<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi
Onpas täällä nyt huonoja uutisia :( Pahoittelut nopponen ja diiselikissa :hug: Kp1 on aina synkeä päivä... onneksi yleensä mieli piristyy kun kp:t kasvaa. Kovasti onnea tulevaan kiertoon!

Omppuf: Toivottavasti pääkipu hellittänyt ja täti pakannut kamansa!! No varmasti jännittää miestäs, mietin omaa ukkoa ja se olisi ehkä kauhusta kankea (heh, kuulostaa häröltä)... onneksi pääsettte nyt kuitenkin sinne lääkärille, ehkäpä homma vähän vauhdittuu? Ja älä pliiiis hiljene palstalla ethän :)?

aliisa: tervetuloa koukuttuneidenkerhoon :D Mäkin oon välillä miettinyt että kerronko miehelle ovisplussasta, mutta kun se kyselee niin vaikea jättää kertomattakaan.

katarine: ikävä jos tuntuu että kierto meni puihin... mutta eikös siinä usein käy niin että kun vähiten odottaa jotain, niin saattaa yllättyä iloisesti ;)

Jos jotain hyvää hakee siitä että yrityskertoja on kertynyt muutama, niin miehelle on noussut todellinen vauvakuume :) Siis kyllähän se on koko ajan halunnut toista, mutta TODELLINEN vauvakuume on tullut vasta nyt. Onneksi hän on pysynyt positiivisella mielialalla, etten minä ala panikoimaan...
 

*******Sunnuntai 18.03.2012************





Mukana:


diiselikissa.....................................kp1/33...............yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp2/30...............yk5
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp 4/28-38...........yk4
pink.............................................kp4/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp5/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp6/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp7/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp7/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp7/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp8/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp9/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp11/28.................yk3
Meliah..........................................kp11/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp12/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp16/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp16/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp18/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp18/31...............yk2
Mememe........................................kp19/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp21/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp25/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp26/25-28..........yk6
Vili-Jonkka................02/09.............kp28/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp28/24...............yk?
Katariine................11/09...............kp32/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp33/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp39/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp43/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp46/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp63/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Viimeksi muokattu:
Neiti näpsäkän äidille: Pahoittelut menkoista :( Voimia kovasti uuteen kiertoon!

ON: Voi pahus! Ihan uteliaana tein ovis-testin ja se näytti heti Plussaa. Viiva tuli näkyviin heti kun tikku oli vähän kastunut. Mut en tiedä onko tää edes luotettava r-testinä käyttää. Mut saanpahan syyn ostaa r-testin! Kauppaan siis! Muoks* ja korostan että mitään raskausoireita ei kyllä ole! :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vuoto loppunut täysin... Nyt ne peitot heilumaan ahkerasti, tiedä vaikka onni sois uuden tärpin jo pian! Paljon olen lukenut että km jälkeen normaalisti ovuloi noin 2viikon kuluttua... Onneksi on tuo pikku-mies joka on laittanut asiat tärkeysjärjestykseen ja pakko tässä vain on katsoa eteenpäin!! :)
 
Nopponen voi pöh. Mutta tosiaan, kyllä se tammivauva on paaaaljon parempi! :D
Diiselikissa voi harmitus. Uuteen kiertoon sitte vaan.

Minä en myöskään ikinä miehelle korosta, että nyt olis kierron keskiväli menossa. Tulee muuten ihan liikaa paineita ressukalle.:p

Hurjaa vauhtia menee nuo kiertopäivät, tässähän pitää alkaa lähipäivinä hommiin.:p
 

*******Maanantai 19.03.2012************





Mukana:


diiselikissa.....................................kp2/33...............yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp3/30...............yk5
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp 5/28-38...........yk4
pink.............................................kp5/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp6/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp7/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp8/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp8/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp8/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp9/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp10/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp12/28.................yk3
Meliah..........................................kp12/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp13/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp17/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp17/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp19/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp19/31...............yk2
Mememe........................................kp20/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp22/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp26/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp27/25-28..........yk6
Vili-Jonkka................02/09.............kp29/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp29/24...............yk?
Katariine................11/09...............kp33/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp34/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp40/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp44/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp47/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp64/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Murunmami Kyllähän se ihan hyvin on mahdollista tärpätä, jos ne (vaikkakin vain) harvat kerrat on saanut osutettua oikeille hetkille ;) Eli kyllä toivoa on :) Sinua en muuten löydä listalta enkä taustailijoistakaan, olenkohan minä töppäillyt päivityksissäni, vai onko tarkoituksella näin?

