<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Mairalle onnittelut avioliiton satamaan astumisesta.. :)

Häntäluu ei ole kipuillut, en tosin ole istumatyössäkään ja sohvalla loikoillessa tuskin rasittuu.. :whistle:

Painajaisia en ole nähnyt. Alkuraskauden aikaan näin todella paljon unia, ihan siis kaikenlaisia. Tuntui etten saa kunnolla nukuttua kun piti kaikkia niitä unia katsella. Mutta onneksi nyt on normalisoitunut sekin tilanne. Varmaan sitä jotenkin elimistö valmistautui suureen muutokseen ja kaiken maailman asiat piti käydä läpi.. Minun teoriani..

(.) Tänään oli rakenneultra ja kivi vierähti sydämeltä, kaikki oli masun asukilla oikein hyvin. Käyrillä meni normaalisti kaikki jutut ja siellä vauveli meille huiskutteli.. :heart: Niin ja meille tulee tyttö!! :heart: :heart:
 
Heippa!

Täällä sukupuoli ei selvinnyt pienellä. Majaili ihan perällä niin näkyvyys niin mahottoman huono. Istukka aivan liian alhaalla, nyt ensi kuussa pitää käydä tarkkailemassa jos se nousis. Etuseinämäistukka siis. Jos nyt se ei sit nouse niin sektio edessä..ja oon jo niin kauhistunut koko aiheesta... :ashamed:

Painajaisia täällä näkyy joka yö. Usein semmosia et vauvamme kuolee ym...nyt varsinkin näkee semmosia kun viikot jo niin lähellä poikien syntymä viikkoa.

Mie en nyt enempää kerkeä tässä työn ohessa kirjoittamaan. Koitan tulla hieman useammin nyt juttelemaan kanssanne.

Enkelipoikien äiti ja hippu 20+1
 
Enkelipoikien äiti: Piti heti käydä lukemassa mitä olet aiemmin kirjoitellut. Minullakin on enkelipoika, syntyi viikolla 36+3 istukan irrottua ennenaikaisesti. Minulle on lupailtu, että jos on mahdollista niin pääsisin synnyttämään ennen noita viikkoja. Minäkin olen nähnyt painajaisia vauvan syntymästä, aina siinä on mennyt jotain vikaan, paitsi nyt viimeisessä unessa kaikki meni hyvin.

Minä varmaan saan pidettyä mieheltä, ja muiltakin, salassa jos sukupuoli selviää. Hankintoja meillä ei ole mitään, kun tavarat on keväästä valmiina. Enkä muutenkaan uskaltaisi hankkia mitään.
 
Iltaa mammat,

josko täälläkin ilmoittautuisi välillä. Esikoisen tiimoilta tulee kirjoiteltua yhä tuolla Helmivauvoissa 09, mutta sielläkin harvemmin nykyään. Hengessä mukana silti :)

Oli tosi paljon luettavaa ja sivu 7 ei auennut olleskaan, joten ei tietoa mitä siellä olitte pulissut.

Emvlle kovasti nyt tsemppiä :hug:

Ihokeskusteluun
Sanoisin että juup, iho on kuin jollain teini ikäisellä. Itselläni ei ollut edes silloin mitään tälläistä. Ekassa raskaudessa oli sama. Poskipäihin tulee oikein kipeitä paiseita, joita sitten koitan olla puristelematta, mutta en todellakaan lähde yleisille paikoille mätää tihkuva paise naamassa, vaan ensin tapan paiseen :kieh:
Apuja sain viime lääkärireissulla, kun valitin kunnolla asiasta, niin kirjoitti reseptisalvaa Skinoren joka polttelee nassussa oikein 'mukavasti', mutta tehoaa kyllä. Sen avulla ei ole tarvinnut puristella ja nassu rauhoittunut :)

Linea Negra tuli viime raskaudessa ja tyttö tuli. 29 vkolla tuli. Tummui ja piteni loppua kohden.

Katsu 74
:hug: ja teretulloo joukkoon! Joku muukin oli uusi :flower:

Haave Minusta vatsoja voi tehdä nii kauan kuin se tuntuu itsestä hyvältä. Kun maha kasvaa on kätevämpikin tehdä vinoja vatsoja enää.

