<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

kiseliina Minäkin komppaan muita siinä, että kertakin voi riittää. Mutta ymmärrän kyllä, että harmittaa, jos kerrat jäi vähiin :hug:

Ruttunaama Testailitko ovista kerran päivässä vai kahdesti? Varsinkin, jos testailit vain sen kerran päivässä, lh-huippu on voinut mennä ohi. Ja onhan se mahdollista vaikka testailisi useastikkin päivässä. Kaikki eivät saa ikinä ihan tummanpuhuvaa testiviivaa ja silti raskautuminen on onnistunut, eli ovulaatio on ollut. Tsemppiä ja peukutuksia sinne!

LeenaT Minä oon kohtalotoverisi tuossa marttyyriksi heittäytymisessä, sitä on tullut tehtyä tässäkin kierrossa :LOL: (Tosin minulla sekään ei ole tuottanut tulosta)

Icicle Ohhoh, ompas aika jännä tilanne sinulla. Minä kyllä varmaan
tilanteessasi testailisin parin kolmen päivän välein vähintään. Mutta
kärsivällisyys ei olekaan toinen nimeni :ashamed: Peukutuksia sinulle, toivottavasti
tulisi jännäilyllesi ihana palkinto :heart:

Murunmami Pahoittelut menkoista ja tilanteesta ylipäätään. :hug:
Onneksi kesä tulee nopeasti, ja toivottavasti viimeistään
sitten rupeaa homma rokkaamaan, kun pääset jatkotutkimuksiin.

Laala Tervetuloa!

Aura08 Minäkin veikkaisin kiinnitymisvuotoa. Ompa jännää :popcorn: Ps. Milloin voisit rueta testailemaan?

Nöhvi Hienoa että tauti on selätetty :flower: Lämmöt vaikuttaa
kyllä oikein hyviltä, suorastaan lupaavilta :popcorn: Mihis olette marraskuussa
suuntaamassa? Ihanaa kun on jokatapauksessa jotain mitä odottaa.
olisipa huippua päästä jonnekkin kunnon reissuun, palmun alle makoilemaan :cool:

Toiveikas84 Varmasti mielenkiintoista päästä ultraan, saa sitten tosiaan
tietää missä nyt mennään. Tulehan heti kertomaan kuulumiset käynniltä.

Pink Vitsit että kuulosti hyvältä tuo akupunktio. Toivotaan että se kohdallasi tuo pikemmiten toivotun tuloksen :) Onko suunnitteilla monta kertaa tuota hoitoa, vai riittääkö yksi käynti?

Täällä on meneillään dpo3, eli ovistesti näytti to iltana plussaa. Talletukset tehty, mutta paljonkin vähemmällä mittakaavalla. Tarkoitan sitä, että nyt on peittoja pöllyytelty vain ovisplussa-iltana ja seuraavana iltana. Aiemmin kun on touhuiltu lähemmäs viikko (melkeimpä verenmaku suussa :LOL:).

Jonkunlainen luovuttamismieliala rupeaa valtaamaan mieltä. Näillä kp:lla se rupesi esikoisenkin kohdalla tulemaan esille. Nyt voi tietysti olla vähän rennommin, kun tietää että mahdollisuus on. Esikoista yrittäessä kun ei voinut olla varma, onko lapsen saaminen meillä edes mahdollista.

Nyt odotan kyllä innolla tämän kierron loppumista, sitten saan oikeasti rueta suunnittelemaan gynelle menoa, ehkä homma rupeaa etenemään sitten. Kuinka nopeasti yleensä yksityiselle saa aikoja? Ja mihin kohtaa kiertoa käynti olisi järkevää sijoittaa? Papan käyn otattamassa jo tässä kierrossa, joten sekin on jo hoidettu ennen lääkärikäyntiä.
 