Tine Tervetuloa :wave:

Nopponen ja Diiselikissa Voi harmin paikka, suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta molemmille :hug:

Icicle Ompas kinkkinen tilanne sinulla :O Toivottavasti saat selvyyden pian, että mikä on homman nimi :hug:

Nöhvi Jeee, onnea ovisplussasta :flower: Sen saadessaan on kyllä niin voittajaolo :LOL: Ihanaa, että miehenkin kuume on noussut uusiin lämpötiloihin. On se ihan huippukivaa että toinen on täysillä mukana, ja sitten tukena kun sitä tarvitaan.

Miraaz Kovasti vielä kerran onnea ja ihanaa odotusaikaa :heart: Tulehan aina välillä kertomaan kuulumisia!

Omppuf Voin kyllä vaan kuvitella, että ei se miehellekkään helppo nakki ole, tunnelmat voi olla vähän nihkeästi nostateltavissa siellä lehden seurassa :D Mutta toisaalta, sit jos jotain hoitoja tai muuta ruetaan tekemään, niin nainenhan se on joka ne fyysisesti "joutuu kestämään". (vaikka en siis mitenkään vähättele miehen osaa, rankkaa varmasti) Minä olen välillä miehelle vitsinä heittänyt, että helppoahan se sinulla, jos nyt hoitoihin asti mennään, niin minä se saan kaikki piikit ja hormoonin heittelyt ja ronkkimiset, sinä se vaan runkkaat sitten purkkiin, et ei oo reilua :LOL: Vaikka ei oikeesti ole naurun asia, mutta minunkin kohdalla huumori auttaa. Et saa häippästä palstalta, ei ei! Vaikka toki sen ymmärrän, jos haluat vähän tästäkin hengähtää (vaikkakin pitkin hampain ;) ) Jaksuja ja tsemppiä ja plussatuulia sinulle :hug:

NeitiNäpsänÄiti Eikä :( Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

katariine Jännää :popcorn: Joko olet testaillut?

Pikku-Saara Tsemppiä työntäyteisiin päiviin ;)

Möksältä kotiuduttu, ihanaa oli, on saunottu urakalla ja ajettu moottorikelkalla ja pulkkailtu ja syöty ja syöty ja syöty ja viiniäkin ei niin sivistyneesti maisteltu. Nyt taas jaksaa, akut siis saatu ladattua. Eilen jo aloitin o-testauksen, kun se on vaan niin jännää :LOL: Vielä varmaan pari kolme päivää saa ovista odotella...
 
