<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3


*******Lauantai 14.4.2012************





Mukana:


aliisa10............poika 07/10.............kp2/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp2/28-36...........yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp4/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp4/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp7/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp8/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp10/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp10/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp10/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp10/31-64............yk2
Meliah..........................................kp10/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp11/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp11/28-34............yk3
Mememe........................................kp13/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp15/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp17/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp19/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp26/28...............yk7
pink.............................................kp28/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp28/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83.............poika03/06........... kp29/26-32...........yk9
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp29/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp31/28-32...........yk15
Tine.................tyttö 10/11.............kp31/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp33/32-35..... .....yk1


Toiveikas84............04/10...............kp34/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp35/27-29............yk3
kiseliina..........poika 02/04...............kp38/28.................yk3
ciili........................09/08..............kp60/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp70/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp73/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Jahas, vauva-anomus jätetty :D Eli nyt taasen odotellaan ja jännätään. Voi jösses että olikin kivulias ovis! Mahakivut alkoi hyvissä ajoin ja eilen illalla oli niin kipeä maha että jos en olisi tiennyt o:n saapuvan, niin olisin veikannut umpisuolta tms. Muutama kierto ollut aika kivutonta. Mistähän moiset vaihtelut riippuu?

Anu: pahoittelut negasta :hug: Inhottavaa jos tuolleen lupailee jo plussaa, mutta ei sitten kuintenkaan. Mutta jospa se kuitenkin vielä plussaksi kääntyisi? Ja jos ei, niin kyllä tammikuukin on oikein mainio kuu saada nyytti :)

Meaminnis: oijoi, hyvältä kuulostaa :) Mäkin käyn aina laskurista katsomassa että mikäs se LA olis jo just nyt olisi SE kierto :D

Omppuf: No tulihan ne sieltä :) Mutta joo, ei kp1 yleensä mitenkään erityisen hyvä päivä ole, vaikka oliskin jo odotellut sitä tätiä :/ Mutta joo nyt saa ihan luvan kanssa kiukkuilla. kyllä se mieli siitä yleesä kierron edetessä piristyy :)

Tiuhti: wuhuu, siellähän on "tilanne päällä" :popcorn: No joko hait lisää niitä testejä?

Nopponen: ihanaa reissua! Ja kuulostaa lupaavalta :)

diiselikissa: komppaan muita, eli r-testiostoksille mars :) Tuo vahingossa raskaaksi tuleminen on jotenkin niin käsittämätön ajatus??? Ööö, miten se on mahdollista kun ei yrittämälläkään meinaa tulla. Jotkut vissiin vaan on niin superhedelmällisiä tai jotain, blääh.

NNÄ: niin mitä testejä sulla on käytössä? Toivotaan parasta!

Aliisa: pahoittelut menkoista :hug:

Laala: kiva, pääset kuulemaan ihan lääkäriltä missä kierrossa mennään :) Musta se oli jotenkin jännää kuulla millä puollella tapahtuu ja kuinka pitkällä ollaan. Ja clomit vaan kehiin jos ne tuo toivotun lopputuloksen :)

Aia: toivotaan että ovis olisi tässä kuussa vähän myöhempään! Mutta ymmärrän kyllä ajatuksiasi, kun kyllähän se harmittaa jos o menee sivusuun.

Ihanaa että on viikonloppu!!!! Ihan parasta :)
 
Onpa ihanaa lukea näitä tein jännityspäiviä täällä. Toki ikävää myös huomata, jos ei toivottua tulosta saavuteta :( Mutta kuitenkin itelläkin kestää mieli mukana tässä projektissa, vaikkei edes menkkoja vielä kuulukaan.

Mä löysin lähi-Cittarista niitä PregCheck liuskoja juurikin tuohon 2,99e hintaan :D Ostin saman tien pari pakettia, kun joskus tekee mieli joku siideri juoda, mutta en halua ottaa riskiä, että olisin raskaana. Tänäänkin testasin, että sain juotua yhden 0,33l siiderin :D Mulla on nollatoleranssi sitten kun on raskaana, vaikka kuulostaakin ehkä vähän tyhmältä, että testaa tuollaisen takia.

