<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Toivottavasti oltaisiin kaikki pian tuolla taiskan tekemässä pinossa!!! Sen vähän mitä raskaudesta sain nauttia niin kaipasin kyllä kanssa tuttua pinoa!!! taiska mitä jos se 3+ tarkoittaa esim kaksosia?????? :) Jostain luin että joku oli odottanut kaksosia niin oli tullut digiin 3+ ;)
 
taiskalle oikein, oikein paljon ONNEA! :heart: Ja toivottavasti päästäisiin nopeasti kaikki sun tekemään odotuspuolen pinoon! =)

Mulla oli ainakin se 3+ digissä ekan plussatestin "varmistustestissä", ja kyytiläisiä oli kaksi siinä viime syksyn keskenmenneessä raskaudessa. Toki Hcg nousee eri ihmisillä erilaista vauhtia, eli digi voi senkin takia näyttää enemmän.

Nöhvin puolesta täällä jännäilen! Toivottavasti kerrot pian plussauutisia. :heart:

Palstataukokiertoa siis elellään, lukemassa käyn päivittäin. Ja myös puhelimella, jos en satu olemaaan koneen vieressä... :D Täällä ovis tekee tuloaan varmaankin viikon sisään, mtn oloja ei sen puolesta vielä ole. Ovistikut on pysyny kaapissa ja pysyykin. Vauvakuumetta olen saanut painettua alas, jo ihan senkin takia että terveyshuolet jatkuu. Oireilen töissä paljon huonosta sisäilmasta(=homeesta, mitä ei muka mistään löydy), vakavastikin, joten huoli omasta terveydestä on ollu kova ja stressaan jos joudun työpaikkaakin tässä vielä vaihtamaan. Ei ole helppoja olleet viime kuukaudet ei. Aina tuntuu olevan jotain huolta ja murhetta.

Plussatuulia +++++ kaikille ja aurinkoisia kevätpäiviä!! :hug:
 
Heippa kaikki, en ole nyt tarkemmin lueskellut yrittänyt pikaisesti käysä kattelemassa kaikkien kuulumisia kun on ollut niin kiireistä nyt tää kaks viikkoa.

Onnea taiskalle!

ON: Kp 17 mennään ja juuri tein ovis testin ja ei plussaa vieläkään! Nyt on kyllä semmonen olo että ovis pitäs olla tyyliin huomenna tulossa mutta negaa se näytti. Huokaus taas .....Kierto siis venyy ja venyy taas...
 
Kyllä se ovis oli, nyt jäi tikkuun toinen viiva paljon haaleemmaksi!! Toivottavasti nyt vain peitonheilutus kerrat riittäis, kun toissapäivänä tein sen selkeän plussan niin silloin hommailtiin ja siitä edellispäivänä... No se riittää jos riittää... :/ Makuullani olin kyllä molempien kertojen jälkeen koivet kohti kattoa kauan! :D Mutta miten nyt voi olla vasta sellainen tunne että olis ovis, nippailee tosi vahvasti. Tottakai mies töissä 3-4 asti, pitääkö soittaa töistä käymään välis kotona! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Aura08 ja taiska87
Ruttunaama: Se on kyllä just noin, eipähän ainakaan jännitystä puutu ;) Tsemppiä piinapäiviin! Täälläki pitäis ainaki ens vkonloppuun malttaa odottaa. Voi tehdä tuskaa. En tiedä millä dpoilla kannattaisi aikaisintaan testata, kyllähän joillekki tulee tosi aikasinkin jo plussa näkyviin. Musta vain tuntuu, että en halua turhia toiveita nostattaa haamujen haamuilla ennen kuin on dpot jossain 14 paikkeilla...