Maira rouvalle onnea :flower: Itse elokuussa avioituneena on niin tuoreessa muistissa omatkin häät :heart: Nyt tuntuu että siitä olisi iäisyys.

Maira Täällä kans häntä kipeä. Etenkin esim saunanlauteilla tai muilla kovilla penkeillä istuminen ei hyvä. Viime raskaudessa oli sama ja lopussa ihan selällään nukkuminen teki kipeää hännälle, argh!

Tyttö82 Mä näen kanssa milloin mitäkin unia, välillä painajaisiakin. Mun äiti kans kuollut jo -94 hoitovirheen takia psykiatrisessa. Siitä voiisi kanssa nähdä jos jonkin moisia painajaisia mutta aika on ilmeisesti parantanut haavoja. :hug:

Liikuntaa Yritän harrastaa yhä. Olen ikäni ollut kova jumpalla kävijä, 2-4x vko, mutta nyt tuon esikon kanssa lähinnä käyty 1x vko äiti-vaavi jumpassa ja kylläkin kärrylenkillä liki päivittäin. Bodybalancessa kävin eilen. Nyt kun miehen metsästyskausi loppuu ja josko kelitkin hiukan kirkastuu niin iltaisin pyrin käydä edes 1x vko kunnon hikitreenin, eli pumppia tai steppiähän se usein on. Iltaisin olen ollut oikein super laista p**ka lähtemään minnekkään kun pimeetä on ollut kuin mörön pyllyssä :eek:

Tänään olikin sitten ihanaa -15°c ja aurinko kirkkaimmillaan, mä saan niin energiaa auringosta :)

Noin muutes liikunnasta voisin sanoa että suosittelen lämpimästi kaikille edes jonkun sortin kehonhallintaa, esim edes mammajoogaa tms. jos ei hikisestä hommasta tykkää, koska itse synnytyksen kokeneena ja suhteellisen kovakuntoisena ( viime synnytyksessä ) ihmettelen että kuinka joku rapakuntoinen ylipäätään jaksaa synnytyksen??? On se vaan sellainen suoritus, ettei sitä turhaan verrata marathoniin :p

Mitäs muuta tähän romaaniin , hmm, oli meillä neuvolakin viime vkolla:
Paino: sama
RR: 107/66..juu huippaa niin pirusti
Hemppa: 118
äänet oli niin ihkut, kuulin ne nyt dobblerilla ekaa kertaa, syke 145 :heart:

Hyvää yötä!

HM ja pikku prinsessa 10 kk ja tirppana 17+2 :heart:
 
Huomenta!

Täälläkin elonmerkkejä =)
Kävin eilen lääkärissä sen kohdunsuun tilanteen vuoksi, sekä lonkka/selkäkivut ja nyt pääsin onneksi tutulle lääkärille joka samoin on meidän neuvolan lääkäri. Mä aloittelen sit äitiysloman näin sairasloman merkeissä. Eli saikulla olen äippäloman alkuun asti.

tyttö kyseli painajaisista ja täälläkin niitä on. Mutta liittyy taas enemmän mun ja miehen suhteeseen ja näin unia paljon siitä, että jään yksin lasten kanssa. :/

Mitähän muuta te olitta kommentoinee....
Haaveena äitiys onnea tyttö lupauksesta!!!
enkelipoikien äiti Ihanaa et sullakin oli kaikki ok ultrassa!!!

Tää meneekin sitten huomenna sinne vuorostaan. Vielä 1 yö...

buam ja myy 20+6
 
Alisa kerkesin just paranee lauantaiks ja olo oli jopa hyvä!Onneks niin! :)

Mulla on toi häntäluu ihan tuskasen kipee ja en ees tee istumatyötä, me ei ilmeisesti olla mun kropan kanssa asioista samaa mieltä... :whistle:
Liikkeitä oottelen et alkais tuntuu enemmän, sillontällön on jotain muilumista tuntunu mut aika harvakseltaan vielä..Noh, josko se siel kohta alkais mellastaa.. :)
Varasin meille just häämatkan, päätettiin että lähdetään heti helmikuun alussa Teneriffalle, hyvä nollaus ennen vauvarumban alotusta. :D

Mut nyt töihin valmistautuu!

