<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

MeaMinnis kysyit oonko varannu lääkärinaikaa... Niin joo, olen ja sain sen huhtikuun lopulle joten piinailla saan tämän kierron kanssa viel parikymmentä päivää jos ei kuulu menkkoja siihen mennessä... Todellakin aion pyytää suoraan jos saisin clomit samantien, kun esikoinen on niillä tehty ja esikon jälkeen ollaan käytetty ehkäisyä tasan 3kk vaikka nyt ollaankin vasta alettu oikeen "yrittää" toista. Mut tosiaan esikko tulee toukokuussa kolmen, joten jotain olis luullut jo tapahtuneen näillä "ehkäisyillä" jos aikoo itsestään tapahtua.

Ja niin vaikka ajattelin että kuukautiset alkamassa tän alavireen takia niin eipä viel kuulu mitään. Kai sit vaan muuten oli erikoisen huono päivä. Pöh.
 
Taikamaailma: Hyvää jatkoa ja ihanaa kevättä sinulle! :hug: Toivottavasti tulet pian kertomaan plussauutisia. Olen itsekin miettinyt luopumista koko palstailusta, mutta mulle tästä on tullut tärkeä palsta, et en oo pystyny. nimim. palstataukoa viettelevä kirjoittelija... ;)

).( Oiskohan vaan ollu ovis vkl, koska tadaa, mä olen TAAS flunssassa!!!!! Jo kolmas kk peräkkäin!! Myös alavatsaa juili koko vkl, nyt tuntuu helpottaneen.
 
Moikka kaikki!

Mahtuuko tänne mukaan? :)

Meidän perhe on tällä hetkellä minä, mies ja pian 6kk vanha poika. Kakkosesta haaveillaan kovasti, mutta imetys sotkee kaiketi näitä kuvioita aika pahasti.

Jos nyt lyhyesti kerron taustat. Eli pojan synnyttyä aloitin jälkitarkastuksen jälkeen minipillerit, koska ajattelimme, ettei toisen aika ole vielä. Kuukautiset alkoi viikon päästä pillereiden aloituksesta ja kestivät melkein viikon. Söin pillereitä noin 2,5 kuukautta, mutta sitten tulimme siihen tulokseen, että kyllä toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen. Lopetin pillerit 1,5 kuukautta sitten, mutta kuukautisia ei ole kuulunut. En tiedä, pitäisikö tässä nyt sitten huolestua, kun ne yhdet menkat tuli jo silloin kun aloitin pillerit - vai oliko ne menkat vain pillereistä johtuvat ja nyt sitten ei vielä oikeasti ole menkat edes alkaneet, kun imetän?? En tiedä.

Poika alkoi noin kuukausi sitten saada kiinteääkin ruokaa, joten imetys on vähentynyt, mutta menkkoja ei silti kuulu. En tiedä, pitäisikö tässä jossakin vaiheessa testata, vai odotella vain. Onko muilla tuo imetys sotkenut kuviot miten pahasti? Mulla alkaa öisin olemaan kyllä noin 8 tunnin imetystaukoja, mutta ei vielä joka yö. Päivällä syö edelleen 3 tunnin välein...

Kuumeilu ei onneksi ole vielä kovin kovaa, kun ei tiedetä, ovuloinko edes vielä. Sitten jos tietäisi, voisi tilanne olla ihan eri...
 
Tervetuloa Salliina! Itse en ole käyttänyt synnytyksen jälkeen hormonaalista ehkäisyä, joten sen suhteen en osaa sanoa mitään. Imetän edelleen, tyttönen on 10,5 kk ja ekat menkat alkoi silloin kun hän oli n. 8,5 kk ja söi kiinteitä viitisen kertaa päivässä. Siinä vaiheessa imetystauko öisin oli jo pari kuukautta ollut yleensä sen noin kahdeksan tuntia... Päivisin syö tissiä kyllä edelleen monen monta kertaa. Eka kierto oli mulla 50 päivää, vaikka normaalisti on ollut n. 29. Olettaisin siis omalla kohdallani, että imetys vielä sekoittaa kiertoa tai sitten on muuten vähän käynnistymisvaikeuksia. :D

No, ehdin mäkin tuon pitkän kierron aikana testata kerran jos toisenkin. Saa sillä ainakin epätietoisuuden loppumaan. Hetkeksi. :D

ON: Kp5 ja ei mitään uutta auringon alla. Kai sitä kohta voisi aloittaa kuumeilun taas aamulämpöjen mittailulla. Tosin jos tästä kierrosta tulis edes jotensakin normaalipituinen, ovis osuu tietenkin anoppilan väen vierailuun. :D ...vaan niin se tais esikoinenkin alkunsa saada!
 
