<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nopponen
Pink: Ihana mies sulla kyl ku noin ajattelee ja jättää omat harrastukset väliin oviksen vuoksi. :) Mut niinhän me naisetkin tehdään paljon asioita sen tärpin vuoksi, hermoillaan, laskeskellaan päiviä, juodaan greippimehua niin että äklöttää ja mikä harvinaista; seksiä saa ukko lähes milloin haluaa... (toisin on kyl meillä tuon seksin saannin suhteen jos ei ois yritys päällä. :))

diiselikissa: Voi harmi kun sairastelet juuri tärkeinä päivinä. Meillä ukko oli kipee just pahimmoilleen ja akka vonkas minkä ehti...:ashamed:

taiska87: Ihanaa kun kaikki on hyvin massussa! :heart:

meliah: Pahoittelut negasta, mut toivo ei ole mennyt ennen ku täti kurvaa kunnolla paikalle! :)

NNÄ:
Meillä just sama homma juuri ovispäivänä, ukko mahataudissa... Noh minähän ruinasin... Tiedä sit ehtikö talletukset ajoissa ku ukko sen verran tervehty et päästiin asiaan seuraavana päivänä. :)

ON:Mulle iski sit eilen se mahatauti, kp:t onneksi jko niin pitkällä et ei enää niin pakollista tallettelu enää tässä vaiheessa... (niin ainaki toivon et ovis oli silloin v.loppuna ku pari päivää juili ja repäiseviä kipuja oikealla munasarjojen paikkeilla) Se mikä on nyt erilaista (huomatkaa, taas se hulluus alkaa... :)) on se että ensiksikkin joka aiemmalla kierrolla oviksen aikoihin repäiseviä kipuja on ollut vasemmalla, nyt sitten jos ne kivut nyt sitä tarkoittivat ovuloin oikealta puolelta. (Toivottavasti se olisi ensimmäinen merkki siitä et tää ois se THE kierto) Sit toinen asia on se et vaikka nyt mahataudissa on ollu muutenkin jos jonkinmoista kipuilua mahassa ni nyt mulla on ollu v.lopusta asti ovelaa juilintaa alamahassa, ja selän puolella, mitä mulla ei ikinä oo ollu edes lähellä menkkoja ja alapää muutenkin kosteempi...? Voi ku nää tarkoittais jotain, mut onhan se huomattu et usein vaikka on niin varma niin täti saapuu. :(

Kukas ehtis ekana tosiaan plussata tälle kuulle?? Nyt kisa pystyyn! :)
 

*******Perjantai 6.4.2012************





Mukana:


laala..............tyttö05/09.................kp2/31-64............yk2
Meliah..........................................kp2/25-29.............yk8
nanakuu................tyttö..................kp3/28-34............yk3
Mememe........................................kp5/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp7/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp9/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp10/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp18/28...............yk7
pink.............................................kp20/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp30/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp21/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp23/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp23/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp25/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp25/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp25/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp26/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp26/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp25/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp27/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp28/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp30/28.................yk3
Emiliainen......tyttö 02/11................kp31/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp35/31-33............yk3
NiQ..........................07/11............ kp40/32.................yk2
ciili........................09/08..............kp52/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp62/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp65/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Salliina

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Ruttunaama: noooooo, jokos sä olet testaillut?? :popcorn:

Taiska: oi, ihania neuvolakuulumisia :heart: Mukavaa masun kasvattamista :)

NNÄ: Voi harmistus että ovis jäi vähemmälle hyödyntämiselle :/ No ensi kierrossa sitten senkin edestä - paiiiiitsi jos joku sitkeä vekkuli on jäänyt ovista odottelemaan. Jäikö montakin päivää välistä?

meliah: no voi kökkö tuon negan kanssa :hug: Pitäis kieltää lailla myös tuollaiset typerät testit :mad: Alan kallistua (olikos se Omppuf joka ehdotti) tussilla viivojen piirtämiseen testeihin ;) No jospas sun ei kuitenkaan tarvisi käyttää tussia vaan nega vielä muuttuisi plussaksi!

diiselikissa: No voihan kurjuus :( No eihän sitä lenssussa ole halut ihan ylimmillään. Ja minkä takia sen sen flunssan pitää iskeä just ovisaikaan! Arghhhhh. Stressittömämpää varmaan olis jos olisi autuaan tietämätön kierrosta. Mun pitää tieteellistää tämäkin touhu ja saada erilaisia kaavoja ja testejä käyttöön ;) Onpas kyllä melkoista tuo touhu työpaikallasi!!

