sorttia. Äsken söin ekat jouluruoat...

Paljastetaanpa nyt sitten, että meille on tulossa kolmas poika :heart: Heti joululomalle jäätyäni alkoi mahassa mahdoton mylläys ja nyt noita liikkeitä on tuntunut päivittäin tosi runsaasti.

Katu ja Pömppis rv 20+3
 
Kiitos kaikille lohduttajille! :heart: Kävin tänään päivystyksessä antamassa pissanäytteen, mutta se oli puhdas, joten se ei noita suppareita aiheuta.. Yöllä niitä ei tainnut tulla ollenkaan eikä tänäänkään oo tullut kuin muutama, joten nyt näyttää paremmalta *koputtaa puuta* Jospa se tästä, onneks ti on neuvola.

zizlisko ihana masu :heart:

maira Jaksamisia, tiedän tuon kurjan tunteen :hug:

Ihanaa, kun suurin soa jo tuntee liikkeet ja osa jo tuntee ne masun päältä :heart: joko teillä miehet on tunnistanu liikkeet mahan päältä? Ite oon nyt tällä viikolla tuntenu ekat liikkeet masun päältä, mut aina se tuppaa karkaamaan, kun alan tunnustella. Nyt on muuten 4 päivää liikkeitä tuntunu, jospa ne tästä muuttuis ihan päivittäisiks :heart:

kaitsu no onpa kurjaa, ku otte joutunu sairastaan :hug:

Tännekin pukki toi lahjoja ihan liikaakin, näillä jaksaa taas ensi vuoteen. huomiset alennusmyynnit houkuttais aika paljonkin, ku sain henkka maukalle lahjakortin :p En vain tiiä, ostaisko itelle, pikkuselle vai molemmille vaatteteita :whistle:

Alisa & Hippu 18+4
 
Alisa84: Hyvä jos oli puhdas näyte ja jos ne supparitkin rauhoittunut. pidetään peukkuja, että eivät enää kiusais sua tollee. Ja ihanaa että sielläkin tunnetaan liikkeitä.

Isäntä pääs tänään aamulla töistä tullessaan kokeilee pikkusen liikkeitä, hymy nous korville toiselle ku pikkanen tönäisi pariin otteeseen sitä kädelle :heart:
Ja tänään oon ihan tietosesti moneen kertaan rauhottunu pitkälleni ja saanu monta tönäisyä, ihanaa :heart:

Siel henkkamaukalla on niiiiin ihania mammavaatteita sekä vauvanvaatteita.. Tiistaina mennään ultran jälkee isännän kaa vähän kiertelee kauppoja, ties vaikka jotain pientä kivaa tarttuis mukaan jo ;)
Äitee oli ostanu mulle just henkkamaukasta ihania äitiyspaitoja, niiin nättejä ja mukavia päällä.

Kohta on jo pyhät ohi, ja täällä alkaa pakkauspuuhat. Odottelen innolla, vaikka silti vihaan pakkaamista :D Isäntä sano, että hälle nousee jo stressi muutosta valmiiks, ja kovasti aikoo mua vahtia etten touhota liikaa :whistle:

Täällä alko eilen illalla jo tooosi kova tuuli, ja yöllä alko sit lunta pyryttää ja vieläki tulee. Olis tehny mieli lähtee ulos, mutta toi tuuli ei houkuttanu yhtään, etenkää ku en oo viel saanu sitä kunnon tuulta ja vettä hylkivää talvitakkia mitä kaveri luvannu mulle lainata raskaus ajaksi.

Vois mennä sohvalle löhöö ja kattelee dreamgirls elokuvaa kera suklaan ja glögin :heart:

Miikulainen ja rääpäle 19+4
 
Sunnuntaita :wave:

Alisa hyvä et pissanäyte oli puhdas.

Pauna Tervetuloa mukaan.

Mulla alkaa nyt helpottamaan toi kurkku kipu mut nokka vuotaa ja yskittää niin ja ääni palasi takas :D

Huomenna olisi neuvola ja samalla nuorimmaisen tehosterokote siihen kausi flunssaan.

Tiistaina olis mulla hammaslääkäri,mut saa nähdä mite on ku yskittää ja on toi nuha. Tekisivät mulle juurihoidon ja siinä pitäs sit olla tunti kita ammollaa,voi olla et joudun siirtää aikaa.

Täällä on kans ollut oikein kunnon lumimyräkkä joulu.

Mut nyt sohvalle kattoo nauhalta savuna ilmaan ennenku illalla tulee uudet ja samalla vikat jaksot.

Baby dream ja masuasukki 19 poks poks :heart: :heart:
 

Yhteistyössä