<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Hei!
En ole ehtinyt muutamaan viikkoon kunnolla lueskelemaan juttujanne, mutta näin nopeasti katsottuna plussiakin on tullut, onnea siitä!
Itselläni täti tuli tänään eli kp1/29 ja yks5. Joten ei paljon naurata... No, onneks on tuo ihana esikoinen niin ei tunnu niin pahalta <3
 
Noniin, täti porhalsi kylään. Mulle siis voi päivittää kp 1/30 ja yk 2. No olishan se ollut liian hyvä tuuri jos ekasta olis tärpänny!

Thaimaa kuulostaa ihanalta, Omppuf! Me ajateltiin tuleville reissuille ottaa kaverilta ilmaiseksi saadut nuhjuiset matkarattaat ja kantoreppu. Nuo matkikset on aika karmeet, mutta eipähän haittaa jos saavat osumaa lentokoneessa.

Tine, mulla meni raskaus ja synnytys kuin oppikirjassa, joten oikein odotan seuraavaa kiekkaa!

Anulla jännät paikat! Uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Salliina85 Pregcheck liuskoja myydään isoissa hyvin varustelluissa marketeissa. Mä oon ainakin todennu parhaimmaks ratkasuks, ku ainakin meijän cittarissa ne maksaa 2,99€/2liuskaa ja helppoa hakea, ku cittari on ihan vieressä. Tosin ei noi meliahin mainitsematkaan testit kalliita oo...niit oon kans käyttäny ja niit myydään apteekis.
Meliah Testasinhan myös jo aika aikasessa...en tiiä kovin koitan olla ajattelematta asiaa ;) Ens kiertoon meki saatais varmaan toi joka toinen päivä taktiikka tai saattaa mennä joka päivä "taktiikkaankin", kun mies on KOTONA!! Toivottavaa tietenkin olisi ettei tarvis enää ens kiertoo taktikoida mitään...onhan tässä vielä toivoa tähänkin kiertoon...ainakin vähän!
anu84 Toivotaan, et se plussa sielt viel ilmestyis niihin postissa tuleviin testeihin!
MyDream ja Pikku-Saara :hug:

).( Mul on tänään taas sellanen päivä, et voisko sitä sittenki olla toivoa raskaudesta?! Esikoisesta ensimmäinen oire oli todella kipeät rinnat, no nyt tossa vuoden vaihteessa mul oli yks kierto mis epäilin raskautta, koska rinnat kipeyty ja sain pettyä :headwall: No nyt rinnat kipeyty edellis iltana hieman sillee, et nännien alue oli arka ja meijän pikkukoira, kun astu rinnan päälle, ni tuntu aika ikävältä!! Eilen ne oli tosi kipeet kauttaaltaan, mut aattelin sen olevan taas vaan harhaan johtava oire, mut tänään kun juoksentelin bussien perässä, ni ei juman kekka, kun sattu! Sit kohdussa nipistelee yhdessä kohtaa kummasti, mut toisaalta välillä on hirveetä menkkojen alkamis jomotusta?! Nälkä on kokoajan, mut se on melko normaalia normistiki ennen menkkoja ja etoo välillä, mut luulen et se on kuviteltua...en tiiä on tää vaan piinaavaa ja jännää!!

Tiuhti83 26/26-32
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Torstai 12.4.2012************





Mukana:


MyDream..........poika 06/11.............kp2/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp2/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp5/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp6/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp8/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp8/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp8/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp8/31-64............yk2
Meliah..........................................kp8/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp9/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp9/28-34............yk3
Mememe........................................kp11/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp13/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp15/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp17/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp24/28...............yk7
pink.............................................kp26/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp26/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83.............poika03/06........... kp27/26-32...........yk9
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp27/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp29/28-32...........yk15
Tine.................tyttö 10/11.............kp29/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp31/32-35..... .....yk1
Omppuf............tyttö 11/10.............kp31/28-36...........yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp32/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp32/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp33/27-29............yk3
kiseliina..........poika 02/04...............kp36/28.................yk3
ciili........................09/08..............kp58/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp68/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp71/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Tiuhti ja Anu: Pahoittelut negoista, mutta kummallakin ehtii hyvin vielä muuttumaan plussaksi :)