Tiipula: Sääkin käytät siis fertilityfriendiä, se on kyllä kiva lelu :) Kyllä kai noi aamulämmöt on ihan luotettava oviksen merkki, jos kerta muitaki merkkejä löyty! Mun täyty tässä kierrossa vähän hillitä FF:n käyttöä, viime kierrossa kun kirjasin ties mitä merkkejä sinne ja sitte tiputtiinki korkeelta ja kovaa :/

Nöhvi: Taistellaan yhdessä niitä houkutuksia vastaan, tää testiholismi on kyllä vakava onkelma! Tuolla ne laatikossa polttelee, mutta poltelkoot, en rupee vielä niitä viivanpaikkoja tuijotteleen. Tääläki on pms-tyyppistä kettuuntuneisuutta ilmassa, voi miesparkaa :|

meliah: "on meinaan kohtuu koomista olla joka kuukausi reilu viikko "niiiiin raskaana kuin olla voi" " :LOL: :LOL: Niin totta ja tuttu tunne! Hyvä kun ei ala jo vaappumaan ankan tavoin loppukierrosta kun on niiiiin varma. :D

taiska87: En vielä ole odotuspuolelle edes uskaltanut kurkkia, mutta se pino on varmasti hieno! :D

diiselikissa: Tsemppiä sinne stressin keskelle :| Mikään työ ei kyllä ole niin tärkeää, että sen takia kannattaisi terveyttään pilata. Mutta työpaikan vaihtaminenkaan ei ole ihan pikkujuttu.. Hankala tilanne kyllä kieltämättä.

aliisa10: Kyllä se ovisplussa sieltä vielä tulee! Toivottavasti mahdollisimman pian :)

ON: Piinailu jatkuu.
 
No niin pettymyksen pettymys :'(
Mä en vaan jaksa itteni kanssa :ashamed:

äiti -07 kp 1/31 (?) yk 3

Mä olisin niin toivonut saavani 30 vee lahjaksi pienen käärön...olis vielä ollut la samana päivänä...
 
Viimeksi muokattu:
Ai kauhia, Nasutin. :O

ON: Soitin varatakseni gyneaikaa, kun kerran kierto on mitä on. Sain ajan vasta ens kuun lopulle (aiemmin oon aina päässy tyyliin samana päivänä peruutusajalle)... Esikoista yrittäessä gyne antoi samantien teroihin ja clomeihin reseptin, toivon että tällä kertaa tekis samalla tavalla, jos näyttää kovin helminauhalta (silloin ekaa yrittäessä sanoi, että tuskin edes ovuloin vaikka kuukautiset tuli ehkä kolme kertaa vuodessa..). Piinaavaa odotella tommosia. Päh.
 
äiti -07 Pahoittelut :hug: Nyt vaan häntä pystyyn ja uutta kiertoa kohti! Tiedän kyllä tuon tunteen yrityskiertojen alkuvaiheessa kun kuumehulluus on kovimmillaan, nyt kun mullakin yk 7 menossa jo niin pettymyksiin on tottunut…

anu84 Kyllähän nuo kerrat riittä vallan mainiosti. Tietty jos vielä kerran haluaa varmistaa nii ei haittaa varmaa tee :D.

aliisa10 onnea oviksen bongailuun!

diiselikissa Mäkin lueskelen palstaa päivittäin mutta mullakin vähän tuota kirjoittelutaukoa tullut aina välillä. Toivottavasti huolesi selviävät eikä tarvitse ruveta työpaikkaa vaihtamaan. Miten tuota homeongelmaa tuntuu olevan nykypäivänä ihan hirveästi, eihän tässä taloakaan uskolla ajatella ostaa kun peloteltu että kaikki ovat suurin piirtein homeessa :x…

taiska87 seurainen mielenkiinnolla sun mahankasvatusta. Raportoihan aina välillä :popcorn:

Ruttunaama sulla sitten piinaviikot menossa. Nyt pitäsi keksiä kauheasti kaikkea muuta ajateltavaa :)

Täällä sitä valmistaudutaan uuteen yritykseen. Viime kierrosta siis raskauduin ja digi näytti 1-2 viikkoa mutta se kesti sitten peräti 3 päivää ja sitten näyttikin jo negaa.. että oli ilmeisesti vaan kemiallinen?
Mulla oli silloin viikon verran koko päivän kestävää heikotusta / kuvotusta, mikä sitten loppui kun vuoto alkoi. Pikkasen hirvittää että jos se oikeasti johtui "raskaudesta" niin huh, huh, tuleekohan mulle nyt jotkut jättipahoinvoinnit jos onnistuu taas tärppäämään.
Mutta, tärppipäiviä kohti. Viime kierrosta en tikuttanut ovista ja ajattelin että jätän välistä nytkin. Tuleepa pupuilta varmuuden vuoksi useammin :D
Mulla muuten puuttuu tuolta listasta esikon tiedot, eli poika 1/08
 
