<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3


*******Keskiviikko 14.03.2012************





Mukana:


Omppuf............tyttö 11/10.............kp2/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp3/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp3/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp3/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp4/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp5/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp7/28.................yk3
Meliah..........................................kp7/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp8/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp12/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp12/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp14/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp14/31...............yk2
Mememe........................................kp15/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp17/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp21/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp22/25-28..........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp24/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp24/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp24/24...............yk?
diiselikissa.....................................kp25/33...............yk3
Katariine................11/09...............kp28/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp29/??.................yk?
MyDream..........poika 06/11............kp29/30.................yk3
pink.............................................kp31/28-36...........yk5
tiipula..............tyttö 05/11.............kp35/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp39/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp42/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp59/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis


Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Anu Eikä :'( Jaksamisia kovasti :hug:

omppuf Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

pink* Wau, tuo akupunktio kuulostaa jännälle. Kerrohan sitten millaista oli ja mitä muita niksejä saat tietää, tuo suolajuttu oli ihan uusi, voisikohan sitä kokeilla vaikkei akupunktioon ole (ainakaan vielä)menossa?

Aura08 Oviksenbongausiloa sinne :D

MeMeMe Minä olen yrittänyt ajatella niin, etten haluaisi mukamas loppuvuoden vauvaa. Ajattelin että jos iskostan päähäni tälläisen ajatuksen, sitten se tärppi voisi tulla ennen huhtikuuta, kun en stressaisi näissä kierroissa. Noo, ei ole tämä suunnitelma toiminut, ja jos rehellisiä ollaan, niin olisi aika tunnelmallista päästä pikkunyytin kanssa sitten synnäriltä joulua odottamaan/viettämään kotiin. Kun olen tällälailla yrittänyt kieroilla ja itseänikin huijata, niin nyt en sitten tule raskaaksi ollenkaan :kieh: Juu, olen taikauskoinenkin vielä :LOL:
 
Nöhvi
Anu: Voi ei :'( Osanottoni :hug: Väärin että ensin annetaan onni ja sitten se otetaan heti pois...

Omppuf: voi ei :( Pahoittelut :hug: Onpas synkkä tiistai...

Tervetuloa keltakaneli :wave: Mä olen tilannut testit halpa-testiltä, tykkään niistä puikkomallisista.

meliah: no mä olen varsinainen O-testien suurkuluttaja. Aloitan kerran päivässä testaamisella ja kun kriittiset päivät lähestyy niin siirryn 2xpäivä tahtiin. Mutta itseni tuntien se luiskahtaisi helposti siihen kolmeenkin kertaan, jos vaan olisin päivät kotona :D Yk2:lla (n.tuhat vuotta sitten) olin sairaslomalla juuri odotetun ovisajankohdan aikoihin ja siihen kolmeen kertaanhan se lipesi :LOL: Tosin en voinut jatkaa samaa tahtia ovikseen asti, koska sehän tuli silloin kolme viikkoa myöhässä! Meni "muutama" testi... Mutta joo kyllä se kaksi kertaa ainaskin pitää testata ja kolmekin jos nopea LH huippu :) Mulla onneksi LH huippu kestää sen verran, että tällä tahdilla olen sen aina lopulta bongannut. Minäkö testiriippuvainen ;) Onneksi täältä löytyy muitakin testien nimeen vannojia :)

diiselikissa: jospa oireet olisikin merkki ihan jostain muusta kun menkoista :)

aliisa: pahoittelut menkoista :hug:

Pink: höh, harmistus jos näyttää ettei tärpännyt... onneksi matka oli mukava :)

mememe: nyt kun sanot noin, niin ihan kiusallaankin tulee juuri jouluksi pikkutonttu :D

Aura: onnea oviksen metsästykseen!

on: ovista odotellessa...
 
