<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Anteeksi kun pukkaan vanhaan pinoon kuikuilemaan. :wave:

anu84:lle piti tulla kommentoimaan tuohon km:n jälkeiseen uuteen yritykseen. Kysyin itse gyneltä tuota samaa, onko km riski isompi jos raskautuu heti ekasta kierrosta edellisen km:n jälkeen. Muutamia tutkimuksia kuulemmma on, jotka viittais siihen, mutta gyne oli itse sitä mieltä, että uusi raskaus alkaa vain jos kroppa on siihen valmis. Ja silloin km riski on sama kuin normaalistikin. Eli ihan huoletta mekin aloitettiin uusi yritys heti. :) Paljon tsemppiä vielä sinulle ja toivottavasti saatte pian uuden tärpin!

diiselikissalle iso :hug:. Toivottavasti palstatauko saa ajatuksia vähän muualle ja uusi tärppi tulee kuin itsestään. :)

Nöhville (voihan ab-kuuri! :O ), Neiti Näpsän äidille & muille vanhoille & uusille tutuille toivottelen ankaria plussatuulia!

Terkuin, Edelleen Epäuskoisen Hölmistyneenä Masua Kasvattava Lumi
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
MeaMinnis Voi että ,onnea onnea hirmuisesti :heart:

Katariine Teitkö jo digitestin? Varovaiset onnittelut sinullekkin :heart:

nasutin83 Aikamoinen tilanne :popcorn: Oletko jo testaillut uudestaan?

Aura08 Minulla on oviskivut aika selkeät, ja juurikin sellaiset menkkamaiset myös. Toivotaan että tallettelut tuottavat nyt teille tulosta :)

Taikamaailma :hug: Pikaista plussaamista sinulle toivon!

Ruttunaama Tiedän niin hyvin tuon kateuden(kin) tunteen. Olen yrittänyt ajatella sen niin, että kyllä kaikki tunteet ovat sallittuja. Ja varsinkin tämä paikka on mielestäni mitä mainioin tunteiden tuulettamiseen. Ei kaikkea voi eikä saakaan pitää sisällä. Jaksamisia sinulle kovasti, on noita yrityskiertojakin kertynyt jo ihan liikaa :hug: Oletko käynyt lääkärin juttusilla vielä? Toivon oikein kovasti plussaa sinulle pikemmiten :heart:

Nöhvi Ei oo totta, taas ab-kuurille jouduit :( Pikaista paranemista :hug:


Täällä ovisjahti jatkuu, ei näy plussaa vieläkään.
 
MeaMinnis: VAU, onnea!! :heart:

Meliah: Toukokuu on rajapyykki yksin yrittämiselle, sitten mennään lääkärisedän/tädin juttusille. Esikoinenkaan ei helpolla alkuaan saanut (ei mieheni biologinen lapsi), joten kait se tämäkin sitten kestää.. En tiiä, miksi oon nyt pitkittäny sitä lääkäriin menoa asian suhteen ja toisaalta tuntuu, että on se nyt kun ei lasta saa omin avuin aikaseksi.. :mad: Niin ristiriitaisia tunteita ja tunteiden vuoristorataa on ollut, että huhheijakkaa. Mutta vielä on kyydissä ite pysytty! ;)
 
Anu84 Mä kyselin töissä meidän gynen lääkäriltä aikoinaan että kuinka se vaikuttaa. Sano tosiaan ettei raskaaksi tule jos kroppa ei oo valmis niin kun Lumi kirjotti. Ja se että hcg arvo kun laskeutuu normaalille "lähtö" tasolle voi uusi raskaus alkaa. Moni pitää taukoa oman mielen tasaamiseksi ja jos raskaus on ollut jo tosi pitkällä.
Itse sain tosiaan km monta vuotta sitten rv 11+5 ja sillon olisin voinu jo varmaan yrittää heti uudestaan, mutta sitten alettiin rakentaa ja raskaushaaveet jäi.
Toivotaan että pian tärppää :hug:
Eikun vaan peittoja heiluttelemaan...

Täällä ei mitään joten tais olla ns tyhjä kk :(
Vai menikö viime kk niin "överiks"?? 6 rt ja kamala oireet...nyt ei mitään.. ei edes ovista... :/
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi: Voi kurjuus! Kyllä sais sun kohdalla nuo antibiootit riittää. Lämpöinen :hug:
Ruttunaama: Pitkä on yritys teilläkin takana. Pahoittelut! Tulee vähän syyllinen olo kun meillä taisi tärpätä vähällä yrittämisellä. :ashamed: Ja toiset saa odottaa monta vuotta. Ei voi kuin ihailla sellaista sinnikkyyttä ja positiivisuutta aloittaa yrittäminen aina joka kk uudelleen.

MeaMinnisUih! :heart: Onnea! :flower:=)
meliah: Tsemppiä ovisjahtiin =)
äiti-07: Pahoittelut jos tuntuu ettei tässä kierrossa tärpännyt :( Minäkin ajattelin noin vielä viikko sitten ja toisin kävi! Eli älä vielä vaivu epätoivoon!