äiti-07 pahoittelut tädistä, komppaan meaminnistä siinä, että pettymyksiin tottuun alun jälkeen ihme kyllä :) mäkin kävin alussa ihan kierroksilla, mutta nyt oon jo ollu lunkimpi.

diiselikissa toivottavasti saat terveytesi taas kuntoon, noi homeet on viheliäisiä!

nöhvi mites testailun kanssa, joko meinaat alottaa pian?

(.) kp 35/27-32 en siis pääse palstalta vieläkään :LOL: ovisplussan sain jo kp 12, mut epäilen vahvasti noita tikkuja muutenkin joten tiedä totuutta sit! ei oo koskaan ollu menkat näin myöhässä, mut eipä täs oo oireitakaan. Eilen testattu liuska nega joten ihmeissäni olen mä :)
 
Täällä elellään jännissä tunnelmissa. Täti kurvaa tänään tai huomenna kylään tai sitten ei. Toivottavasti ei, vaikka väitinkin että en halua jouluvauvaa.. Nyt se taas kelpaisi. Tosin mahdollisuudet on järkyttävän pienet, sillä hommailut jäivät ehkä yhteen kertaan. Ei vaan jaksanut tällä kertaa. Mulla on ollut pienimuotoista kuvotusta jo pidemmän aikaan, ja veikkailin että stressaan asiaa aivan liikaa, ja se johtuisi siitä. Sen vuoksi ajattelin tässä kuussa ottaa iisimmin. Raskaudesta tuo kuvotus ei johdu, sitä on kestänyt jo melkein kuukauden ja testejä on tehty. Viimeksi eilen. Pieni toivonkipinä elää silti, mutta realisti tietää että menkat on tulossa, on niin samoja oireita kuin joka kuukausi.

En nyt osaa kommentoida muiden juttuja kun olen niin omissa jännityksissäni.
 
Laalaa: Ihan fiksua mennä gynelle heti alkuunsa, eikä jäädä odottelemaan, kun on jo kokemusta että apua tulee lääkkeistä.

Äiti07: pahoittelut.

Taikamaailma: Jospa onkin kiinnittynyt vähän myöhemmin ja ei siksi vielä näy plussaa? Toivotaan niin, peukutusta!

Mememe: pidellään peukkuja sinnekin, kun eihän se aina tarvii kun sen yhden oikeen ajoituksen!

Täällä siis jo kp 53 ja ei oireen oiretta kuukautisten suuntaan. No vielä ois 3 viikkoa neuvola-aikaan, että jos sitä ennen ei mitään tapahdu niin kaipa ne sitten tutkii, että What's Up..
parin viikon päästä ois kuitenkin tyttöjen ilta tulossa, niin on pakko ennen sitä taas yksi testi tuhalata, että tietää osallistuakko vai ei. Meinasin kyllä varata nyt sitten sen neuvola-ajan jälkeen itekin gynelle ajan ja kysellä vähän neuvoja, jos tää kierto näin alkaa pitkittyä..ei paljon kannata testailla mitään oviksia, jos kierrot oikeesti jää johonkin tyyliin 60 päivään...huoh...
 
Niin...onko kellään mitään kokemuksia, että jos kierto on pitkittyny tähän tyyliin, niin oko alamasussa ollut sellaista painontunnetta?
Mulla on kokoajan sellainen ihme tunne..en tiiä onko ihan vaaratonta vaan, ett esim limakalvot kohdus paksut ja painais sit se...tuskin..en tiiä. Itellä tämmöinen tunne on ollut joskus ennen menkkoja ja sit kun olin raskaana, ja nythän tilanne tuskin on se. Eli voiskohan ne menkat sitten olla tulossa aikajänteellä 2 viikkoa...
 