Heippa kaikille, hengissä ollaan;)! Päätettiin miehen kanssa sitten unohtaa vauvasta haaveilu lähes heti kun oltiin edes kunnolla päästy yrittämäänkään... Nyt on kulunut aikaa siitä jonkun verran ja olen joutunut nyt oikeastaan tahtomattani raskauskysymysten äärelle! Olen hyvin hämilläni ollut pari viikkoa! Minulla oli pitkään kauhea pahoinvointi/oksettava olo pari kolme kuukautta ja närästi, ruokahalua ei oikeastaan ollut ja laihduinkin ainakin viisi kiloa tai enemmän. Valkovuotokin oli aika runsasta ja jostain syystä oli lämmönnousua ja mittari näytti lähes päivittäin 37.1 astetta. Syytä tähän ei löydetty eikä sitä sitten sen enempiä tutkittukaan, tulehdusarvotkin olivat normit. Kuukautiset ovat olleet kahden kuukauden aikana sellaiset että ensimmäisenä päivänä vuoto on normaali ja sitten menkat on hävinneet olemattomiin, siteitä meni kaksi päivässä ja yöllä en vuotanut olleenkaan. Jostain syystä olen ollut todella herkällä tuulella jatkuvasti siis noin mieleltäni. Nyt pahoinvointi ja närästys on pari viikkoa sitten loppunut kuin seinään ja ruokahalu on palannut ja kaikkea tekee mieli. Painokin on noussut noin kilon parin viikon aikana vaikka en kuitenkaan ole ylensyönyt mitenkään ja liikkunutkin aikasta paljon. Unikin tulee illalla aikaisemmin kuin pitkiin aikoihin. Ja se mikä minut on tässä pienessä ajassa saanut havahtumaan, on alavatsan huomattava pyöristyminen!!! Vyötärö sen sijaan on entisensä, esikoista odottaessa vasta raskauden mentyä yli puolenvälin alkoi vyötärökin pyöristyä. Minulla ei ole mitään ilmavaivoja eikä muitakaan vatsavaivoja jotka turvottaisivat. Myös oudot viiltelyt ja satunnaiset kivut aivan alavatsan alimmassa kohdassa lantion tuntumassa ovat alkaneet ihmetyttää. Välillä tuntemukset ovat toispuoleisia. En ole myöskään pyöristynyt mistään muualta, vain alavatsa on "kauniin" pyöreä. Pissallakin saa käydä useammin ja öisin on aina mentävä vähintään sen kerran. Minulta otettiin virtsanäyte kun ajattelin jos lisääntynyt virtsaamistarve johtuu tulehduksesta mutta testi oli täysin puhdas, ei mitään epäpuhtauksia! Kuukautisten kumma olemus ihmetyttää suuresti, luulisi että ei voi olla raskaana kun on ollut menkat kuitenkin!!! Pari kuukautta sitten testikin näytti negaa, siis kotitesti. Terveyskeskuksessa en ole testissä käynyt eikä verikoetta ole otettu. Myös painon tunne alavatsalla aiheuttaa päänvaivaa. Minulla on testi kaapissa jonka ajattelin tehdä huomenaamulla aamupissasta, jos se on nega niin haluan että asia varmistetaan lääkärin toimesta perinpohjaisesti! Olen syönyt jonkun aikaa sellaista lääkettä joka aiheuttaa erittäin vakavia epämuodostumia sikiölle raskausaikana. Jos raskautumisen yritykset olisivat jatkuneet niin en olisi aloittanut lääkettä! Jos joku on kokenut samanlaisia tuntemuksia tai huomannut olevansa raskaana vasta "miljoonannen" testaamisen jälkeen tai sitten on ollut raskaana ja ollut menkat kuitenkin niin olisin halukas kuulemaan tarinoitanne!! Olen nyt aika tulisilla hiilillä:headwall:
 
Nasutin83 olisi aika hurjaa jos olisit tietämättäsi raskaana ja varmaan jo melko pitkälläkin! Mitä testi näytti?
Meliah kiva kun saitte rentouduttua mökillä! Itsekin jo kuumeisesti odottelen vappua, jolloin ollaan perinteisesti korkattu mökkeilykausi. :)
 
Jälleen pahoitteluja tätistä kaikille, joille se tuppautui kylään, ainakin Nopponen, diiselikissa ja Neiti Näpsän äiti :( Voihan *piip*.

Tine: tervetuloa! :flower: Toivotaan lyhyttä visiittiä ;)

Murunmami: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tärppi on toki hyvinkin mahdollinen :)

katariine: Iik, äkkiä tänne sitten kertomaan miten kävi! Oispa mahtavaa! Raskausoireettomuus kuulostaa raskausoireelta :)

Pikku-Saara: Tsemppiä hommailuihin :) Joo on se ehkä parempi pitää noi vähän pimennossa näistä aikataulu-asioista ;)

Icicle: Mikä sulla on nyt tilanne?

Omppuf: Onhan ne miesten hommat noissa tutkimuksissa / hoidoissa kans vähän kiusallisia.. Mutta kyllä mää kans tuhat kertaa mieluummin rykäisisin purkkiin kuin oisin sörkittävänä! :D

Nöhvi: Onnea ovisplussasta!

meliah: Teidän mökkiviikonloppu kuulosti kyllä ihanalta! Onnea siihen oviksen metsästykseen :)

nasutin83: Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta. Oletko milloin viimeksi testannut?

