<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Emiliainen Oikein paljon ONNEA :heart:
anu84 Väriä kyllä näkyy, mutta jäin kanssa miettimään, että miksi se on noin levinnyt!! Hattua nostan, jos jaksat pari päivää odottaa ennen uutta testiä! Itse oisin varmaan heti juossut hakemaan uutta :LOL:
Omppuf Toivottavasti teillä tulee mukava reissu!! Mun pikkuveljellä on ollu PALJON korva ongelmia pienenä ja sil sattu korvat aina ihan hulluna lentokoneessa! Sit kerran lentoemäntä oli antanu sille keratakäyttö mukit missä sisällä muistaakseni oli märkää paperia ja pyysi äitiä pitämään niitä mun veljen korvilla ja johan helpotti!!
Ruttunaama :hug:

).( Tänään olen ollu ihan vakuuttunu koko päivän etten raskaana oo! No huomenna pääsee kauppaan, ni jos sielt niit testejä kuitenki nappais mukaan, mutta odotukset ei oo mitenkään kovin korkeella...ainakaan tällä sekunnilla ;)

10.4 Tiuhti83 kp25/26-32
 
emiliainen: ONNEA!! :heart:

anulle tsemppiä jännäilyyn! Mulla ei kanssa kokemusta noista testeistä ole, hassusti kyllä väri levinnyt, joten mä ehkä testailisin vaan uudestaan. :hug:

omppuf: Matkustaminen saa aina aikaan oikein maailmaa rakastavan fiiliksen. :D Me ollaan kanssa toukokuussa lähössä pariksi viikoksi reissuun ja ai, että sitä jo ootellaan! Meillä kokemusta vain n.3h lennoista, ja pikkupurtavalla ja uusilla pikkuleluilla(kirja, pikkuauto) mennyt oikein hyvin. Ja yhen alkuyön lennon ihan nukkui kokonaan.

Nöhvi: ja eikun tikkuilemaan ja turnauskestävyyttä!! ;) Toivottavasti "ammattitauti" tajuaa tällä kertaa loistaa poissaolollaan.

).( Vitsi näitä kierron loppupään päiviä, kun sitä on aina niiiiiin raskaana, että! ;) Tosiasiassa mä luulen olevani vain ihan älyttömän pms:n kourissa jo ja kun menkkojen alkuun pitäis vielä olla n. viikko tai pari pvää ylikin, niin eihän tässä mtn oikeita raskausoireita luulisi vielä edes olevan...Mun kierrot on nyt km:n jälkeen niin kivuliaat, että täytyis varmaan taas mennä gynelle tarkastuttaa, et onko kaikki ok. Vai onko siellä kasa kystia ja munanjohtimet jo solmussa jne, ku nää oviksen jälkikivut on aiiiiiivan kauheita nykysin.
Vois kyllä jo pian tärpätä, alkaa hermostuttaa. Keskenmenneen raskauden la ois 2kk:n päässä ja jotenkin mä kuvittelin olevani silloin jo uudestaan raskaana, mut toisin taitaa käydä.
 
Viimeksi muokattu:
Aia: Pitää muistaa sitten ottaa paljon tekemistä mukaan :) Meillä kanssa on ollu tässä jo yli 2 vuotta pienoista matkakuumetta ja nyt uskalsin varata..
anu: Mä oon testaillu kerran tai pari noilla ja ei oo tullu mitään muuta kun yhtä viivaa. Oon kans sitä mieltä et pari päiväää ja digi ;D Olithan sä nyt niin aikasessa että mitään tuota selkeempää ei olis voinu vielä näkyä! +++
ruttunaama::hug: Luulisin että pääsette nopeasti tutkimuksiin kun kuitenkin noin monta kiertoa alla. :eek: Saako kysyä oliko teillä esikoinenkin pitkälläkaavalla?
Nöhvi: Pitää pistää korvantaa nuo mahd korvaongelmat.. kysyä vaikka neuvolassa seuraavan kerran että miten kannattais ennaltaehkäistä. Rokotukset pitää kuitenkin tarkistaa :) Minneppäin suuntaatte?
Tiuhti: Jännää! :) Toivottavasti siellä oliskin plussa kaikesta epäluulosta huolimatta :p Teillehhän tulis sillon jouluvauva?
diiselikissa: Jep voin allekirjottaa! Olin eilen ihan omituisen onnellinen ja teki mieli kiljua onnesta :D Ootteko menossa eurooppaan vai muualle? :) Pitää keräillä tuolle naperolle kyllä jotain pientä sitten mukaan. Sinulle kanssa kauheesti plussaista tuulta +++