meliah Sovittiin niin, että laitan viestiä, jos (kun) huomaan jotain muutosta kierrossa/olossa ylipäätään. Yksikin käynti voi riittää, kun kerralla tehtiin oikein tujakka hoito. Mut jos tää mahahomma nyt sotkee tätä hormonien hoitoa, niin sit varaan uuden ajan, ja mietitään, et mikä hoito olis järkevin. Ei siis välttämättä tarvii toista akupunktio hoitoa. Tää sama ihminen tekee monenlaisia hoitoja ja eka kartottaa tilannetta ja päättää vasta sitten, et mitä tehdään. Eilen neulojen lisäksi laittoi vielä kuumia kiviä selän alle, jonka myös pitäis tukea hoitoa.
 
Anu84, mulla ovistestit on reagoineet myös raskaushormoniin, mutta toivotaan, että sulla on ihan oikeasti ovis. Kun mulla oli lääkkeellinen tyhjennys vuosi sitten, niin ovis oli kolmen viikon päästä siitä, viikon vain siis normaalia myöhemmin. Ihan mahdollista, että sullakin nyt on.

ON: Joopa joo. Jos tästä kierrosta tulen raskaaksi, niin meille tulee sit toinen "marttyyrivauva". :D Eilen oli kovat ovulaatiokivut päivällä ja mainitsin niistä miehelle ja että voitais illalla vähän puuhastella. No eiköhän mies sit just sinä iltana oo väsynyt. Minä kiehnäsin vieressä ja alkoi jo ihan nolottaa ku oli niin turhaa. Itkuhan siinä sit tuli. Mies ihmetteli että mikä kiire meillä on saada se toinen heti, että tulee sit ku tulee. Nyyhkytin, että ei kai sitä sillti tarvitse välttää. Kun kuitenkin tunsin että oli ovis. Mies oli hetken hiljaa ja rupes hommiin, onneksi ihan hyvillä mielin. :D Eihän se ehkä kovin romanttista ollut, mutta en jaksa miettiä sitä. Miehellä on joskus vaan ajoitus pielessä halujensa kanssa. :)
En mäkään tiedä mikä kiire tässä on, tyttö täytti eilen vasta 2kk. Mutta en silti halua heittää mahista hukkaan. Enkä mä tiiä oliko tosta eilisestä mitään hyötyä ku ovis oli ollut jo päivällä, mutta halusin varmistella. Onneksi olin jo lauantaiaamunakin saanut miehen kellistettyä. Ja ihan ilman itkua! :LOL:
 
nöhvi mä käytin sellasia: Urisan-karpalokapseleita. Niitä sai silloin ihan luontaistuotekaupasta. Saa varmasti myös esim.yliopistonapteekista yms.

LeenaT jos mä rupeisin pillittämään niin mies pistäis mut samantien hoitoon eikä sen jälkeen ois enää seksihaluista tietoakaan :LOL:

Omppuf mitäs sinne kuuluu?

anu84 toivotaan että bongaasit oviksen :)

paljon plussaonnea kaikille:wave:
 
Rakkaat immeiset <3 Onnea nyt vielä kaikille plussanneille!
Sekä isot lohtuhalaukset negailijoille ja uusiin kiertoihin siirtyneille :)

Oon eläny palsta- pimennossa nyt tässä jokusen päivän. :) Joten kärryiltä on tipahdettu suoraan hanurilleen maahan. Tulin siis omaa tilannetta päivittämään.

Kroppa ei pelaa.. edelleenkään. Täällä siis lisähormooniton kierto menossa. Ovistestit on näyttäny yhtävahvaa viivaa/ o+ viivaa kp9,10,11 ja sitten kp 12 oli hailakka testiviiva. Sittenpä taas kp 12 illalla, 13 ja 14 positiivista. Asiaan liittyvät limailut alkoi toissapäivänä? Joten tiiäppä nyt sitten että onko jotain tapahtunu vai ei. Lääkäriä edelleen oottelen ja sinne pääsee viikon päästä. Nyt en enää testaile kun testitkin pääsi loppumaan..