Onko kellään oviksen aikaan lieviä menkkamaisia kipuja? Eilen lievästi kipuilin, säteili vähän oikeaan jalkaan. Ei nippailua vaan just sellaista menkkamaista lievää kipua. Eilen oli kp 16, viime kierros ovis oli ehkä kans just kp 16 paikkeilla. Noh, oli miten oli, yritetty kyllä on joka tapauksessa! :)
 
katariine ! itse tein esikoisesta ovisplussan päivää ennen kun menkkojen piti alkaa. Heti tuli tunne että tärpännyt on. Ja siitä alkoikin raskaustestien osto, jotka kaikki näyttikin plussaa. Toivotaan että sinulla olisi sama juttu! :)
 
Osaisko kukaan mua viisaampi sanoa, että kun meille annettiin lupa yrittää heti seuraavaa, että ei oo pakko odottaa menkkoja ja JOS nyt niin hyvä onni kävisi että tärppäisikin jo ennen seuraavia menkkoja, niin onko suurempi keskenmenon vaara kun että odottaisi ne menkat??? Tätä en ainakaa halua enään kokea ja jos siihen voi itse vaikuttaa niin kyllä odotan ne menkat!
 
Omppuf kyllä ne alakautta on aina ultrannu, oon ruvennu miettimään et voisko joku oireilematon endometrioosi yms vaivata kun tää projekti on näin kestäny.
Aattelin heti menkkojen jälkeen tilata sen ajan gynelle ja kääntää vielä siis se kivi ennen tän projektin hautaamista. Ei me siis ehkäsyä aloteta vaikka seuraavan tädin jälkeen hiljennynkin päivien laskusta ja muusta kuumeesta. Mennään sit tjot meiningillä etiäpäin :)

Nasutin83 sun tilanne kuulostaa minust ihan siltä että sulla on ollu raskaana kahet "menkat" mun äidillä oli neljät kun se mua odotti ja tiedän muitakin kellä on ollu just tollasia päivän-kahen minimenkkoja. Joko testasit? Noi lääkkeet on kyllä pahoja :/ isosti tsemppiä jos oot raskaana ja joudut miettimään noita epämuodostumia. melkeen toivosin ettet ois raskaana!

Diiselikissalle ja neiti näpsän äidillepahoittelut tädistä:hug:

(.) viimehetkiä elellään huomisesta alkaen saattaa täti hyökätä kimppuuni ja sit tulee hyvästien aika tälle kuumeelle ja palstailulle :) onhan täällä tullu kohta se 9kk keikuttuakin ja porukka on kiitettävästi vaihtunu siinä ajassa. Ihanaa kun toiset on tullu niin nopeesti raskaaks kun näinkin voi olla et meil jollain tää toka kestää ja kestää vaikka meilläkin eka tuli ekasta yk.sta. Lapsia siis todellakin saadaan ei tehdä <3 <3 <3
 
Olen aika lailla nyt tulisilla hiilillä. Tein apteekin oman raskaustestin ja en sitten odottanut koko viittä minuuttia kun mitään viivaa ei tuntunut ilmaantuvan ja menin katosmaan telkkua. Kun oli ollut siellä vajaat puoli tuntia ja menin heittämään testiä roskiin ettei tuo esikoinen näe sitä pöydällä niin testissä oli haalea viiva! Tein perään clearbluen testin joka oli nega. Ota nyt sitten selvää että missä mennään!!!!!! Olen tehnyt vuosien varrella noita apteekin omia testejä ja joskus kun testiä on vuorokauden kuluttuakin tiiraillut niin siihen ei ole koskaan tullut mitään muuta kuin se toinen testin toimivuudesta kertova viiva. Siis mitä mun oikein pitäs tehdä?
 
Anu84: Kyllä ovis voi tulla heti km jälkeen ihan normaalisti. Mutta sitä en tiedä onko siinä suurempi km vaara. Kovasti voimia sinulle sinne! :hug:

Meliah: Voi minäkin haluan tuollaisen reissun. Tekis niin hyvää ladata akkuja!