Piti vielä tulla laittamaan, että pakkohan se oli nyt testata vielä, että onko mitään... No, negahan sieltä tupsahti odotetusti. Nyt ei sitten varmaan auta kuin odotella menkkoja. En tiedä, pitäisikö tässä nyt sitten soittaa johonkin terkkarille tai johonkin, että onko menkat hukassa vai mitkä ihmeen valemenkat ne yhdet oli...

Tiipula, mulla menee sitten aika kauan varmaan, ennen kuin alkaa menkat, jos pitää olla pari kuukautta sitä pidempää imetystaukoa. Tuskin poika ihan yösyönneistä vielä luopuu. Ehkä voitaisiin tuossa parin kuukauden päästä itse yrittää opettaa pois yösyönneistä, kun alkaa olla se 5 kiinteää ruokaa päivässä, ellei itse opi ennen sitä. Nyt ei sitten kai auta muu kuin nauttia tästä ajasta ja miettiä vaikka sitä, että jospa sitä ehtis tänä kesänä käydä vaikka jopa yhdellä siiderillä terassilla, kun viime kesänä ei ison massun kanssa voinut :D Ehkä olisi parempi yrittää olla ajattelematta koko juttua. Helpommin sanottu kuin tehty ;)
 
Salliina, kaikki on niin yksilöllistä ja yksilölläkin varmaan tapauskohtaista, että ei voi tietää. Tosin nyt jos alat odottaa terassisiideriä, niin varmaan ilmaantuu jotain muuta odotettavaa! b:)d

Itsekin hokasin vasta, että nythän pitäis syödä fetaa ja graavilohta varastoon sekä nauttia saunaolut! :D
 
Mulle voi päivittää kp1/29, yk 4.

Siis voi prkll... Menkat ei sitten tulleetkaan, ja pysyivät melkein viikon poissa. Aiemmin oli suht säännölliset. Noo, negaa puski koko ajan ja nythän ne sitten alkoi. Ehdin jo toivoa parasta, sillä esikko plussattiin aika myöhään. Eipä kuitenkaan ollut meidän vuoro taaskaan.
 
Moimoi!

Kumma kyllä, kun nyt tänään muistin yhtäkkiä, että ainii, ne menkat pitäs alkaa perjantaina. Miten meinasin unohtaa kuumeilun ja piinailun?! :whistle: Ennen ku on laskettu päiviä ja mietitty asiaa harva se tunti.. :p Raskausoireena oireettomuus ;) Ja nyt taas se krooninen mielikuvituksen liikatoiminta mullakin..!

Noo, naikkoset, onko huhtikuun plussaa saatu? :)
 
Nopponen
Tervetuloa Salliina mukaan! :)

Mememe::hug: Pahoittelut tädistä. On se niin pirullinen akka!!!

Taikamaailma:
Hyvää jatkoa teille. :)

ON: Ette usko miten lapsellinen mä oon ollu!!!!! En ois itsestäni uskonu ennen ku huomaan käyttäytyväni kun mikäkin uhmaikäinen!!!! :ashamed: Perjantaina ja kp14 miehelle iski mahatauti... pientä pettymystä ilmassa ku päivät ois niinku kohillaan mut mitään ei voi hommailla... Noh lauantai kp15 täysin selvät ovis tuntemukset heti aamusta. Emäntä vonkaa, ukolla huono olo vielä edelleen jonkin verran, emäntä suuttuu, ukkoa kiinnostaa vielä vähemmän, emäntä heittää kirveen kaivoon koko kierron osalta ajatuksella: "tää kierto todellaki on tässä", ukko suuttuu, emäntä tihrustaa lähes itkua, ukko potee huonoa omaatuntoa (vaikka emäntä on ollu täys aasi) Tytär menee iltapäivä kylään mummulaan ja lopulta saimme talletuksen perille, vaikka päivä oli yhtä h**vettiä. Ajattelimpa vaan et ehkä on syytä pikkusen rajottaa tätä kuumeilua, mut lauantaina se tuntui maailman tärkeimmältä asialta... Onneksi nyt on kaikki ok ja piina päivät lähestyy, mut edelleen alamahaa kramppailee, onneksi talleteltiin myös eilen illalla. :p Mut pitänee jatkossa yrittää käyttäytyä, tuli mitä tuli... Hävettää aivan... :ashamed: Onneksi mieheni ainakin sanoo ymmärtävänsä, liekkö sitten ymmärtää tätä hulluutta. Toivotaan et nyt ees et tuottais tulosta ku meinas olla simpat työn ja tuskan takana! :)
 