Kiitos kauheesti matkavinkeistä! Näin ensi kertaa lapsen kanssa matkustavana ei olis tullut varmasti kaikkea tajuttua :) Otetaan myös vastaan kokemuksia pitäiskö mukaan ottaa matkarattaat/kantoppu? Inka on kuitenkin sillon.. 1v9kk enkä usko että jaksaa kovin pitkiä matkoja kävellä. :eek: Meillä on sattu lennot niin hyvin olemaan yö aikaan että suurin osa matkasta menee varmasti unessa :p
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Tiistai 10.4.2012************





Mukana:


Aia................poika 6/11........... .....kp3/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp4/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp6/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp6/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp6/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp6/31-64............yk2
Meliah..........................................kp6/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp7/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp7/28-34............yk3
Mememe........................................kp9/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp11/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp13/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp15/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp22/28...............yk7
pink.............................................kp24/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp24/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83.............poika03/06........... kp25/26-32...........yk9
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp26/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp27/28-32...........yk15
Tine.................tyttö.......... 10/11...kp27/28-38...........yk4
MyDream..........poika 06/11.............kp29/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp29/28-36...........yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp30/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp30/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp31/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp32/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp34/28.................yk3
ciili........................09/08..............kp56/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp66/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp69/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Anu84
Murunmami
Salliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Emilialainen Ihanaa, onnea onnea onnea :heart:

Omppuf Matkustaminen on kyllä niin huippua, minullakin kauhea matkakuume polttelee. Meillä suunnitelmissa syksyllä jonnekkin kaupunkilomalle suunnistaa. Matkarattaat ottaisin sinuna mukaan, helpottaa varmasti paljon kulkemisia, ainakin siskoni sanoi että ne olivat reissussa melkeimpä tärkein "apuväline" taaperon kanssa. Ihanaa loman odottelua ja fiilistelyä :)

Diiselikissa Minä niin tiedän tuon "raskaana"olon tiettyinä päivinä kiertoa :headwall: Toivon oikein hirmu kovasti että sinä olet nyt sitten ihan aikuisten oikeasti raskaana ja kaikki menisi hyvin loppuun asti :hug:

Pahoittelut kaikille tädin kohtaamille ja tsemppiä piinailijoille paljon!
 
omppuf toivotaan parasta nyt!!!! Onneksi ei oo testiä itellä nyt niin ei voi testata!!! :D Yritän olla että en tänäänkään lähde mihinkään niin ei tuu houkutusta apteekkiin.. Meinaa olla niin paha flunssa nyt itellä että sänky ainoostaan houkuttelee mitä nyt pystyy makoilla kun poika vaatii huomionsa! <3
 
anu84 Kyllä toi sun tilanne nyt aika hyvältä näyttää:) hyvin jaksat kyllä vielä odottaa ennen digiä, mä en kestäis:popcorn:

Täällä sitä ollaan kp 22/28 ja ei siis mitään samoja oireita mitä viime kierrosta oli jo tässä vaiheessa kun plussan sain (kemiallinen). Siis ei mitään oireita..:ashamed: tai no, muita oireita vaikka muille jakaa, mut ei raskaus:LOL:! Mä olen ihan jumissa (selkä ja niskat) ja hengästyttää tosi helposti, mutta se johtuu tuosta mun rintarangan selkäjumista, tissit taas vähän kipeät mutta se nyt ei ole uutta: / . Jotenkin on sellainen ihan itsestään selvä tunne jo tässä vaiheessa, ettei tärpännyt tästäkään kierrosta. On vaan semmoinen katseet seuraavaan kertaan olo.. :|

