<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Huomenta!


Tyttö82 mää näjen unia paljonki, ja vahvoja tunteiltaan, välillä hyviä, välillä huonoja. Harvempi yö on etten näe mitään unta (tai muista sitä) Rankkaa on herätä kun on itku kurkussa ja pitkäänkin joku uni kummittelee.. :hug:

Haave sullahan on yhtä nätti massu kun mulla, kaikkihan tota vauvamasuks kehui mullakin, vaikka läskiä se mun mielestä vielä on :D Eli jos mulla on kaunis niin sullakin on :heart:

Erittäin täpinöissäni olen täällä, klo 15.05 on Aika :D
Buamilla vielä vähän pidempi aika odotella, lälläslää :D :D

Jaaha jospa sitä tonne pakkaseen tunkis nenänsä toviksi edes. Kaksi päivää sisällä jouluaskarreltu ja tulee korvista jo |O

:wave:
 
Heipsistä :)

Aika kuluu kyllä tosi nopeasti :) Meilläkin perjantaina poksuu jo puoliväli :heart: Ja on se rakenneultra. Toivottavasti ei enää mitään sydänvikaa tms. löydy kun tuosta lapsivesipunktio jännityksestä on nyt selvitty.

Minulla on todella vaihtelevaa tämä väsymys/pirteys. Maanantaina tein ihan hirveästi hommia ja oli energiaa. Pesin 3 koneellista pyykkiä, tuuletin kaikki petivaatteet, vaihdoin ja silitin lakanat, tuuletin matot, imuroin, tein piparitaikinaa ja leivottiin lasten kanssa, laitoin ruokaa...
Eilen taas en jaksanut mitään. :snotty: Olin niin väsynyt että kun pienempi oli päiväunilla ja isompi katsoi muumia dvd:ltä niin meinasin nukahtaa sohvalle istuvilteen. :whistle:
Illalla onneksi sain huilata kun mies kotiutui :)

Liikkeitä tuntui taas eilen ihan hirveästi :heart: Tuntui että pikkuinen mylläsi tasaisesti koko illan :D

Täälläkin pakkasta yli 20 astetta ja pitäis lähteä tunnin päästä kauppaan lasten kanssa. Saa kyllä pukea hirmuisesti vaatetta vaikka autolla mennäänkin :) Minua itseä vähän harmittaa kun ei meinaa löytyä sopivia vaatteita että tarkenisi olla näin kylmällä ulkona. Mies saa ulkoiluttaa koirankin, lapset ei pariin päivään ole ulkona ollutkaan.
Miehen toppahousut voisin tietty laittaa päälle mutta kun pituuseroakin on useampi kymmenen senttiä niin voisi olla hiukka hankalat päällä nekin. Takki vielä mahtuu toistaiseksi ihan kivasti kiinni mutta housut on tosiaan ongelma. Enkä raaskisi ostaa uusiakaan kun ei ne menisi sitten taas kuin tämän talven ja haaveissa on ostaa uusi ulkoilupuku itselle sitten "ei raskaana" olevan mitoille ensitalveksi :)

On helpottavaa että moni jo päässyt rakenneultraankin ja muut tulevat nopeasti perässä. Kyllä sekin on yksi etappi tätä raskautta, kun se puolivälikin silloin on saavutettu :)
Tammikuun alussa on seuraava neuvola ja silloin saan sitten ne äitiysavustuslappuset :) Pakkausta ei taideta ottaa mutta saadaanpa ainakin se raha ja sillä ostetaan vauvan tavaroita :)
Ollaan ajateltu hankkia vaunut, manduca ja sitten sellainen vauvakeinu missä on muutama keinumisnopeus ja sitten erilaisia kappaleita.
Sitteriä meillä ei enää ole tallessa ja kun nuo kaksi edellistäkin tyttöä ovat olleet sellaisia keinutteluun nukutettavia niin ajateltiin että tuo keinu voisi helpottaa meitä huomattavasti :) Molempia vanhempia lapsia kun on iltaisin/öisin keinuteltu uneen sitterissä ja turvakaukalossa miehen kanssa vuoronperään niin että on hartiat ja selkä kipeänä |O
Ja kun on tuo puoli vuotias koirakin niin tuo keinu olisi edes pikkuisen ylempänä kuin sitteri :)

