<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Icicle Wau, haamu! :flower: Eikös tuota voi pitä aikaslailla hyvänä merkkinä, ainakaan minulla ei ole koskaan tullut minkäänlaista haamulaista testiin. Nyt peukut ja varpaat ristissä että se siitä vahvistuu selkeäksi plussaksi.

Aura08 Minullakin on jokusen kerran päässyt valkoinen valhe vastaavassa tilanteessa, ehkä se meille sallitaan :LOL:

Nöhvin tapaan minäkin niitä ovistestejä puolustelen, kun ainakin omalla kohdalla ne ovat olleet hyvä apu ovistuntemusten kuulostelun rinnalla. (tai no hyvä ja hyvä, kun ei ole tulosta vielä tullut. Mutta minä saan niillä mielenrauhaa :D)

MyDream Tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Nopponen Jännät päivät sinullakin lähestyy, peukutuksia kovasti sinnekkin!
 
katariine: Onnea uuteen kotiin! Eihän sitä tiedä jos vaikka kaksikin kertaa peräkkäin onnistaa, ei se niin ennenkuulumatonta olis ;D
Pink: Niinpä tylsää :D Mä kävin ensimmäisen kerran tutkimuksissa 2009, siinä välissä oli sitten esikoinen (yk26) ja nyt taas ekan kerran elokuussa 2011, tammikuussa 2012 ja nyt ollaan menossa taas 04/2012 :) Mulla ei oo ollu muita apuja kun terolut, mut eipä tuo oo häävisti hyödyttäny mtn..
Aura: Ai sielläkin turvauduttu pikkuseen asian kiertämiseen ;) niin meilläkin, en oo uskaltanu mainita kertaakaan että o-hetket on käsillä. Ettei VAAN tuu suorituspaineita :D Joskus kyllä ei oo hirveesti itseäkään huvittanu, mut tarkotus pyhittää keinot!
 
Anu, pahoittelut ja voimia teille! :hug:

Iciclellä kuulostaa hyvältä, jee!

Meillä tuon joka toinen päivä -hommelin vuoksi oli aika hyvin molemmilla tiedossa, että ainakin osa seksistä on ihan vaan, että saatais jotain aikaan. :D Vaan liekö tuo mennyt "hukkaan", kun on jo kp36 ja missään ei mitään... Tai en mä nyt oo jaksanu ees testata kun kaikki aiemmat oli niin puhtaita negoja. Ei siis muuta kuin jatkuvaa koitusta :D (Viitaten Rillit huurussa -sarjaan, kattooks kukaan sitä?!) No, on sitä suuremmillakin päivillä raskauduttu.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Perjantai 16.03.2012************





Mukana:



pink.............................................kp2/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp3/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp4/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp5/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp5/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp5/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp6/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp7/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp9/28.................yk3
Meliah..........................................kp9/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp10/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp14/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp14/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp16/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp16/31...............yk2
Mememe........................................kp17/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp19/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp23/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp24/25-28..........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp26/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp26/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp26/24...............yk?
diiselikissa.....................................kp27/33...............yk3
Katariine................11/09...............kp30/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp31/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp37/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp41/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp44/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp61/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis


Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Jes, enää pari päivää, niin saa aloitella operaatio Tikkuun pissimisen :LOL: Minkä pituisia teidät menkat muuten ovat? Minulla on ihan oudosti pidentyneet, tänään jo kp8 ja vieläkin pieniä veriviiruja :O Ennen raskautta vuodot oli aina noin 5 päivän pituisia. Onko tässä uusi huolenaihe lisää, vai kuulostaako normaalilta?

Tää häippäsee huomenissa viikonlopun viettoon mökille ja tietsikat olisi tarkoitus jättää kotiin. Korkeintaan puhelimella saatan käydä kurkkimassa mitä teille kuuluu. Ihanaa loppuviikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Murunmami
Mulla ei eilen ollu alkanutkaan menkat.. Käytän kuukautiskuppia, joten illalla vasta huomasin, kun sitä rupesin pesemään.. No mut illalla huomasin myös, että tissit oli kipeet ja turvonneet, eli eiköhän ne nyt tänään sitten ala. Illalla selviää.