No sainhan mä viime kierrosta sentään digiin "raskaana 1-2", että ei nyt sentään ihan toivotonta ole..etä raskautuminen on mahdollista, vielä pitäisi vaan saada kyydissä pysymään. Jotenkin mä luotan "tyhmästi" siihen että kyllähän nyt kesällä viimeistään onnistuu, kun on lämmintä ja lomaa ja.. joo.:headwall:
 
MeaMinnis mä en nyt sitä digiä vielä hae, ootan et postis tuloo noi liuskat mitä tänään tilasin.. Mä en varmaan uskalla edes tehdä... Kun nyt jotenki väistämättä on antanu itelleen luvan ajatella että sielä voisi pieni ehkä lähteä kasvuun... Mutta mitäs sitte jos testi onkin puhdas nega.. Näillä fiiliksillä kyllä odotan vaikka viikon ennenkun testaan, mutta kun tuntuu et tuo mieli muuttuu vähän väliä!! :D Äsken jopa testasin ovistikulla kun ei muuta ollu tähän hätään!! :D :D Mutta ei se kyllä vielä varmaa edes raskautta näyttäsi kun ei oo kun vasta kp 29/32-35
 
Emiliainen Onnea onnea! :flower:

anu Kyllä toi nyt kovasti plussalta näyttää mut toivotaan, et ens testissä vahvistunut ja saisit alkaa nauttia odotuksesta! :) Ja hyvät oireetkin sinulta löytyy!

Mie tässä yks päivä mietin edellistä raskautta. Minulla ei oikein oirekita kauheesti ollut. Kaks "oiretta" joiden perusteella tein testin. 1. Heräsin tosi aikasin aamulla ilman herätyskelloa. 2. Mie räjädin työpalaverissa totaalisesti. :D Kun pääsin kotiin, tein heti testin ja aika selvä plussa sieltä tuli. Se oli kyllä jännä, kun sillä kierrolla tikuttelin ovista kaksi kertaa päivässä ja en saanut ovisplussaa.

G: Kuinka moni tikuttelee ovista?

Ite en nyt oo aatellu tikutella ollenkaan. Ennen edellistä raskautta tikuttelin lääkärin pyynnöstä (minulla on endometrioosi ja en ovuloin joka kuukausi). Nyt en koe tarpeelliseksi, kun yksi raskaus takana. Ehkä sitten myöhemmin jos ei ala tärppiä kuulumaan.

Jotenki nyt nää kierrot vaan menee omalla painollaan kun on toi pikkunen tyllerö, joka vaatii kaiken huomion. Ja nyt kun on ollut reissaamista ja asuntokauppoja niin aikaa ei ole jäänyt miettä. Mikä on hyvä. :)

Oltiin tosiaan katsomassa sitä veljeni poikaa ja vauvakuume ei todellakaan jäänyt sinne! :D Valloittava tapaus! <3 Ja minua pyydettiin kummiksi. Ihana reissu.

Mitään oireita ei nyt ole. Jossaki vaiheessa kiertoa mulla oli vasemmalla munasarjassa päivän ajan kipua ja eilen oli taas. :eek: Tiedä mitä tuolla tapahtuu.

Tyttö täyttää 6kk parin päivän päästä ja ollaan vähän maisteltu kiinteitä. Imetys varmaanki vähenee joten jospa sitten alkais tärppiäkin tulemaan.