Pink: onnea ovisplussasta!

NiQ: moikkis :wave: testing testing?

Omppuf: loistavaa että pco ja endo karsittiin epäilyistä pois :) Harmi ettei teillekkään suotu sitä jouluvauvaa :/ Toivottavasti uusi lääkitys on se avain pienen pieneen nyyttiin :)

Nopponen: Voihan mahatauti :hug: Oireet kyllä muuten kuulostavat lupaavilta :popcorn:

Anu: hei jee viikko "enää" testaamiseen :) Ja on sulla kanssa tahdonvoimaa jos sinne asti maltat sinnitellä testaamatta :D Onnea piinailuun!

on: täällä ei tapahdu vielä mitään. Kpt ööö kuusi, eli viikko varmaan ainaskin ovikseen. Ovistestit tilattu, joten kohta "pääsee" pissimään tikkuun ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
diiselikissa Toivotaan, että nyt sitten sairastelukierre
loppuu, kun ei tarvitse enää huonossa ilmanlaadussa hengitellä.
Omaa terveyttä ei kannata riskeeraata työn takia :hug: Tsemppiä
uuden työn hakuun!

Pink Onnea ovisplussasta! Täältäkin pisteet sinun miehelle,
mahtavaa kun toinenkin on projektissa täysillä mukana :)

Niq Oletko testaillut? Plussapuhuria sinulle puhaltelen :whistle:

Omppuf Ihanaa, omppulainen is back :wave: Oi vitsit, varmasti helpottavaa,
kun pco-ja endoepäilyt olivatkin turhia . Pidän peukkuja, että nyt uusi lääkitys toisi toivotun tuloksen pikaisesti :hug:

Nopponen Nuo oireet, ne kyllä kuulostaa siltä et sinä olet niin raskaana. Peukkuja ja varpaita pitelen pystyssä jotta se plussa pärähtäisi testiin :)

Nöhvi
Noin se homma etenee, ei oo enää montaa yötä niin pääset
testaushommiin, kivaa :D


Ei näy menkkoja ei. Tyhmänä sitä vaan edelleen haaveilee, että josko kuitenkin se
nega vielä plussaksi muuttuisi. Vaikka eiköhän nyt tänään dpo12 olisi jotain
väriä testissä näkynyt, jos plussa olisi tuloillaan...
 
Tää ilmottautuis mukaan :) pakko saada avautua :D meidän perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi muutaman päivän päästä 2vuotta täyttävä tyttö ja nyt haaveilen pikkusisaruksesta!ennen esikon syntymää takana on yksi keskenmeno joka edelleen mustaa mieltä!
Tänään olis siis kp1/28-34 ja yk3
Mua niin ärsyttää kun menkat on ollut pitkään säännölliset että on alkanu kp28-29 mut viime kierto oli 32pvää ja nyt sit näköjään 34pvää ens kierto on varmaan sit 36pvä jne! Argh! Muutamat testitkin ehtisin tehdä ja pettymys oli taas valtava :( pitäs vaan olla ajattelematta koko asiaa mutta...
 
Mä oon normaalisti sellainen aamulla, että tankkaan itteeni ainakin 3 kuppia kahvia herättyäni, ja jonkun leivän palan syön vasta joskus 1-3 aikaan, en pysty aamulla syödä.. Kun raskaana olin niin mulla aina yhtäkkiä tuli hirvee nälän tunne, ja siitä silloin ajattelinkin että olenkohan raskaana, ja kyllä olin... Tänä aamuna maha kurni :O :O Mitä sitten tuon km jälkeen ei ole ollut!!!!!! nyt olis keskenmenosta niinkun kp 24 jos lasken sen ensimmäiseksi vuotopäiväksi kun kesken meni!
 
anu84 Hmmm… kuulostaa lupaavalle! Mulla kanssa esikoista odottaessa, (kun en vielä tiennyt olevani raskaana), tuli kesken päivää aivan hirveä nälkäkohtaus. Se oli jotenkin niin kova että oli saatava heti jotain ruokaa, ihan mitä vaan. Muistan että työkaverilla oli tonnikalapurkki mukana ja sen sitten ahmin kun toinen armollisesti antoi :D Työpäivän jälkeen marssin apteekkiin ja loppu onkin historiaa =)

nanakuu Tervetuloa mukaan!

