<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Jee, lisää plussia! Onnea Taiska, tähtitaimi ja Vilijonkka ! Onpas ollut plussarikas maaliskuu, ja vielä ehtii. ;)

Nöhvi voi pylly. :( Mutta kiva kun pääsette matkailemaan! Mulla on ainainen matkakuume, nyt suunnitellaan kesän matkaa kun mies pitää silloin isäkuukauden. Kysyit yöheräilyistä: meillä sama kuin teillä eli herätyksiä on 1-2 per yö. Eli ei paljon, mutta muutenkin rikkonaiset päivät vie sitten voimia.

Ruttunaamall piinaavia odotuspäiviä! Jänskää. :)

Täällä ei mitään uutta, yritykset jääny melko vähiin mutta katellaan. Virallinen testipäivä on sunnuntai 8.4 jos ei menkat sitä ennen ala.
 
Mua vaivaa... Mulla on aina kun on ovis niin todella kipeä oikea puoli, sellaisia pieniä isoja repäisykipuja oikealla alhaalla... MUTTA nyt mulla on ollut niitä koko eilinen ja edelleen jatkuu... Eikö se munasolu pääse irtoamaan vai mikä on?? :D Eilen ainakin vielä hyödynnettiin tätä "kipua".
 
Onnea plussanneille!! :flower:
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:
Ja tsempitykset, jos kellä peittojen heiluttelu ajankohtaista...=)

Me eilen alotettiin harjotukset, kivaa oli, kun ei vielä oo mitkään "varmat päivät".. Voi kun se ukkokulta jaksas ens viikolla vähän tsempata, ettei menis ihan hampaat irvessä touhuumiseks, sit kun oikee hetki on käsillä...

Kp 13 tänään, en oo vielä o:n testaamista alottanut, kun aiemminkin aika pitkälle se plussa venyny.. Ehkä su tai ma pitää sit jo pissiä tikkuun..
 
Mememe: :( :( Voi ei. Ois nyt vaan pysyneet poissa.

Tiipula: Molempi parempi, onnea uuteen kiertoon tai piinistelyn jatkumiseen :)

meliah: Voih, tsempit sinne!

anu84: Muistelisin, että mulla on joskus ollut oviskipuja parikin päivää. Hyvä kun saitte hyödynnettyä :)

Pink*: Onnea oviksen metsästykseen ja heilutteluihin :)

Ruttunaama ja Pikku-Saara: Tsemppiä sinne piinistelyihin! Ne on kyllä toisaalta piinavia, mutta toisaalta mukavia päiviä :) Ainaki hitosti paljon kivempia ku ne piinistelyn jälkeiset päivät, jos tulos ei ollut toivottu....!

Nöhvi: Voihan nyt HÖHLÄ sentään :( No aika vähänhän tosiaan sulla kans noita dpoita vielä, kyllä se siitä plussaksi vielä muuttuu, toivotaan näin! Testasitko tänään?

Jepjep. Pitihän se arvata, testi oli kyllä niin nega ku olla voi. Kun testialue oli muuten vielä punertava, oli se toivotun plussaviivan kohta häikäisevän valkoinen. Ei voinu kyllä ku nauraa :D V*sesta ja lievistä kivuista päätellen vois kuvitella että se tyrkky sukulainen on tulossa hetkenä minä hyvänsä.
 
Jees, mulle voi päivittää kp2/29-49, yk2! Hyvillä mielin uuteen kiertoon, olikin pitkästyttävän pitkä tuo edellinen! :) Kiitokset tsempityksistä!

Meidän pikkutouhotin tekee hampaita ja on flunssassa. Raukkaparka itkeskeli illalla ja yöllä, hengitys oli vaan yhtä kuorsausta. Muutenkin on ollut aika kiukkuista touhua.

Onnea oviksiin, jaksamista piinailuun!
 
Termosta kaikille!

Täällä mie oon ollu palstapimennossa. Arjessa niin kiinni, ettei jouda kuin lukemaan teän kuulumisia. Mies joutu yllättäen silmäleikkuulle, asuntokaupat tuli ja muutto ens kuussa. Mies tosiaan sairauslomalla nyt ens kuun puoleen väliin asti.

Muuton jälkeen aktivoidun kunnolla. Tuli ihan yllärinä, et kiertoki jo näin pitkällä. :D Peittoja on tullut heiluteltua ja heilutellaan lisää jos musta on kiinni. Halut on pilvissä. :D

Oli ainaski yks plussa tullut joten onnea! :)

Mun veli sai pojan 28 päivä joten olen onnellinen täti! :heart: Hekin ehtivät yrittää vuoden joten oli kyllä odotettu lapsi. Olen hyvin onnellinen heidän puolesta.