MeaMinnis Toivottavasti siellä olis kuitenkin se tärppi käynyt! :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pikku-Saara Onko jotain uutisia??
diiselikissa Nimimerkki tuttu...taidettiin kirjotella sillon joskus viime syksynä täällä samassa pinossa ja muistan, kun plussasit...tosin harmi, että olet taas täällä :hug: Toisaalta olet kerran sen plussan testiin saanut, niin eiköhän se uudetaankin tärppää jossain vaiheessa!!
Omppuf Joulu vauva tulisi, jos nyt olisi tärpännyt! La ois 22.12 tienoilla, mut varmaan syntyisi ennen, kun en saa enää alateitse synnyttää, ni ois suunniteltu sektio! Ompas kätsyä, kun ootte saanu yö lennot, ni eiköhän ne suju ihan hyvin! Mä sanoisin kanssa, et matkarattaat ois hyvät. Jos kohteessanne on kauheesti mukulakivisiä teitä, ni sit kannattaa unohtaa sellaset sateenvarjorattaat ja ottaa matkaan vaan ihan kunnon matkarattaat. Niissä saa kätsysti kuitenkin siellä reissussa tavaraakin (juomapullot, pyyhkeet jne.) kulkemaan. Myös rokotukset ja maitohappobakteerit kannattaa muistaa, meil oli viimeks matkassa sellasia maitohappobakteereja mitkä oli pureskeltavia valkosuklaa paloja..maistui myös lapselle hyvin ;)
anu84 Pikaista paranemista flunssasta! Kyl sä hyvin jaksat pitää ittees jännityksessä...epäilen kuinka hyvät hermot sitä itsellä on asian suhteen :p
MeaMinnis Ainakin olet ollut raskaana...nyt vaan toivotaan, että seuraava pysyisi mukana loppuun asti! Eikös valoisa aika ole parasta raskautumis aikaa ja valoa kohtihan tässä mennään kokoajan!
Tine Sul on ihanan rento huoleton asenne :heart: hieman kadehdittavaa...ite pystyy tohon ehkä muuten, mut ei näin piinapäivinä :LOL:

G Mä en ole ikinä käyttäny ovis tikkuja...ehkä jossain vaiheessa tarvii
niitäkin kokeilla, jos muuten ei tuu tulosta!

).( Mulla kuumottaa nyt tuol kaapissa pregcheck liuskoja! Nyt ois viis tuntia edellisestä vessa reissusta ja tässä kovin harkitsen, et pitäiskö yks liuska dipata seuraavalla reissulla. Toisaalta on ihan sellanen olo, et menkat alkaa...jos jaksais odottaa huomiseen aamuun, ni sit vois olla että täti jo ratkasis tän tilanteen mun puolesta!

Tiuhti83 kp25/26-32
 
Nega testattu. Pöh. Tulispa nyt se täti piakkoin paikalle. Lupaavasti tähän mennessä on joka kierto ollut sen 28 tai 29 päivää, toivottavasti eivät tuosta lähde venymään samaksi kuin ennen esikoista eli jopa 60 päivään...

Meillä onTinen kanssa ihan samanikäiset tytöt.:) Meillä juhlitaan puolivuotissynttäreitä ensi viikolla.

Galluppiin: en tikuttele ovista, kun en osaa tulkita niitä tikkuja ja digit on turhan kalliita.

Ja oi ihanaa Emilialainen, onnea hurjasti.:heart:
 
Tiuhti Tässä nyt on vähän pakko kun en halua pettymyksiä negasta.... :( Ennemmi sitte se täti tulee suoraan kylään kun nestailen monta negaa... Mutta jotenki vähän luotan jollainlailla tuohon eiliseen testiin!
 
Tiuhti No kieltämättä nyt, kun tänne taas tuli ja huomas kuinka pitkällä kierto on, niin ajatukset harhailee mut joo kyllä tässä VIELÄ aika rennolla asenteella ollaan liikenteessä. Saas nähä kauanko se jatkuu. :D

Pikku-Saara Höh, pöljä nega! :( Toivottavasti kierrot kuitenki pysyy aisoissa eikä ala venymään kovin pitkiksi! Voi, onpa kiva kun toisellakin yritys päällä vaikka on vasta lapsen saanut. :) Oliko sulla millanen raskaus/synnytys? Lähinnä tarkotan, et pelottaako tai jännittääkö tuleva vai oletko ihan rauhallisin mielin? :)
 
Mä huolestun oikeasti jos testi on nega... Tämä pohjattoman näläntunne ei ole ollut kun raskauksissa, ja tänä päivänä se on tullut ja kunnolla.. Vaikka syö kunnolla niin vartti eteenpäin niin mahassa on tunne että ei olis ikää ruokaa saanut!!!! Tämä on yksi todella vahva oire...
 