Maira ja mytty 15+0 POKS :heart:
 
Mairalle onnittelut rouviintumisesta :flower:

Unista oli ollut puhetta, niin olen myös nähnyt välillä ihan himmeitä painajaisia, joissa on ihan kunnon juoni ja murhaajia yms. kamalaa. Yöllä kun semmoisen jälkeen herää ei paljon enää uni tule silmään. Muutenkin nyt raskausaikana on unet olleet jotenkin vilkkaampia ja selkeämpiä.

Liikuntaa mun pitäisi harrastaa enemmän, nyt on vaan ollut niin vaivainen syksy, että suunnilleen kaikki on jäänyt.

Linea negra tuli esikoisesta, joka on poika, en kyllä muista millä viikoilla, mutta jatkui ihan ylös asti. Tällä kertaa ei ole vielä tullut.

Monilla ollut jo mukavia ultrakuulumisia taas =) itellä on rakenneultra vasta loppiaisen jälkeen, mutta onneksi tässä on näitä jouluja välissä niin tuntuu että aika kuluisi nopeammin.

Liikkeitä tuntuu välillä aika paljonkin, luultavasti istukka on nyt muualla kuin edessä kun niin selvästi tuntuvat.

Mukavaa pakkasviikkoa kaikille!

miranth 17+0
 
Kirjotin pitkät ätkät ja jutut hävis taivaan tuuliin :kieh: :headwall: Nyt tulee huomattavasti lyhennelty versio.

Kaikille poksujille onnittelut, varsinkin puolivälipoksujille :heart:

Maira Hieno juttu, ettei tarvinnu omissa häissä olla kuumeinen ja kovin sairas. :) Oih, ihanaa! Määki haluisin ulkomaille vaikka keväällä vasta olin thaimaassa B) Teneriffalla on tullu käytyä, mihin päin meette?

Kaikille ultrassa kävijöille paljon halauksia hyvistä kuulumisista ja joku oli saanut jo tyttölupauksenkin :heart:

Täällä yöllä herättiin kahden aikaan ja silmät sain ummistettua uudelleen joskus siinä neljän jälkeen :headwall: Onneks ei tarvinnu tänään töihin, mää oisin muuten saanu olla siellä silmät ristissä |O Toivottavasti ens yö menee paremmin.

Täälläkin poksutaan 17+0 :D Nyt tuntuu, että viikkoja on jo huomattavasti enemmän, ku esim. viikolla 16 :saint: Puoliväli alkaa uhkaavasti läheneen :whistle:
 
jaahas ja pakkasta taas se -26... töihin lähtöön pitäis alkaa valmistuun.... toivoo aina vaan kunhan auto ei missään nimessä 40km aikana sano sopimusta irti vaikka hyvä auto niin eihän sitä koskaan tiedä.... tulis nopeesti aika kylmä eikä se apu täällä pohjoisessa ihan hetessä tule.... noh...
kiva kun niin monella on ollu hienoja ultrakäyntejä ja useampi jo tietää kumpi sieltä tuleepi :) voi että miekin odottelen sitä rakenneultraa joka on 18.1 huh sinne on vielä niin pitkä aika. Silmä tarkkana aijon olla josko sieltä se skupuoli seviäs...
niin oliko muilla käytöss sellaista masun lämmitintä? se on tosi ihana... villasta tehty niin on lämmin..

heissuli vei.. 16+2
 
Ultrassa on käyty. Vastasi viikkojansa mutta sukupuoltaan ei halunnut näyttää. Täytyy sitten jännittää ihan loppuun asti. Toisaalta ihan kivaa kun on yllätys.

Minä en muista unia enää herätessäni, eikä raskaus ole muuttanut sitä. Unenlahjat on kyllä parantuneet ja mielellään sitä aamuisin jäisi vielä peiton alle.

Liikuntaa tulee harrastettua liian vähän. Tänään sain kuitenkin ulkoiltua kun kävelin ultraan työpaikalta. Ihana aurinkoinen pakkassää, mikäs siinä taapertaessa.

Kleio
 
Vaunuista oli jossain välissä puhetta:
Minkälainen ikäero teidän lapsille on tulossa, jotka olette ostaneet tuplat? Meille ikäerroo tullee 2v4kk ja oon kovasti pähkäilly, jos laittas tuon vanhemman sit kävelemmään ja koitettas pärjätä noilla vanhoilla vaunuilla. Pitkillä lenkeillä myö ei kuitenkaa käyvvä ja kauppakii on ihan vieressä. Kiukkupäivän sattuessa vauvan vois sit laittaa rintareppuun (jota aikoinaan tuli paljonkii käytettyyn kaupunkireissuilla) ja vanhemman rattaisiin.