Mä oon viime aikoina lueskellu kauheesti keskusteluja siitä, että millon menkat alkaa keskimäärin imetykseen suhteutettuna ja jotenkin on jäänyt nyt sellanen kuva, että noin kuukausi siitä, kun jää yösyötöt pois tai kuukausi siitä, kun jää imetys pois. Riippuu siis ihmisestä. Ehdin jo laskeskella tuossa, että jos tärppäis heti kun jää yösyötöt pois, niin se voisi olla jo heinäkuun paikkeilla :D :D Siis ihan sillä meinaan, että poika vähentänyt yösyöntejä sitä mukaa, kun on tullut kiinteitä lisää ja nyt kun on 3 kiinteää ruokaa, niin on enää yksi yösyöttö :) Huomenna saadaan ohjelmaan neljäs kiinteä ja varmaan kuukauden sisään se viimeinenkin, jonka jälkeen pojalla menee ehkä kuukausi totutteluun :D Oon ehkä vähän turhan innoissani! Ja sitten jos alkaa vasta kun imetys loppuu, niin joskus elo-syys-lokakuun paikkeilla. Eli aikaisintaan näillä laskuilla vois tulla vauva ensi huhtikuuksi, jos heti tärppäisi tai sitten kesäksi. Tai sitten jouduttaan odottelemaan, että jos edes toista saadaan... Onko teidän tutuilla ollut miten tuon toisen kanssa, että jos ensimmäinen on tullut esim. helpolla, onko toinen tullut miten?

Olipas nyt omaa napaa koko teksti :ashamed: Mutta uskokaa pois, täällä luetaan tarkkaan teidän kuulumiset ja ollaan peukalot ja isovarpaat pystyssä kaikkien puolesta, että tärppäis! :) Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Lueskelin kaikkien kuulumiset, mutta ei riitä energia kommentointiin :ashamed:

).( Eilen illalla hävis kohtu kivut ja alko valkovuoto...ajattelin, että se siitä sitten! Tänään (perjantai) aamulla heräsin KP1 :'( Aamulla viel katoin sitä eilistä testiä, ni kyllä siinä viiva näkyy, joten turvaudun ajatukseen että on jotain yritystä edes raskautumiselle ollut! En meinaan muista, et aiemmin ois ollu tollasta ihme sukkapuikolta tuntuvaa tökkimistä yhdessä kohdassa kohtua monena päivänä :O Sit noi rinnat...ei juman kekka kuin kipeet ne on tässä ollu...edelleen on arat, mut ei enää särje paikallaan ollessa!! On ollu kyllä NIIN huono päivä kokonaisuudessaan!! Oon ollu ku perseeseen ammuttu karhu koko päivän, vaikka tämä ei normisti kuulu mun luonteeseen! Ajattelen positiivisesti, että mikäli ens kierrosta ei tule lyhyt niin pääsemme siihen yrittämään sitten oikeen kunnolla tulosta aikaiseksi :)

Tiuhti83 kp1/26-32 (elän muuten sitten vielä perjantaita 13.4)
 
No siis diiselikissahan on valeraskaana! Ei siihen testiin saa sitten toista viivaa kaveriksi, vaikka kuinka silmillä poraa(apteekin oma). Ei viivan paikkoja, haamuja, roskishaamuja, ei mitääääääään! No can do! :mad:

Varsinaisesti ei menkat vielä myöhässä, n. maanantaina odotan alkavaksi, tänään ehkä n. dpo12. Mutta siis luulis nyt näillä oireilla jtn piirtyvän. Menkkajuilintaa on, kuvotusta(alkanu pari pvää sitten) ja torstaina repäs muniksesta, kun yskäsin autossa istuessa. Ja eilen illalla närästi niin pirusti. Rinnoissa ei mtn tuntemuksia, mut ei ollu viime syksynäkään. Mutta kroppa voi nykysin pettää näköjään näin paljon. Onhan nää km:n jälkeiset kierrot muutenkin ollu mulla kivuliaita ja oireisia, niin menköön tämäkin samaan piikkiin. Se "tunnekin" on tai OLI, mut toisaalta en puhtaasti siihenkään uskalla luottaa, kun toivo on koko ajan niin korkealla. :stick: Ei auta spekuloida fiiliksiä, sama kai se on miltä tuntuu, jos ei tikussa ole kahta viivaa!!