Eli mulle ois varmaan sit tänään se kp1/28-36
 
Meliah ihanaa, mökille!! rentoudu kunnolla ja nauti! =)

Mulla menossa kp21... oon aivan varma ettei ole voinut tässä kierrossa tärpätä, koska seksi jäi vissiin 3 kertaan, mutta mä bongasin sen ovisliman ja samantien makkarissa käytiin, samoin edellisenä päivänä. Okei, ajoitus ois kyllä ihan kohillaan, mutta ois aika kumma jos tosiaan ois niistä tärpänny ja kaikenlisäks oon aivan kielteisellä kannalla jo tän endometrioosin leviäimisen takia. Ei jaksa pitää lippua korkealla. Tosin oon ollut turvonnut ku pallo tässä monta päivää ja nippailee (mut tulin siihen tulokseen että joka kierrossa on nippaillu ja sen aiheuttaa endometrioosi kun elimistö käy valmistautumaan kuukautisiin). Oompahan ottanu iisisti tän kuun koska seksi jäi lähes olemattomiin, lannistuin endometrioosin takia, en välttämättä tahtois Joulukuun-vauvaa jne.... :LOL:
 
Täällä olis yks innokas seuraan haluava. :wave:

Jospa pieni esittelypuhe.
Eli oon 5kk ikäisen tytön äiti ja toiselle on anntettu lupa tulla heti. Kuukautiset mulla alkoi melkein heti jälkivuodon loputtua vaikka täysimetän. Kahtena kuukautena olen tuntenut oviskipuilua mutta enhän toki varma voi olla ovistelusta. Yrityskertoja on kertynyt nyt 4.

Rivini olis Tine tyttö 10/11 kp.2/28-38 yk4
 
Viimeksi muokattu:
omppuf mun mielestä mun munasarjat on joskus ultrattu eikä silloin ainakaan näkyny mitään erikoista. Mut tiedä häntä mikä on tänpäivän tilanne. Aatteli et ens menkkojen jälkeen vois ehkä varata viel gynen ajan ja se sais just vaikka ultrata ne munikset ja kahtoo muutenkin et onks kaikki ok :) Oon tässä miettiny et olisko just se menkkojen jälkeinen aika paras lekuri käynnille vai vasta arvioidun oviksen jälkeen..Mites sä oot käyny lääkärissä?

neiti näpsän äiti mites sulla kävi, vahvistuko viivat?
 
Nopponen
Tervetuloa Tine! :) Seuraamme todellakin mahtuu ku tuntuu et puolet porukasta hyppäs viime viikoilla odottajien puolelle. :)

ON:
Kp 26, rinnat hellänä. JEEE! :) Mut sehän vaan kertoo sen et joko menkat on alkamassa tässä muutamien päivien sisällä, kuten odotettavissa olisi tai sitten se toinen paljon,paljon mieluisampi vaihtoehto! Nyt alkaa sit vaikeudet olla testaamatta liian aikaisin... jos ovis ois ollu silloin ku tuntu niin nyt ois vasta dbo 9... eli mun kaapissa olevat testit ei kyl viel näyttäis. Sitkeesti ootan sinne kp30 ja katson tarviiko tuhlata testiä. Tää rintojen kipuilu kyl kertoo sen et siihen mennessä pitäis menkat alkaa jos on tullakseen. Joten nyt vaan jäitä hattuun. Oishan se ihanaa/jännä jos samasta yk:sta tärppäis ku esikkokin... :) Nyt vaan pitäis unohtaa koko asia (joo ei onnistu) ja viettää mukava viikonloppu, saa olla töistäkin pois jopa lauantain, sunnuntaina vasta takaisin. Nyt saunan lämmitykseen ja rentoutumaan!