ON: Oireettomuus jatkuu. Tuntuu että rinnatkaan eivät ole enää niin arat. Jään pähkäilemään tätä nyt ihan issekseen. CB-digi näytti Raskaana 3+ Eli viikkoja 5+? ja onkin oletettua pidemmällä. Vielä en osaa oikein ajatella mitään. Mies kysyi ihan tosissaan: "Potkiiko se?" :LOL: Miehet!
 
  • Tykkää
Reactions: Murunmami ja anu84
Heippati! Pikaisesti vain reissun jälkeen merkkailen..
onnea plussanneille

ja pahoittelut anulle

jamuille tädin kohdanneille

omat fiilikset vielki hyvin nollissa,kun noi koopeet huitelee tuolla.. Anteeksi omanapaisuus,mutta osaako joku kertoo,että millon voisin soittaa lääkäriin,ilman,että ne käännyttää mua takasin ja sanoo,että "synnytyksen jälkeen voi olla menkat erittäin epänormaalit?" Vaiko auttaskohan,jos sanon,että tahtoisin toisen vauvan pienellä ikäerolla,että pitäis saada äkkiä toimintaa??
 
Nöhvi
MeaMinnis: voiiiii iiiihanaa :heart: Onnea onnea!

Ruttu-Naama: no olisit kyllä jo plussan ansainnut noilla yk:illa! Yritä pitää positiivinen mieli, kyllä se sieltä vielä tulee :) Minä paraskin puhuja, kun valitan paljon pienemmillä luvuilla jo :whistle: Jaksamista!

Lumi: Ihanaa että tulit tänne meitä vanhoja kuumeilukamuja moikkaamaan! Ihanaa masun kasvatusta :heart:

meliah: jahti jatkuu, toivottavasti saat saalista pian :)

äiti-07: no höh :hug:

katariine: mieletöntä, 3+ :D Oijoi, sä olet niin tukevasti raskaana ettei mitään rajaa! Onnea!

Tine: toivottavasti pääset "kuiville" pian!

Taiska: en tiedä miten julkiselle puolelle pääsee... Yksityisellehän nyt pääsee aina, saisitpa sillä ainakin mielenrauhan ja ehkä vastauksia.

Kiitos kaikille tsemppauksista! Kyllä tämä taas iloksi muuttuu... Lekuri puhui estolääkityksestä, mutta ymmärsin että se olisi sitten jatkuvasti antibioottia ja en kyllä sitäkään halua. Onneksi nuo lääkkeet kuitenkin auttaa, on sen verran kurja vaiva. Hitsi, tämä on nyt tämmöinen ammattitauti vauvaprojektissa ;)
 
MeaMinnis ja Katariine: ONNEA ja kaikkea hyvää masumatkalle! :heart: Katariine, mullahan digi näytti viime syksynä heti plussauksen jälkeen 3+ ja kyytiläisiä olikin sitten kaksi...=)

Nöhvi: voi pahuksen ab-kuuri! Ihme homma tollanen ammattitauti.

Lumi: :wave: Kiva, kun kurkit! Mä tunnen jtn telepatiaa sun kanssa edelleen, nimittäin juuri eilen kävin kurkkimassa lokakuisissa mitä sulle kuuluu. Ihanaa masumatkaa, olen kovin onnellinen sun puolesta, että nyt kaikki sujuu hyvin. :hug:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja tsemppiä meille uuteen kiertoon!

).( Kp4 päässeenä, niin mieli on joo kovastikin jo piristynyt. Se kp1 on kyllä ihan murhapäivä. Olen niin koukuttunut tähän ketjuun, että päivittäin olen "palstatauosta" huolimatta kuulumiset lukenut. :D Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tähän kiertoon ei ovistikut tunge väliin.
 

*******Keskiviikko 21.03.2012************





Mukana:


diiselikissa.....................................kp4/33...............yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp5/30...............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp7/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp7/28-38...........yk4
pink.............................................kp7/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp8/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp9/28-36............yk12
Ruttunaama......poika 06/04.............kp9/24...............yk22
aliisa10............poika 07/10.............kp10/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp10/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp10/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp11/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp12/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp14/28.................yk3
Meliah..........................................kp14/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp15/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp19/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp19/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp21/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp21/31...............yk2
Mememe........................................kp22/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp24/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp28/27-32...........yk8
Vili-Jonkka................02/09.............kp31/38...............yk2
ciili........................09/08..............kp36/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp42/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp46/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp49/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp66/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84
Murunmami
Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), MeaMinnis(yk6),Katariine(yk3)



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Viimeksi muokattu:
katariine ei oo aikarajaa kuumeilulle, mut ei tätä ikuisuuteen asti jaksa :) tympäsee jo nää ainaiaet päivien laskut.