Vaunustressin keskeltä, Nappula& Iida 17+1
 
Haaveena äitiys:
Paljon onnea tyttöuutisista :heart:

Nappula:
Meidän lasten ikäero on 2v4kk eikä tarvittu tuplia. Esikoinen tosi reipas kävelemään ja käveltiin hoitomatkat jo ennen vauvan syntymää ilman vaunuja, aluksi niin että vaunut varmuuden vuoksi mukana ja lopuksi ihan ilman vaunujakin. Käveli siis 2-vuotiaana jo tosi reippaasti, nytkin 4-vuotiaana kävelee parin kilsan kauppareissut kitisemättä ja muutenkin jaksaa tosi hyvin, mun mielestä kannattaa totuttaa =) Kuopuksen kanssa en tiedä mitä tehdä kun ei musta oo yhtään niin reipas kävelemään ja kun tuplat kyllä hankitaan mutta niihin on jo kaksi matkustajaa :D No, se on sen ajan murhe :whistle:

Neuvolassa olin tänään esikoisen kanssa

Paino 71kg (62,6kg) :x
Verenpaine 114/66 (122/78)
Hemo 105 (124)
Sf-mitta 24 :D
Lapsiveden määrä normaali
Liikkeet/sydänäänet ++/++

Painosta ei sanonu mitään :eek: Ei edes laskenu viikkomäärää, tää neukkutäti kelpaa mulle B)
Paineet oli vähän laskenu, eilen lääkärin sisätutkimuksen jälkeen lukemat oli 153/66 :LOL: Joo 5min istuin ja kun mittasin ite ni oli laskenu 127/66 että ei ehkä mikään sopivin aika mitata verenpainetta.
Rautaa suositteli alottamaan, mut mä en halua :kieh: Pakko kai.
Sf-mitta oli aika mahtis! Samaa ollu edellisissä joskus 24-viikoilla.
Molempien sydänäänet kyllä löytyi mutta ei meinannut saada kuunneltua tiettyä aikaa kun vilistivät koko ajan alta pois :heart:
Esikoinen säikähti kun multa yhtäkkiä otettiin hemo sormesta eikä enää uskaltanut tulla mun lähelle, edes kotonakaan :ashamed:

Nyt viemään joulukortteja postiin ja nauttimaan pakkassäästä!!

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 19+2
 
Nappula: Meille tulee ikäeroksi 1v4kk-1v5kk ja sisarusrattaat välttämättömät vaikkei paljon liikutakkaan. Tietää tuollasen 1,5 vuotiaan että lähtee eri suuntaan ku pitäis. On tuo kuopus nyt jo sellainen velmu tyyppi :whistle: . Kontaten karkuun lähtee jos on ilkeyttä tekemässä (tyhjentää kaappeja tmv.) Esikoisen ja kakkosen ikäero oli vajaa 1v11kk ja oli tuplamatkarattaat. Ihan sen takia että pysyy kaupassa siis lähinnä kaupungilla ja lomamatkoilla tallessa. Ja jos ei jaksanu kävellä niin ei menny kiukutteluksi. Tuplamatkarattaita saa huuto.netistä ihan muutamalla kympillä.

Eilen oli sokerirasitus. Arvot jäi onneks alle, oli 5.0, 9.7, 4.8. Viikolla 28 pitää käydä uudelleen kun nuo kaks ekaa oli melko ylhäällä.

IhanaOmena: Mun kaveri teki niin et ultraaja kirjoitti sukupuolen lapulle ja näytti sen mun kaverille kun sen mies ei halunnut tietää. Kaverini osas kyllä pitää tiedon itsellään. Minulle ja yhdelle toiselle kaverille kertoi ennen synnytystä, mutta muille ei juuri siks ettei joku muu lipsauta. Ja tyttövaatteita ei ostellu etukäteen, pari vaatetta sillä oli mieheltä piilossa.

Johjo 20+2
 
Heippa pitkästä aikaa :wave: .