*******Keskiviikko 11.4.2012************





Mukana:


Aia................poika 6/11........... .....kp4/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp5/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp7/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp7/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp7/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp7/31-64............yk2
Meliah..........................................kp7/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp8/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp8/28-34............yk3
Mememe........................................kp10/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp12/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp14/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp16/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp23/28...............yk7
pink.............................................kp25/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp25/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83.............poika03/06........... kp26/26-32...........yk9
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp26/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp28/28-32...........yk15
Tine.................tyttö 10/11.............kp28/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp30/32-35..... .....yk1
MyDream..........poika 06/11.............kp30/29...............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp30/28-36...........yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp31/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp31/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp32/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp33/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp35/28.................yk3
ciili........................09/08..............kp57/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp67/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp70/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Emilialinen: onnea! Huhtikuun ensimmäinen plussa!!!! Hienoa!!!!

Omppuf:Voi kun ihanaa kun pääsette reissuun. Meillä kans suunnitelmia ens vuodelle (kesälle)... silläkin uhalla et ois (toivottavasti) pienen pieni nyytti mukana! :) Mut toki se jännittää lähteä pienen kans matkaan, meillä esikoinen silloin jo 5v. ja katsotaan sit oisko pieni käärökin mahdollisesti.... toivotaan,toivotaan!

ON: Mulla on tänään (tiistaina) vasta kp25... jotenkin hypänny yhden päivän edelle listalla. Oireita ei oo oikeestaan puoleen eikä toiseen, vähä ehkä "kosteempi" alakerta ku aiemmilla kierroilla. Voikohan sitä laskea oireeksi? Lähipäivät näyttää tuleeko täti vai pitääkö testata.... Katsotaan. :)


Se ois meikällä sit loma,loma,loma... kaks viikkoa eikä mitään suunnitelmia! IHANAA!!!!=)
 
Nöhvi
Tiuhti: nooo, joko testasit :popcorn:

diiselikissa: siellähän eletään jo jänniä päiviä :) Ehkäpä oireet kertovat pikku-matkustajasta :) kyllähän ne oireet voi alkaa ajoissakin jos kiinnittyminen on tapahtunut ajoissa :) Tällä on sormet ja varpaat pystyssä! Ja voi ihanaa, teilläkin on matka edessä :) Tekee niin hyvää, sitä on ihana odottaa ja sitten taas muistella jälkikäteen. Mulla on kuules varustelu "ammattitautia" vastaan nyt aika kattava :D On karpalomehut, karpalokapselit, juon noin tuhat litraa vettä päivässä yms yms joten jos nyt taas iskee niin johan nyt on markkinat. Tosin on mulla se antibioottikuurikin tuolla käsilaukussa valmiina...

Omppuf: matkarattaat kantsii ottaa kyllä mukaan. Jotkut lentoyhtiöt antaa pitää rattaita mukana ihan portille asti, toisinaan taas ne pitää jättää samalla kun matkalaukut jätetään. Onneksi kentiltä löytyy yleensä jotain rattaita. Ajateltiin itse ottaa ensi kuussa myös kantoreppu mukaan. Viimeksi Keski-Euroopassa reissatessa ei löydetty kentältä kärryjä ja olihan meinaan kantaminen tyttelissä (vaikka siro onkin). Ja on ne matkarattaat tosi kätsyt ihan sitten siellä paikanpäälläkin! Me lähdetään tuonne Etelä-Euroopan suunnalle :D Eli puolittainen ranta- ja kaupunkiloma :) Mihinkäs teillä on suuntana? Ilmeisesti joku kaukomaa kun lento kestää noin kauan.

Anu: tsemppiä piinailuun! on kyllä kutkuttavan jännittävä tilanne....

Meaminnis: älä vielä heitä kirvestä kaivoon (vai mites se sanonta nyt menikään). Voi siellä silti olla kyytiläinen matkassa vaikka oireita ei vielä oliskaan!

Tine: kuulostat kyllä ihanan rennolta yrityksen suhteen :) Toisin kuin minä :LOL: Ei vaan multa alkaa pahin into olla laantunut... ja galluppiin: juu minä testailen --> himotestaaja

Pikku-Saara: no höh, voihan nega :hug:

Nopponen: ihanaa lomaa :) Ja tsemppiä piinapäiviin!

on: ovis lähestyy lähestymistään.... testipaketti saapui tänään, joten pääsin viimein testailemaan :D Ja myös pupuilukausi on nyt virallisesti korkattu, joten eiköhän se taas tästä. Nyt ei jotenkin taas jaksa uskoa onnistumiseen, mutta aina pitää yrittää...
 