Nyt on taas joku ylionnellinen hetki. Tytöt heräsivät vasta äsken ja nyt unisina yöpukusillaan istuvat sohvalla ja syövät mandariinia :heart: Katsovat dvd:ltä Viirun ja Pesosen joulutohinoita :) Ihan ykkössuosikki meillä tällä hetkellä :)
Kohta alkaa sitten se pukemisrumba että taretaan lähteä liikenteeseen :)

Häntäluu ei minulla ole kyllä ollut kipeä. Kyljet joskus, varsinkin jos on pitkään seisonut ja supistellut sen vuoksi. Sitten alkaa kolottaa tuolta sivusta, varsinkin vasemmalta puolelta :/ Ja vauvan potkut tuntuu virtsarakossa heti jos vähääkään kerkää pissahätä yllättää. Yäk. :D
Muuten aika hyvä olo. :) Nautin, nautin, nautin ja nautin tästä raskaudesta :)
Ja joulun ajasta :)


Hyviä vointeja kaikille odottajille! :) :wave:

ce-bra ja pikkuinen tyttö rv. 19+5 :heart:
 
Buam - Mulla ihan samanlaiset ajatukset sukupuolen suhteen. Tyttöä toivon myös. Kaksi kertaa olen nähnyt unta, että olen ollut ultrassa ja poika on ollut tulossa ja sitten on ollut pettynyt olo. Itse poden näistä unista huonoa omaatuntoa, koska kuitenkin lapsi on ihan yhtä rakas ja ihana oli se sitten tyttö tai poika :ashamed:

Tällä hetkellä tosin olo on niin epävarma koko raskauden suhteen, että sukupuoliasiat on jääneet ihan taka-alalle. Pakko mun on tänään soittaa neuvolaan, että pääsisi kuuntelemaan sydänäänet. Ei vaan jaksa kokoajan pelätä, että onko siellä masussa enää elämää. Ja etenkin kun aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut ikinä mitään tämän tapaistakaan oloa tai mitään pelkoja, niin tietysti sitä miettii kokoajan, että jos tää onkin sitä kuuluisaa äidinvaistoa nyt sitten. No toivottavasti pääsen nopeasti neuvolaan ja sieltä ne sydänäänet löytyisi.
Anteeksi tämä pessimistisyys :ashamed:

Minullakin unet on nykyään paljon elävämpiä kuin normaalisti :)

Sokerirasitus oli aamulla :x Huomenna saa tietää tulokset.

zizilisko+nuppu 16+5
 
Zara ja ALM thääänks!

Haave selkee ihkuvauvamasuhan se siellä pömpöttää :D :heart:

Ihanaa, rakenneultraputki on alkanut!!!! Onnea monille!!

Poksahtelujakin kuuluu, ONNEA! Meillä olisi huomenna puolivälietappi.

Painajaisista oli puhetta. Mie nään muutenkin tosi paljon unia, mut nyt ne on jotenkin selkeämpiä ja todentuntuisempia ja muistaa paremmin. Itse painajaiset ei oo kyllä lisääntyneet, kop kop. Tässä yks yö näin unta, et mein pikkuiset (unessa poika ja tyttö ) oli syntyny ja hain niitä laitokselta kotiin, tyttö oli pari kiloinen, mut poika oli syntyessään 8 kiloinen....ei ollu enää mikään vauvan oloinen :D ...

Häntäluukipua ei ole täälläkään ollu, mut läheltä liippaa ja kiristää oikean persikan lihaksia + hermotusta. Mut tällähetkellä enemmän miullakin tuo vasen kylki vaivaa. On kuin ois kylkipistos koko ajan mut sellaisena jomottavana...voi olla et on joku lihas jumissa siellä tai hieman venähtäny...mitä lie...