Omppuf: oi thaimaaseen, ihanaa :) Siellä on ainakin lämmin! En kyllä osaa sanoa vuokrattaisiinko siellä rattaita... se olisi kauhean näppärää kyllä. Mä tykkään rantalomista, mutta kyllä kaupunkimatkatkin välistä menee. Lähden töiden puolesta reissuun ja yhdistän matkaan miniloman perheen kanssa - näppärää :D Toivottavasti ne menkat alkaisi siellä pian ettei seuraavan kierron aikataulut sitten mätä.

Salliina: niin imetys saattaa joillain vähän sotkea kiertoa. Mutta eiköhän se siitä tasaannu :) Meillä kanssa lähin cittari myy Pregcheckejä ja ne tuntuu olevan ihan hyviäkin. Itse olen käyttänyt saman merkin ovistestejä. Raskaustestit oli ihan tylsiä kun antoivat negatiivisen tuloksen ;)

meliah: tissimään pikkuun :LOL: Ja jes, sääkin pääset "asiaan" ihan justiinsa. Meiltä ei testausintoa puutu! Mutta tuo ovistestailu on oikeesti aika jänskää ja voi sitä ilon päivää kun se plussa pärähtää :D Tuleepahan johonkin testiin plussaa. Tsemppiä urakointiin, tuo jtp-taktiikka on pidemmän päälle aika rankka... noo siihen täälläkin tähdätään, mutta saas nähdä kuin käy.

Aura: voihan hiiva :/ Ja harmistus että se ovis osui juuri siihen ainoaan kuivaan kauteen :/ Se on kyllä hankalaa jo oviksen paikka vaihtelee paljonkin, mulla ainakin oireet välillä huijaa eli on tosi vaikea (tai olisi ilman testejä) sanoa koska se O on.

MyDream ja Pikku-Saara: pahoittelut tädistä :hug:

on: omituiset alamahakivut jatkuu ja voimistuu, valkkarin määrä hurja, ovistikussa ei vielä plussaa. Jos ei kohta ole ovista, niin ihmettelen kyllä mikä mun mahaa vaivaa...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Mun valkkarin eritys on aikamoista... Ei kyllä ennen menkkoja ainakaa muista että näin olis... eikai taas vaan on toinen ovis tulossa... näinhän se tuli silloin siinä kierrossakin mikä meni kesken.. oli eka normaaliin aikaan ja sitten vielä myöhemmin.. en minä tiedä..
 
anu84 Voi ei!! Tuo tuntuu varmaa kurjalle kun on antanut jo itselleen vähän toivon nousta ja sitten tulee pettymys :hug:. Nyt vaan tsemppiä ensi kiertoon ja voi lohduttaa itseään siltä ettei ainakaan mene joulu synnärillä. JOs se nyt yhtään lohduttaa...: /

Nöhvi onnea oviksen hyödyntämiseen =)

Tiuhti83 Tuohan kuulostaa erittäin lupaavalta, jännitystä ilmassa :popcorn:

Pikku_Saara ja My Dream pahoittelut tädistä

Täällä olin jo heittänyt kirveen kaivoon raskautumisen suhteen mutta nyt epäluulo nostaa päätään :D. Tänään tuli pahoinvointi/heikotuskohtaus (niinkuin viime kerrastakin) ja alavatsassa tuntuu taas näitä repäisyjä nippailuja..että mitäs jos..:LOL: kp 24/27-28 että en kyllä vielä testaa, jos vaikka lauantaina. Katsoin säälittävänä (taas) laskettu aikalaskurista niin sehän olisi sitten joulupäivänä. Voi lapsiparkaa jos nyt onnistuisi, iukuisesti katkera miksi synttärit jouluna :D