Niq Seuraavaa kiertoa kohti sitten, jos se olisi hedelmällinen ;)

meliah Toivotaan että plussaksi muuttuu, jännitystä ilmassa :popcorn:

Nöhvi ovisplussia sinne suuntaan! Mä en ole jaksanut enään pissiä tikkuun, jotenkin sitä stressas niitten tikkujen kanssa..:p

Nopponen voi ei, mahatauti..:x se on kyllä viheliäinen inhotus. Hyviä oireita sinullakin :)

Nyt hei naiset, avatkaahan tää huhtikuun plussatili!! Monella kyllä kohta jännät paikat ja mulla tunne että kohta plussia ropisee roppakaupalla ;)

Täällä mennään kp 17 ja ei siis mitään uutta raportoitavaa sillä saralla. Odottelen mielenkiinnolla koska alkavat taas Primoluteista johtuvat yökuumotukset vai johtuiko se viime kierrosta niistä, vai siitä mun kemiallisesta raskaudesta… hmm. kuumakohtaukset alkoivat viikko ovulaatiosta. Eli, jos nyt taas alkaa kuumottaa niin sitten mä mähkäilen johtuuko se siitä että on tärpännyt vai niistä lääkkeistä. On tää hankalaa :LOL:

Mutta hei, hyvää ja oikein munarikasta pääsiäistä kaikille!!! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Murunmami ja anu84
Nopponen: Juilinnathan on aina hyvä juttu! Tsemppiä :)
anu: jospa se olisikin nopea tärppääminen ;)
Nöhvi: Kiitoksii tsempeistä kaikki toivotukset otetaan ilolla vastaan :p
meliah: Lohdutus :hug: hyvää pääsiäistä sinnekkin, vaikka tunnelmat voi olla melko matalalla näin alkupäivinä!
nanakuu: Tervetuloa joukkoomme suureen :)
MeaMinnis: Pahoittelut ikävistä sivuvaikutuksista :/ Jospa et turhaan niistä kärsisi vaan pian olisi taimen kasvamassa :)+++

Jotenkin hirveän helpottunut olo nyt kaikesta, jaksan uskoa että saadaan vauva 2013 :) Tämä vuodon alkamisen oottaminen on vaan niin tylsää. Jos kaikki menee mun laskelmien mukaan nyt niin tarkalle menee oviksen kanssa. Suunnitelmissa olen lähdössä riiviön kanssa reiluksi viikoksi 300km päähän joskus ensi kierron kp 16, joten saa nähdä miten ajoittuu. :D Tulis vaan se tyhjennys nyt mahd pian!!!
 
Vai vielä on huhtikuu korkkaamatta!!?? :| Kuka ehtii ekaks!!

Täällä mennään niin mututuntumalla etten ole laskenut kiertopäiviä! Ihan fiiliksen mukaan ja alkaa olla keskikierto käsillä niin varastoidaan ;) Greippimehua ostin, mutta tajusimpa että tehty tiivisteestä, joten tuskin ajaa asiaa.... Noh, jokatapauksessa rennoin mielin!

Kommentoin myöhemmin muiden kuulumiset!
 
Mulle sais päivittää että kp1/31-64... Ja mun nick on Laala, ei Laalaa.... :kieh:

Kylläpäs on helpottavaa, että alkoi kuukautiset nyt, eikä esim ens viikolla, kun olen menossa loppuviikoks työmatkalle Viroon. ;) Lisäksi siis laskeskelin, että mulla pitäs olla sit jo nähtävissä aionko ollenkaan ovuloida ens kierrossa, kun menen sinne gynelle (kun siihen on nyt tasan kaks viikkoa, kyl silloin pitäs näkyä onko yhtään kypsempää munarakkulaa sieltä irtoamassa ens kierrossa), joten se on hyvä ajoitus senkin osalta, että sitten jos se näyttää toivottomalta, niin voisin samantien (ainakin omasta mielestäni) aloittaa terot ja lähteä clomikiertoon toukokuuksi. :)
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Sekä stemppihaleja kaikille tasapuolisesti :hug:
Tällä rintamalla ei mitään uutta, ensimmäistä tätiä pillereiden jälkeen edelleen odottelen. Tänään olin bongaavinani ovislimoja, mutta mulla yleensä on ovikseen kuulunut myös jommalla kummalla puolella tuntuvaa kipua niin enpä sitten tiedä. Mutta kai se täytyy hyödyksi käyttää :D
Meillä menee pääsiäinen reissussa, joten toivotan kaikille oikein plussarikasta pääsiäistä! ja lähden pakkaamaan :)
 
tervetuloa uudet

Nöhvi oli siinä välissä edellisestä kerrasta joku 7-10 päivää joten ihmeitä en odota.
Mutta mistäs sitä koskaan tietää,