Tiuhti: Pahoittelut! Typerä, typerä täti! :hug:

Nopposelle hauskaa viikonloppua! Ja plussatuulta maanantaille! :) Siideri tai kaksi ei tässä vaiheessa varmaan haittaa tee, vaikka raskaana olisitkin, nauti olostasi!

Nöhvi: Jospa se oviksen rajuus tarkoittaisi THE kiertoa. Toivottavasti! ;) Sieltä lähti liikkeelle nyt joku mega hyvin kypsynyt munasolu.

Salliina: mulla alkoi menkat n. 2kk imetyksen lopetuksesta. Söin vielä minipillereitäkin kyllä sillon, mitkä oli pitäny imetyksen ohella menkat multa pois kokonaan. Ja lähipiirissä on sekä helposti että vaikeasti alkunsa saaneita toisia lapsia. Suurimmalla osalla helposti, minulla taitaa lähipiiristä nyt takkuilla tämä eniten...Tai tulin itekin syyskuussa raskaaksi yk1 jopa kaksosten verran, mitkä meni sit molemmat kesken marraskuussa, ja nyt takkuaa ja pahasti. Tsemppiä, näistä kun ei voi tietää! :)
 
Pahoittelut tädin kohdanneille!!!! :hug:

Täällä eilisillasta asti sellainen turvotuspäällä ja ällö olo.. Olin varma että yöllä menkat alkaa, mutta EI!!! Puhdas nega testattu nyt aamulla, että koittaan nyt ne helevetin menkat vaan alkaa!!!!
 
Aia
Tiuhti: Iso :hug:
Diiselikissa: Pahoittelut negasta! Sulla kuitenkin on noita oireita vaikka muille jakaa. Plussasitko esikoisesta kuinka aikaisin? Voi kun se toinen viiva vielä eksyisi sinne testiin!
Anu: Pahoittelut ja halaus myös sinne negasta!
Salliina: Mulla alkoi menkat niin, että poika oli pari viikkoa flunssassa, jonka johdosta ei maito maistunut niin hyvin kuin normaalisti. (meillä syötiin vielä öisinkin keskimäärin 3 kertaa). Ja vaikka imetys jatkui flunssan jälkeen normaalisti, niin menkatkin jäi. Mun lähipiirissä suurimmalla osalla on toinen vauva tärpännyt melko hyvin. Kaikilla on tosin tainnut menkat alkaa ennen sitä (jollain tullut vaan kerran ja sitten onkin plussattu). :) Tietty tää nostaa toiveita itsellekin, vaikka tietää, että mitä vaan voi käydä!
 
Tiuhti: Oi voi :hug: Ensi kierrosta sitten!

diiselikissa: Jospa se toinen viiva sinne vielä ilmestyisi! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

anu: Pahoittelut negasta :hug:

Aia: Ei tässä kai auta sitten muu kuin odotella :D

Tuntee ittensä kyllä ihan vainoharhaiseksi, kun kaiken maailman nippauksia ja oloja kuuntelee vaikka menkoista ei tietoakaan :D Onneksi meillä kaikilla on sentään se esikoinen päiviä ilahduttamassa :heart: Oon kyllä pojasta niin äärettömän onnellinen :heart:
 