Onnittelut taas plussanneille! :heart:

Ja pahoittelut uuden kierron kohdanneille.

Nopponen, tervetuloa marttyyrikerhoon! :LOL:

Tiipula, mä oon syöny nyt maksalaatikkoa melkeinpä varastoon. :D Oli niin kova himo siihen raskausaikana. Ja viime viikonloppuna suunnittelin korkkaavani viinipullon, jos kohta ei taas voikaan juoda. Jäi kyl sit ottamatta. Mut nyt ku tän sanoin ääneen, ni ei varmaan tuu mitään syytä olla juomatta vähän myöhemminkin. Kopkop.

ON: Dpo 8, pääsiäiseksi koittaa jännät paikat.
 
  • Tykkää
Reactions: Ruttunaama
Nöhvi
meliah: Melkoinen perussairaus sulla :D Hui mikä kouristus sulla ollut :O Toivottavasti ihan joku harmiton juttu! Koska meinasit testailla? Ja sähän muuten olisit potentiaalinen huhtikuun eka plussaaja :)

laala: yli 30pv kierrot pitäisi kieltää lailla!

MeaMinnis: Onnea oviksen hyödyntämiseen :D

diiselikissa: eikä, taas flunssassa :x Tuo on niiiiin turhauttavaa! Pikaista paranemista!

Tervetuloa saliina :wave: Mulla menkat pysyi poissa tasan niin kauan kun söin minipillereitä, elikkä vuosi synnytyksestä tuli ensimmäiset. Ja imetinkin vielä syksyllä. Kai se vaihtelee paljonkin miten kroppa palautuu. Onnea matkaan :)

Pahoittelut Mememe: :hug:

Ruttunaama: oho, kuinka sä tuon teit :D

Nopponen: voisin ihan hyvin kuvitella itseni sun "saappaisiin" samassa tilanteessa :whistle: Nimimerkillä: edes 39 asteen kuume ei ole esteenä talletteluille (tosin oma kuume, mies olisi ollut ehkä "hieman" eri mieltä vastaavassa tilanteessa)..

LeenaT: huijui, sielläkin dpot kutkuttavan jännittävä dpot :) Pääsiäisen joukkotestaukset? :popcorn:
 

*******Tiistai 3.04.2012************





Mukana:


Mememe........................................kp2/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp4/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp6/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp7/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp15/28...............yk7
pink.............................................kp17/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp17/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp18/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp20/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp20/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp22/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp22/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp22/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp23/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp23/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp23/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp24/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp25/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp27/28.................yk3
Meliah..........................................kp27/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp28/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp32/31-33............yk3
NiQ..........................07/11............ kp37/32.................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp41/27-32.............yk8
ciili........................09/08..............kp49/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp59/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp62/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp63/?..................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Diiselikissa Ei oo totta, mikä lenssukierre sinuun onkin iskenyt : / Pikaista paranemista!

Salliina85 Tervetuloa :wave:

Mememe Voi harmi sentään, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Ruttunaama Tuo oireettomuus, se kuulostaa lupaavalta :popcorn: Peukutukset!