Kauheeta kiirettä pitänyt enkä oo koneelle ees kerinny. Mä oon ihan poikki, onneks huomenna vapaapäivä et saa hiukan levätä. Ois tarkotus olla kotona vaan ja levätä rauhassa, tekemättä mitään :ashamed: .

Mairalle vielä kerran onnittelut rouviintumisesta. Kivaa että häät meni hyvin ja kerkesit tervehtymään ennen.

haaveena äitiys, onnea tulevasta tytöstä :flower: .

Kovin moni oli poksunut jo puolenvälin ohi, onnittelut siitä :flower: . Itsellä vielänelisen viikkoa siihen aikaa. Silti tuntuu että aika menee tosi nopsaan.

Linea negraaei tullut esikoisesta eikä oo toistaiseksi vielä tullut. Jännää nähdä tuleeko nyt kun tää raskaus on muutenkin ollut kovin erilainen kun vertaa esikoisen odotukseen.

Unia en oo nähnyt ollenkaan et ois jääny mieleen. En kyllä muutenkaan hirmu usein nää mitään unia niin että muistaisin.

buam, aika pitkään joudut kotona lepäilee. On se jännää joutua sairaslomalle noin pitkäksi aikaa, hyvä kuitenkin että pääsit. Muista nyt sitten kanssa ottaa iisisti kotonakin.

Häntäluu ei oo ollu mitenkään erityisen kipeä. Välillä oon saunassa lauteilla huomannu et on hankala istua. Tosin mulla ei oo istumatyö että en hirveesti kuitenkaan joudu päivän mittaan istumaan yhteenputkeen.

Kylmyys on tullut tännekin ja aamusti mittarissa oli -14, hrrr. Ulkotyötä kun tekee niin ei naurata ei. Muutenkin tuntuu että kokoajan paleltaa. Hemmetti sentään.
Vaikka muuten on ollut aivan ihanaa kun on luntakin maassa, ei oo aikoihin ollut jouluna kunnolla lunta.

Eilen oltiin miehen kanssa jouluostoksilla. Sain itekkin äippäfarkut, monia kokeilin ja kaiken näköisiä äitiysvaatteita tuli pistetty päälle. Hauska reissu oli, aika vaan meni kuin siivillä. Nyt vaan muutama lahja enään hankkimatta.

Selis ja "mötkäle" 15+4
 
Iltoja!

buamille :hug: :hug:

Haave ihana masu :heart:

Alisa Poksuonnittelut! Jesta että säkin oot jo pitkällä :D

Minäkin tylsästi toivottelen tasapuoliset onnittelut ultrassa ja neuvolassa käyneille :flower:

Mitähän tässä osaisi kommentoida, pitkä päivä takana kun vasta kotiuduttiin. Eli rakenneultrassa täälläkin käyty.. Istukka etuseinämässä, kaikki niinkuin pitää ja kultanen vastasi paria päivää isompaakin, mutta LA:ta ei muutettú. 350g painaa meidän muru :heart: Vahva tyttö-epäily :heart: :heart: Ja kyllä sitten tyttövaatetta käytiinkin ostamassa, että toivottavasti pitää paikkansa. Vaunut ja turvakaukalot myös tsekattu, Briot sitten vuodenvaihteen jälkeen käydään ostamassa.

Jaha, iltapalalle ja unten maille, väsyneenä mutta onnellisena

ALM ja kulta 20+1 :heart:
 
Helou mammat!
Mukavat pakkaskelit jyllää! Ihana kun saa pukeutua lämpimästi ulos lähtiessä! Vielä kun olis sopivan kokoiset toppahousut....
Kivuttomat supistelut jatkuneet, soitin neuvolaankin mutta ei hätää jos ei suppareihin liity kipua. Joten jarrutellaan vauhtia tarpeen tullen :)

Voi herttinen kun teillä on jo ihania vauvamasuja!! :heart: Itsellä on vielä kovin olematon masu, vaikkakin kohtu tuntuu pallona tuolla masun sisällä. Kyllähän minunkin masu on pyöristynyt ja sen näkeekin.. Silti tuo Pilkkuliininkin masukuva on niiiiin ihana!!! :)
nooh, odottelen muutaman viikon, eiköhän se masu sieltä pompsahda esiin.