NiQ
Mä kans koitan harrastaa tuota käänteispsykologiaa, että nyt ei haittaa vaikka tulis täti vielä kerran niin LA tulisi tammikuulle. Toki ehkä pärjäisin asian kanssa, jos sattuisikin tulemaan joulukuun vauva ;) Mä myös vahtailen noita la-laskureita että milloin olis jos tärppäisi seuraavasta ym. Yritän hillitä itseäni, etten vielä tilailisi noita ovistesrejä ja r-testejä, ensi kiertoon sitten. Saattaa olla ettei tuo kierto oo edes heti säännölinen imetyksen loppumisen jälkeen...
 
Kiitoksii tuestanne <3 Tällä kertaa en ees kauheena pettyny :) Ja joo minä juttelin tolle tätsylle ja se sano että yrittää olla saapumatta kellekkään teille :) Mut ainakin jättää muutaman taas välistä kokonaan kymmeneksi kuukaudeksi ;)

Paljon plussia kaikille ihanille!
 
Anu voi itku. Kovasti jaksamista teille!:hug:

Ja Ompulle pahoittelut. Jospa se täti halusi vielä jättää viimeiset jäähyväiset? :)

ON ei mitään kummempaa. Minähän vielä täysimetän esikoista, joka on siis 4 kk ikäinen, joten menkoista huolimatta en tiedä että ovuloinko vielä. Ja mulla ei ovistestit toimi tai en saanut niitä toimimaan... Clearblue näytti tärppikierrossa reilu vuosi sitten hymynaamaa jossain kp 15 tietämillä, mutta hedelmöitys on todistettavasti tapahtunut vasta noin kp 45. Joten täällä mennään fiiliksen mukaan, yritetään heilutella peittoja pari kertaa viikossa.:) Samalla systeemillä esikoinen sai alkunsa yk 5:llä.
 
Anu, voimia ihan kamalan paljon... kauheeta tämä elämä välillä :( en osaa sanoa mitään lohduttavaa, mutta toivon että jaksat taas päivä kerralla eteenpäin... onneksi mennään valoa kohden...

Lämpimästi tervetuloa uusille vauvakuumeilijoille!
Itselläni fiilikset taas aika maassa, täti saapui yöllä joten nyt on siis:
kp 1/29 ja yk 4... kierto alkaa ainakin nyt tasaantua entiselleen, jos jotain hyvää haetaan.. tosi masentavaa :(

onnea kaikille...
 
Nopponen
Anu::hug: Voi kamalaa!!! Jaksamista sinulle ja miehellesi. Elämä osaa olla niin epäreilua!

Täällä todellakin on käynyt hirvittävä plussapuhuri! Mitäs minä sanoin, kissoillakin on juoksuaika, kevättä rinnassa ja peitot heiluu! :) Onnea siis ihan jokaiselle plussanneelle!!!! :heart:
Minulla viikko vielä odottelemista ennen ku aion edes katsoa testeihin päin jotka tuolla kaapissa nököttää... Luulen bonganneeni oviksen tuossa kp17-18 tienoilla (tuntemusten, ei tikkujen perusteella) ja harjoituksiakin ihan kiitettävävti takana, nyt hiljais eloa ja voimien keräämistä mahdolliseen uuteen kiertoon. (Toivotaan ettei tulis ku vasta sitte lähes vuoden päästä... :) ) Mut oloja, tuntemuksia ei minkäänlaisia joten senpä vuoksi testaamaan ei oo kiirettä, tiedä vaikka testit säästyy ja täti ilmoittaa itsestään ennen sitä. Tää vaan on se The kierto esikon kohdalla niin tietty sitä jotenkin eritavalla odottelee kuitenkin, vaikka sillä nyt mitään merkitystä oikeesti ookkaan. Toi onki sit hyvä lohdutus keino et jos täti saapuis vielä yhden kerran niin nyytti syntyis vasta ens vuoden puolella ja olis alku vuoden lapsi... ( Todellisuudessahan mulle sillä ei oo mitään väliä kunhan terveen nyytin joskus sais kainaloon.:heart: )

Raskausarvista
oli puhetta, niitä tuli melko reippaasti ja kaikki ihan viimeisinä viikkoina ennen synnytystä vaikka rasvasin masua paljon. Atooppinen iho teki siis tehtävänsä ja ratkeili muodostaen alavatsaani melkoisen "liekki-kuvion" Varsinkin silloin kun olivat punakampia, nyt ne jonkin verran haalístunut mutta ajoittain punoittavatkin. Eli ei bikineille julkisesti loppu elämän... ( ei sillä, ei mun vartalo välttämättä ilman arpiakaan olis bikineille kovinkaan soppeli...)

