Iltaa mammat,
josko täälläkin ilmoittautuisi välillä. Esikoisen tiimoilta tulee kirjoiteltua yhä tuolla Helmivauvoissa 09, mutta sielläkin harvemmin nykyään. Hengessä mukana silti
Oli tosi paljon luettavaa ja sivu 7 ei auennut olleskaan, joten ei tietoa mitä siellä olitte pulissut.
Emvlle kovasti nyt tsemppiä :hug:
Ihokeskusteluun Sanoisin että juup, iho on kuin jollain teini ikäisellä. Itselläni ei ollut edes silloin mitään tälläistä. Ekassa raskaudessa oli sama. Poskipäihin tulee oikein kipeitä paiseita, joita sitten koitan olla puristelematta, mutta en todellakaan lähde yleisille paikoille mätää tihkuva paise naamassa, vaan ensin tapan paiseen :kieh:
Apuja sain viime lääkärireissulla, kun valitin kunnolla asiasta, niin kirjoitti reseptisalvaa Skinoren joka polttelee nassussa oikein 'mukavasti', mutta tehoaa kyllä. Sen avulla ei ole tarvinnut puristella ja nassu rauhoittunut
Linea Negra tuli viime raskaudessa ja tyttö tuli. 29 vkolla tuli. Tummui ja piteni loppua kohden.
Katsu 74 :hug: ja teretulloo joukkoon! Joku muukin oli uusi :flower:
Haave Minusta vatsoja voi tehdä nii kauan kuin se tuntuu itsestä hyvältä. Kun maha kasvaa on kätevämpikin tehdä vinoja vatsoja enää.
Maira rouvalle onnea :flower: Itse elokuussa avioituneena on niin tuoreessa muistissa omatkin häät :heart: Nyt tuntuu että siitä olisi iäisyys.
Maira Täällä kans
häntä kipeä. Etenkin esim saunanlauteilla tai muilla kovilla penkeillä istuminen ei hyvä. Viime raskaudessa oli sama ja lopussa ihan selällään nukkuminen teki kipeää hännälle, argh!
Tyttö82 Mä näen kanssa milloin mitäkin unia, välillä painajaisiakin. Mun äiti kans kuollut jo -94 hoitovirheen takia psykiatrisessa. Siitä voiisi kanssa nähdä jos jonkin moisia painajaisia mutta aika on ilmeisesti parantanut haavoja. :hug:
Liikuntaa Yritän harrastaa yhä. Olen ikäni ollut kova jumpalla kävijä, 2-4x vko, mutta nyt tuon esikon kanssa lähinnä käyty 1x vko äiti-vaavi jumpassa ja kylläkin kärrylenkillä liki päivittäin. Bodybalancessa kävin eilen. Nyt kun miehen metsästyskausi loppuu ja josko kelitkin hiukan kirkastuu niin iltaisin pyrin käydä edes 1x vko kunnon hikitreenin, eli pumppia tai steppiähän se usein on. Iltaisin olen ollut oikein super laista p**ka lähtemään minnekkään kun pimeetä on ollut kuin mörön pyllyssä
Tänään olikin sitten ihanaa -15°c ja aurinko kirkkaimmillaan, mä saan niin energiaa auringosta
Noin muutes
liikunnasta voisin sanoa että suosittelen lämpimästi kaikille edes jonkun sortin kehonhallintaa, esim edes mammajoogaa tms. jos ei hikisestä hommasta tykkää, koska itse synnytyksen kokeneena ja suhteellisen kovakuntoisena ( viime synnytyksessä ) ihmettelen että kuinka joku rapakuntoinen ylipäätään jaksaa synnytyksen??? On se vaan sellainen suoritus, ettei sitä turhaan verrata marathoniin
Mitäs muuta tähän romaaniin , hmm, oli meillä neuvolakin viime vkolla:
Paino: sama
RR: 107/66..juu huippaa niin pirusti
Hemppa: 118
äänet oli niin ihkut, kuulin ne nyt dobblerilla ekaa kertaa, syke 145 :heart:
Hyvää yötä!
HM ja pikku prinsessa 10 kk ja tirppana 17+2 :heart: