<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Tere!


Tässä koitan epätoivoisesti muistaa kaikki mitä piti merkkailla/muokkailla etusivulle :D Aika punavoittoinen on VIELÄ tuo meidän lista... B)

Selis, kyllä se kohta (toivottavasti) alkaa sullakin massu lämmittämään, mullahan vielä pari viikkoa sitten piti aina iltapäivällä kaivella villapaitaa, mut ei enää =)

Minäkin hurahdin vauvanvaatteisiin, harmi kun ukko ei hurahtanut.. Ei suostunut vielä laskemaan ÄP-laatikoita ylähyllyltä alas ja itse en niitä sieltä saa :whistle:
"Muutamat" kohteet on huutiksesta tosin tullut huudeltua... :whistle: :whistle: :whistle:

Johjo, sun kuopus on syntynyt tosi hyvänä päivänä, ensi vuonna mää täytän tuollon tasan 30v :D :D :attn: :ashamed: :snotty: |O B)

Maira, mullakin menee aamut makoillessa, ei vaan huvita tulla peiton alta pois, kun ennen olen ponkaissut ekasta kellonsoitosta ja kahvin keittoon. Toivottavasti tämä menee ohitte ja saan taas omakeittämää aamukahvia.. :kieh:

Zizilisko, jee! :heart:

Liikkeitä oon tuntenut esikosta 17+ jotakin, toisesta 16+ jotakin ja nyt jo 13-14 viikoillako se oli.. ? Mut edellisissä ollut istukka edessä, nyt takana.

Alisa, mulla ei ole ammattia, mies on ihan tavallinen duunari :heart:

Haave, noita sattuu, onneks miehet on joskus melko ymmärtäväisiä, eivätkä oo heti heittämässä meidän akkojen tavaroita pihalle :D

EMV hyvä että pääsit duuniin asti taas =)

Masunympärys piti heti minunkin mitata, 105cm!!!! Ja lähtö oli 96cm :D

Tukivyötä minäkin tarvitsen loppuaikana viimeistään, arvelin ihan huutonetistä katsella tai kavereilta kysellä.

Menkkajomotuksia on aina välillä, kovotuksia myös. Useimmiten rasituksessa tai SEN jälkeen.. :whistle:

Ihania massukuvia oli myös ilmaantunut pari :heart:

Nyt alkaa Emmerdale ->

PS: Mun äitee ei tiedä vieläkään...
 
Voi peijoona :headwall: Kirjottelin ritirimpsut ja sittehä se viesti katosi vaan jonnekkin, vaikkei edes tämä enempi kuin epävarma mokkulayhteyteni katkennut tällä kertaa |O

Jatkan joku toinen pvä. Miestä odottelen joskus aamutunneilla kotiin pikkuhiluista ja jännityksellä.

Hyvää yötä!
 
Tiitiäinen, tervetuloa mukaan! Synnärillä ehkä tavataan ;) Jos synnytys on samanlainen kuin viimeksi, mut tunnistaa siitä, että oon se seinistä tukea pitävä kalmankalpea tuskanirvistys naamalla ruokakärrylle haahuileva väsynyt äiti :kieh:

Parin viikon päästä mekin toivottavasti tiedetään, onko meille tulossa tyttö vaiko poika. Toivottavasti näkyy ultrassa. Mulla on tyttöolo ja yllätyn, jos onkin poika. Viimeksi neuvolassa vauvan syke oli 160 - eikö tytöillä ole nopeampi syke kuin pojilla?? Olis vaatteet valmiina, jos on tyttö tulossa. Kummatkin toki ovat yhtä mieluisia.

Ammattigalluppiin vastauksena (ammatteja kertomatta ;) ) että oon töissä konsulttifirmassa ja mies koulussa.

Me ollaan lähdössä joulunviettoon Lappiin, ja nämä lähipäivät menevät varmaankin pakatessa ja muuta hösätessä. Toivottelen sen vuoksi kaikille jo nyt oikein ihanaa joulua!

Tiktu & George/Georgina 18+6 :wave:
 
Ihana kuva Johjon prinsessasta! :)
Ja kiva ollut taas lukea teidän rakenneultrakuulumisia. Aika tyttövoittoiselta tosiaan näyttää tällä hetkellä :) Millään malttaisi odottaa että itsekin jo pääsee ultraan. Mutta yllättävän nopeasti tää aika kuitenkin menee, vaikka pitäis odottavan aika olla pitkä.

Mun oli ihan pakko käydä kurkkaamassa noita meidän isompien äitiyskortteja ja kaikilla on ollut syke siinä 140 paikkeilla. Tytöllä laskenut jopa 120 pari viikkoa ennen synnytystä. Eli ei ainakaan sen perusteella voi mitään arvuutella :D

Menkkakipuja mulla on ollut koko raskauden ajan. Ei päivittäin kuitenkaan.

Meillä mies on myyjä. Itse olen koulutukselta datanomi, mutta saa nyt nähdä minkälaista työtä rupean tekemään sitten joskus kun tämä masuasukkikin on tarpeeksi isoksi kasvanut.

Närästys on näköjään tullut taas kuvioihin. Eilen illalla huomasin ekan kerran ja tänäänkin. Onneksi on vielä niin lievää, että pystyy olemaan ilman rennietä.

zizilisko+nuppu 17+1
 
Heissan :)

Ollut vähän taukoa netin äärestä, joululahjaostoksia yms. muuta puuhaa ollut riittämiin..

Yksi uusi ainakin oli tullut, tervetuloa :flower:

Poksujille ja hyville ultrakuulumisille onnea :heart:

Mairalle onnittelut rouviintumisesta!

Tyttö82: Täällä on ollut useasti painajaisia, en pysty kattomaan enään iltasin mitää jännäreitä tai kauhujuttuja, samantien tulevat uniin. Ennen raskautta ei mitään painajaisia koskaan mistään elokuvista tai sarjoista. Myös synnytys tullut kovasti uniin, ja nimenomaan huonoina asioina.. Myös tyttö ja poika unia tullut.. Vaisto sanois edelleen, että poika tulee.. No odotellaan sinne toukokuuhun.. =)

Isäntä oli intin kertausharjotuksissa viikon verran, ja on kotiutunu onneks jo :)
Itellä verenpaineet huiteli tosi alhasissa lukemissa viime viikolla, ja neuvolaan olin yhteydessä, jossa totes että ei ole mitään vakavaa vielä. Seurailin sitten itsekseni paineita, ja söin lakritsaa huoletta :D Ja meiän äipälle oli sen oma lääkäri ohjeistanu, että pitäs enemmän suolaa syödä. Normaalisti oon suolaa syöny, karttamatta yhtään, kun ei ole turvotustakaan kun joskus iltaisin iltavuoron jälkeen niinkun normaalistikkin jo ennen raskautta..
Nyt on paineet pysytelly tuol 100/50 paikkeilla ja ei oo lattia enään silmissä pyöriny pahemmin.
Masu on vielä kovin pieni omasta mielestäni ainakin, ja välillä vähän harmittaa ku näkee masuja jotka on isompia vaikka pienemmät viikot menossa. Mummi yrittää kovasti lohduttaa, että ei kannata sitä murehtia, että onhan sillä vielä aikaa kasvaa kovin ja sit loppuvaiheessa sitä jo oottaa koska siitä pääsee eroon :)

Isännän siskolta saadaan yhdistelmävaunut, sellaset Brio:n, jotain liki 7 vuotta vanhat, mutta yhdellä lapsella olleet ja tosi hyvässä kunnossa. Oikein tyytyväinen olen niihin, ja säästyy monta satasta.. Ja päätettiin tossa että otetaankin äitiysavustus rahana, saadaan niin paljon kaikkea, että me ei sitä pakettia tarvita.. Saadaanpa sillä rahalla se pinnasänky sitten ostettua. Laskin että joudutaan laittamaan 400-500euroa maksimissaan vauvan hankintoihin, kyllä huojensi lompakkoa kovasti. Kun alussa laskin että jaaha, sellanen tonni menee.. :) Onneks on ystäviä yms, jotka säästäneet kaikkea tarpeellista :)

Ammateista oli puhetta: Mä oon lähihoitaja (vanhuspuolella) ja sekä osa-aikainen myyjä ruokakaupassa. Isäntä on yövartija.

Liikunnastakin oli jotain galluppia, täällä ollaan tosi laiskoina lähtee mihinkää, työ on saanu riittää harrastuksena :D Kyllähän siellä tulee niin mahottomasti käveltyä ja nosteltua.. Välillä innostun lähtee pienelle kävelylle ulos jos on hyvä sää, eikä noin mahottomasti pakkasta mitä nyt on ollu.. Mutta eipä oo ollu viel liikunnalle mitään kummoista tarvetta, onhan sitä miettiny et jos salilla alkais käymään, noh katellaan sitä sitten kesällä uudestaan :) Ja pidän itse moottoriurheilusta enempi, mutta nyt raskausuutisen myötä oon laittanu sen jäähylle, oottelee kesää, sittenpähän pääsee ajaa kunnon karting ratoja, eikä mitään sisähalleja :)

1,5vkoa vielä puoleen väliin, ultraan ja neuvolaan :heart: jänskättää...

apuva, kohta se joulu on jo ja ohi mennyttä.. Aamulla pitäs yrittää päästä viel aikaseen liikenteeseen, että sais viimoset pari lahjaa hankittua ja iltapäivällä ystävän luo (jolla kohta 2v tytsy) siskontytön(2v) kanssa leipomaan pipareita :) Pääsee likat ekaa kertaa leipomaan pipareita, saas nähä miten innostuvat :p
Mutta nyt untenmailla, niin ehtii ostoksille ennen suurinta ruuhkaa :)

Miikulainen ja rääpäle 18+4 :heart:
 
Huomenta!

Tässä onkin vierähtäny tovi, et oon kunnolla käyny lukemaan jutut ja kommentoimassa.
Uusikin oli tullut, tervetuloa munkin puolesta! :flower:
Ultrassa käyneitä oli muitakin kuin minä ja ihanasti on kyllä tyttöjä tulossa. Tuolla huhtikuisissa olikin alussa tosi poikavoittosta ja nyt vasta loppukuulaiset on tuoneet tyttö-uutisia. =) Mutta siis paljon onnea kaikille hyvistä uutisista!! :heart:

Ammateista oli ainakin Alisa kysellyt. Mä opiskelen lähihoitajaksi ja OLISIN valmistunut tammikuussa, mut nyt siis saikulla olen äippälomaan asti, eli se mun valmistuminen nyt sitten siirtyy. Aikaisemmalta ammatiltani olen erikoismaalari. Mies ajaa sit rekkaa. (kuten tais olla parilla muullakin sama)

Täällä tuntuu välillä siltä, et tuo mun maha ei kasva kyllä mihinkään, mut kyllä se kuitenkin siellä taitaa olla kasvanu. On se jo edessäkin toisinaan..
Mies lähti eilen kaverillensa illan viettoon ja voi että mua nii tympäs taas ku se läks. Se niin innossaan menee ja hyvä kun ei juokse ulos ovesta ku kiire on ja ite tietää et saa taas viettää normaalin viikonlopun...ollessa kotona.
Tympii... Sit kun vielä sovittiin et jää sinne yöksi, koska mä en jaksa sitä lähtee hakemaan yöllä sieltä ja jos taksilla ois tullu, ni siihen ois saanukkin rahaa uppoomaan. Mut silti... :kieh:

Mut oli mulla muutenkin illalla itkussa pidättämistä. Oltiin pojan kanssa laittamassa sen iltalääkkeitä, ni toinen kysyy, et äiti, parantaako nää mut niin, ettei enää tarvi ottaa lääkkeitä..?
Raukka...Yritäppä siinä sit selittää, et kulta, ei, ei nää paranna, ne vaa helpottaa... :'(

Mut nyt meen lukeen muut jutut ja koitan olla aktiivisempi täälläkin =)

buam ja myy 21+3
 
POKS, POKS!!!!! :heart: :heart: :heart:

Son puoliväli! :D Wuhuu!

Tiktu Mulla samoiten vahva tyttyöolo ja jos onki poika niin yllätyn kovasti! Miehen sisko tuli eilen käymään ja toi jo tuliaisina pieniä vauvanvaatteita (eikö 56cm oo vastasyntyneille?) jotka oli ystävältään saanut. Kyllä ne mallin ja värien puolesta tytölle ehkä enempi passais, mutta onneks sen verran neutraaleja kuitenki että poikakaan ei niistä varmaan ikuisia traumoja saa.

buam :hug:

Ammateista: Mies on metsätraktorin (eli Moton) kuljettaja ja minä olen koulutukseltani leipuri-kondiittori, mutta vähemmän niitä hommia tehnyt, kun täältä päin Suomea ei tahdo saada. Enempi olen ollut ravintoloiden keittiöllä töissä, en kuitenkaan kokin hommissa.

Mies lähti aamuseltaan jo hirvenhaukkukokeisiin tuomariksi ja minä tässä valmistaudun päivän ensimmäisiin pikkujouluihin. Meillä on tänään kahdet pikkujoulut kun miehen työpaikankin kemut osui samalle päivälle. Kummassakin on vielä ruokailu, voi minun pikku napa parkaa, ny se viimeistään poksahtaa... :saint: :LOL: :LOL: :whistle: (LUOJALLE KIITOS ÄITIYSHOUSUISTA!)

Jos nyt lähtis tekeen tälle tukalle jotain ja vähän vaikka ripsaria vois laittaa... Oikein mukavaa lauantaita kaikille toukomassuille!

Haave & Helmi-Oskari 20+0 :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Johjo Onnittelut tyttölupauksesta! :heart: Ihana uä-kuva :)

Haave Puolivälipoksuonnittelut!! :heart:

napsuneiti onnittelut poikalupauksesta!! :heart: Täälläkin ongelmia SI-nivelen kanssa. Varmasti johtuu löystymisestä, mut aika ikävää kipua aihuettaa, kun nousee esim. selinmakuulta istumaan.
Ihana masu, oih!!

Tukivöistä Niitähän saa hakea tk:sta lainaan, mikäli on tarvis! :wave: Tukivyö saa olla aika napakka eli pienet koot menee isommillekin :) Meillä tk:ssa tukivyöt on hyvässä kunnossa, niitä kuitenkin vähemmän ihmiset tarvii.

Pilkkuliini Täällä yks, jolla ajoittain menkka juilintaa alavatsalla :/

Janskuliini puoliväli poksuonnittelut! :heart: Mää varmaan sitten alotan tuon poikalupausten kirjon :D Musta tuntuu, ettei meidän sukuun synny muitaku poikia.

selis poksuonnittelut! :heart:

Miikulainen Mullakin pieni masu omasta mielestä, mutta ite oon kuitenkin tyytyväinen, etät pystyy paremmin töitä tekemään pinen masun kanssa. Eiköhän me keretä vielä tympiintyäkin sen masun kanssa :D Tekeekö sun mies vaan öitä?

buam :hug:

Niin itekin voisin vastata niistä ammateista, Ukko on ravintolapäällikkö (ja tekee vain yötöitä ) ja minä oon sitten lähihoitaja/fysioterapeutti.
Jospa sitä lähtis käymään kaupungissa..
 
Alisa84: Joo isäntä tekee vaan öitä, ja onhan toi aikamoinen yökukkuja muutenkin, että sopii hyvin yövuoroon :) Kyllä se toisaalta on kiva, on sit useampia päiviä yöputkien välissä kotona :)
Joo onhan tää pikkumasu siitä kiva, että on helpompi töitä tehä. Voi olla että oonkin loppuvaiheessa aika näky kaupalla kassan takana jos sinne edes mahdun enää. :D Oon ite lyhyt (157cm) niin toisaalta vois ison mahan kanssa olla aika tuskaakin :) Piristit, kiitos :hug:

Buam :hug:

Jaaha, ja nyt suunta kohti ostoskeskusta, (ai hitsi, että vihaan ihmismassoja...) toivotaan että parkkipaikka löytyy..
Hyviä päivänjatkoja! :)
 
Tiktu: Mut tunnistaa siitä synnärillä,et oon varmaan lyhyin äiti koko synnärillä. Sellanen pieni ja pyöreä ja miettiä saa mistä sieltä mahan takaa kaikki muu tästä äidistä löytyy :LOL: .
Kiitoksia muuten vinkeistä tohon hiivan hoitoon,pitääkin laitella ylös ettei heti unohdu.
Mitäs muuta..mulla kans ollu noita menkkakipuja,varsinkin jos on tehnyt jotain raskaampaa hommaa ja kivuttomat supparit kans alkanu vaivaan välillä.
Mulla on kyllä niin tyttöolo tän maha-asukin suhteen,vatsakin tuntuu jotenkin enemmän leviävän sivuille kuin tuohon eteen. Eikös tytöistä sanota mahan leviävän sivulle ja pojista eteen ;) .

Buam :hug:

Täällä hieman yksinäistä kun mies lähti pohjoiseen jouluksi ja ite jäin lasten kanssa kotio. Onneks on kuitenkin nuo rakkaat kiljukaulat seuraa pitämässä niin ei ikävä pääse voiton puolelle.
Nyt raittiiseen ilmaan happihyppelylle. Lauantain jatkoja koko porukalle!
 
Paljon taitaa olla tyttöjä tulossa pinoon =) Onnittelut kaikille! Mä olen kyllä myös varma, että meille tulee pikkuveli, miehen suvussa on vaan poikia suunnilleen viimeiset kolme sukupolvea ettei paljon kannata tyttöä odotella ;) no, saapahan ainakin esikoisen vaatteet hyvin kierrätettyä.

Ihanan kokoisia massujakin teillä jo on ketkä olitte kuvia laittaneet. Itsellä ei maha vielä juurikaan ulospäin näy. Kohtu on taaksepäin kallistunut ja esikoiseltakin se kasvoi vähän piilossa tuonne reilusti puoliväliin asti ennen kuin alkoi näkyä vähän. Mutta ei mua kyllä harmita kun tiedän, että loppuajasta ehdin sen mahan kanssa taaperrella ihan riittämiin kyllä :D

Jaaha, pikkumies heräsi päikkäreiltä, varmaan jäi taas paljon kommentoimatta..
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
huomenna olis taas poksuttelu päivä jee...
hui kun oli tänään ollu ahkeria ihmisiä kirjottelun suhteen täytyy myöntää en ihan jokaista riviä jaksanut lukee.. hyi minua...
TÖISSÄ olen hotellissa ravintolan ja respan puolella....
tänään täyty ihan pyytää ukkelilta anteeksi näitä mun kiukun puuskia olen ollu ihan kamala ja toinen yrittäny olla kiltti.. meillä vaan on hiukan eri suhtautuminen tähän raskauteen sillä painaa taloudelliset huolet ja minua se ärsyttää että se ei halua hehkuttaa isäksituloa vaikka tää ei ole mikään vahinkolapsi..... tiedossa oli että saa tulla kun on tullakseen.... no jospas se sitten innostuu kun alkaa tunteen potkut yms viimeistään kai kun käärö on sylissä.... jollakin muulla oli myös sama tunne kuin minulla että maha ei kasva....
taas mie näin unta että mie synnytin harhailin se laps sylissä ja kysyin hoitajilta koska olen synnyttäny en muka muistanu koko tapahumaa hassu uni:)

mutta sellasta täällä 16+6
 
Jos tämä äippä taas heräilis täältä taustalta...

Meillä oli perjantaina rakenneultra ja POIKAA odotetaan tänne :heart:
Näkyi niin selvästi, ettei kyllä jäänyt mitään arvailujen varaan :D
Meidän esikoinen oli kyllä vähän pettyneen näköinen, sillä hän on puhunut koko ajan pikkusiskosta...mut kai se mieli siitä muuttuu..

Oireetonta odotusta täällä jatketaan edelleen, vähän helpotusta tuo liikkeet, jotka on tosin vasta tällä viikolla alkaneet tuntumaan kunnolla.
Viikolla 17+ oli ekat tuntemukset, mutta ne vaimeni välillä..nyt ei enään jää epäselväksi, et mistä on kyse, kun varsinkin iltaisin kaverilla on meno päällä..

Mulle tuli nyt ultran jälkeen kamala tavaroiden hankintahuuma, mut mies on sitä mieltä et vasta lähempänä sitten hommataan vaunut ja sänky, sillä säilytystilaa ei ole.
Turvakaukalo on jo valmiina ja poikien vaatteita saadaan tuttavalta säkillinen,
nyt kun meni vaatepuolikin uusiksi...
Käytettynä hankitaan todennäköisesti kaikki, sillä kukkarossa on matti kyläilemässä, kun jouduin jäämään saikulle töistä näillä näkymin äippäloman alkuun asti :(
Käsi sanoi sopparin irti, eikä asialle pysty mitään nyt tekemään kun on vauva tulossa..leikkaus tiedossa jos ei nyt pitkällä levolla sitten parane.
Välillä on vaan tosi turhautunut olo, kun harmittaa todella paljon olla kotona tekemättä mitään..
Tulipa taas omanapaista tekstiä, pyydän anteeksi :ashamed:

Tirpunen ja pikku-Eero 20+6
 
Miikulainen Meilläkin tuo ukko on kyllä sellanen yökukkuja, elää ihan eri rytmillä ku minä. No ehkä se sitten hoitaa öisin kirkuvaa vauvaa, että äiti saa nukkua ;) :whistle: Määki oon muuten saman mittainen pätkä :D

tyttö eiköhän se mieskin innostu viimestään sitten, ku käärö on sylissä :)

Tirpunen Onnea poikalupauksesta! :heart: Mukava saada poikiakin tähän pinoon :) Onpas kurjaa, jos joudut jäämään saikulle, mut parempi parannella kättä, kuin tehdä hampaat irvessä töitä. Voin vain kuvitella, että turhauttaa kyllä :hug:

Paistelinpas äsken pipareita ja torttuja :p ihanan jouluinen tuoksu. Nyt vaan pitäs saada joku ihme inspis ja ryhtyä puunaamaan kotia, ei kyl yhtään kiinnostais |O
 
:wave: , lauantaita!!

Haave onnea puolivälin saavutuksesta!!!

tirpunen, onnea pojast :flower: . Kivaa että välillä poikauutisiakin.

buam :hug: , jaksamisia.

tyttö onhan noi ihan ymmärrettäviä asioita mitä sun mies murehtii. Hän varmaan haluu antaa parasta vaan omalle uudelle perheenlisälle.

Menkkakipuilua on täälläkin ollu ajoittain. Eritoten jos oon touhunu hirveesti kaikenlaista niin sit tuntuu. Mä oon aatellu et se on normaalia ja kroppa käskee rauhottaa tahtia.

Joulua on kovin laitettu jo ja ihan on fiiliksetkin sellaset!

Vieraita tuli joten moi :wave: .

Selis ja "mötkäle" 16+1
 
tyttö82 kyllä se mies siitä vauvasta innostuu jahka pidemmälle pääset raskaudessa ja kuten itsekin totesit, viimostaan siinä vaiheessa ku käärö sylissä.
Täälläkin isäntä vielä vähän kuutamolla asiasta, välillä tulee onnenkyynel itelle kun jos sattuu isäntä masua paijailee(hyvin harvoin).

Itkuisuutta ollu pari viikkoa oikein paljon, autoa ajaessakin saattaa ruveta itkettää yks kaks.. Ja ilman mitään syytä edes, ja sit kesken itkun alan hysteerisesti nauramaan kun naurattaa kun ei oo syytä itkeä ja sitten nauran sekä itken hysteerisesti jopa puoltuntia yhtäsoittoa.. Onneks tuo isäntä ymmärtää vaan halata..

Alisa84 minä taas en usko yhtään et meiän isäntä välttämättä heräis vauvan yöheräilyyn, meinaan isännältä sais melkeen sängynkin viedä alta, eikä heräis :D Saa välillä iltavuorosta soitella iltasella et on varmasti heränny, eikä nuku pommiin niinä päivinä ku on töitä :D Jos hyvä tuuri käy, niin vauva periny isänsä unenlahjat ;) Viime ultra lupaili vähän sellasta, ultraaja herätteli kovin ja vaavi vaan kylkee kääns. Meni varmaan vartti alusta siihen että vaavi suostu siel heräilee ja alkaa liikkumaan :D

Täällä kans siskontytön ja ystävän tytön kanssa pipareita tänään leivottu. Kyllä siinä oli 2v tytöillä kovin hauskaa ja pari palaa piparitaikinaakin maistu :) Valmiiden pipareiden mutustelu mehun kera ja taustalla titi-nallen joululaulu dvd vasta olikin hupaisaa :) Kylläpäs omaa sydäntä lämmitti kovasti pikkusten tyttöjen ilo.. :heart:

Hmm, ja sitten sinkkuelämää leffan pariin :wave:
 
Onnea hyvistä ultrauutisista =)

Tukivyöstä: Turussa apuvälinelainaamo vuokraa niitä, saa pitää koko raskauden ja sen jälkeenki viel jos tarvetta. Kannattaa ensi tarkastaa omalta paikkakunnalta saako lainaan. Vyö voi kuitenki olla turha ostos jos ei käykään se, kuten mulla. En voinu pitää sitä yhtää ku alavatsaa paino.

Ammateista: Valmistuin just Lähihoitajaks, nyt prisman kassalla töissä. Mies on rappari.
 
Eli LA on 13.5. siellä jo muutama muukin oli samalla päivällä =) . Eka on kyseessä, lisäilisikö joku, listan ylläpitäjä.., listaan, kiitos. Missäs keskustelussa mennään, on aika pitkä ketju käytävänä läpi, niin voisin liittyä juttuun mukaan :). Ja mukavaa pienen sekä joulun odotusta kaikille :heart:
 
Sykenopeusarvailuihin en lähde :D Esikoisella oli aina 140-145 ja tyttö tuli, pojalla taisi olla aika samassa, ehkä välillä 150:kin.
Näillä ollut toisella 140 ja toisella 145 :heart:

Tervetuloa Tipsula81 :flower:

Täällä pienikin tekeminen saa selän niin kipeäksi :kieh: Äsken taas tavaroita keräilin ja järkkäilin ja sit onki ihan jumissa, prkl. Mies vaan ei oo paras järjestelijä vaan siivoo vaan mihin mahtuu ja mä kun oon hirveen tarkka missä on mitkäki lelut et säilyis jonkunmoinen järjestys talossa :ashamed:
Täällä taas tuntuu että maha kasvaa :wave: Ja mylläystä tuntuu joka päivä.
Huomenna ultra, wippiii :D Sitä on odotettu :D

Tässä vielä mahakuvaa puolivälin kunniaksi :whistle: Pahoittelen paljasta pintaa :ashamed:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5440921.jpg

BTL :heart: :heart: nytty + mytty 20+0
 
Miikulainen Heh, aijaa :) Meillä taas ukk tulee harvoin ennen 4 nukkumaan, joten se saa hoitaa nuo yösyötöt ym. :D No joo, katsellaanpa sitä sitten. Meilläkin pikkuinen oli np-ultrassa tosi rauhallinen, nukku vain. Mun piti heilua ja ultraaja tökki ja tökki, mut toinen vain nukkua posotti :LOL: Mää siellä nauroinkin, että ihan on isänsä unenlahjat :D

Tipsula Tervetuoa mukaan turisemaan! :wave: Aiheet pukkoilee milloin missäkkin :D


BTL Tsemppiä huomiseen ultraan! :wave: Aivan ihana masu, kertakaikkiaan :heart: Tääki tahtoo tuollasen pyöreän vauvamasun :D :whistle:

Täällä siivous operaatio 3/3 suoritettu tänään. Jospa tää intoilu nyt hetkeks riittää :whistle: Huomisesta eteenpäin alkaakin sitten pitempi työpätkä, 3,5kk ja sen jälkeen saakin sitten jäädä äippälomalle. Siihen ei enää edes oikeesti oo pitkä aika :eek:
 
Tipsula :wave: , tervetuloa mukaan turisemaan :D .

BTL, ihana masu. Muhkeen kokonen jo! Tuuppa sit heti kertoilemaan ultrakuulumisia huomenna.

Alisa, mä oon laskeskellu et huhtikuun lopussa alkais äippäloma ja et se on joskus hamassa tulevaisuudessa.... nyt tajusinkin sun kommentista et sehän onkin jo melkosen pian, keväisin aikakin menee aina paljon nopeemmin. Tosin koskaan ei tiiä jos joutuu aikaisemmin jo saikkarille.

Mulla alkaakin työviikko raskaammin kun normisti. Töissä työvajausta ja joudunkin yllättäen tekemään pidempää päivää kun normisti. Ja edelleen en oo kerenny joululahjoja ostelee, taitaa tulla jopa hiukan stressi :( . Sen tietää kun kotiin huomenna tuun niin oon ihan puhki enkä jaksa mihinkään shoppailemaan enää lähtee...