Plussatuulia meille kaikille ja en hylkää teitä vaikka nyt vähän oonki taka-alalla ollut! :)
 
tähtitaimi Onnea!:flower:

nöhvi no jospa se nega viel muuttuis plussaks :hug: sitä mäkin nimittäin oottelen kun nyt jo kp 37/27-32 ja negan taas aamulla testasin :( noh tulis nyt sit se täti niin pääsis sitä lekuria varaamaan. mikä sulla on ollu pisin kierto? ja mistähän ihmeestä tää myöhästely oikeen johtuu..Ei oo mullakaan koskaan näin myöhästelly mut kerta se on näköjään ensimmäinenkin.
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Ihan omanapaisesti vastailen vaan kysymyksiin: dpo 10 oli vielä puhdas nega noilla one step herkillä liuskoilla, eilen dpo 11 hailakka mutta miehenkin silmiin näkyvä viiva :) Tänään varmistin vielä apteekin omalla, ja selvä plussahan se :heart:
Oireista en oikein osaa sanoa, mulla kun on kaikki mahdolliset oireet joka kierrossa :LOL:. Jotenkin kuitenkin tällä kertaa tuntui erilaiselta, osasin siis plussaa vähän odotellakin. Alavatsakivut alkoi dpo 6 (kiinnittyminen?) ja siitä asti on juilinut, varsinkin iltaisin. Alaselkää on myös särkenyt jo monta päivää, ja tissit on enenevässä määrin kipeät. Nenä on ollut tukossa ja lämmöt koholla, mutta toisaalta oon vasta toipumassa kunnon flunssasta.
Ei tätä meinaa tajuta todeksi, esikoinen kun sai alkunsa hedelmöityshoidoista, ja tämä alkoi ihan luomuna =)... Kunpa vain nyt pysyisi kyydissä!
 
Nöhvi
[Mememe: pahoittelut :hug:

Pikku-Saara: joo kyllähän se parikin heräämistä yössä väsyttää. Jos päivätkin on yhtä hulinaa. Välillä sitä ihmettelee, että miten ihmeessä sitä jaksoi jossain vaiheessa heräillä tunnin parin välein yössä :O Tsemppiä piinapäiviin!

anu: jos siellä on meneillään superovis :D Ei vaan, kyllähän niitä kipuja voi olla sekä ennen että jälkeen oviksen. Eli eiköhän se munasolu ole siellä jo aloittanut seikkailunsa tai ainakin aloittaa pian :)

Aura: pahoittelut negasta :hug: Joo mullakin oli suunnilleen testin vaalein osa siinä testiviivan kohdalla... Mitähän viallisia testejä me ollaan oikein hankittu ;)

Tiipula: onnea uuteen kiertoon! Ja pikaista paranemista pikkuiselle! Meilläkin on vissiin hampi taas tuloillaan, ollaan meinaan sen verran kiukkuisia...

Tine: onnea uudesta asunnosta :) Ja onnistunutta toipumista miehellesi, hurja että tuolleen yllättäen joutuu leikkaukseen :O

Taikamaailma: toivottavasti sulla se nega vielä kääntyisi positiiviseksi!! Mulla ei taida olla enää toivoa :/ Pisin kierto mulla oli yk2 49päivää, silloin tosin imetin vielä kerran pari päivässä, minipillereiden lopettamisesta ei ollut kauaa ja sairastelin juuri oviksen aikaan. Toi on kyllä tosi tympeetä kun testi näyttää negaa ja ei pääse siirtymään uuteen yritykseen :( Kyllähän sitä lukee palstoilta välillä tosi myöhäisistä plussista, toivotaan että teille tulisi sellainen yllätys :) Mutta ymmärrän kyllä tuskastumisesi!

aliisa: no se ei ainakaan jää yrityksen puutteesta kiinni :D

on: joo dpo12 ja nega testattu, pikkareihin tuli jo jotain epämääräistä (pahoittelut yksityiskohdista) vaikka laitoin vielä lugen aamulla. Menkkaolo aikas voimakkaana, joten eiköhän ne hanat taas aukea yöllä/huomenna kun lopetan luget :/ Ihan pepusta :mad:
 

*******Lauantai 30.03.2012************





Mukana:


tiipula..............tyttö 05/11.............kp3/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp4/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp12/28...............yk7
pink.............................................kp14/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp14/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp15/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp17/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp17/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp19/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp19/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp19/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp20/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp20/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp20/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp21/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp22/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp24/28.................yk3
Meliah..........................................kp24/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp25/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp29/31-33............yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp31/25-26............yk7
Mememe........................................kp32/29?...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp34/32.................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp38/27-32.............yk8
ciili........................09/08..............kp46/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp56/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp59/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp60/?..................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Nöhvi Tyhmä nega! Olisin niin toivonut plussaa sinulle :hug:

Aura08 Ompa pönttö sukulainen, kun ei tajua pysyä erossa sinusta, höh! :hug:

Ruttunaama Toivon sitten sinulle oikein piiiiiitkääää perjantaita, ja ihanaista testaustulosta :)

Minulla taas tämä perussairaus on puskemassa päälle, ja kovasti. Ei ole helppoa tämä valeraskaus ei. On oiretta jos jonkinlaista ja myös mukamas oireettomuuttakin oireena myös :LOL: :LOL: Diagnoosina lienee siis myös mielikuvituksen liikatoiminta :headwall: :D
 
vili-jonkka ja tähtitaimi: Paljon, paljon ONNEA ja ihanaa masumatkaa! :heart:

meliah: toi oireettomuus oireena on niin tuttua!! :D Mäkin olin viime kierrossa ihan, et josko nyt, kun ei oikein tuntunu missään verrattuna siihen edellisen kierron piiiiiiiitkään oirelistaan.

Nöhvi: Iiiiiiiso HÖH!!! :hug: Jospa se vielä plussaksi muuttuisi.

Tsempit tasapuolisesti kaikille piinailijoille ja pahoittelut tädin kohtaamille! :hug:
 
Vili-jonkka ja tähtitaimi: Jeee!! paljon Onnea :heart:

Tiipulai: Pahoittelut ja peukut pystyyn ensi kiertoon.

Nöhvi:
Toivotaan ettei hana aukea :)

Oon aika huono kirjoittelemaan tänne, mutta käyn kyllä joka päivä lukemassa kuulumiset.
Odottaen täällä tätiä kylään ensi viikolla. Mulla ei oo siis mitään EI NIIN MITÄÄN oireita paitsi tietysti normaalit kuukautisoireet. Kun mä oon jo niin varma, että täti tulee:'(
 
Viimeksi muokattu:
vili-jonkka ja tähtitaimi: suuret onnittelut!:heart:

kiseliina: toivotaan ettei täti tule kylään.

ON: Mää niin en ymmärrä tätä mun kroppaa. Ovis+ on bongattu keskiviikko iltana ja vieläki on ihan hirveet kivut mahassa ja limat samalla tavalla kuin silloin kun on ovis. Inhottava kun on kokoaika niin kipeä maha ja "märkä" olo. Tiiä sitten mistä johtuu. Nyt ois dpo2 niin ei kai se nyt enään pitäs olla tommosta.
 
Täällä megapitkän kierron jälkeen palasi täti paikalle 5-10 päivää myöhässä, ovistikutkin näytti päin persettä-plussaa jo kp 12 joka ei nyt tietenkään voi pitää paikkaasa. Kroppa ei taida nyt haluta raskautua joten jätämme homman tähän :) ehkäsyä ei oteta käyttöön, mutta lopetan piinailun, kp.n laskun,palstailun ja kaiken muun hössötyksen.

Kovasti tsemppiä eritiysesti Nöhville, diiselikissalle,omppu f,lle,neitinäpsän äidille, meliahille,meaminnikselle ja toiveikas84,lle teidän kanssa sitä tuli pisimpään juteltua ja tsemppailtua :) toivon todella että saatte pian plussat! :))

minut voi täten poistaa kokonaan listoilta!

Iloisin kevät terkuin: Taikamaailma :))
 
Nöhvi
Kiitos ihanaiset tsempityksistä! Mutta kyllä se vaan on nyt KP1/YK8 :'(

Plussatuulia kanssakuumeilijat ++++

Voi Taikamaailma :hug: Toivon kaikkea hyvää sinulle ja sitä omaa nyyttiä tietenkin! Tule pliis välillä kertomaan kuulumisiasi, jos et nyt enää aktiivisesti jutustele! On tämä vaan yhtä tunteiden vuoristorataa tämä yritys!
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi Pahoittelut tädistä.... :hug: Kyllä taitaa olla joku hemmetin superovis, edelleen niin kipuja tuolla munasarjan luona oikealla, het oikee mahdottomia repäisykipuja... JOS tärpännyt olisi niin tuskin aiheuttaisi tuollaisia kipuja???? Nää on het ku jotain liitoskipuja!
 
Mua alkaa ärsyttämään tämä megapitkä kierto. Vaihteeksi. :kieh:
Nyt on tänään ollu niin itkuinen olo, että toivon, että se olis sit PMS-oireilua. Mulla onaina ollu niin epäsäännöllinen kierto, että oon pms-itkuisuudesta saanu aina päätellä milloin menkat on alkamassa. *huoh* Vaikka kyllä jotain kolme viikkoa sitten viimeks jo luulin että kuukautiset alkaa, mut eihän ne mihinkään alkaneetkaan... Ärrrrsytys.
 