No vitsi, vitsi, ei nyt mennä niin pitkälle.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Salliina: Mun mielestä noita testejä saa melkein jokaisesta nettitesti kaupasta myös! :eek: Korjatkaa jos olen väärässä, ainakin joitain liuskoja sieltä on tässä elämässä satamäärin tullut ostettua :D
anu: Voi ei :(:hug: Noh.. jos sitten tulis tammivauva (minäkin oon päättäny että meillekkin tulee) :) toiv sun kk:t alkaa kanssa pian, täällä ollaan samoissa tunnelmissa et ALKAIS JO!
meliah: Joo <3 ihanaa on päästä! Mitäs noista päivityksistä, en mä ole ainakaan huomannut mitn :D Täältä on ollu hyvä tarkistaa mikä kp on menossa xD. Ei mekään mistään kp 1 sestä aloteta mut jos clomien viimesestä päivästä eli kp 7 ja jokatoinen ainakin. kyllä viikon aina jaksaa!! Tsemppiä ++
Aura: Tuo shanghai kuulostaa ihanalle! tuollaset hivenen harvinaisemmat matkakohteet kiehtoo kauheesti, mut ne vaan sattuu olemaan vielä vähän yli meidän matkabudjetissa (siks varmaan lottoan joka viikko ;)) Joo mä kanssa kokeilin mennä kantorepulla tänään lenkillä ja kyllä tuo on vaan liian painava kyseiseen hommaan. Oon ajatellu että ostais jostain käytettynä jotkut edulliset rattaat, joista saa sen selkänojan makuu-asentoon..? :) Pahoittelut hiivasta! :( Pirullinen vaiva.
MyDream: :hug:
Pikku-Saara: Pahoittelut! Joo onhan se aika epätodennäköistä että ensimmäisestä nappaa :/ Toivottavasti teillä seuraava kierto on kuitenkin onnekkaampi! Jotkut tuommoset varmaan meillekkin, ei kait sillä niin väliä minkälaiset rattaat kunhan ajavat asiansa :D
Tiuhti: Nyt vaan testiä kehiin! ;)
Nöhvi: OONNEA O+!! Juu vuokrataan mut 20e viikko oli ainakin matkatoimiston kautta. Taidamme hommata omat siis :D:D
MeaMinnis: Viikonlopun jälkeen sitten plussaat! ;)

Omanapailu: Olin jo aamulla varautunut iloisin mielin vuotoon :) Mut eiiii!! Toivottavasti viimeistään illalla. Pitäis olla stressaamatta, mut en vaan pysty. Tuntuu että aikataulu valuu ihan jonnekkin hukkaan nyt. Mut jotain positiivista myös.. en säikähtänyt yhtään sitä eilistä tsunamihommelia :) Varausvahvistuskin tuli postissa! Lisäksi pääsen maanantaina taas ottamaan uudet ripset. Joo-o pienet on ilot, mutta kait se pitää jotain muutakin välillä keksiä kun kuumeilu. :D Rokotuksetkin olis odottelemassa apteekissa hakijaa. Soitin eilen neuvolaan ja kysyin voisiko mulle laittaa pikimmiten jos vaikka tulisinkin raskaaksi ensi kuussa (miehelle ja tyttärelle laitetaan toukokuun lopussa). Ja toki pääsee vaikka huomenna :) Elämä on kyllä ihan ihanaa välillä <3 Alkais vaan ne menkat!!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi Onnittelut oviksen bongauksesta!
anu84 :hug: Harmi juttu, kun se yksi testi kyllä antoi jo toivoa!! Voisko se sit olla mahdollista, et sul ois nyt toinen ovis, jos on aiemminki näin ollu?!
MeaMinnis Sullakin on siellä piinapäivät menossa...onnea matkaan ja ++++:whistle:
Omppuf Sulla on NIIN reissu fiilkset siellä jo, et ei mikään hetkauta..pienet tsunami uhatkaan :D Sä voisit ottaa sen tädin nyt kylään, ni sen ei tarvis keretä meille ollenkaan ;)