Ihanaa viikonloppua kaikille! :) Hormoonit hyrräämään, on ollu tänään niin ihana kelikin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Jou!
Tänä aamuna alkoi otsa kukkia. Yleensä se on merkki menkoista, joten tein testin ja nyt se oli puhdas nega. ei haamuja, jote taisi olla epäilemäni kemiallinen se haamu.
No..
ystävä, joka on sairaanhoitsu, epäiili, et oli kuitenkin menkat, ne niukkaakin niukemmat ruskeet vuodot, koska mie tänään tein myös ovistestin, ja se oli plussaa?!? joko miun pää on sekasi tai kroppa...ja veikkaan jälkimmäistä!!
 
Nöhvi
Anu: paljon jaksamista :hug:

Pikku-Saara: niin joo, sulla oli tosiaan vielä niin pikkuinen kotona :) Uijui, ihan vauva :heart: Itse lopetin imetyksen loka/marraskuussa, en tiedä vaikuttaako se vielä? Ilmeisesti joillain ei vaikuta mitenkään ja toisilla taas sitten paljonkin. Ota näistä nyt selvää :)

MyDream: pahoittelut tädistä :hug:

nopponen: toivottavasti historia toistaa itseään ja tämä olisi THE kierto :)

icicle: Oho :O Tulikin vähän erilainen plussa mitä odoteltiin... toivottavasti saitte hyödynnettyä ja se johtaa siihen toisenlaiseen plussaan!


Pink: pahoittelut tädistä :hug: Akupunktio kuulostaa lupaavalta, en vaan tiedä uskaltaisinko itse mennä... hui, piikkejä :O Raportoi sitten millaista se oli!

Omppuf: joo alkupäivät on kieltämättä aika puuduttavia... mutta taas on päivä lisää ja ovisaika lähestyy :)

Katariine: onnea asunnosta :) Miten kierron kanssa kävi?

Aura: onnea oviksen bongailuun! Onhan tuo homma tuolla makkarissa välillä hieman aikataulutettua, mutta minkäs teet... nyt on 7kk mennyt ja mitään ei ole tapahtunut (vaikka ajoitus on ollut joka kerta täydellinen), mitä jos tjottailtaisiin - ei varmaan tärppäisi ikinä :O Tää nyt vaan on tätä...

Tiipula: joko sä kohta testaat :popcorn:?

meliah: superhauskaa mökkeilyä ja jee tikkuun pissimiselle :D Musta tuntuu että mulla on pidentynyt menkat esikon jälkeen. Joku 4 päivää vuoto on runsasta ja muutaman päivän jatkuu hillitympänä siitäkin.

Murunmami: yksikin kerta voi riittää ;)

Tervetuloa Tine: :wave:

on: ei vieläkään mitään
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Täällä kp 17/31 (?), eikä ovulaatiosta tullut merkkiäkään :( Yleensä oon tuntenut oviksen ja hyvin...
Eli jos sitä sitten tammikuun vauvan sitten sais...toivotaan ettei montaa yritystä tuu...tää pää ei kestä :(
Nostan kyllä hattua niille jolla yritys kertoja takana jo monta on :|
 
Heippa taas tännekkin :) Ei oo pahemmin tullut koneella roikuttua, väsymys on vallanut mut :D Mä siirryn nyt tuonne odottajien puolelle, mutta käyn täällä aina kurkkimassa uusimipia uutisia.