Tine: Jepskukkuu :D Olis toki eriasia jos olis jotain ennenaikasuuden riskiä ja noita järkkyjä särkyjä mitä monilla on, mut tyyppi on ihan terve eikä mitn särkyjä tai suppareita.. mut meitä tosiaan on ihan moneen junaan.
Aia: Niin tosiaan oviksen ajankohtahan vaihtelee kuukausittain, et äläs vielä heitä toiveita kaivoon :) Ja kyllä mä oon ihan tyytyväinen et tuli sentään oletettuna ajankohtana tällä kertaa :D:D
Nopponen: Ihanaa minilomaa sinne ja paljon testailuonnea maanantaille! :)
Nöhvi: voih.. toivoo että teillä olis tärpännyt :) niin kyllähän tästä aina ovikseen mennessä piristytään ;)
Salliina: Mun äitillä on aina tärpännyt kuukausi tai kaksi imetyksen poisjätöstä, yhen kerran tainnut mennä muutama kuukausi (meitä lapsia tosiaan seitsemän). Miehen siskolla eka yk1, toka vahinko ja kolmas VASTA yk 2. Riippuu tietysti kropan toimivuudesta, tuurista ja ajoituksesta, hormooneista, limakalvon paksuudesta, ja muusta nippelinappelista. Meillä esikoinen yk26 ja tää toinen vielä haaveissa, vaikka toivoin nopeempaa tärppiä.
Tiuhti: :( *halaus*. Pärjäilemisiä ensimmäisiin masispäiviin!!
diiselikissa: Kuulostaa erittäin lupaavalta! Nyt vaan pari päivää ja sitten uutta testiä :)
anu: Onpas inhottava tilanne :/ Kumpa nyt piakkoin ratkeisi suuntaan tai toiseen!

Ontänään: Hei unohin eilen kertoa et miehen tulokset tuli postilaatikkoon ja kaikki normaalia :) Yksi suuri hymyilyn aihe meille molemmille. Sitten tänä aamuna rupes vähän masentamaan, kun olin menossa testisivustolle tilaamaan o- ja r-testejä. Tyhmänä ihmisenä menin sitten avaamaan edelliset tilaukset linkin ja huomasin että olin tilannu ensimmäiset r-testit tälle yritykselle 27.3.2011. Testeihin siis vuoden aikana käytetty 194,50 €, mietin vaan miten paljon on saanu tuolla summalla liuskatesteihin pissiä negoja. Rupes niin paljon nakertamaan, että jätin tilaamatta. Annanpa tämän kierron sitten olla vaikka testaamatta.
 

*******Sunnuntai 15.4.2012************





Mukana:


Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp1/28-32...........yk16
Tiuhti83.............poika03/06........... kp3/26-32...........yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp3/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp3/28-36...........yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp5/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp5/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp8/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp9/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp11/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp11/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp11/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp11/31-64............yk2
Meliah..........................................kp11/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp12/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp12/28-34............yk3
Mememe........................................kp14/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp16/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp18/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp20/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp27/28...............yk7
pink.............................................kp29/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp29/28-32...........yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp30/30................yk5
Tine.................tyttö 10/11.............kp32/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp34/32-35..... .....yk1


Toiveikas84............04/10...............kp35/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp36/27-29............yk3
ciili........................09/08..............kp61/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp71/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp74/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1
Alisa84..........


TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina
kiseliina
Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

peukutuksia piinailijoille :)

Mulla on siis käytössä melkein aina ihan eri testejä,ostelen yleensä huutiksesta, pregkchek on ainoa joka mulla on ns lisänä joka kuu, ja siihen melkein aina saan viivanpaikan. :(

Nytkin on ihan järkyttävät alavatsa kivut ollut jo 3 päivää ja tuntuu että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä kun on sellainen hassu paineen tunne kohdussa, että hanat aukeavat kohta. No maanantaina kait vuoto sitten alkaa jos mennään normikierron mukaan, mutta eipä aiemmin ole tälläisiä kipuja ollut näin montaa päivää peräkkäin, yleensä alkaa viikkoa ennen ja ja loppuu pari kolme päivää ennen menkkoja ja on aaltomaista kipuilua ja juilimista.
 
Täällä tosiaan täti on tullut käymään jo ajat sitten eli menossa jo kp 11 ja tänään heiluteltu peittoja :D Mut saa siirtää tuonne taustailijoihin, kun on mennyt niin stressaavaksi tämä yrittäminen. Onnea Emilialaiselle plussasta ja pahoittelut kaikille joille täti on saapunut kylään!
 