*******Sunnuntai 1.04.2012************





Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp2/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp4/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp5/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp13/28...............yk7
pink.............................................kp15/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp15/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp16/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp18/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp18/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp20/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp20/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp20/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp21/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp21/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp21/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp22/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp23/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp25/28.................yk3
Meliah..........................................kp25/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp26/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp30/31-33............yk3
Mememe........................................kp33/29?...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp35/32.................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp39/27-32.............yk8
ciili........................09/08..............kp47/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp57/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp60/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp61/?..................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Tähtitaimi Isot onnittelut!!:heart: Tuuhan välillä kertomaan kuulumisia!

Laala ootko käynyt lääkärin juttusilla tuota kierrosta? Nehän voisi määrätä sulle vähän hormonia säännöllistämään hommaa..

anu84 Oisko mahdollista että sulla olisi tullut kenties kystä? Se saattais aiheuttaa noita toispuolisia kipuja. Tai sitten tosiaan sulla saattaa irrota vaikka useampi munarakkula?? Tiedä noista… mulla aina oviksen aikana noita kipuja enemmän ja vähemmän, tosian endoepäily onkin sitten täällä suunnalle annettu..:ashamed:

Nöhvi No voi kökkö sanon minä. Sunkin olisi jo aika päästä tuonne plussapuolelle :hug:. Nooh, perästä täälläkin tullaan..:ashamed:

Taikamaailma Kiitos tsempeistä, me jäädään tänne notkumaan ja odottamaan ihmettä :D. Mukavaa keväänjatkoja sinulle ja toivotan onnea:wave:! Toivotaan että käy niin että kohta tuut takaisin kertomaan että kun jätti tän hullun palstan niin plussa pätkähti =)

meliah paha tommoinen perussairaus :D

ON täällä ovishetket käsillä. En ole tästäkään kierrosta enää jaksanut tikutella mutta oireet kertovat kyllä puolestaan. Ollaan oltu nyt muutenkin aika aktiivisia tuolla peitonheiluttelusaralla, ettei sillä ole ollut nyt väliä että milloin ovis on. Taitaa olla kevättä rinnassa/rinnoissa :LOL:
Pari päivän päästä alkaa taas primolutin nappailu ja tiedossa sitten taas kuumia öitä (pistää noi lääkkeet kehon aika patteriksi yöaikaan). Jeps, jeps. Tässä kierrossa jos onnistuisi niin sitten mentäisiin melko samoissa lasketun ajan suhteen kuin esikoisessa. En tiedä nyt haluaisinko sitä nyt, siinä kun olisi taas joulut ja kaikkea... taas. Tosin, on tätä nyt tahkottu sen verran että ei tässä mitään muutoksia tehdä tuon takia, ihan sama, kunhan nyt vaan joskus tärppäisi!
 

*******Maanantai 2.04.2012************





Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp3/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp5/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp6/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp14/28...............yk7
pink.............................................kp16/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp16/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp17/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp19/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp19/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp21/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp21/28-36...........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp21/24................yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp22/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp22/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp22/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp23/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp24/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp26/28.................yk3
Meliah..........................................kp26/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp27/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp31/31-33............yk3
Mememe........................................kp34/29?...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp36/32.................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp40/27-32.............yk8
ciili........................09/08..............kp48/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp58/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp61/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp62/?..................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
MeaMinnis Tsempitykset sinne makkariin, vaikka et taida mitään tsemppauksia edes tarvita, kun on kerta kevättä rinnoissa ;) :LOL: Se voi olla, että kun homma ei ole sellaista siitosseksiä (niin kuin meillä aina Niinä tiettyinä päivinä), saattaapi tuloksia tulla paremmin. Toivotaan että sinun kohdallasi juurikin noin käy, ja saat sitten toiseen kertaan sen maailman parhaimman joululahjan :heart:

Minulla on dpo9 tänään. Eilen oli vähän menkkajuilintoja, tänään ihan hulluja kouristuksia mahassa aaltoilevasti. Välillä piti ihan käydä istumaan ja puhaltelemaan. Hetken aina pystyi olemaan normisti ja kohta taas kouristi mahassa. Tätä kesti ehkä 2-3 tuntia. Nyt kun muistelin, niin joskus viime vuoden puolella oli vähän vastaavaa, mutta silloin ennen ovista. Rupeaa pelko persiissä kasvamaan, mitä tää nyt tarkoittaa? :'( Noh, lääkäri sen tutkikoot. (Tuosta tulikin mieeleeni, kävin alkuviikolla siellä papassa. Kun vastaukset on siitä valmiit, tilailen vihdoin ajan sinne gynelle)

Kuka tekee huhtikuun ekan plussan, ilmoittautukaa naiset :wave: :popcorn:
 

Yhteistyössä