Haavemammalla on ollu aikamoinen urheilusuoritus, huh hiki tuli jo lukiessa ;) . Täällä vaan yks kateellinen höpöttelee ku ite ei saa mitään aikaiseksi oman kunnon suhteen.... =)

Vaunuista/rattaista, meillä on vielä hankinnat ajatustasolla, ei olla kyllä vielä yhtään edes tutustuttu tarjontaan....meillä tulee esikon ja kaksosten välille ikää himpun verran vajaa 2 v ja mitään kolmosrattaita ei kyl tekis mieli hommata. Oon niin huono lähtemään mihinkään shoppailemaan edes yhdenkään kanssa ja vaunulenkit tehdään sit kun mies on tullu töistä, joten tuplia varmaankin etsitään ja lisäksi jätetään vielä vanhat vaunut ja rattaat tallelle, jos vaan tila antaa myöden.

BTL, ootko ajatellu onko masukeilla yhtä vahvat potkut tai vilkkauseroa jo nyt? Mie oon ihmetelly ku toinen sattuu mylläys/potkimispäälle ni kyllä tuntuu, mut sit taas tuo toinen antaa vielä tosi helliä tuuppauksia, jos oikein ollenkaan tai sit hää on siel masussa jotenkin sillain etten mie tunne niitä potkuja....Alkaakohan heijän tila käydä jo ahtaaksi?

Neuvolaterkkuja:
Hb 118 (105) rautaa syöty ja nyt näyte otettiin kyynärtaipeesta
RR 98/64 (suht samoissa)
Paino 70 (65) argh
Pisu puhdas
Smf 22 (15)
Sydänäänet noin 150 luokkaa molemmilla

Kirpeitä pakkaspäiviä naiset!

Pilkkuliini + Tiuhti ja Viuhti 19+6

Muokszizilisko, onneks tuonne neuvolaan saa purkaa huoliaan ja mennnä käymään :hug:
 
Pilkkuliini:
En oo miettinyt sen enempää kuin että ultrassahan sillon toinen hyöri ja pyöri kun toinen vain nukkui mutta neuvolassa olen huomannut että toisen nukkuminen olikin vain väliaikaista :D Kun kerran mylläävät niin hirveesti ja neukkukin sanoi että molemmat yhtä villejä tapauksia, jei :snotty:
Mulla kun toisen potkut tuntuu ihan tossa ylhäällä niin tuntuu selkeemmin kuin toisen, jotka mielestäni tuntuvat pääosin ihan alhaalla, välillä nämä nipistävät tuntuvat pahemmalta kun siellä rakko summuut :whistle: Mutta potkujen vahvuuksissa en ole huomannut eroja kai, luulen vaan että tän ylemmän vauvan liikkeet tuntuu paremmin kuin alemman =)
Tosta tilasta en tiedä mutta mulla alkaa käydä tila ahtaaksi :kieh: Kenkiä saan enää tuskin jalkaan, autosta ei huvita enää nousta turhan takia ja tosiaan se hengittaminen on niin raskasta ja varmaan siksi kun toinen vauvoista hengailee kuitenki tossa ylhäällä niin tilaa hengittää ei tule oikeastaan koskaan :headwall: Nyt oon niinku niin raskaana ku näillä viikoilla vaan voi :LOL:
Selkä mulla kärsii tällä hetkellä pahiten, loppuviikon aion olla saikullakin kun niin pahaa teki eilen illalla :/ Ja tästä se vaan pahenee.. Mun täytyy varmaan sittenki jäädä jo nyt äitiyslomalle tuolta koulusta :(
Soitin tänään myös labratulokset ja hiivahan se perkele, tänään näkyi mun mielessä pieniä masennusoireita kun ahistaa kun koko ajan joku vikana |O Ekaks oli emätintulehdus ja nyt hiiva, ne varmaan vuorottelee koko loppuraskauden :ashamed:

Täytyy repiä positiivisuutta vähän joulusta ja tonttuilla tänään :xmas:

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 19+3
 
tyttö teilläkin mukavat pakkaset siellä :D

Haave Kyllä te nyt höpötätte, että ootte lihavia, ihania vauvamasuja teillä! :heart:

ALM ihme ja kumma, mutta mukana pyristellään :D Ihania ultrakuulumisia ja onnittelut tyttölupauksesta! :heart:

pilkkuliini oih, ihana masu sullakin! :heart:

zara Mullakin ultraan vielä neljä piinaavaa viikkoa :/

HM Meillä olikin samana päivänä se ultra, vielä on piiiitkä aika odotella |O

haaveena äitiys mää teen tummennukset aina noin :D sitte pitää vain huomioida, ettei viimesen b:n ja tekstin väliin ja yhtä välilyöntiä, ku sitten menee tummennukset sekasi.

cebra mistä meinasit manducan hommata? itteä kiinnostais kans se :)

btl voimia noiden kurjien tulehdusten kanssa :hug:

kaikille neuvolassa ja ultrissa käyneillä sekä poksujille paaaljon onnea hyvistä uutisista! :heart:

 
Moi..