Nopponen Ihana olet tunnustuksinesi, samaistun niin hulluuteesi :LOL: Niinä tiettyinä päivinä ei pakkeja hyväksytä, se on sääntö :D Toivotaan että uurastuksenne tuottaa tulosta :)

leenaT Tsemppiä piinailuun :popcorn:

Nöhvi Järkevä ihminenhän varmasti osaisi olla fiksu, ja odotella rauhassa menkkoja ainakin viikonlopun yli. Mutta minä en sellainen ole, joten ylihuomista vähän suunnittelin testauspäiväksi :LOL: Tosin on hyvin hyvin paljon todennäköistä että menkat alkaa huomenna tai ke, nämä selkäjomottelut ei jätä haaveilulle paljosti tilaa :stick:


Oonkohan minä ihan metsässä näiden mietintöjeni kanssa.. Kun mitä olen raskautuneiden juttuja lueskellut tai kuullut, niin ne menkkamaiset tuntemukset ennen plussaa on yleensä nimenomaan mahassa tuntuvia nippailuja. Mitä mieltä olette, onko noin? Minulla aina toiveet on korkealla siihen asti, kunnes juuri ennen menkkoja alkaa nimenomaan selkäjomottelut vatsanippailujen lisäksi. Siitä sitä viimeistään arvaa rueta tulemaan jo pilvilinnoista alemmas, ettei sitten vuodon alkaessa niin kovasti kolise.
 
Heippa meliah :) Täällä mennään vasta kp21/24 =) Kun menkat alkoivat 13.3 (päivän etuajassa). Mainitsin jo aikasemmin, mutten tajunnu punasella laittaa sitä :) Huomenna plussa yk22 kp22? ;) No eih.. Ei kait sitä vielä voi testata.. :whistle: Dpo ois huomenna 12-13, jos ovis on tapahtunu sillon ku oletin. On tää melekosta hommaa tää vauvan "teko", mutta pysyypä matikkapää hyvänä ja peittojen heiluttelu aktiivisena? ;)
 
Ruttunaama Huomasin silloin jossain vaiheessa, kun kiertopäivistä minitsit, mutta jostain sain päähäni että luulit listan olevan sille päivälle, eikä seuraavalle, niin kuin se oli. Olisi siis vaan pitänyt uskoa, eikä kehitellä omia teorioita :LOL: Mutta siis tuo lista on huomiselle, eli laitanko sinulle huomiselle kp23? Dpo:t on sinulla ihan hyvissä lukemissa, kyllä siellä voisi jo jotain ehkä näkyä. Kärsivällisyys kun ei ole toinen nimeni, niin täältä ääni huomiselle testaukselle :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
neuvolasta palanneena ja kyllä,siellä pieni oli ja sydänki läpätti hienosti! Viikoista en vielkää tiedä,ko ei se lääkäri sanonu.. Mut ainakin se yli 6 koska sydämenlyönti näky 2 viikon päästä uus,jotta nähään,että raskaus on edennyt. Tämmöistä täällä <3

Plussatuulia +++ ja hyvää kevättä ihanaiset :)
 
Taikamaailma Kyllä se plussa sieltä tulee kun vähiten sitä odottaa, hyvää jatkoa ja tule kumminkin vielä kertoilemaan kuulumisia. :)
Meliah Kiitos kun jaksat päivitellä myös listaa. :)

Meillä ei kyllä ovista hyödynettyä kun isäntä oli kipeä, niin silloinhan kaikki joutuu kärsimään. Joten suuria en odottele tältä kierrolta.
 

*******Keskiviikko 4.04.2012************





Mukana:


Mememe........................................kp3/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp5/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp7/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp8/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp16/28...............yk7
pink.............................................kp18/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp18/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp19/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp21/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp21/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp23/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp23/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp23/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp24/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp24/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp24/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp25/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp26/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp28/28.................yk3
Meliah..........................................kp28/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp29/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp33/31-33............yk3
NiQ..........................07/11............ kp38/32.................yk2
ciili........................09/08..............kp50/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp60/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp63/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp64/?..................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Salliina

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Taiska Ihania neuvolauutisia :heart: Hyvää kevättä sinullekkin!

NNÄ Voi harmitus, että ovis jäi käyttämättä :| Voin vaan kuvitella että harmittaa :hug: Mielelläni minä listan päivittelyssä auttelen, ei ole kiva jos kokonaan yhden harteilla homma olisi.

