Huomenta!!!
Mairalle onnea rouviintumisesta! Kiva kuulla että päivässä kaikki meni hyvin ja oli ihana päivä :heart:
Unet mä en oo painajaisia nähnyt kertaakaan vissiin tän raskauden aikana, ja vauvauniakin aika vähän. Mut jostain syystä muutaman kerran vähän jotain seksiunen tyylistä kyllä :ashamed: .
Linea Negraa ei näy vieläkään.
Masun ympärys on mulla jo 112cm... Siis voi KÄÄK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paino on noussut 4,8kg tähän menessä ja mielestäni en oo "lihonut", mutta ilmeisesti masu on melkoisesti pompsahtanut. Hiphei. Tiistaina mulla on neuvola ja siellä sit katotaan ekaa kertaa se sf-mitta.. saa nähdä mikä se sitten on kun tuo ympärys on noin hurjan kuuloinen.
Liikkeitä mä tunnen melkein päivittäin jotain, mut välillä on paljon hiljasempiakin päiviä ja sit joskus oikein kunnon möyrintää. Vaihtelee ihan päivittäin.
Rakenneultra oli meillä tosiaan maanantaina. Sillon viikkoja 19+6 ja painoarvio oli 350g eli vastaa pieni poikanen edelleen 4 pvää isompaa kun viikkoihin nähden vois olettaa. Edelleenkään laskettua aikaa ei muuteta koska kyseessä on ivf-raskaus. Mut ei onneks anneta myöskään mennä sitä 2vkoa yli. Jesh.
Kaikki oli oikein kunnossa, pieni oli kovin vilkas eikä meinannut antaa tutkia sydäntä tai aivoja. Onneksi kätilöllä ei ollut kiire ja varmaan reilu 30min saatiin vauvaa katsella. Kovin hyviä kuvia ei saatu mukaan kun istukka on tossa navan kohdalla ja pieni käytti sitä tyynynä ja vielä piti käsiä naaman edessä. Mutta ainakin se neähtiin että kyllä se tosiaan 100% varmasti pikku-prinssi on :heart:
Täällä ollaan saikulla tänään, olis jouluun saakka, mut ma meen töihin kyl ainakin osaks päivää. Mulla kiukuttelee tuo issias, ja meinas päivällä itku tulla kävellessä, tuntu ku joku olis neuloja pistellyt tohon oikeaan pakaraan. Kävin sit hierojalla lekurin jälkeen ja hän tekee jäsenkorjausta myöskin, joten noita mun lonkkia vähän "retuutteli" ni nyt on pikkusen parempi. Tuntuu oikeestaan siltä että molemmat lonkat on ihan älyttömän "väsyneet" ja välillä toi oikea puoli oikeesti "lonksuu".. ihan hassua. Meinas että toi löystynyt SI-nivel olis painanut sitä issias hermoa ja siitä johtuis kipu. Lekurilta sain panadolia ja panacodia ja tosiaan saikkua jouluun saakka. Mut "aseman" puolesta pitää töissä ennen joulua kävästä vähän tonttuhommia toimittamassa ni käyn maanantaina. nyt on ihan maailman huonoin hetki ees olla ylipäätään pois. On aina niin älytömän huono omatuntokin kun ei töihin mee, mut ei se nyt auta. No tän päivän sit ainakin oon ja lepään. Kuulemma tekee hyvää vaihtelevasti kävellä, istua ja maata, ettei mitään tee liian pitkää aikaa. Mulla kun istumista on jo tunti per suuntaansa työmatkan suhteen ja työ toimistotyötä.
Pitää siis lähteä kohta tuon koiruuden kanssa lenkille. Täälläkin pakkasta joku n. 20astetta ja takkaa poltellut olen jo tovin tässä aamulla. Ei sitten käytä lämmitys niin paljon sähköä kun joka pvä polttelee tota varaavaa takkaa.
Ai niin onko teillä kellään
tukivyötä ostin keskiviikkona sellasen ja saa nähdä auttaako se tuohon ristiselkään / lonkkiin /issiakseen mitään. Ei varmaan kahteen viimeseen mut jos vaiks ristiselkään... aika kallishan se oli, 42eur. Mut netistä jos olisin tilannut olisin ottanut IHAN liian ison, aattelin automaattisesti että joku L koko olis hyvä, mut arvatkaas, toi vyö on kokoa S.. hiphei ja hurraa
Napsuneiti ja pallero rv20+3