Tsemppiä piinailuihin!
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaiseloa pidellyt täällä meillä ja mähän päätin että tää on nyt se viiminen yk, tuli tärppiä tai ei. Poistun listoilta uuden kierron alkaessa ja koitan keskittyy ihan muuhun ku tähän hulluun vauvanteko puuhaan :D vielä reilu viikko kiertoa jälellä,mutta mä tiedän jo et täti tulee saapumaan.

Keskenmenon oli joku kokenut täälläkin :( myös mun yks kaveri sai sen hiljattain ja tosi paha mieli ollu sen puolesta, ihan ku ois sattunu itelle ku niin myötäeläny toisen tuskaa :/

OVistikuista: moni luottaa niihin sokeesti niinku mäkin tein kunnes kuulin ettei ne ihan oikeasti näytä ku vaan lh-hormoonin nousun eli saattavat näyttää plussaa milloin sattuu vaikkei ovulois koko kuukautena. Rahanhuijausta epätoivosilta naisiltá ovat koko tikut! Ettei kannata elää niiden tikku plussien voimalla :) Mullakin näyttäny joka kuu plussaa vaikkei ovulaatiota oo ees aina tapahtunu tai sit se on tapahtunu tyyliin viikon ennen plussaa tai viikko sen jälkeen yms. huh huh.

Nostan hattua kaikille teille kellä yrityskertoja jo paljon alla:hug: hienoa turnauskestävyyttä osotatte :) itellä alkanu jo epätoivo hiipiä niskan taakse eikä peittojenheilutuskaan enää oikeen maistu. Alkaa riittää jo tää projekti ja toisaalta odotan ensiviikkoa ja tätiä että pääsen jatkamaan elämää ainaisten päivien laskemisen sijaan :)
 
Nöhvi
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Ja jännittäviä piinapäiviä nopposelle :)

Taikamaailma: ovistikkujen puolustuspuheenvuorona, että mulla ne tuntuisi toimivan hyvin. Noin vuorokausi plussan jälkeen alkaa oviskivut ja plussasta voi laskea päivän (ja suunnilleen kellonajan) koska menkat alkaa ;) Näin siis kaikissa edellisissä kierroissa, tästähän en vielä tiedä.
 
Anu84 :hug: niin kovin pahoillani olen.

Tervetuloa uudet mukaan, lyhyttä vierailua toivon.

No tänne..haamunhaamu jälleen oli. Joten ootellaan vaikka sitten ens viikon maanantaihin ja testataan taas, ellei sitten menkat ala. Ei oo ollut sitä rusehtavaa vuotoakaan enää ollenkaan. sitä oli kolmena aamuna tosi, tosi vähän.

Alan olla jo kyllä hermoraunio. Mutta toisaalta, kun on vasta muutamat kuukautiset olleet, niin voihan tää ollakin vaikka ihan normaalia että kierto venyy näin. Laskeskelin, että jo olleiden kuukautisten "keskiarvo" kiertopv ois 37..(eka 46. toka 31 ja kolmas 35 pv)ja sen valossahan nää ei ois ees pahasti myöhässä...niin että ootellaan..
 