Nopeeta omaa napaa, sata asiaa viel tehtävänä :D
Eilen oli rakenneultra, siel oli semmonen pikkunen veitikka jolla painoarvio 366g :) Ruma kuva saatiin mukaan, sivukuva pääkallosta ja selkärankaa (ite en tykänny yhtään). Mitat vastas viikkoja ja kun mittaili ja tutki niin kaikki oli hyvin.
Viime ke satutin selkäni jotenkin, kipuili to ja sit pe oli ok, la ja su tosi kipee töissä, ma ja ti ei päässy sängystä ylös ku selkä jumis ja ny on pe asti saikkua :kieh: Issiasta (vai onko se iskias) epäili.. No tänään selkä ollu parempi (jakso shoppailla vikat joululahjat) ja ehkä sänky jumppa helpottanu ;) Haluni ovat palaneet ;)
Mut nyt lahjojen paketointia, loppusiivous, ruuan laittoa ja huomenna pohjanmaata kohti, ti palaan astialle taas (jos ei jouluressi syö elävältä).. :wave:

KyyneltenHymy ja PikkuPomo 20+4
 
Heips . Oon lueskellu teidän juttujanne tiuhaan tahtiin ja ajattelin tiedustella josko olis vielä yhdelle mammalle tilaa päästää turiseen :) . Mulla on ennestään tyttö 5v ja kaksospojat 3v ja teidän kaksosia odottavien juttuja on varsinkin ollut mukava lueskella ja muistella sitä omaa odotusaikaa. Eli nyt olis tulossa neljäs lapsukainen tähän talouteen, laskettuaika 13.5.2010 ja Tays olis synnäri.
Viikkoja on kertynyt nyt 18+6 eikä vieläkään oikein liikkeitä tunnu,johtuen varmasti istukasta mikä on sijoittunut tuohon eteen. Noh,kyllä niitä liikkeitä ja potkuja tulee sitten myöhemmin kyllästymiseen saakka :LOL: .

tiitiäinen ja mussukka 18+6
 
zizilisko :hug: Käyhän kuunteluttamassa niin saat mielenrauhan :)

Ultrasta terkkuja! Lupauskin saatiin mutten kerrokkaan sitä teille :p :p :p Saatan jossain välissä paljastaa, mutta tiedänpä ainakin pari "kyylää" jotka täältä infoa kuikuilevat, heillekin :p :p Ja tämä ei siis millään pahalla =)

Kaikki oli kunnossa, painoarvio oli 345g muistaakseni ja päivän enemmän kertyi mittaa mitä LA merkkaa, mutta ei vaikuta kuitenkaan LA:han mitenkään, johtuu pitkistä luista, isin perimää :heart:

Istukka on takaseinällä, melko alhaalla muttei kohdunsuulla, siitä siis johtuikin että noin ajoissa tunsin liikkeitä, aiemmissa odotuksissa ollut takana. Tarkistan tuon painoarvion vielä jossain välissä ja korjaan jos meni väärin.

Tervetuloa uudelle, lisäilläänpä listalle vielä :wave:
 
Kivoja ultrakuulumisia jo ja uusia odotellaan :)
Tervetuloa jälleen uusille!

Neuvolassa kävin tänään. Hb oli vaan 113. Eli mojovat 3 pykälää noussut, vaikka rautaa olen vetänyt :| Siitäpä tää väsymys johtuu. Töissä on vaan jaksettava. Kahden viikon joululomaa odotellen!