Selis ja "mötkäle" 16+2
 
emv
Iltaa!

BTL: Upea masu! Mulla pikkasen pienempi, mut hyvin saman mallinen. :heart: Ja huomenna kans ultra...vähän jännittää! Jospa näkyis sukupuoli...

Tipsula
: Welcome! Mullakin eka tuloillaan ja LA kaks päivää sun jälkeen. Missä synnytät?

Alisa: Oon miettiny samaa...ei oo enää kauaa äippälomaan!

Onko täällä muuten muita jouluna töissä kun minä? Mulla nyt vapaat ja aatonaattona sit alkaa joulurupeama töissä.

Olipa tänään ihanaa kun kävi mun vanhemmat ja isoveli meillä syömässä. :heart:

-emv ja james 19+1
 
Siis miten voi olla mahdollista, että nyt jo vatsalaukkua ahdistaa ja painaa?! Ei todellakaan voi syödä paljon kerralla kun vähän päästä tuntuu että vatsalaukku repeää... Olo on nytkin todella kaamea. Mulla oli tosin jo kolme viikkoa sitten kohtu navan päällä tulossa, missähän se nyt on jo kun olen todella lyhytselkäinen ja maha on kasvanut miehen mukaan PALJON ihan parissa päivässä. Arpia kiristää kivasti ja olenkin yrittänyt rasvailla nyt mahaa, rintoja ja erityisesti noita arpia. Saas nähdä milloin rupeaa nahka repeilemään. Äitini tosin on saanut 5 lasta eikä yhtään raskausarpea ole siunaantunut. Toivottavasti olen perinyt tuon joustavan nahan.

Oltiin eilen siellä miehen pikkujouluissa ja meni aikaiseen... :/ Herättiin sitten olosuhteiden pakosta jo yhdeksältä ja olo tuntui aivan krapulaiselta vaikka en tietenkään mitään juonut. Nyt onkin silmät ihan ristissä, täytyyki lähteä nukkumaan. Mies tuolla makkarissa jo kuorsaa, sen pitääkin aamulla töihin kun minä saan herätä omia aikojani.

BTL Onnea huomiseen ultraan, uskomatonta että mulla on maha about saman kokoinen kuin sulla ja mulla sentään vain yksi vauva mahassa... :ashamed: Meinaatteko kysyä kumpia sieltä on tulossa? En muista oletko tästä jo jotain puhunut. Niin ja onnittelut puolivälin isoista poksuista! :flower:

Selis Mekään ei olla juuri ostettu lahjoja, eikä varmaan ostetakkaan. Suvun lapsille ollaan jotain hommattu kun joulu on kuitenkin lasten juhla, mutta aikuiset jää tänävuonna ilman suurempia ihan rahatilanteen vuoksi. Kaikki ymmärsivät kun sanoin että halutaan säästää rahaa vauvan tavaroita varten kun tulossa on tosiaan ensimmäinen ja mitään ei ole ennestään. Ja kun minä olen työttömänä niin pakko vähän katsoa miten rahansa kuluttaa. Minussa on ehkä vähän pihin vikaa, mutta mulla pitää olla aina vähän rahaa tilillä kun seuraava tili tulee, ihan hirveä paniikki jos rahat loppuu ennen seuraavaa rahapävää.
Muista ottaa varovasti ja jos kroppa kertoo että on liika raskasta niin ei muutako saikulle.



Alisa Täällä ei ole edes aloitettu siivousta! :ashamed: Musta tuntuu että mun on ihan turha siivota ennen keskiviikkoa kun ollaan jo sotkettu kuitenkin taas. Keskiviikkona siivoankin koko päivän ja laitan puhtaat matot lattialle, tuodaan vasta kuusi sisälle ja koristellaan, illalla sitten menee kinkku yöksi uuniin. Aattona on mukava herätä kun on siistiä ja sisällä tuoksuu kinkku. :heart: Tsemppiä töihin!

Tipsulalle tervetuliaishalit!!! :hug:

tytölle Poksu onnittelut! :flower:

Noniin, taidanpa lyllertää tän mahani kans makkarin puolelle... Olis äkkiä tiistai niin päästäis kattomaan masukkia ultraan! Öitä!

Haave & Helmi - Oskari 20+1 :heart:
 

Yhteistyössä