Kyllähän eilinen oli vaikia päivä henkisesti.. En sisältä liikkunut ulos, en vain halunnut nähdä ketään en ainuttakaan ihmistä.. Tämä aamu jo huomattavasti parempi.. Sain neuvolaankin soitettua ja peruttua ensimmäisen neuvola-ajan, mikä olisi ollut ensi tiistaina... Jännä miten eriää puheet, kun toinen akka sano, että hyvä olisi odottaa yhdet menkat ennen yrityksen alkua ja toinen sano että siitä vaan jos siltä tuntuu.. Kuulemma siinä on se et vaikea hahmottaa sitten että koska raskaus saanut alkunsa tms.. ja kyllä me aioimme mun pelosta huolimatta yrittää heti... Nyt vain yritän palata tässä normaaliin arkeen, ja onneksi on tuo pieni mies <3
 
Anu :hug:

Mulle voi päivittää kp1/28-36 ja yk6. Alkoi siis menkat just niinkuin tiputtelun perusteella päättelin. Nyt vaan odotan innolla sitä akupunktiota :O hui! Ja tilaan niitä ovistikkuja.. Ehkä tyhmyyttäni, mut viime kierrossa loppui puhti mieheltä varmuuden vuoksi jyystämiseen, niin voi niillä tikuilla ainakin vähän tarkemmin ajoittaa peittojen heiluttelua ovuloi tai ei..
 
Nöhvi: Paaaljon ovisplussatuulia sinne +++++puuh
Niq: Toivottavasti tuo sun käänteinen järjestelmä toimis! :)
Pikku-Saara: Voip olla että se imetys vielä sotkee sun systeemiä :eek: Noh eihän sitä aina tarvii testiin saada, riittää että yritystä on :)
MyDream: Pahoittelut menkoista!! :hug:
Nopponen: Plussatuulia! Jännä miten sitä itselleen keksii jonkun lohtuhomman jos ei tärppäiskään :) Vaik onhan ne loppuvuoden vauvatkin ihania :)
Taikamaailma: Voih älä lähde! :eek: Ootko varma et sulla ei olis Pco tyyppiset munasarjat, mullakin näyttää tosi pitkään plussaa, välillä haalenee ja välillä tummuu nuo o-testit. Sitä lääkärit epäili, vaikka ei vielä olekkaan valmista diagnoosia :eek:Voihan se toki tehdä hyvää jos vähäksi aikaa irtautuu tästä "kuumeilumaailmasta" :) Paljon tsemppiä jatkoon mitä päätätkään tehdä <3
Icicle: Huhhuh! Nyt on jännää :) Minä en varmaan kestäis vaan olisin jo testaillu ainakin 50 kertaa. Noh toivotaan että viiva vahvistuisi ja pääsisit vielä marrasmuruihin :)
anu: Voimia :hug: ei kait siinä välittömässä yrityksessä pitäis olla mitn onkelmaa jos kohtu on kuitenkin ok :) Oot kyllä ihailtavan vahva!
Pink: Hirveen isot pahoittelut myös sinne menkoista!!! :hug: Plussatuulia tähän alkavaan kiertoon, eiköhän me sit valloteta joulukuiset 2012 ;)

On: Alkupäivät...huoh. Tämä kierto mennään sitten ihan omilla hormooneilla, saas nähdä mikä katastrofi tulee. :D:D:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pink* Voiskohan akupunktiosta hyötyä muutenkin vaikka ei olisi lyhyt luteenivaihe? Mietin, kun rupes kiinnostamaan =)

ON:Äh, menkat antaa odottaa, mut eiköhän ne huomenna ala. (ovisplussan ja tuntemusten mukaan)

Päästään keväällä muuttamaan rivari kolmioon! :heart: Unelmapaikka ja ollaan kaksi vuotta jonotettu siihen. Nyt iski pelko, kun tuo asuntohaave nyt toteutuu niin miten on tän vauvahaaveen kanssa? Tuli tunne, että ei kahta haavetta toteudu ainakaan lyhyen ajan sisällä.. Hassuja nää mun ajatukset taas..
 