Häntäluu mulla on molemmissa raskauksissa hieman vihoitellut loppuraskaudessa ja sitten ollut kipeä vuoden synnytyksen jälkeen... Että missään kovalla penkillä ei voinut istuskella pientä hetkeä pidempään. Onneks vaiva on ajan myötä aina parantunut.

lypy 17+4
 
Sori copy-postaus... =)

Lueskelen huomenna sit paremmin teidän jutut, nyt pitää rientää grayn anatomian kimppuun, mut rakenne uä on käyty, siellä kaikki ok
Ja mun vaistot ei pettäneet, tyttöä odotellaan ja kaikki rakenteet vastasi viikkoja.
 
Pikaisesti tulin lukeen.

buamille onnittelut tyttö-lupauksesta! :flower: :heart:

Mulla huomenna ultra yksityisellä. Toivoisin poikaa. 2 kpl on molempia että sinänsä sama. Olis vaan kiva et sais käyttää kuopuksen vanhat vaatteet hyödyksi. Ja olishan niistä myöhemmin todennäköisesti enemmän seuraa jos olisivat samaa sukupuolta. Siis toki on seuraa joka tapauksessa kun niin pienellä ikäerolla tulee (1v3-4kk). Kouluiässä vaan alkaa pojilla ja tytöillä oleen niin omat jutut et samaa sukupuolta olevat sopis paremmin samaan huoneeseenkin. Poikaolo on ollu koko ajan mut voi johtuu siitäkin kun toivon sitä poikaa.

Johjo 20+3
 
Ihana kuulla buam! hienoja uutisia.

Kyyneltenhymy: ihana kuva :heart:

Itselläni huomen aamulla neuvola..jännittää mitäs se tähän painoasiaan sanoo :ashamed: Onkohan tämä nyt hyvä vai huono kun lähtöpaino oli vähän korkea mutta nyt ei ole noussut sitten vaikka mahaa on näkyvillä jo reilusti. Huoh..

IhanaOmena 17+1
 
BTL Kiitti vastauksesta. Kovasti myö ootellaan ultraa et vähän ees näkee miten päin kaverit on yms. Toivottavasti siun tulehdukset helpottuu!

Ihanaa, lisää rakennekuulumisia, onnea!

Kyyneltenhymy :heart:

tiitäinen tervetuloa :flower:
 
Ihania masukuvia kaikilla!!! Tarttis yrittää itekki ottaa ja kokeilla laittaa jos osaan.

Kovasti jo moni on käynyt rakenneultrassa ja saanut mukavia uutisia sieltä, onnittelut kaikille :flower: !! Täällä venaillaan malttamattomana tammikuun alkuun et varailen aikaa itelle.

Paleltanut on niin pirusti taas.... todella turhauttavaa kerrassaan! Toivon vaan että pakkanen hiukan lauhtuis jos helpottais tätä palelua.

Potkuja tunsin oikeen pitkän aikaan tänään päivällä kun makoilin sohvalla. Oli niin ihanaa :heart: . Millään ei malttanut liikkua kun kerrankin oikeen pitkästi tuntui liikehdintää. Kunhan näitä viikkoja tässä keräntyy niin potkut tietty voimistuu kyllästymiseen asti, hih.

Nyt nukkumaan että aamusti jaksaa töihin suunnata.

Selis ja "mötkäle" 15+5
 
Pikaisesti lukasemassa kävin ja muutaman sanasen kirjoitan, kommentointi jää nyt ja olen siitä pahoillani! Pikaiset onnittelut rakenne-ultrassa kävijöille ihanista uutisista! Meilläkin se olis ensi viikon tiistaina ja mies on IHAN VARMA että tää vauva on huijannu mua koko ajan ja onki poika... :D :LOL: Mulle on ihan sama kumpi, mies taitaa vähän salaa toivoa poikaa sillä jos sellaista ei synny meille niin tää hänen sukuhaaransa "nimenlevittäjä" loppuu sitten häneen. Hänen isänsä on ainoa poika ja mieheni heidän lapsistan ainoa poika. Minä "toivon" tyttöä ihan käytännön syistä, serkullani on maaliskuussa syntynyt tyttö ja vaatteita ei lapselle sitten tarvisi ostaa varmaan pitkiin aikoihin! :saint:

Syömiset tänään ja eilen... :ashamed: Eipä siitä sen enempää... Mies sanoi että kamalasti kasvanut maha ihan parissa päivässä, mutta kyllä se taitaa olla jotain muuta kasvua kuin vauvasta johtuvaa... :ashamed: Hitsin Hitsi!!!!