meaminnis en oo vaihtamassa palstaa vaan lopetan kokonaan :) saattaa tää kuumeilun stressikin vaikuttaa ettei tärppää joten helpompi kun ei tartte kytätä kiertopäiviä :)

nöhvi voi kurjuus :/ pissatulehdukset on karmivia, mullakin oli joskus niitä monta putkeen ja sainkin lekurilta oivia neuvoja joilla sain ne kuriin ilman jatkuvia ab-kuureja: ensinnäkin seksin jälkeen eka pissalle sit vasta pesulle. karpalo mehu ja muutenkin runsas juominen auttaa myös :) vedin ite joskus karpalo kapseleitakin ja näillä konsteilla mulla ei oo ollu 8-vuoteen yhteen tulehdusta :)


Sitten siitä että miten kestää kun yk.t nousee-no eipä siinä hei oo muuta vaihtoehtoa ;D patsi tää mitä mä suunnittelen et jättää koko projektin tjotin varaan ja keskittyy muihin juttuihin :)

Isot:hug: tädin yllättäneille ja paljon onneava plussanneille:flower:
 
Onnea katariinelle plussasta!:flower: Ja Meaminnikselle suuret suuret pahoittelut :hug:

ON: Mulla alkoikin menkat sitten oikeesti vasta sunnuntaina, eli nyt
kp 4 .
Tiputtelua tai käytännössä siis hyvin pientä tuhrua, joka näkyi vaan pyyhkiessä välillä, olikin tällä kertaa KUUSI päivää! Yleensä ollut vaan yhtenä päivänä, sit pari päivää väliä ja alkanu menkat.. Nyt vieläkin suuremmalla innolla odotan sunnuntaista akupunktiota :)

Monta päivää taas oon ollut pimennossa, yritän jossain välissä ehtiä lueskella listaa taaksepäin..
 
Mun piti käydä maanantaina verikokeis ja tänään lääkäri soitti ja sanoi että hcg on laskenut erittäin vauhdilla alas!!!!!!!!!! Ihanaa!! Ei tarvitse mitään kontrolleja ja vapaasti saa raskautua heti kun tärppionni kävisi!!!! Tän mä halusinkin kuulla!!! :)
 
Pahoittelut MeaMinnikselle :(

Taikamaailmalle hyvää jatkoa ja stressitöntä oloa!! :)

ON... Täällä mennään nyt kp26/25-32? dpo12. Mua kovasti on viluttanu ja sit taas seuraavassa hetkessä hiki virtaa! Ihan vuoronperää. Maha on ollu ovulaatiosta asti todella todella turvonnu, pallo suorastaan. Paineen tunne, pissihätä tuntuis olevan vaikkei oikeesti oo. Negan eilen testasin päivällä. Kovasti toivosin että menkat alkaa ku näyttäis joka kierto venyvän ja venyvän.... :|
 
meaminnis tsemppihalit ja jaksamista arkeen.

Nyt on sit kauheen paha mieli kertoo mut:

Siis nyt oon ihan puulla päähän lyöty. Eilen mietiskelin ja vielä aamullakin,että millon soitan lääkäriin,että saisin menkat alkamaan. Jostain syystä tuli olo,että teenpäs ton testin tuolta kaapista lojumasta. Selvempää plussaa en olis voinu saada.. Mietin,että se on kuiteskin epic fail se testi. Kävin apteekista ostamassa apteekin oman. Siihenkin alle puolessa minuutissa vahva plussa.

Ei tätä päivää ikinä olis uskonu tapahtuvaks,joten katotaan mikä tässä on homman nimi. Tilasin digin varmuudeks.. Jospa se tulis tällä viikolla.

Aijaa.com - 9827001

Aijaa.com - 9827002
 
MeaMinnis: Voi kurjaa! Olen tosi pahoillani! Niin väärin!! :'( Lämmin Voima :hug:

Onnea taiska87 :flower: :heart:

Taikamaailma: Ymmärrän tuon päivien kyttäämisen. Ei sitä loputteluun jaksa. Plussatuulia sinne ja muillekin. Kiitos teille kovasti Onnitteluista :)
 
  • Tykkää
Reactions: taiska87
Pahoittelut MeaMinnis! :hug: Katariinelle hurjasti onnea ja anulle onnea uuteen yritykseen! :)

Vielä suuret onnittelut taiskallekin! Antaa kivasti lisäpontta omaankin olemiseen, kun kp:t on ties mitä eikä oo ovulaatiosta eikä mistään mitään hajua... :D Onks sulla käsitystä, miten pitkällä raskaus jo mahtaa olla? Tää oli ilmeisesti sulla eka kierto synnytyksen jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: taiska87
Tiipula: Ei nii mitään havaintoo,soitan heti huomen aamuna neuvolaan,josko sais pian ajan,kun sanoo,ettei tiedä missä mennään.

Ja kiitos onnitteluista. Viel mennään kyl aika varovaisin mielin,kun tuli niin yllätyksenä. Vaikka eihän sen koskaan pitäisi yllätys olla,kun sitä seksiä kuitenkin harrastaa ilman ehkäsyä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

Yhteistyössä