Hei kaikki! :wave:

Saako teidän mukaan liittyä haaveilemaan kakkosesta? :) Mun tausta on sellainen, että tämä meidän tytär sai lääkehoidoilla alkunsa ja coctaili taisi olla menopur, pregnyl ja luget. Imetin tyttöä 11kk:tta (ens kuussa tyttö tulee 2v.), nyt menkat on sen jälkeen tullu kolmesti tai neljästi, joten todella epäsäännöllinen kierto on. Ehkäisyä ei olla käytetty ollenkaan. Nyt kp huitelee jossain +60 taitaa olla lähempänä 70. Kovien alavatsatuntemusten perusteella tein kuitenkin reilu viikko sitten ovistestin ja jostain ihmeestä sainkin siihen selkeen plussa. Testasin toisena päivänä ja taas plussa, kolmantena päivänä testasin myös ja se oli jo haaleempi. pidin päivän väliä ja viidentenä päivänä testasin tyylipuhtaan negan. Mitä luulette, voinko tulkita tuon ekan päivän ovikseksi vai onko se sittenkin tuo toinen? Menikös se nyt niin, että oviksesta seuraava päivä on pp0 ja sitä seuraava pp1 vai onko oviksesta seuraava päivä heti pp1? Alla kuvaa testeistä, klikkaamalla kuvaa sen pitäisi suurentua.


tyttöä kun aloin oottamaan niin sain testiin pp12 suht selkeän plussan. Lievät oireet alko tosi nopsaa oviksen jälkeen. Nytkin mulla on tullu kasvoihin sellasta pientä röhelmä näppyä kuin ekassa raskaudessa ja melkeinpä samoilla piinapäivillä. Janon tunnettakin on (tai ainakin kuvittelen) ja sen seurauksena joudun tietenkin ravaamaan vessassa enemmän. Nää on tuttuja mulle nää mielukuvituksen aiheuttamat temput, joten en kovinkaan tosissani ota itteäni :whistle: :D
Laskutavasta/ovisplussasta riippuen piinapäivät on mulla nyt PP7-8.

Kovasti toivottelen kaikille plussatuulia ++++++++++++++++ :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf: :hug: Joo, kyllä kaikkiin testitikkuihin saa mojovan summan uppoamaan. Jospa testitön kierto toisi mukanaan toivotun plussan, niinkin tuntuu usein käyvän! Ja upeita, hyviä uutisia miehesi tuloksista, jeeee! +menkkaonnittelut myös =)

Aia: Laskeskelin tossa, että esikoisesta plussasin "vasta" kp35 ennen yksia alkoholipitoisia juhlia. :) Mut silloin en ollut niin hörhöytynyt kuin nyt, ja esikoinen sai helposti alkunsa. En tuntenut edes ovista, saatikka laskeskellut kierron päiviä. Oireita oli, mitkä vasta plussan jälkeen yhdistin raskauteen. Viime syksyn kaksosraskaudesta itseasiassa kp 28 nega, ja sit kp32 plussa.

Alisa: Tervetuloa! :flower: Olkoon vierailusi lyhyt ja hedelmällinen. :)

NNÄ: Tsempit ja toivottavasti plussaat! :heart:

).( Ei uutta, odotellaan.
 
Huomasin vaan listasta et täällä on jo harmittavan monta kymmenluvuilla tai lähellä :/ Nyt kaikille piakkoin tärppi!