Kiitti kaikille tsemppauksesta ovis plussan bogailuun ja tänään iltapäivällä olo oli että nyt se alkaa olemaan lähellä ja nyt illalla se sit löytykin. Clearbluen digiin hymiö tuli, aamulla ei vielä mitään näkyny. Eli kohta siis makkarin puolelle ja huomenna jajajja jajaja jaja :D
 
Täällähän plussataan, onneaonneaonnea tähtitaimi ja Vili-Jonkka! :heart: Vili-Jonkalla ei näköjään oireita ennen plussaa, mites sulla tähtitaimi?

äiti -07: :hug:

Laala: Kärsivällisyyttä toivottelen gyneajan odotteluun, tuntuu kyllä varmasti pitkältä ajalta.. :|

MeaMinnis: Tsemppiä uuteen yritykseen!

Taikamaailma ja Mememe: Plussaattekohan tekin kohta?! Täällä jännitetään teidän puolesta :popcorn:

Icicle: Sullakin kyllä aika paljon kärsivällisyyttä vaativa tilanne. Hmph, toivottavasti saat tilanteeseen pian jo selvyyttä edes vaikka menkkojen muodossa...

aliisa10: Onnea ovisplussasta!

Nöhvi: Ootkos jo sortunu testailuun?

ON: kp 27 / 31-33, eli vielä en uskalla testata. Ehkä huomenna? Tai ylihuomenna? Tai ylihuomisen huomenna? En tiiä :D
 

*******Torstai 29.03.2012************





Mukana:


äiti -07............tyttö 07..................kp2/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp10/28...............yk7
pink.............................................kp12/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp12/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp13/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp15/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp15/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp17/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp17/28-36..........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp17/24...............yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp18/30-36...........yk3
Toiveikas84............04/10...............kp18/31-33...........yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp18/?.................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp19/27-29...........yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp20/29................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp22/28................yk3
Meliah..........................................kp22/25-29............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp23/26-29............yk5
Aura08...................12/08...............kp27/31-33...........yk3
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp29/25-26...........yk7
Mememe........................................kp30/29?..............yk3
NiQ..........................07/11............ kp32/32................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp36/27-32.............yk8
ciili........................09/08..............kp44/??..................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp49/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp54/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp57/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp58/?...................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Suuret onnittelut Vili-Jonkka ja tähtitaimi! :flower: Vielä saatiin lisää maaliskuussa plussanneita!

ON: Näin viime yönä unta, että menkat alkoi. Niinhän se sitten äsken alkoikin tuhrutella. Saapa nähdä, pysyykö kp50 ja dpo8, vai alkaako uusi kierto. Kumpi vaan kelpaisi. :D Esikoisesta oli 3 tai 4 päivää tuhruttelua, joka sitten loppui ja päätin testata...
 
Nöhvi Wau, sinähän oot oikein superhyper kylmäpäinen
ollut, kun noin paljon jo dpo:ta etkä ole testannut vieläkään :D
Toivotaan parasta testitulosta :popcorn:

Ruttunaama Kai se testauspäivä olisi hyvä olla dpo10 alkaen aikaisintaan,
en kyllä tiedä miten aikaisin noin keskimäärin testeissä saa plussan näkyviin, jos se on tullakseen.

diiselikissa Jaksamisia terveyshuolien kanssa painiskeluun, toivottavasti
asiat järjestyy mahdollisimman pian :hug: Mukava oli kuitenkin kuulla sinusta, monesti olen miettinyt että mitäköhän sinulle kuuluu :wave:

aliisa10 Jee, onnea o-plussasta, ja tsemiä talletusjuttuihin ;)

äiti-07 Voi harmin harmi :hug:

Laala Höh, ärsyttävää varmasti odotella noin pitkälle lääkäriaikaa :(

MeaMinnis Kemialliselta minustakin tuo sinun tilanne vaikutti. Toivotaan että uusi(ja pysyvä) tärppi tulee heti samantien :hug:

Icicle Minulla ei ole kyllä ikinä kierrot noin venyneet, että en osaa sanoa juuta en jaata. Toivottelen mahdollisimman pikaista kiertojen tasaantumista.