Lupaan palata teidän asioihin paremmin perehtyneenä huhtikuun alussa kun nämä omat onkelmat on käsitelty :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nopponen
Moi täältä. Alkukierron super tylsät päivät jääneet taakse ja nyt on taas aika palata maisemiin. Harjoitukset aloitettu eilen... ;)

Täällä vaan esikoistyttäreni oksentaa... Nyt sit odotellaan kuka saa seuraavaksi pöpön... :( Ja just nyt tärkeellä viikolla ku pitäis jaksaa pupuilla. Toivotaan et ei tauti pääsis sössiin tärkeitä päiviä.

Nyt hoiteleen pientä potilastani, on ehtinyt ykätä vasta sohvalle, omaan sänkyynsä ja lattialle joten hommaa riittää... :( Palaan asiaan myöhemmin, lukenut oon kyl palstaa joka päivä! :) Ilmoitin vaan et mukana ollaan taas hommassa ihan täysillä! :)
 
Hei kaikille :wave:

Täällä olisi yksi kuumeilija lisää joukkoonne. Olen 30-vuotias 10/10 syntyneen tytönpirpanan
äiti ja tosiaan toinen olisi toiveissa :)
Tarkoitus olisi aloittaa tjottailumeinigillä (joka varmasti tulee onnistumaan tooosi
hyvin :ashamed: ) Viimeisen pilleriliuskan lopetin pari viikkoa sitten, eikä tädistä ole vielä
tietoakaan, joten kp:sta ei ole mitään hajua.
Riviksi voisi siis laitta Paipula, kp?, yk1, tyttö 10/10.

Nyt tarkemmin pinoa lueskelemaan :)
 

*******Tiistai 27.03.2012************





Mukana:


MeaMinnis.....................................kp8/28...............yk7
pink.............................................kp10/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp10/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp11/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp13/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp13/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp15/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp15/28-36..........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp15/24...............yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp16/30-36...........yk3
Toiveikas84............04/10...............kp16/31-33...........yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp16/?.................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp17/27-29...........yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp18/29................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp20/28................yk3
Meliah..........................................kp20/25-29............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp21/26-29............yk5
Aura08...................12/08...............kp25/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp25/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp27/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp27/31................yk2
Mememe........................................kp28/29?..............yk3
NiQ..........................07/11............ kp30/32................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp34/27-32.............yk8
Vili-Jonkka................02/09.............kp37/38.................yk2
ciili........................09/08..............kp42/??..................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp47/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp52/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp55/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp56/?...................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Viimeksi muokattu:
Aura08:Joo, tosiaankin piinailun kannalta on ihana, että on näin lyhykäinen kierto! :) Mutta muuten se ei sitten ookkaan kovin ihanaa, ku vähän väliä vuotaa.. |O Oon kyllä niin malttamaton, että toisaalta hyvä, että kierto on lyhyt ;) Nyt tuo kierto on muutaman vuoden ollu noin lyhkänen, ennen pojan syntymää (täyttää kesällä 8v.) kierto oli 28päivää.

Meliah: Tein joinakin päivinä kaksi kertaa testin, tasasesti haalenivat viivat päivä päivältä/myöhemmällä kellonajalla. Tuolloin kp9, jolloin viiva oli vahvin, tein testin vain kerran. Jotenki vaan aloin orjallisesti lukee sitä ohjetta, että viivan tulee olla samanvahvuinen/värinen kuin kontrolliviiva :xmas: Mutta uskon kuitenkin, että ovuloinut olen, koska testi näytti sitten jo ihan puhdasta negaa. Ei kait siihen ihan turhaan kahta viivaa tule, eiks nii? :D Hih, muistapa, että se kertakin voi riittää ja teillä kertoja on kuitenkin ollut nyt pari oviksen lähettyvillä! ;) Kuulostaa hyvinkin tutulta tuo veren maku suussa hommaillu.. :whistle: Taisipa täälläkin jäädä hommailut vähän liian vähälle nyt tällä viikolla.. :headwall:
 