Toivottelen kaikille tsemppejä ja erittäin voimakasta plussa-aaltoa :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: katariine
Tiipula: Onko tilanne edennyt minnekkään suuntaan? Testiä tai kk:ta?
meliah: Ihanaa ja rentouttavaa mökkeilyä (vaikka taidat jo olla siellä!) Voihan nuo menkkojen pituudet vaihdella aina kierroittain, mulla ainakin ollut välistä lyhkäsiä ja välillä just noita päälle viikon. :)
Pink: Alkoiko? Jos vastaus on kyllä niin lohtuhalit jo nyt :hug: Jos ei niin jännäillään vielä ;)
Murunmami: Mut hei onhan niitäkin yhdestä kerrasta raskautuneita olemassa :D Ainakin mun lähipiirissä ;D Joten ei nyt heitetä kaikkia puittenpilkkomisvehkeitä samaan kaivoon! :)
Tine: Tervetuloa!
Taikamaailma: Ultrasko ne ylä vai alakautta? Mulla katottiin elokuussa mahan päältä, sillon ei näkyny mitn ihmeellistä, sitten tammikuussa "alakautta" ja tilanne oli hieman epäilyttävämpi. Katsotaan miten käy nyt parin viikon päästä :S. Siitä ajankohdasta, mä kävisin mieluiten ennen oletettua ovista.. sais samalla vähän kurkata että tapahtuuko siellä mitään? ja mitä tapahtuu? :)
Nopponen: Paljon vauva-tuulahduksia sinneppäin +++ Toivotaan että olisi tärpännyt :)
Icicle: Pahoittelut negasta ja mahd kemiallisesta :hug: Jaksamisia!
Nöhvi: Paljon onnea-aaa vaan! Oviksesta nääs! :)
Äiti-07: Mut voihan se o livahtaa huomaamattakin ;) Toivon kans ettette joudu kauaa kuumeilee vaan jo plussa tulisi piakkoin :) Muttamutta ihmisen mieli kestää kyllä yllättävän paljon takaiskuja
miraaz: Onnea paljon loppuraskausajalle :)<3

ON: Mua on näkertanu tässä muutama päivä oikein urakalla. Pää on ollut kauheen kipeä, ja tietty nuo kk:t :( Onneks on loppumassa, huomenna ei varmaan tarvii enää "varmistustakaan". Mies taitaa olla enemmän huolissaan siitä tulevasta lääkärikerrasta...kooska hän pääsee katselee lehtiä ja tiiätte kyllä. :D Ehkäpä sitä pelottaa, jos itsessä oliskin jotain vikaa? :eek: Vaikka kyllähän meidän tapaus on melko selkee, kenessä vika :D Voipi olla että pidän siihen lääkäriin asti hiljaispalstailua...
 
Nopponen: Plussa tuulia!:) Anulle iso halaus ja jaksamisia.
ON: Se ois sitten kp 6 vasta menossa ja ovis tikut tuli taas tilattua, taisin jäädä niihin koukkuun. Mutta joo tällä kertaa en kerro ukolle millon siihen plussa tulee, tais viimeksi vaikuttaa hiukka suorituksiin:whistle:
 
Nöhvi: Onnea ovis-plussasta =)
Tine: Tervetuloa! :wave: Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi ;)
miraaz: Onnea!!! Ihanaa! :heart:

ON: Kiitos teille! Kyllä on ihanaa päästä muuttamaan! Kp 31 tänään. Tiedän että tää kierto meni pieleen, mutta pitikö tän ihan näin pieleen mennä?! Normaalisti mulla on kiero 24-28 ja ikävöin sitä kovasti. :ashamed:
 
Nopponen
Kyllähän ne mun tissit sen ties... Kp1/27-30....yk5

Noh, eihän me niitä jouluvauvoja ois haluttukkaan, paljo parempi tärpätä tästä uudesta kierrosta, eikös niin tytöt.... :ashamed: Joopa joo... :( Näköjään kierto sen kun lyhenee... ???? Toivottavasti ei kuiteskaan enää enempää.

Tällä kertaa vaan omanapailua.... harmittaa niin vietävästi!!!! :(
 
).( ....kp1/28-33.............yk4 (tai yk7, jos laskee km:n takia "hukkaan heitetyt" kuukaudet...) Vetää mustiin, jotenkin sitä toivoa taas oli, vaik tiesin et sairastin oviksen aikoihin ja hommat jäi vähiin. :'(
Tästä kierrosta saisi vielä todellisen jouluvauvan ja la olisi lähes sama kuin esikosta, joka kuitenkin tammikuun alussa vasta syntyi(ja viimeinen kierto saada alle 3v. ikäero). En laita toivoani siihen, mutta tässä kierrossa ei meillä ovistikkuja käytetä ja saatanpa vetäytyä vähän paitsioon muutenkin. Koville ottaa, mutta elämä on!
 

Yhteistyössä