Vetäkää minut nyt takaisin maan pinnalle, jo rupeaa mielikuvitus laukkaamaan ja jalat irtoamaan maasta. Niissä 2 aiemmassa kierrossa, joissa olen ovista tikuttanut, menkat ovat alkaneet dpo11. Eli voisi ajatella menkkojen olevan myöhässä, kun tänään ei ole vuoto alkanut. Mutta kolmena kertana kierto on ollut 27 päivää, joten niiden mukaan huomenna pitäisi alkaa... Jännittää. Tänään on ollut jotenkin oudon uuden tuntuista mahassa, toki on myös ollut ne perinteiset menkkaolot selkä-ja mahajuilimisineen. Myös erikoista pistelyä/tuikkimista tuntuu tuolla alhaalla. Ja ihan kuin olisi vähän huono olokin välillä. Mielestäni en nyt ole näitä keksinyt. Mutta niinhän minä joka kerta haluan ajatella :ashamed: Huomenna pakko testata, ei enää pysty koettaa malttaa :LOL:
 
meliah: :hug: voi miten tylsää...olis ny ollu vaan huhtikuun eka plussa!

NNÄ. Harmi, että ovis jäi hyödyntämättä.

Eipä se täälläkään tainnu kovin hyvin taaskaan hyödynnettyä tulla, ku ite sairastin. Taas vaihteeksi...Mä en vaan pysty, ku on niiiiin huono ja tukkonen olo. Ja munkin mies kun kuuluu kastiin, "älä kerro, että on ovishetki", niin johan sekin ihmettelis, et mitä mä räkäpäissäni hourin niin kovasti vällyjen väliin. :ashamed:
Ärsyttävää, mä niin toivoisin olevani täysin tietämätön ovishetkistä, limoista, tärppihetkistä jne. kuten esikoista tehdessä, niin ei tarviis stressata. Senkun olis vaan ja heiluttelis peittoja ja yllättyis sit jossain vaiheessa ilosesti kahdesta viivasta. Taas tässä on pitkät ajat ennenku pääsee uudelleen yrittämään, ja johan mä varmaan olen uudestaan flunssassa tuolloin.

Lenssukierteestä on kiittäminen varmaan sitä mun työpaikkaa, mistä by the way, olen nyt saikulla enkä takasin mene. Tulevaisuuus vähän auki, mut eiköhän sitä tekevä jtn löydä.

Salliina: Tervetuloa!! :flower:
 
Salliina: Mulla oli esikoisen jälkeen vähän sama tilanne, että muutaman kuukauden söin minipillereitä ja yhdet menkat pian niiden aloituksen jälkeen tuli. Luulin, että silloin alkoi jo kuukautiset ja ihmettelin sitä, kun kuitenkin imetin tiiviisti. Mutta se olikin sitten vaan jotain niiden pillereiden aiheuttamaa hormonimyrskyä ja oikeesti kuukautiskierto palautui vasta vauvan ollessa n. 10kk.
Mulla imetys varmaan vaikutti aika pitkään hedelmällisyyteen, koska sen muutaman kuukauden vaan söin niitä pillereitä ja sitten oltiin ilman ehkäisyä, mutta en tullut raskaaksi ja esikoinen oli reilu 1½v silloin (ja imetin siis edelleen melko tiheästi). Esikoista aloin odottaa heti kun jätin vaan pillerit pois. Ton 1½ vuoden jälkeen en osaa sanoa, miten nopeesti oisin sit raskaaks tullu, kun yritys lopetettiin ja erottiin...

Eli en usko, että kuukautiskierto vielä olis palautunut sillon 2,5kk synnytyksestä. Ja se on hyvin yksilöllistä, et miten kelläkin imetys vaikuttaa hormonitoimintaan. Minusta voit ihan huoletta odotella kuukautisia ainakin niin pitkään, että lapsi on vuoden, jos imetys jatkuu.

En nyt ehdi enempää kommentoida muille, kuin et :hug:, jos on täti saapunut kylään, onnea tähtitaimille ja vili-jonkalle, jos en ole vielä muistanut onnitella!:flower:

ON:Eilen oli o+, joka illalla sitten hyödynnettiin ja tänään pitänee vielä varmistella ;) Ja tänään teen kyllä varmuuden vuoksi vielä testinkin, kun ne liuskat ei ihan yksiselitteisiä ole.. Mies oli aika ihana!! Jätti harkat väliin, kun ties, että illalla pitäs jaksaa vielä muutakin harrastaa (ei meinaan ihan helppoa oo ollut harkkojen jälkeen saada vauvantekohommia onnistumaan...) Sano, et voi hänkin sen verran nyt uhrautua :) Oon tainnu pari kertaa mainita pahanmakuisesta greippimehusta ja merisuolasta ja akuneuloista yms.