Kivoja ultrakuulumisia, Onnea vaan sukupuoliveikkauksista. Itse joudun vielä ootteleen kolmisen viikkoa, kovin jo odotan rakenneultraa ja aiotaan myös kysyä sukupuoli.

Vaunuja oon hiukan jo katselut, Emmaljungan yhdistelmiin oon aika vahvasti päätynyt. Uusia ei kuitenkaan aleta hankkimaan, käytettyjä saa kuitenkin puoleen hintaan.. Kevätpuolella ne sitten vasta hankitaan.

Joululahjat on jo hankittu, kävin eilen shoppailemassa. Nyt vaan oottelen joulua!! Hirveesti haluan jo äiteen joulupöytään herkuttelemaan :)

Nyt hetkeksi telkun ääreen...

- Zartsa ja Nöpökkä rv17+5 -
 
Iltaa,

täällä kans yks vauvamasujen ihailija. Pitäisi laittaa omakin kuva, kun sais kameran purettua joskus. Ei mullakaan kyllä vielä mielestäni noin isosti näy, vaikka jo itsestä tuntuu että pullottaakin kun housut niin kiristää.

Yhdistelmiä
jos mietitte niin meillä on ollu esikolle Gessleinin visionit eli 3 pyöräiset ilmakumirenkailla. On tykätty tosi paljon. 10 kuinen nukkuu yhä 2 x päikkärit "kantokassissa" josta siis sai tehtyä lämpöpussin, eli otettiin kovikkeet pois. Menevät yhdellä painalluksell amyös pieneen tilaan, se oli myös yksi tärkeä kriteeri, koska mun auto on porrasperäinen.
Ainoa miinus on ollut kuomu joka epätasaisella ei minusta pysy niin jämäkkänä kuin toivoisin. Siis nimenomaan koskien talvikelejä kun aura ei ole ehtinyt käydä meidän peränurkilla. Asfaltilla ja muuten kyllä pysyy kuosissa. Ei olla edes matkarattaita koettu tarviivamme ainakaan vielä, kun nuo on niin näpsäkät. Shoppaillessakin kääntyvä etupyörä mahdollistaa hyllyjen välissä puikkeloinnin =)
Ugh!

NYt kaipaankin vinkkiä yhtä kätevistä tuplista? Ikäeroa tulee n.1,4kk joten eiköhän ne meille tarvita. Mahtuukohan mitkään tuplat mun autoon?

Kivaa kuulla että ultrissa kaikki hyvin, itsellä 11.1. Saa vielä vähän odotella...

Tissit on kipeytynyt ja miehen mielestä kasvanut nyt viime aikoina huomattavasti, myös nännipihat tummuneet.

Jaa-ha jos menis vastaanottamaan pohjehieronnan jonka sain itselleni maristua..on se prkl kun aina pitää mankua ja uhkailla ;) :kieh:

Olin sit vahingossa tänään 70 minuutin spinningissä, luulin meneväni pumppin mutta siellä olikin tuo rääkki spinnu. No hengissä yhä, jesh!

Hyvää yötä!

HM ja tirppana 17+2
 
Ai niin, tuosta vatsanlämmittimestä piti kommentoida... Mä en oo kuullukkaan semmosesta :D Ei oo masua palellu, mutta mulla on ollu pitkät kalsarit, mammahousujen resori, aluspaita ja villapaita masun päällä, ei oo palellu.

Pilkkuliini :heart:

Ja edelleen -20 :kieh:

 
Mie en taida kehdata laittaa masukuvaa, on taas niin valtava, kuten edellisilläkin kerroilla. Joka kerta saan kyselyitä kaksosista... Tällä kertaa tosin en ole muuten niin levinnyt ja turvonnut, mutta käsittämätön pallo on tuossa edessä =)

Tänään täynnä 19 viikkoa. En voi käsittää miten aika menee näin hitaasti, jopa joulun alla...

Näin yöllä unta, että synnytin pojan, kaikissa aikaisemmissa unissa hän on ollut tyttö. Ja tyttöä täällä toivotaan. Toisaalta siksi, että se saattaisi olla henkisesti helpompaa, toisaalta siksi, että erittäin suurella todennäköisyydellä en tähän rumbaan enää lähde ja haluaisin kokea tytön äitiyden.

Katsu ja Pömppis rv19+0
 
Huomenta mammat!

Kamalasti tullu tekstiä viime käynnin jälkeen mut yritetään kommentoida.

Ihania vauvamasu kuvia oli :heart:


Buam :hug:

Linea Negraa ei ole tullut eikä tullu noista kolmesta pojastakaan.

[/b]haaveena äitiys onnea tyttö arvauksesta :heart:

Nappula meille tulee ikäeroa ton nuorimmaisen kanssa 2v.1kk. ja tuplat on jo ostettu. Ostettiin käytettynä orat,tosi siistit ja kuin uudet. Jalkapussikin on vielä paketissa sit mukaan tulee hyttys-suoja ja sadesuoja. Kyseisten rattaiden ovh.on 650,-

Unista ollu puhetta. Mäm oon nähny sellasia painajaisia,et mies on löytäny toisen naisen ja alkanu ryyppää. Kerroin miehelle unistani ja hää nauro :LOL: Mies jos ottaa 6 kalaa,ni seuraavana aamuna on hirvee krapula :LOL: Kesällä vietettiin hänen 40-vuotis juhlia,ni seuraavana aamuna halaili arabiaa :whistle:

Mitähän vielä piti kommentoida :/

Ainiin häntäluu on kipee varsinkin jos istuu kovalla tuolilla.

No täällä on pakkasta -16 mut tietsikan näyttö näyttää -21

Meillä miehelle nous eilen illalla kuume on jäsenet ja kurkku kipee ja nenä vuotaa :snotty:
Olis lähteny vielä tänä aamuna töihin mut en laskenut. Ajaa rekkaa.

Mut nyt pojalle aamupalaa ja sit kaverin luo.

Mukavaa pakkaskeliä mammat :wave:

baby dream ja masuasukki 17+3
 
Baby dream: Mulle joku fiksu ihminen neuvoi, kun mulla oli ongelmia tummennusten kanssa, että kun eka kiroittaa tekstin ja sitten lopuksi "maalaa" hiiren vasen painike alhaalla ne kohdat mustaksi jotka haluaa tummentaa ja sitten painaa tuota B, että ne tummenee.. En ole hyvä selittämään asioita.. :/ Mutta sillä tavoin ei tule niin helposti tuota koko tekstin tummennusta.. Vaikka eihän sekään vakavaa ole, jos välillä sattuu vahinko.. :)
 
Huomenta!

Täällä pakkasta -22. Ja ON kylmä. Kävin koirat käyttään pikaseen tossa pihalla ja kyllä paleli. Vaikka olikin vaatetta päällä kunnolla, mut silti.

baby dream meillä miehet tekee sit samaa hommaa =)

Tänään on sitten illalla se rakenne uä. Sitä odotellessa tässä. 16.40 vasta on aika....Noh, jospa se pian kuluis tää aika. Tosin, mun oli tarkotus tänään käydä pojan vaatekaappi läpi ja ottaa kaikki pienet vaatteet sieltä pois. Tulee käymään melkonen kato, kun poika venähtäny tässä lyhyen ajan sisällä ihan hirveesti. Puolet housuistakin on sellasia et ei enää mene pituuden puolesta. Ajattelin sit illan päälle niitä vähän yhdistellä ja menevät sit tässä kotosalla kyllä ihan hyvin sellaset jatketut housutkin. Kuitenkin 5 vuotiaan housuja ku ei paljon kannate enää säästellä toiselle, on ne kuitenkin jo nii kuluneita ja polvet rikki...Kummia noi pojat.

Mä näin viime yönä unta siit, et oltiin siellä rakenne ultrassa ja mä olen koko ajan ollut varma siitä et tää vauva on tyttö, niin siellä sanottiinki et tää on poika ja me molemmat petyttiin aika paljon siitä. Tosin, vaikka mä olenkin tosi onnellinen siitä, et me saadaan nyt tää vauva, niin silti mä odotan ja toivonkin että tää ois tyttö. Samoin mies.
Mutta siis, onnellinen olen kuitenkin siitä että kaikki olis okei. Enemmän siis tärkeämpänä pidän terveyttä, en sukupuolta. Ja onneksi tässä on sitten aikaa kuitenkin totuttautua ajatukseen, oli kumpi vain.

Nyt kahvitteleen ja hakeen puita ulkoo. Hrrr...

buam ja myy POKSUU 21+0!
 

Yhteistyössä