Mille viikoille asti voi huoletta odottaa "kunnon" liikkeitä? Kun puoliväli tulee lauantaina ja edelleen hyvin harvakseltaan saattaa pieni muksahdus tulla, mutta väliä on joskus päiväkin ja siinä ajassa kerkeää jo huolestua kunnolla... :ashamed: :/

Mulla ei varmaan ole sittenkään se poskiontelontulehdus mennyt ohi, vaikka kiltisti söin kaikki antibiootit ajallaan... Kipuja on ruvennut tulemaan ja erittäin mielenkiintoista tavaraa nenästä kun niistää. Nenä on myös super tukkoinen. Soitin tänään sairaanhoitajalle ja kerroin tuosta ja hän olisi minut passittanut suoraan punkteerattavaksi! :eek: Ei ikinä! Kerran tehty ja se mieni niin pieleen kun vain voi mennä! "pikkuisen" kammo jäi. Sovittiin sitten että käyn huomenna tulehdusarvot mittauttamassa ja jos laskussa niin kokeilen nenäkannun kanssa huuhtoa poskionteloita, mutta jos eivät ole yhtään laskeneet niin kai se on vain mentävä sitte sinne punkteeraukseen. Kun eivät kuulemma halua mulle toista antibioottikuuria syöttää perään. :headwall: :/

No eipä tässä muuta, jospa sitä yrittäisi nukkumaan mennä.

Haave & Helmi-Oskari 19+4 :heart:
 
Haave Ei mullakaan tunnu liikkeitä kuin satunnaisesti, välillä kerkee vasta ajatella että olikohan toi ja sit ne jo loppu. Tasan yhden kerran oon tuntenut pitempikestoisesti. Mullahan istukka on etuseinämässä, mikä selittää sen että jos liikkeitä on tuntunut niin ne tuntuu tuossa ihan alhaalla vasemmalla. Jospa sullakin istukka on edessä?
Pikaista paranemista :hug:

tiitäinen tervetuloa turisemaan :flower:

Ihanaa, lisää tullut ultra- ja neuvolakuulumisia! Onnittelut kaikille :flower:

KyyneltenHymy kaunis maha sullakin :heart:

BTL :hug: :hug:

Täällä on hurahdettu vauvavaatteisiin, miehen ehdotuksesta tänään kirppareita kiertämään, ei malta odottaa.. Mun äiti kehotti jo piakkoin hommaamaan pinniksenkin että pääsee mummo sitten ompelemaan laitasuojia ym, siellä kutimet viuhtoo jo vauhdilla :D Onneksi viuhtoo, sillä itseltä ei noi käsityöt suju..
En muista kerroinko jo täällä, mutta meillä alkaa perhevalmennus tammikuun puolessa välissä, yhteensä viisi kertaa +synnärille tutustuminen. Jännittää kamalasti :ashamed:

Jahas, kuppi kahvia vielä että heräis tähän päivään...

ALM ja kulta 20+3 :heart:
 
meil tulee ikäeroi vauvan ja sisarusten välillä 9v4kk, 6v8v ja 1v6kk ja 4v2kk miehen tytön ja vauvan välil.

graco stadium duo, nuo ostettii. kirpparilta löysin 15e.lla liki uuden kantokopan, ei tosin samaa merkkii mut kävi se noihi iha hyvin eli vaunuille tuli hintaa yht. 75e, ei paha :D

Tasan 2 viikkoa ultraan <3 =)

Sanse ja Toukka 17+6
 
Huomenta!

Täällä itäsuomessa on pakkasta -24 hurr :xmas:

Taitaa jäädä ulkoilut tältä päivältä jos ei pakkanen laske.

Kävin eilen kysyy kaupungintalolta tän meidän talon laajennusta. No ens viikolla pitää soitella ja kysyä et onnistuuko. Pidetään peukkuja ;)

Sanse halvalla sait rattaat ja kantokopan :D

Tiitiäinen tervetuloa joukkoon :wave:

Mukavia ultra kuulumisia ollu jo monella. Itellä vielä ultraan kolme viikkoa.