Greippimehu muuten oikeesti tuntuu ainakin sen verran auttavan, et limat on ihan toista kuin aiemmissa kierroissa!! Tässä kierrossa oon Valion mehua juonu, niin huomaa. Edelliskierrossa jotain toista mehua join, kunnes luin jostain netistä, et se onkin tässä tarkotuksessa huonoa, kun tehty tiivisteestä jne...
 
Nyt "palaan" tänne ehkä vähän aktiivisemmalla tuulella. :)

Nopponen: Tärppiä toivon sinne! :) Toivottavasti olette jaksaneet talletella vaikka onkin ollut tautia liikkeellä :eek:
Paipula: Tervetuloa! :)
Taiska: Onnittelut mahtavista ultrakuulumisista :D
Äiti07: Pahoittelut negata ja uuden kierron alkamisesta :(:hug:
Aura: Pahoittelut negasta :( Kyllä ne testit osaa olla V-mäisiä kun ei voi sitä toista viivaa millään tulla!! :stick:
Ruttunaama: Tsemppiä jännäilypäiviin :)
Tiipula: Pahoittelut menkoista :(:hug:
Nöhvi: Kiitoksia tsemppailuista :D Pahoittelut sinne tädistä :hug:
meliah: Älähän hulluja puhu ;D no toki on mullakin ollut teidän seuraa ikävä :D Inhottavaa tosiaan että joutuu joka kuukausi olemaan ainakin viikon raskaana ilman sitä oikeeta lopputulosta :/:D Pahoittelut negasta!!! :(
nasutin: Kuulostaa kamalalta :eek: Kävitkö lääkärssä kysymässä mitä vois olla? Ei kyllä kuulosta normaalille kuukautisvuodolle ollenkaan :/
anu: Onnea o+:sta!! :)
diiselikissa: Harmittelut tilanteestasi :/ Toivottavasti pian kaikki kääntyisi parhain päin, ikävää että olet joutunut tuommosessa tilassa työskentelemään!
aliisa: Ovisonnittelut :) Toivotaan että tärppäsi
Laala: Inhottavaa, että joudut vaan odottelee :( Kaikkialla näyttää olevan jonoa!
MeaMinnis: Paljon plussatuulta uuteen kiertoon ++++
Taikamaailma: eih :( Sinua tulee ikävä! Tulethan kuitenkin kertomaan meille kuulumia aina välillä ja sitten tietty kun tapahtuu se odotettu asia ;)<3
Mememe: Pahoittelut tädistä :(:hug:
Icicle: Sielläkin kierto-ongelmaa! Lohdutushalaus :hug: Toivottavasti selviää ongelman lähde..
Tähtitaimi: ONNEA :heart:
Pikku-saara: Testionnea!
Pink: Onnea oviksen löytämisestä :)
Tine: Sinnekkin paljon onnenapiloita loppukierron osalle :D
kiseliina: Mut voihan oireettomuuskin olla oire ;D
Salliina: Tervetuloa!
Nopponen: Vauvakuumeinen nainen on yleensä melko arvaamaton ja äkkipikanen :D Hyvä et miehesi ymmärtää näitä vaihteluita!
LeenaT: Plussatuulia sinnekkin!
NNä: Sielläkin siis flunssaa.. paranemisia! :eek:
NiQ: Kuin myös sinne!!!

Otinpa takaisin vähän hukattua palsta-tilaa ;) Eikös? Alotin kommentoimisen joku neljä sivua sitten, joten suotanee anteeksi jos olen vähän kommenteissani astunut harhaan.. niin monta kertaa piti muuttaa ja muokata :eek: Huhhuh..

Lääkärikuullumisia: Minulla ei ole pco eikä endo epäilyä!!! :D:D Happyhappy :) Mutta.. kropassa ei tapahdu mitn itsekseen, munikset ei irtoile tai muuta. Nyt alotin terokuurin nro 7, ja oottelen tyhjennysvuotoa. Ei tullut meille jouluvauvaa :(. Lääkitys vaihdettiin clomifeniin, ja seuraava seurantaverikoe on ensi kierron kp 21, josta mitataan prog. arvo. Syön siis clomeja ensi kierron 3-7 päivä yhden tabletin päivässä..ja toivon että ovis tapahtuisi oikeasti!

Tulipas sekavasti, toiv. ymmärsitte :D
 

Yhteistyössä