NNÄ: voi kumpa teillä olisikin vihdoin plussa! :)
anu: Joko? antoiko ne siellä lääkärissä mitään kiertopäivä haarukkaa, et montako päivää pitää ootella jos ei itsekseen käynnisty? :eek:
kiseliina: Stressivapaata taustailua :)
Aliisa: Minusta tuo kuulostaa täysin normaalille ovikselle (joskin myöhänen ;)) Ymmärtääkseni ovis tapahtuu 12-24 tuntia viimesestä plussatestistä. Eli sulle veikkaisin tuota jälkimmäistä päivää. Plussatestipäivä on dpo-1, ovispäivä dpo0 ja seuraava taasen dpo1. Siirroissa ne taitaa käyttää tuota pp ja siitä en osaa sanoa mitn. :eek:
diiselikissa: millon meinasit testiä? Tsekkasin listasta ja sulla alkaa olla ihan kiitettävä määrä kiertopäiviä jo takana :eek::)

On: Tänään olis työpäivä.. :D Otin aamulla sen ensimmäisen pillerin ja jännittää? Voi jospa se ovis tapahtuisi! Sanoivat että kp11 katsottaisiin tuolla terveyskeskuksen ultrassa mitä tapahtuu. Laitteet ei oo kyllä mun mielestä kovin hyvät, mutta kait siellä jotain saadaan kuitenkin selville :p Sitten myöhemmin 4.5 se verikoe jossa katsotaan onko irronnut :) Jotenkin ihan erilainen fiilis kun viime kierrossa
 
Omppuf, hienoa, että miehen tulokset oli kunnossa! :) Toivottavasti sulla tapahtuu ovis!! Jännää :)

NNÄ: Miltä siellä näyttää? Toivottavasti oireet ei oliskaan menkkaoireita vaan niitä toisia... :)

anu: Entäs sulla? Miltä näyttää?

kiseliina: Mä en kans tiedä, että onnistunko sit stressaantumaan, kun pääsee kunnolla yrittämään... Oon luonteeltani sellainen, kärsimätön, niin saa nähdä miten tän kakkosen kans käy. Esikoisen kans osasin olla stressaamatta, saattaa olla et sekin vaikutti siksi siihen, että tuli suht helposti. Kai se stressikin osaltaan estää sitä raskautumista?

Alisa: Tervetuloa! :)

diiselikissa: Jaksamista odotteluun :)

Mulla ei mitään uutta. Kovasti ollaan kyl miehen kans harjoteltu valmiiks, kunhan ne menkat nyt viel alkais ja pääsis tosissaa yrittämään :D Mut siihen mennessä täytynee keskittyä tuohon harjotteluun :LOL:
 
diiselikissa Kiitos! :)

Omppuf Okei, kiitos selvennyksestä :) Nuo PP tarkottaa piinapäiviä eli on käsittääkseni sama ku DPO :D Toivottavasti lääkitys tuo toivotun tuloksen, clomitko sulla käytössä? Kyllä huonommankin laitteen pitäis löytää munasolu ja sen koko pitäis olla suht helposti mitattavissa, joten eiköhän se tk:ssakin näy :) Toivotaan niin! Onnea miehen hyvistä tuloksista, varmasti helpottava tieto molemmille :)

Salliina85 Kiitos! :wave:
 
Nöhvi
Salliina: tuohon kysymykseen raskautumisen nopeudesta toisen kohdalla. Niin on tarinoita ihan laidasta laitaan. Muutamalla on tärpännyt eka ja toka molemmat tosi nopsaan, yhdellä tärppäsi esikko yk7 kun taas kakkonen sai alkunsa ekasta laakista :D Meillä esikoinen sai alkunsa nopsaan (yk3), mutta nyt ollaan kahdeksannessa kierrossa yrittämässä (nyt taitaa tosin vaikuttaa syödyt minipillerit, pitkä imetys ja pissatulehduskierre hommaan). Eli voi mennä ihan miten vaan :D Toivottavasti teillä tärppää nopsaan, kunhan pääsette kunnolla yrittämään! Ai joo, ja mulla alkoi menkat heti kun lopetin minipillerit eli silloin kun esikko oli vuoden vanha. Imetin sitten 1v4kk ikään...

Tiuhti: no voi kurjuus :hug: Pahoittelut!

diiselikissa: no mutta jospa se toinen viiva vielä piirtyisi sieltä! Nuo repäisyt ja kuvotukset kun kuulostaa lupaavalta! Sormet ja varpaat pystyssä täällä! Ja eihän kaikilla todellakaan testit näytä tuossa vaiheessa vielä mitään!