Katariine: Uskoisin, että muutenkin vois olla hyötyä akupunktiosta. Lueskelin paria nettikeskustelua, mieleen jäi noita lyhyitä luteaalivaiheita, kun se itseä koski, mut ylipäätään lapsettomuuteen (lapsen yrittämiseen) liittyen hoidoissa oli ihmiset käyneet.
Jospa ne menkat ei alakaan!:popcorn: Toivotaan niin!
Voihan se isompi asunto olla hyväkin enne, sinne mahtuisi hyvin sitten vauvakin :)

Omppuf: Alussa kumpikin... Yleensä tylsää tää alkukierto, mut nyt on se neulailu niin mielessä, että jännittää jo tässäkin vaiheessa =) En nyt muista, jos olet jotain asiasta kirjoitellut, mut oletteko jossain tutkimuksissa/hoidoissa, kun on noita yrityskiertoja kertynyt?
 
anu84: Paljon vielä halauksia ja tsemppejä sinne. Asian käsittely varmasti vaatii aikaa... Noista eri neuvoista yrittämisen suhteen on minulla sellainen mielipide, että jos ei oikeasti mitään fysiologista estettä keskenmenon jälkeen ole, kehoitetaan odottamaan yrityksen aloittamista vain henkisen puolen takia. Että ehtisi kunnolla henkisestikin toipua menetyksestä ennen uutta raskautta. Mutta omalla kohdallani uusi raskaus oli ehdottomasti juuri oikea lääke toipumiseen.

NiQ ja meliah: Minäkin yritän sisäistää tuon meliahin filosofian! Että en haluais toista jouluvauvaa (vaikka sillä ei oikeasti ole mitään väliä, riittää että toinen lapsi meille suodaan syntykööt vaikka jouluaattona!), mutta jos uskottelen itelleni että en haluais loppuvuoden vauvaa niin.... Kaikkee pitää yrittää ;)

Nöhvi: Oviksen metsästystä sielläkin siis.. Päätin olla tilaamatta tikkuja. Joka tapauksessa heilutellaan peittoja millon heilutellaan, jos saisin tikkuun plussan, oltas me kuitenki niihin aikoihin oltu hommissa. Ehkä. Tai näin mää taas uskottelen itelleni (ens kierrossa kuitenkin jo tikuttelen) :)

Omppuf ja MyDream: Pahoittelut menkoista. Eikun uuteen nousuun vain :) Kierron alkupäivät on kyllä niin peestä.

Nopponen: Hurahtakoon piinailupäivät nopeesti!

Pink: Kuulostaa kyllä hyvältä tuo akupunktio! Toivottavasti se tuo toivotun lopputuloksen, eikä ole ihan kauhean tuskallista :) Vaan mitäpä me emme tekisi pienten eteen...

Taikamaailma: Toivotan sulle paljon tärppionnea sitten sinne taustalle! Kyllä tauko palstailusta tekisi tännekin varmaan hyvää, saisi vähän edes jotain muuta ajateltavaa.

Icicle: Kunpa se haamu siitä vielä vahvistuisi! Milloin meinasit testata uudelleen vai pinnisteletkö pidempäänkin testaamatta?

katariine: Onnea asunnosta! Itse olen valitettavasti "pessimisti ei pety"-asenteen omaava, joten tuo sinun kirjoituksesi haaveista ym. oli ihan kuin olisin sen kirjoittanut. Mutta eihän yhden haaveen toteutuminen estä toista toteutumasta, eihän? :)

ON: Ei sitten niin mitään ihmeellistä. Tänään on kai jotain kp 12 ja ovistuntemuksia odotellaan. Ensimmäistä kertaa muutama päivä sitten mies kysyi, että "eihän me vehtailla vain ja ainoastaan sen takia, että yritetään saada jotain aikaiseksi?" Vastasin puoliksi valkoisella valheella, että ei tietenkään... :ashamed: :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Torstai 15.03.2012************





Mukana:



pink.............................................kp1/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp2/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp3/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp4/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp4/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp4/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp5/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp6/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp8/28.................yk3
Meliah..........................................kp8/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp9/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp13/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp13/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp15/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp15/31...............yk2
Mememe........................................kp16/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp18/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp22/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp23/25-28..........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp25/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp25/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp25/24...............yk?
diiselikissa.....................................kp26/33...............yk3
Katariine................11/09...............kp29/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp30/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp36/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp40/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp43/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp60/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis


Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 

Yhteistyössä