Sorruin...ylläri :D ja pidättelin NIIN kauan, kun kykenin ja testasin itselleni puhtaan negan :stick: Tihrustamalla viivanpaikka näkyy, mutta ei puna väriä :( Jomotteleekin kohtualueella ajoittain ihan menkkamisesti. Katsotaan koska täti tulee ja jos tulee pidempi kierto niin kuinkakohan kauan maltan antaa toisen liuskan lepäillä kaapissa?!

Ei muuta kerrottavaa...
Tiuhti83 25/26-32

Ai niin Nopponen tuo lista on päivätty keskiviikolle eli päivät on ihan oikein...samoissa mennään :)
 
meliah: Oih kaupunkiloma <3 minä oisin niin halunnu mennä roomaan kaheks viikkoo, mutta mies oli rantaloman puolella, kun halusi sukeltamaan. :D Noh tämä oli kyllä toinen maa missä halusin joskus käydä.
anu: Joko sinä tänään uskalsit uusintatestin?
MeaMinnis: Kyllähän sen kesän tulemisen on pakko vaikuttaa, pakkohan sen! Mutta onhan niitä tosiaan oireettomiakin alkuraskauksia :)
Tine: galluppiin.. tässä kierrossa tikuttelin mutta ens kierrossa en, mennään jktp alku- ja keskikierto niin katson sen olevan turhaa, meillä tosin tulee kp 22 verikoe jossa katsotaan onko ovis tapahtunut.
tiuhti: Kiitti vinkistä, ei olis tullut varmaan ajateltua tuota maitohappobakteerijutskaa. :) Harmi meillä just tuommoset sateenvarjorattaat.. mut saiskohan sieltä paikanpäältä vuokrattua jotkut..? Pahoittelut negasta :hug:
Pikku-saara: Pahoittelut negasta! :hug:
Nopponen: kyllä minä uskon että lähdette matkaan 4 hengen perheenä sitten ensi kesänä :)
Nöhvi: Kuulostaa kivalle tuommonen vaihteluloma, minäkin olisin niin halunnut jotain kaupunkia käydä kattoo. :D Me mennään thaimaaseen. Oliskohan siellä mitään rattaiden vuokraushommaa? Netistä ei oikein saanut selville.. :eek: pitää varmaan vielä tutkiskella. Testailuonnea!

On: Ei vieläkään menkkoja :( Huomenna tai ylihuomenna viimeistään toivon alkavan, että on edes jotain tsänssejä ensi kiertoon :eek: Mut eihän ne sillon tule ajallaan kun niitä toivoo!!!! :mad:
 
Heippa kaikille, täällähän on jännää! :popcorn: Ja pahoittelut negoista :(

Mulla on ollut niitä kummallisia alavatsakipuja jo aika kauan, välillä on ja välillä ei. Mutta menkkoja ei kuulu ja toisaalta myös raskausoireet loistaa poissaolollaan. Mulla oli siis tuossa välissä vajaan 2kk minipillerit käytössä, mutta sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut - kaipa se tästä imetyksestä johtuu. Tosin nyt lisäillään kiinteitä rajusti, kun poika vain syö ja syö :D Täällä on näköjään aika samanikäisten lasten äitejä, kun meidän poika. Meilläkin on puolivuotispäivä ensi viikolla :)

Mun piti sitä kysyä, että mistä voi ostaa niitä Pregcheck liuskoja ja mitkä tulee halvemmiks? Kun ei viitsis aina kalliita testejä ostella ja toisaalta sitten haluaisi kuitenkin testata ennen kaikkia kevään juhlia, että voiko sen yhden lasin kuoharia nyt ottaa vai ei...