Vili-Jonkka Onnea onnea :flower:

tähtitaimi
Ihanaa :heart: Onnea sinullekkin :flower:

Aura08 Jännää jännää :popcorn: Peukutuksia kovasti sinne!

Täällä rupeaa taas menkkaoireet tuttuun tapaan kolkuttelemaan ovella. Että se siitä sitten tämän kierron osalta...
 
Onnea Vili-Jonkka ja tähtitaimi!! :) Mikä oli kp ja dpo, kun testasitte? Löytys kait se tuolta, mutta.. :whistle:

Huh, vielä pitäs viikko jaksaa pitää testit kaapissa, aikasemmin en kyllä testaa, ettei mee ihan överiksi :D Pitkänä perjantaina ois siis menkat luvassa, tulee tosi pitkä perjantai, jos ei niitä näy niitä menkkoja.. :p

Meliah: Jospa ne menkat ei tuliskaan oireista huolimatta ;) *peukutus*
 
Nöhvi
Onnea Villi-Jonka ja tähtitaimi :heart:

Ruttunaama: Tsemppiä piinailuun! Joillainhan näkyy jo aikaisinkin plussa, mutta parempi on malttaa mielensä :)

meliah: gynelle menosta... en tiedä mikä on optimaalinen aika mennä. Ennen ovista menossa oli se hyvä puoli että kuuli kuinka suuri johtofolli on :D Toisaalta jos menee jälkeen, niin kuulee todistettavasti että ovis on tapahtunut :D Toivottavasti se täti ymmärtää pysyä poissa sieltä! Koska testailet?

Kiitos taiska odotuspuolen pinosta. kunpa pääsisi vaan sinne joskus!

nasutin: hui, kuulostaa hurjalta :O

diiselikissa: kiitos tsempityksistä :) Työpaikkasi tilanne kuulostaa tosi kurjalta :/ Uskomatonta miten asiaa ei saada hoidettua! Mutta kuten joku jo sanoi, mikään työpaikka ei ole terveyttä arvokkaampi!

aliisa: onnea ovisplussasta :)

anu: jes, ovis hyödynnetty siis ja jännäily voi alkaa :) Toivotaan tärppiä!

äiti-07: :hug:

Laala: harmi että lääkäriaikaa joutuu odottamaan. Onneksi ei tuon pidemmälle mennyt, mutta ymmärrän kyllä että näissä asioissa se kuukausi tuntuu tosi pitkältä!

MeaMinnis: toivotaan tälle kierrolle sitä pysyvää plussaa! Jaksamista!

Mememe: Pahoittelut negasta :hug:

icicle: huh, onpas tuo sun kierto sitten venähtänyt :O Mulla kun oli se 49 päivän kierto, niin ei ollut mitään kummempia alavatsatuntemuksia. Ovis oli silloin kp38...

Tiipula: toivotaan että ne dpot jatkaa kasvamista :)

Aura ja Taikamaailma ja tietenkin meliah: tattadadaa... dpo11 ja sorruin testaamaan. Valitettavasti :( Negahan se siellä... Piti odottaa huomiseen, mutta lennot mitä olen kyttäillyt ens marrakuulle tuli myyntiin. Noooo enhän mä niitä uskalla kuitenkaan varata ennen tätiä - sainpahan vaan tekosyyn testata. Hemmetti että ottaa aivoon :x Tai vuorotellen itkettää, suututtaa ja turhauttaa. 7 kierrossa ajoitus on osunut varmasti nappiin, mutta ei vaan tärppää... no varasin toiset lennot eilen tälle keväälle ja lauantaina jos ja kun täti tulee, varaan ne syksyn liput. Onpahan edes jotain odotettavaa, jos ei kerta vauvaa tule! Pakko saada ajatuksia muualle...

Aura: Mä olen kyllä ihan sitä mieltä että huomenna on tesipäivä ;) :popcorn:
 

Yhteistyössä