Haave pikaista paranemista :hug:

Mä meinasin jos tänään sulattas ton pakastimen,ku ylä luukku ei tahdo mennä enää kiinni :ashamed:

Mut mukavaa pakkaspäivää ja joulun odotusta mammat!

baby dream ja masuasukki 17+4
 
Edullisesti sait Sanse rattaat ja suloinen poika :D

Nyt vasta tajusin että meille tulee ikäeroksi alle 1v4kk. Oon koko ajan ajatellu että tuee lähes 1v5kk, mut jos kuopus on syntynyt 7.1.2009 ja nyt la 2.5. niin alle 1v4kk todennäköisesti jää. Kuopus käynnistettiin koon vuoksi 2 viikkoa etuajassa jos taas käy samoin niin reilu 1v3kk vaan jää ikäeroksi. Ei kai tuolla kuukaudella niin merkitystä ole mut jotenki alko hirvittää vielä enemmän. Kuullostaa niiiiiin pieneltä tuo ikäero. Jos olis vaikka toinen ja kolmas niin ok mut ku on jo neljä ennestään niin huh huh.

Meen patistaan miestä soitteleen sinne lääkäriin. Kaverin miehelle oli sanottu että 1,5 vuotta on jono vasektomiaan. :eek:

Tänään ultra 17.20. Jännittää.

Johjo 20+4
 
Huomentapäivää!
Sitähän pitkikin eilen kysellä että onkos kaikilla tuo rakenneultra puolenvälin tietämissä? Itsellä kun se on vasta rv 24,eikä millään malttais odotella sinne asti. Tyttöä salaa vähän toivon,sitten olis mukavasti 2 poikaa ja 2 tyttöä :) .

tiitiäinen ja mussukka 19+0
 
Rakenneultra on mulla 20+1, eli aikalailla just puolessa välissä, vähän jo jännittää.. :) Harmittaa vaan ettei isäntä pääse mukaan sinne...

Mulle on iskeny ihan sikamainen väsymys..Ennen olin ylhäällä aina 8 jälkeen ja nyt nukkuisin vaikka puoleen päivään, en tiiä vaikuttaako sit jotenkin toi häitten stressin laukeaminen, meinaa vaan tuottaa onkelmia kun pitäis jaksaa lähtee labraan antaa pissanäyte ku en vieläkää sitä oo saanu aikaseks käydä antamassa.. :ashamed:
No, jos mä huomenna aamusta skarppaisin, muuten se taas jää ja neuvolan täti kiittelee..

Dopplerilla tuli äsken kuunneltua et nöttönen on vielä hengissä, vaikka harvinaisen vähän sillä tulee nykyään enää leikittyä, mietin tossa jo et pitäiskö myydä eteenpäin kun ei tässä varmaan kauaa mene että liikkeet alkaa tuntuu päivittäin.

Mutta joo, täytyypi tästä lähteä hakemaan henkkamaukan paketti et saa mammabyysät ja sit töihin, mukavaa päivänjatkoa mammat! :heart:

Maira ja mytty 15+2
 
tiitiäinen tervetuloa mukaan!! :wave: Mulla rakennu uä rv 20+6.

Varanikki herran jestas, nyt tuli ajatuksiin musta-aukko..etkös sää ollu pinon päivittelijä? :ashamed: :whistle: Lisäätkö yhden odottajan lisää :)

Kyynelten hymy Ihana masu :heart:

haave määki oon kokenut punkteerauksen kerran, onnistui hyvin, mutta ei mikään miellyttävä kokemus :x Paranemisia :snotty:

sanse ihanat rattaat ja ihana kyytiläinen :heart: :D

baby dream säähän olit tehokas :)

Täällä aamulla pakkasta -25°, käytiin koiran kanssa kävelemässä n. 40min ja voi elämä, että nautin, vaikka pakkasta olikin noin paljon. Oli hyvin päällä, niin ei kerenny tulla kylmä. Kävellessä saa niin ajatukset muualle ja siinä samalla on niin helppo unelmoida ensi keväästä :heart: :D :whistle:
 

Yhteistyössä