Lämmöt 36,9-37,2, väsy, jano, pissattaa ja järkyttävät ilmavaivat :kieh:
hulluna tein sitten testinkin kun postissa tulivat ja jonkin asteinen viiva siihen tuli mutta negaksi sen luen.
testi oli one step herkkyys 10
 
Tännekin saa päivittää kp 2/31-32. Ei tullu jouluvauvaa ei. Aika monta testiä piti kuitenki tuhlata ennen ku sopi uskoa karu totuus :/

Pahoittelut muillekin, joille se noita-akka tuppautui visiitille. Ja tsempit jännääjille!
 
Tervehdys täältä maalta,pakkohan se oli kone ottaa mukaan jotta pääsee lukemaan teidän kuulumiset. Olen siis taustaillut keskenmenon jälkeen ja nyt on taas aika hypätä mukaan remmiin. Tottakai se noita- akka kurvas paikalle kun pääsimme kunnollisista saniteettitiloista,mökin kanna vesi järvestä ja lämmitä se saunatiloihin :/ ja sitä tulee,saa istua aina joku viltti persuuksien alla,että mahdollisen ylivuodon nolouksilta vältyttäs. Kävin paikallisesta säästöpörssistäkin hakee kertakäyttösii patjansuojuksii :O

No mutta se siitä,ihana olla taas täällä aktiivisesti. Oon kyllä silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisianne. Onnea kaikille plussanneille ja peukut on pystyssä testaajille!Nyt heräs tyttö,palailen paremmin kun pääsiäiset vietetty ja kaupunkiin palattu.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Ranskis.........Tyttö 07/11.............kp 3/??........yk 1 (km jälkeen)
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin lueskeltu taustalta teidän juttusia - onnea plussista ja harmittelut niille, joita nega piinaa : /

Itellä tilanne siis se, ettei menkat oo alkaneet edes esikoisen jälkeen ja edelleen imetän, kun poitsu vasta vajaa 6kk. Viime viikolla oli jo jotain menkkamaisia tuntemuksia mahassa ja hurjat turvotukset iltasin, mutta ei sieltä mitään kuulunu. Hätäsenä ehdin yhden negan tietty testatakin jo, mutta kai se pitää vaan uskoa, että pitää rauhassa odotella niitä ekoja menkkoja :( Kiva kuitenkin lukea teidän kuulumisia, kunpa pääsis itekin pian tuonne aktiivisen yrittämisen puolelle :)
 

*******Lauantai 7.4.2012************





Mukana:


Aura08...................12/08...............kp3/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp3/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp3/31-64............yk2
Meliah..........................................kp3/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp4/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp4/28-34............yk3
Mememe........................................kp6/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp8/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp10/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp11/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp19/28...............yk7
pink.............................................kp21/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp21/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp22/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp24/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp24/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp26/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp26/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp26/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp27/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp27/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp26/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp28/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp29/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp31/28.................yk3
Emiliainen......tyttö 02/11................kp32/26-29.............yk5
ciili........................09/08..............kp53/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp63/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp66/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Anu84
Murunmami
Salliina

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Meliah: No voihan kökkö :hug: Typerä täti, ymmärtäisi nyt pysyä vaan poissa :stick: No sovitaan että numero kasi on se meidän kierto!!

Niq: No höh :hug: Mutta kiva että olet kuitenkin hyvällä mielellä siellä :)

Neiti Näpsän äiti: tämä vauvailu on niin mystistä puuhaa että ei sitä koskaan tiedä :)

Tervetuloa nanakuu: :wave:

anu: oooo, nyt kuulostaa hyvältä :) Ja vielä vaan maltat olla testaamatta??