Taasen minä ja vieläkin täällä! Olis tänään ollut neuvola,mutta th sairas,joten se peruuntui. Kiitos vielä onnitteluista! Raskaustesti näytti 3+ joten aika pitkällä mennään ja ihan tietämättä :eek:

mememeja aura08 olivat miettineet kertojen määrää. Jos yhtään lohduttaa niin meillä oli viime kuussa sitä itteensä 2 kertaa. Ja minä ihminen jolla ei oo koskaan ollut säännöllinen kierto.. Niin sitä vain tapahtuu.

On iha kauhee olo välillä. Sellanen,että mä en oo oikeutettu saamaan tätä plussaa,kun tää kävi niin nopeesti :/

Murunmami *halaus* voih,kaverilla on endo ja on ihan kamalaa kuunnella vierestä,mitä kaikkea on joutunut sen takia kärsimään! Hirveesti voimia sinne.

Laala. Mulla oli toi sama tilanne.. Paitsi poika synty 08/11. Eli myöhemmin.. Mutta clomeilla mentiin eka ja tää toinen oli kp yli 60,kunnes tein testin :D Mutta mulla pco ei ole/ollut kuin toisessa munasarjassa..

anu84 toivottavasti on ovis! Saisitte pian uuden tärpin! :)

Ja sit se asia,miksi tänne tulin.. Eikö pikkukakkoshaaveilijoille oo omaa odotuspuolen pinoa? Oli nii ihana keskustella esikoishaaveilijoidenkin kanssa vielä odotuspuolellakin.. :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pakko tulla tänne nyt...siis kp 26...
Ostin kaappiin 2 kappaletta clearbluen testejä, odottaen tortaita. No poltti ne tuolla kaapissa sen verran että pakko oli yksi tehdä...ja jos nyt ihan oikein näillä silmillä näin niin haamujen haamu se siellä oli. No menin sitten avaamaan testin ja valkoista pöytää vasten näytti paremmin... MÄ NIIN TOIVON ETTEI TARVIS PETTYÄ!!!!
Huomenna aamulla tarvii toinen tehä ja jos se näyttää niin ostaa pe digi :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ, anu84 ja Laala
Joo, ja negaa näytti :'(

No ens kuuta yrittämään...niin mä aattelin ettei enään mitään ressiä pitäis tästä ottaa. Mutta mutta mutta....kaikki muut saavat ja me ei :( tai ainakin tuntuu siltä.
Ja nyt jos vois vaan ton vuodon aloittaa ja uutta kierosta mutta ei...tarvii odottaa se prkl vuoto...
Mä en tahdo enään olla malttamaton ja liian odottavainen!!!!!!!! Itkuhan tässä pääsee!!!!
 
äiti -07: :( :( Kerkesin jo lukea tuon sinun haamu-viestin ja olin niin innoissani sinun puolesta. Voi että... Mutta niin kauan kun ei tätiä näy niin toivoa on ja paljon onkin :) Voi kunpa voisin piristää jotenkin, kyllä se ehtii vielä plussaksi muuttua monta kertaa ennen oletettua menkkojen alkamispäivää!

Nöhvi: Oireita, oireita, millon meinasit ekat testit tehdä?

Toiveikas84: Huh, kuulostaa clomi-vaikutukset kyllä varsin karseilta. Miten seurantaultra meni?

Laala: Ei muutakuin suoraan vaan gynelle! :) On varmasti turhauttavaa kärvistellä ja miettiä mahdollisesti pitkäänkin ensin, jos sitten kuitenkin jossain vaiheessa joutuu turvautumaan lääkkeisiin...

Pink*: Sun akupunktio kuulostaa kyllä just niin hurjalta ja toimivalta kuin olin kuvitellutkin! Ihanaa, jos näitä asioita tosiaan pystyy luonnollisilla ikivanhoilla menetelmillä hoitamaan.

meliah: Toivottavasti talletukset tuottavat toivotun lopputuloksen! Kyllä tuosta verenmaku suussa (tai siellä toisessa päässä niinkuin joku on aiemmin sanonut :D )-kärsimyksestä pitäisi jo palkita :)

LeenaT: Toivotaan sinunkin kohdallasi ettet ihan turhaan ole marttyyrinkyyneliä vuodattanut :D

Omppuf: Viivat kuulostaa lupaavilta, plussatuulia sinne kovasti :)

Nopponen: Sairastuvalle paranemisia ja jaksamisia, se on kyllä kaamee tauti :(

Paipula: Lämpimästi tervetuloa! Tjottailu on kyllä aika haastavaa ;)

taiska87: Poispois tuollaiset syyllisyydentunteet! Kaikki ovat plussansa ansainneet tulipa se milloin hyvänsä :)

anu84: Toivottavasti oli ovis, jonka bongasit :)

Ruttunaama: Kyllä se taisi olla sitten ovis! Kyllä se vähäinenkin hommailu pitäisi riittää, jos vain ajankohtaan osuu niinhän kaikki väittää :)

ON: Jotenkin en jaksa uskoa, että oli kiinnittymisvuotoa. Jotenkin en myöskään uskalla edes mitään oireita itselleni kuvitella. Tietenkin toivon itseltäni salaa kaikenlaista ja yritän väittää että en usko ja en toivo ja en pety, mutta totuus on toinen! En oikein luota noihin herkkiin testeihin, joten testaan vasta ens vkonloppuna jos sinne asti maltan millään odottaa! ;)
 
Noo, ei sitä toivoa passaa tosiaankaan heittää hukkaan, mutta näillä yk:illa ei jaksa enää täysin uskoa tuohon, että vähäinenki hommailu riittää, kunhan ajotus sattuu oikiaan :p Pitää vaan kuitenki aatella, että parempi vähän ku ei laisinkaan :D Missä vaiheessa ovulaatiota/sen lähestymistä teillä sitä limaa on havaittavissa? Mulla oli sitä ma-ti, jos nyt oli sitä ;) Eilen illalla sillai jännästi nippaili alamahassa, mutta enhän minä sen kuvittele olevan mitään raskauteen liittyvää :whistle: enpä..

Just tuo, että salaa toivoo kaikenlaista ja yrittää väittää ettei usko, ei toivo, ei pety.. Huoh, niin tuttua.. Mutta onpahan jännitystä elämässä ;) Vielä pitäs itellä malttaa oottaa yli viikko, ennen ku vois testailla..

Taiska87: Varmasti oot plussas ansainnu!! :heart:
 
Taiska87, tekasepa odotuspuolelle sellainen pino, niin perästä tullaan! :D Oon siis katsellut salaa jo sinne puolelle, että mihin täältä sitten mennään, jos joskus plussa testiin pärähtää. :) Ja 3+, mahtavaa! Kaikkea sitä ihmiselle tapahtuu!

ON: Mulla tänään kp48/? ja edelleen yk1. Kierto siis näyttää olevan hakusessa. Rupesin kuitenkin joskus kp30 tienoilla huvikseen mittailemaan aamulämpöjä, vaikka nekin varmaan mun tapauksessa valehtelee kun heräilen yöllä touhuamaan... No, valehtelevat tai eivät, niin kp42 ne nousivat reilun puoli astetta yhtäkkiä ja ystävämme FertilityFriend tietysti tulkitsi, että silloin olisi ollut ovulaatio. Kun asiaa sitten mietin, niin sen tyyppistä oirettakin kyllä oli. Puuhastelut ajoittuivat paria päivää ennen sitä ja silloin oli jo kipuja... Jos nyt sitten tätä kaikkea olisi uskominen, tänään saattaa olla dpo6. Jänskää!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Keskiviikko 28.03.2012************





Mukana:


MeaMinnis.....................................kp9/28...............yk7
pink.............................................kp11/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp11/33................yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp12/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp14/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp14/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp16/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp16/28-36..........yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp16/24...............yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp17/30-36...........yk3
Toiveikas84............04/10...............kp17/31-33...........yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp17/?.................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp18/27-29...........yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp19/29................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp21/28................yk3
Meliah..........................................kp21/25-29............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp22/26-29............yk5
Aura08...................12/08...............kp26/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp26/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp28/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp28/31................yk2
Mememe........................................kp29/29?..............yk3
NiQ..........................07/11............ kp31/32................yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp35/27-32.............yk8
Vili-Jonkka................02/09.............kp38/38.................yk2
ciili........................09/08..............kp43/??..................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp48/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp53/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp56/28-35............yk3
laalaa..............tyttö05/09...............kp57/?...................yk1
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Nöhvi
toiveikas: kuulostaapas voimakkailta oireilta, mutta ehkä tabut on sen arvoisia :) Miten ultrassa kävi?

Anu: toivottavasti oli ovis :)

Laala: clomit ainakin näyttäisi toimivan sulla :) Mutta ymmärrän kyllä jos haluaa ensin luomuna, kun kerran sivuoireet voi olla mitä on.

LeenaT: voi ihana pikkuinen pirpana teilläkin vielä kotona :heart: Tuo liki parivuotias alkaa tuntua jo niin isolta vesseliltä :)

meliah: suunnattaisiin ihan Kanarialle, mutta isolla porukalla ja vuokrattaisiin huvila :) Kunnon löhöloma :D Teillä oli ainakin yrityspäivät kohdillaan =) Mukavampi se noin on kuin verenmaku suussa! Ja totta, nyt kun on jo yksi lapsi ennestään niin tietää että se on ainakin teoriassa mahdollista saada toinen :) Toivottavasti ei tarvitse suunnitella gynekäyntiä sen enempää vaan se olisi nyt siinä :)

Taikamaailma: no nyt on kapselit hommattu! Samaa merkkiä ei löytynyt kylän apteekista, mutta otin semmoista missä on maitohappobakteeri samassa. Toivottavasti auttaa, kiitos vinkistä!

Pink: oho, varmasti aika avartava käynti. Toivottavasti saa aikaa toivotun lopputuloksen :)

Omppuf: kiva kuulla susta :) Tsemppiä!

Nopponen: pikaista paranemista pikkuiselle!

Paipula: tervetuloa :wave:

äiti-07: :hug: Uuteen nousuun!

Aura: täällä mä kamppailen laatikossa huutavia testejä vastaan, dpo9 enkä ole kertaakaan vielä testannut - wuhuuuu ;) Oireita ainakin närästys ja tänään vihlaisi mahasta kun nauroin kovasti. Muuten perus lugejen aiheuttamat nippailut ja ällötykset. Toisaalta olen ollut kiukkuinen kuin ampiainen, se viittaisi menkkoihin. Tavoite on että testaisin vasta perjantaina, tosin miehen on ehkä piilotettava testit - muuten lähtee homma taas lapasesta ;) Noi sun ajatukset on niin tuttuja, kai se on itsesuojeluvaistoa kun yrittää olla nostattamatta toiveita. Mutta minkäs sitä luonnolleen voi ;) Jaksamista piinailuun!

Tiipula: toivottavasti oli ovis :)

Toivottavasti en unohtanut ketään? Väsyneenä kun yrittää naputella viestiä.... no ens kerralla sitten lisää :)
 
Taijan mennä kp:llä 15 tänään :wave: :) Päivät lähenee "loppuaan" ja jännitys tiivistyy! :D Kohta alkaa tulla ne kuvitellut raskausoireet, jotka ovatkin vain menkkaoireita :D Kuinka aikasin kannattaa oikeesti testata, dpo mikä? Miksi ei malttais oottaa? Täällä palstalla kun pyörii, niin tää vaan nostattaa kuumetta =)

Kuinkahan moni täällä ehtii vielä maaliskuussa plussanneisiin? :heart:
 
Omppuf Kiva kuulla sinusta. Vähän on ikävä kalvannut, kun
ei ole sinusta kuulunut :hug:

LeenaT Hitsit olis kyllä hyvä, kun tuliskin marttyyrivauva number 2 :LOL:

Pink
Upeeta upeeta, nyt vaan toivotaan että homma rupeaa rokkaamaan
ja vatsaongelmat ei häiritse hormoonijuttuja :)

Nopponen Pikaista paranemista tytöllesi! Ja jaksuja harjoitteluihin :D

Paipula Tervetuloa! :wave:

Ruttunaama Juu, no tuo kyllä kuulostaa siltä että olet ovuloinut. Nyt
eikun paljon peukutuksia sinne jännäilyyn :)

äiti-07 Voi höh :hug: Toivottavasti nega vielä muuttuisi plussaksi ja menkat jäisivät kokonaan tulematta.

Aura08 Peukut ja varpaat pystyssä, että saisit testailla plussaisen tuloksen!

Tiipula Sinullahan onkin jännäilemistä :popcorn: Peukutukset sinnekkin!

Meikäläinen täällä edelleen pohtii sitä gynelle menon ajankohtaa. Te, jotka olette käyneet tsekkauttamassa lääkärillä, onko kaikki lapsen saamista ajatellen ok, missä vaiheessa kiertoa olette menneet? Juuri ennen ovulaatiota, heti menkkojen loputtua vai milloin?

Liekkö johtuu tästä luovuttamisfiiliksestä, vai mistä, mutta tällä kertaa ei ole minkäänlaisia oireita raskautumisen suhteen. Ehkä ihan hyväkin, että nämä minun valeraskaudet rupeaa loppumaan, on meinaan kohtuu koomista olla joka kuukausi reilu viikko "niiiiin raskaana kuin olla voi" :LOL:
 
Raskaustesti oli silloin viimeviikon alussa epäselvä. Eilen sitten aamulla alkoi tosi kovat kuukautiskivut, ristiselkä oli aivan sairaan kipeä, tuntui ihan samalta kun esikoista olin synnyttämässä kun vesien mentyä alkoi supistelemaan! Kun nousin ylös ja menin vessaan ja kun pissasin niin alkoi veri lorista samalla. Sitten vuoto yhtäkkiä tyrehtyi ja myöhemmin vessaan mennessäni siteessä oli tuhrua ja kummallinen soikean mallinen kalvon ympäröimä pussi. Oli semmoinen yhtenäinen soikea klimppi, vuoto jatkui niukkana. Sitten kun olin laittanut tamponin ja menin sitä myöhemmin ottamaan pois niin tamponissa oli kiinni toinen samanlainen soikea kalvon ympäröimä pussukka, halkaisijaltaan molemmat oli semmoisia noin 2-3cm. Pussien sisällä oli jotain tummaa verimäistä kudosta, ei ole ikinä tuommosia tullut kun on ollut menkat:O! Kivutkin olivat aivan uudet kun niitä ei ole 2-3 kiertoon ollut. Nyt siteessä on ollut vain rusehtavanpunaista pientä tuhrua, luulisi että edes vuotaisi kunnolla, mutta taas loppuivat kuin seinään! En sitten hiukkaakaan tiedä mitä tämä merkitsee, pitäis varmaan varata gyneaika, ei tää tunnu enää normaalilta! No ilmeisesti en ainakaan ole kuitenkaan raskaana! Mikä itseasiassa on hyvä asia tuon vahvan lääkityksen vuoksi! Plussaonnea yrittäjille ja tädin kohdanneille onnea seuraavaan kiertoon!!!!
 

Yhteistyössä