Taikamaailma: Pitää kyllä ihailla tuota sun positiivisuuttasi! Oliko teillä joku aikaraja kuumeiluun? Toivotaan että täti jättää tulematta :)

ON: Eilen tehty r-testi näytti PLUSSAA ja tänä aamuna kans. Mulla on tuo CB-digi vielä huomisaamulle, jos se vaikka näyttäs viikotkin. Ihan uskomatonta, tai siis eihän mulla ole mitään oireita! Enhän mä siis ole raskaana. Ehkä vähän rinnat arat mut ei yhtään kummoisemmin mitä ennen menkkojakaan. Vähän kyllä pelottaa että kaikki ei ole kunnossa. Älkää siis vielä lisätkö tuonne plussanneisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Tiistai 20.03.2012************





Mukana:


diiselikissa.....................................kp3/33...............yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp4/30...............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp6/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp6/28-38...........yk4
pink.............................................kp6/28-36...........yk6
MyDream..........poika 06/11............kp7/29.................yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp8/28-36............yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp9/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp9/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp9/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp10/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp11/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp13/28.................yk3
Meliah..........................................kp13/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp14/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp18/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp18/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp20/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp20/31...............yk2
Mememe........................................kp21/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp23/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp27/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp28/25-28..........yk6
Vili-Jonkka................02/09.............kp30/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp30/24...............yk?
Katariine................11/09...............kp34/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp35/??.................yk?
tiipula..............tyttö 05/11.............kp41/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp45/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp48/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp65/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis
Anu84

Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Moimoi! Täti saapu nopiammin, ku arvasinkaan oottaa.. Siis kierto jäi kahteenkymmeneenkolmeen päivään :p 24päivää se tosiaankin yleensä on, aloin jo sekoilemaan aikasemmin että eihän se olekaan kuin 23päivää, mutta nyt tarkistin ja laskin kunnolla, niin 24päivää aika tasan ja kellon tarkkaan joka kierto! Itsehän sitä täti ootin sillä mielin, ettei haittaa vaikka saapuu.. Mutta nyt ketuttaa.. Tämä viikko on taas aktiivinen peittojen heiluttelu viikko, ovis pitäs olla torstain tienoilla. Tekis mieli kokeilla taas ovistestejä, mutta sitten homma menee vähän siihen, että "pakko yrittää". Kahdessa kierrossa niitä tein tammi- ja helmikuussa.

Täällä vain ihmiset plussailee, ihanaa <3 Täällä en ota sitä niin raskaasti kuin "normielämässä", vaan iloitsen oikeasti ja aidosti kaikkien plussanneiden puolesta! "Normielämässä" on todella vaikea iloita saatikka koittaa näyttää sitä iloa raskaudesta kertoville, ei musta pitänyt tulla katkera, eihän muiden plussat oo multa pois.. :snotty: Mikä mua vaivaa?
 
Nöhvi
Katarine: Vau :D Onnea onnea :heart: Näköjään se tosiaankin yllättää kun vähiten odottaa :)

Neiti Näpsän äiti: Pahoittelut menkoista :hug:

Pikku-Saara: jaksamista tulevaan "humppakauteen" ;)

meliah: no onhan se nyt jännää, ja voi sitä voiton riemua kun plussa piirtyy testiin :D Hih, hauskaa bongausta :)

nasutin: onpa jännä tilanne?? Jaksamista ja toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan!

Aura: mulla on oviksen aikaan ties mitä nippailuja. Tuntuu olevan paljon vaihtelua kuukausien välillä. Hyvä että saitte O:n hyödynnettyä :)

anu: mulla ei ole asiasta mitään faktatietoa, mutta luulisi nyt että raskaus ei ala jos paikat ei olisi siihen valmiit --> kuvittelisin ettei olisi kohonnutta riskiä. Tämä on tämmöinen mutu-tuntuma. Toivon kovasti että pääsisitte pian taas "tositoimiin" ja se pysyvä plussa tulisi pian!

taikamaailma: huh, jänniä aikoja.... tsemppiä! Toivotaan sitä plussaa sinne!