Anu: jaksamista! On kyllä piinaava tuo sinun tilanne! Onko sulta mitattu hcg:tä verestä km:n jälkeen? Joillainhan tulee ovis suunnilleen pari viikkoa km:stä, jos hcg on laskenut nopeasti. Toivottavasti sulla menisi näin!

Omppuf: Onnea miehen hyvistä tuloksista :) Mä en halua edes tietää paljon testeihin on mennyt rahaa... ihan liikaa. Siis ihan täysöveristi liikaa. Ei olis varaa, mutta minkäs teet. Puhallan ovistuulia siihen suuntaan- puuuuuuuh :)

NNÄ: toivotaan että se vuoto ei alkaisikaan!

Kiva kuulla kiseliinastakin: ihanaa ja stressitöntä kevättä :) Ja plussaa plussaa

Tervetuloa Alisa :wave: Ja onnea oviksesta! Ja piinapäivätkin vielä pitkällä :popcorn:

on: eipä vielä mitään. Nyt päätin että keskityn piinapäivät jännäilemään muiden tuloksia ja unohdan että dpot juoksee. Yritän psyykata itseni rentoon tilaan. Hih, saa nähdä miten onnistuu :D
 
Moimoi!

Täältä lähettelen oikein kovat tsempit kaikille, jotta nyt osuis THE KIERTO kohilleen! :)

Täällä mennään kp11 ja ovistestaukset alotin kp8, mutta vasta eilen sain plussat kehiin. Testasin klo.11, klo.17 ja klo.21, ettei vain mene ohi :kieh: Tuo keskimmäinen plussa oli vahvin ja luokittelen sen plussaksi, vaikkei ihan yltäny väritaso taaskaan kontrolliviivan tasolle, mutta niin hilikulla oli ettei ois ollu saman värinen, niin uskon sen olleen se oikea. Tänään jo haaleampi plussa eli lh-huippu katoamassa ja ovis ois sitten oletetusti tänään. Noista testeihin menneistä rahoista: niin aloin ite jo miettimään, että jätän testailut noiden testien jälkeen sikseen.. Hirvee menekki tosiaan ja nyt kun suunnilleen tietää, että missä kohtaa kiertoa ovuloi, niin.. Mutta mitä sitä ei haaveensa eteen tekis? ;) Ja onhan siinä se, että jos ovis tapahtuukin oletettua myöhemmin/aiemmin, niin sitten vois missata sen.. ;)

Nöhvi: Kerropa, miten saa ittensä semmoseen rentoon tilaan, jossa ei mieti omia dpoja? :D Niin teen sitten peräsä saman tempun!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vain kaikille mutta eipä tännekkään jouluvauvaa tullut ehkä ensivuonna sitten.
Vatsa on kyllä törkeän kipeä että aamupalaksi jouduin särkylääkkeen ottamaan ja näin olen viimeksi tehnyt viime kesänä. No turha jäädä murehtimaan, kyllä kai sitten joskus sieltä plussa tulee.
 
Nöhvi
Ruttunaama: Voi olla että tää rauhallisuus unohtuu siinä vaiheessa kun dpot tästä kasvaa :D Nooo, yritän unohtaa koko piinailun. Tietty asiaa saattaisi auttaa, ettei roikkuisi täällä palstalla :whistle: Mutta mutta... Ihanan aikaisin kuitenkin ovis sulla :) Onnea ovisplussasta, toivottavasti tuli hyödynnettyä ;) Ja mä kanssa testailen pariin kertaan päivässä kriittisimpinä päivinä...

NNÄ: Voi ei :hug: Pahoittelut!

Anu: niin justiinsa. Eli jos hcg laski nopsaan ja oviskin oli noin pian, niin eihän sitten pitäisi olla mitään hätää :) Tai siis olen ymmärtänyt että sen takia se menkkojen alku venyy kun hcg ei suostu laskemaan ja estää ovulaation. Mutta tsemppiä sinulle tuhat kiloa!
 

Yhteistyössä