Meaminnis: Munarikasta pääsiäistä myös sinne :LOL: Hemmetti lääkkeet tosiaankin sekoittaa oireiden bongailua :x

Omppuf: 2013 olkoon se vauvavuosi!! Toivotaan että ajoitukset menee nyt nappiin, eli kerrankin toivotaan että vuoto alkaisi pian! Aika hurjaa muutes että nyt alkaa tulla vuodelle 2013 vauvoja. Jotenkin itse kuvittelin että olisi vuosimallin 2012 vauveli tulossa... mutta kaikki ei mene aina niin kuin Strömsössä...

Murunmami: ihanan rennon kuuloista :)

Laala ja Aura: Pahoittelut tädistä :hug: Ja onnea tulevaan kiertoon!

Paipula: no parempi se on ottaa varman päälle :) Eli hyödyntää ihan varmuuden vuoksi!

Ranskis: tervetuloa takaisin :wave: Tai oikeastaan pitäisi pahoitella, kun ei tänne pitäisi joutua palaamaan.... no mutta toivotaan pikaista tärppiä!! Ja johan täti ajankohdan valitsi :stick: Toi on kyllä just niin tyypillistä... musta tuntuu että mun menkat alkaa aina maanantaina, viikon tylsimpänä päivänä...

Salliina: niin mites se menikään, ehditkö käyttämään jotain hormonaalista ehkäisyä tässä välissä? En nyt muista kerroitko ja en jaksa selata viestejä taaksepäin :D Toivottavasti pääsisit pian täysillä kuumeilemaan. Ja sillä aikaa nauti pikku vauvelista :) Oi, oma vauveli tuntuu jo niin isolta :)

On: ei oikein mitään. Menkat loppui viimeinkin ja ovistestipaketti on matkalla... en jaksa testailla ennen tuota kp12 kun tällä hetkellä aikaisin plussa on tullut kp13 ja sekin vaan kerran noin ajoissa. Noo, ens viikolla kuiteskin :D Joo joo, varmaan muuten testailisin nyt jo mutta kun se hemmetin paketti ei tullutkaan eilen ;)
 
Omppuf Sinullahan onkin jännät ajat tulossa tuon oviksen
ajankohdan kanssa. Toivotaan että se tulee ajallaan, jotta
pääsette hyödyntämään. Mahtavaa kuulla että olosi on hyvä ja helpottunut ja toivoa täynnä :heart:

Murunmami Ihanan rennolla asenteella olet mennyt. Voin myöntää etten pystyisi tuollaiseen :ashamed: ja olen kyllä nyt kade sinulle :LOL:

Paipula Kyllähän se niin on että kaikki oireet mitkä vähänkään muistuttaa ovista, pitää ottaa vakavasti ja tietenkin myös hyödyntää :D

NNÄ Oho, jonkinlainen viiva kuitenkin :popcorn: Oi jospa se vahvistuisi :hug:

NiQ Pahoittelut :hug:

Aura08 Pahoittelut sinullekkin :hug:

Ranskis Tervetuloa takaisin ja oikein pikaista plussaa sinulle :)

Salliina85 Sinulle on sitten nyt toivoteltava pikaisia menkkojen alkuja, jotta pääsette kunnolla yrittämään :)
 
Mun kp:t on jotenkin hypähtäneet eteenpäin tuolla listalla, mut ikävä kyllä nyt on menossa vasta kp21/28-32. Samalla siis jos päivittäjä jaksaa, niin mulle vois korjata ton kierron kokonaispituuden myös. Voisin sen itekin tehdä, mut en oo niin suuri nettivelho, et viitsin mennä tonne listalle sössimään...:ashamed:

Omppuf: Ihana kuulla sinusta! Vuoden 2013 vauva ehdottomasti sinnekin osoitteeseen! :heart:

Ranskikselle Moi!! kanssa ja kiva kuulla sinustakin. Pikaista tärppiä toivottelen. :)

anulla jännät paikat! =)

Yhteistsempit kaikille tädin kohtaamille ja piinailijoille! Oviksen metsästäjille touhuenergiaa, kun aika koittaa! Ja oikein hyvää pääsiäistä kaikille! :hug:

).( Viime yönä näin piiiitkästä aikaa raskausunen ja olipas se iso masu kiva! :) Mulle jäi vähän sellanen olo kuin oisin ollu sijaissynnyttäjänä jollekin toiselle, mut hei raskaana anyway! :LOL:
 

Yhteistyössä