Ruttunaama: pahoittelut tädistä :hug:

On: se on taas kuukausittaisen antibioottikuurin aika :mad: Että pissatulehdus TAAS. Seitsemästä yk:sta neljässä on nyt sitten ab-kuuri (kolme tähän vaivaan ja yksi poskiontelontulehdukseen) + yksi muuten vaan flunssa. Eli ainoastaan yk1 (minipillereiden lopettamisen jälkeen) ja yk4 (?) on olleet "terveitä" kiertoja!! En ole kuullut että ab:t mitenkään estäisi raskautumista, mutta ei ne kyllä autakkaan...
 
Kiitos Nöhvi ymmärryksestäsi <3 :) Mulla siis menossa nyt kp7/24 ja yk22, voipi päivittää kp:n ja yk:n listaan :) On sitä kyllä ihan sika pitkään jaksettu yrittää, eihän ihme, jos alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan tai tympäsemään? Kattokaa, taas mä ruikutan katkeruuttani, argh! Nyt nokka kohti aurinkoisia ajatuksia, plussataan yhdessä kevään aikana? ;):attn:
 
Ruttunaama Toivotaan että pian olisi vihdoin teidän vuoro. Pitkään olette jaksaneet yrittää!

anu84 :)

Nöhvi toi on kurjaa :(. Ei tuo jatkuva antibioottien syöminenkään ole kamalan kivaa. Eikö ole jotain estolääkityksiä asiaan?

Katariine ONNEA, ONNEA!! :heart: Sä oot raskaan kunnes tosin todistetaan:)

Nasutin83 Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselle:O. Sinuna menisin jo hippulat vinkuen vaatimaan ultraa tai verikoetta.

Taikamaailma Oletko vaihtamassa toiselle palstalle? Ymmärrän sinänsä että olisi varmaa kivempi kirjoitella siellä missä yrityskertoja on jo muillakin enemmän, eikä olisi näitä ensimmäisen kierron hullaantuneita yrittäjiä :LOL:. Tsemppiä kovasti!

ON Mulla olisi tarjota tälläinen kuva katso liitettä 15545. :). Perjantaina tein negan ja aattelin että se kierto oli siinä.:p No sunnuntaina alkoi kuvottamaan ja tein Apteekin omalla semmoisen ihan haalean haamun mikä näkyi vasta kun tikkua käänteli. Eilen sitten testasin tuon digin ja tuommoinen siihen pätkähti:heart:.
Tässä kierrossa söin niitä Primoluteja loppukierron ja en tiedä johtuiko niistä vai oliko sattumaa. Mulla oli oireita vaikka mitä mutta en uskaltanut niitä sen enempää ajatella kun ajattelin että saattaa johtua tuosta lääkkeestäkin. Eli Viikko oviksen jälkeen oireina kuumotus, (yöllä olin kuin lämpöpatteri ja mies jaksoi tätä ihmetellä), repäisykivut, aivastelu, ja nyt sitten pari päivää ennen plussaa alkanut kuvotus. Ja tää tuntuu nyt jatkuvan sillälailla kokopäiväisesti.. Vähän mulla on ruskeaa vuotoa mutta en nyt osaa vielä olla siitä huolissani, mun esikoisesta oli sama juttu.

Että kai mut voi siirtää tuonne plussanneisiin..hui!

HIRVEÄSTI PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE :wave::heart:
 
anu84: Minäkään en tuohon osaa sanoa muuta kuin että luulisi, että seuraavan munasolun kypsyminen ei riipu mitenkään edellisestä munasolusta (jos esim. munasolussa ollut jotain minkä takia mennyt kesken), seuraava munasolun hedelmöittävä siittiö on täysin riippumaton edellisestä hedelmöittäneestä (jos esim. siittiössä ollut jotain), eikä limakalvokaan muista edellistä kiertoa miten tuli kasvettua (jos esim. limakalvossa ollut hämminkiä). En osaa pointtiani ehkä ilmaista, mutta toivottavasti tässä oli ees jotain tolkkua!

Ruttunaama: Nostan hattua yrityskierroille :) En tiedä miten te pitkään yrittäneet handlaatte tuon! Enkä tiedä olisiko minusta siihen.

Nöhvi: ab-kuuri, voihan ny! Pikaista paranemista!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

Yhteistyössä