Tsemppiä tänne kaikille! Täällä edelleen odotellaan menkkoja :)
 
Nöhvi Nonii, nyt sää pääset asiaan :D Ja testailuintoa sinulle tunnetusti ei tartte toivotella, kun sitähän riittää muutenkin :LOL: Minullakaan ei oo enää kauhean kauan, että pääsen taas pissimään tikkuun, jee! (kirjoitin muuten ajatuksissani aluksi "tissimään pikkuun", nyt ei lopu tää nauru :LOL:)

Omppuf Ui että, Thaimaaseen pääsette :heart: Tuota rattaiden vuokrausjuttua kannattaa kysellä matkatoimistosta. En ole osannut ajatellakkaan, että sellainenkin voisi olla mahdollista, kätevää se olisi kyllä :)

Tiuhti83 Voi harmitus tuosta negasta :hug: Mutta kuitenkin jonkinlaista (vaikkakin väritöntä) viivasta näkyvissä, voihan se tietää hyvääkin. Minulle ei ole ikinä tullut mitään viivantynkäistäkään näkyviin, ainoastaan se esikoisen plussaviivanen. Jotenkin tulkitsisin aina kaikki haaleatakin haaleammat haamutkin hyväksi jutuksi. Pidetään peukkuja pystyssä!

Salliina85 Minä olen ymmärtänyt että ihan prismasta tai citymarketista noita testejä saisi. Itse olen käyttänyt apteekista First Signal-merkkisiä raskaustestejä. Voisin minäkin siirtyä noihin Pregcheck liuskoihin, vaikkei nuo käyttämäni testit mitään superkalliita ole. Mutta säästö se olisi pienikin säästö. Jaksuja menkkojen odotteluun =)


Minä muuten ajattelin kokeilla nyt tuota jokatoinen päivä tekniikkaa, alkaen tuosta kp10 eteenpäin. Omppuf se taisi ainakin olla, jolla sama tekniikka nyt käytössä. Mutta tikuttelen ovista myös kuitenkin (se "pikkuun tissiminen" kun on niiin jännää :LOL:) Ja sitten ovisplussan aikoihin suunnitelmissa olisi ahkeroida päivittäin. Saas nähdä kuin käy...

Ai niin ja anteeksi kovin noista päivittämissotkuista, olen jotenkin sohlaillut niitä nyt enemmänkin :ashamed: Välillä huomaan itse heti ennen lähettämistä kaikkia "pikkuvirheitä", jotka kerkeän korjata. Esim. eilen olin näppäillyt Pink:lle kiertopäiväksi 55 :LOL: Huudelkaa aina mikä meni vikaan, niin tiedämme NNÄ:n kanssa niitä sitten korjailla. Ja toki jokainen voi itsekkin käydä jälkiä korjailemassa, se ei ole laisinkaan vaikeaa :)
 
Omppuf: Mahtavaa kun pääsette reissuun! Me oltiin reilu vuosi sitten 2-vuotiaan kanssa Shanghaissa reissussa. Lennot oli 10 tuntia suunta, yllättävän hyvin meni! Meillä se oli tytön ensimmäinen lentomatka, joten paljon oli puhuttu asiasta etukäteen ja katseltu lentokoneitten kuvia :) Matkarattaat oli mukana, olivat todella tarpeelliset ja säilyivät jopa ehjänäkin lennosta ja monen monesta taksimatkasta huolimatta. Kantoreppu ostettiin paikanpäältä, mutta ei me sitä juuri käytetty. Kaikenkaikkiaan aivan mahtava reissu oli, ihanaa, matkakuumeilen nyt täällä teidän puolesta! :D

Halit kaikille neganneille&tätinneille ja tsempit piinistelijöille. Minä pysyttelen jonkun verran täällä hiljaisuudessa, luen kyllä teidän juttuja päivittäin ja useaan otteeseen :) Menkat tuli ja meni, hiivatulehdus jäi niistä kaveriksi. Täytyy siis suunnata apteekkiin :/ Ärsyttää kun nyt laskin edellisen kierron oviksen ja se osui juuri siihen ainoaan väliin, jolloin ei oltu puuhattu mitään. Luulin silloin oviksen olleen aiemmin. Plääh, joku kertoi myös siirtyvänsä joka toinen päivä taktiikkaan, jaksaiskohan sitä?? :D
 

Yhteistyössä