Kopsasin toisesta ketjusta
).( Olen ihan hullu...eilen lähti ihan lapasesta illalla tää raskaus haaveilu/toivominen!! Surffailin netissä vaikka ja missä ja en meinannut millään malttaa mennä nukkumaan :ashamed: Eilen olin melkosen vakuuttunut siitä, että näiden oireiden ja tuntemusten on PAKKO viitata raskauteen!! Tänään oli sitten PAKKO tarkistaa "tilanne"...Pregcheck näytti aikas yksi viivaiselta, MUTTA luonnon valossa oikein oikein tihrustamalla näkyi viivanpaikka tai haamujen esiäiti :popcorn: Kävin vielä tarkastamassa testiä...kyllä testiajan jo mentyä puolisen tuntia sitten ja nyt siinä kyllä näkyy hailakka haamunen...IIIK!!!! Tänään on NIIN mentävä hakemaan lisää liuskoja...nyt kyllä toiveet nousi sinne pilvenpiirtäjien tasolle...täytyy keskittyä pitämään jalat maassa nyt!

Tiuhti83 kp27/26-32

Ps. voisiko joku tulla kiskomaan noita mun jalkoja maankamaralle?!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
No mulla oli kaks ovista siinä kierrossa mikä sitten meni kesken!! Mutta jotenki ei oo nyt sellainen olo et ovis olis vaan turvottaa ja vähän et menkat vois alkaa!! Kun nyt sitte vaan alkais!!!!! Jostain luin että voi mennä 6-8 viikkoa kun menkat tulevat km jälkeen, toivottavasti mulla ei näin olis!!
 
Nopponen
Nyt seuraa omanapailua:

Alkais oleen jännät päivät... viime kierrossa just tänään alko menkat. Eilen illalla tuntemuksia vatsassa ja olin ihan satavarma et aamulla viimeistään täti saapuu mut ei... ainakaan vielä. Rinnat hellänä, ne kyl on ollu ennenkin ennen tädin saapumista. Valkkaria kyl tulee jonkin verran tavallista enemmän... en oo ennemmin ainakaan ennen tätiä moista huomannu...? Tiedä sit tarkottaako mitään??? niin ja sit eilen illalla ku alavatsaa nippaili ni oli myös outo olo kauttaaltaan, vähä niinku olisin tulossa kuumeeseen mut ei silti ollu lämpöä ja jalkoja "repi" kans niinku monesti kuumeessa, mut nyt ei sit mitään... Taitaa taas vaan mielikuvitus laukata... Nyt vaan odotellaan, en kyl viel aio testata ku aiemmin kierrot ollu +30 päivääkin niin ihan hyvin saattaa täti saapua vasta ens viikollakin periaatteessa. Tai sit jo tänään ku jotenki välil tuntuu tuolla alamahassa siltä... Voi kunpa ei tuliskaan... Oon viel lisäksi lähös lauantaina mini-hotellilomalle ja siellä tietty ystäväpariskunnan kans ois ihan kiva ottaa muutama ja nauttia elämästä ku lapsi on mummolassa... En nyt sit tiiä tohtiiko??!! Jospa nyt seurais ehtiikö se täti ennen reissua vaan pitäiskö sit testata vaik lähtöaamuna varalta kuitenkii...? (voipa olla et turhaa mietiskelen moista, jotenki vaan koko ajan pelottaa mennä vessaan et jos ne onki alkanu.. :( ei tahtois testata ja pettyä taas... :()

Nöhvi:Onnea ovisplussasta, nyt kovat aseet kehiin illalla! ;)

anu: pahoittelut negasta. :(

Meaminnis:
Pidän peukkuja sulle! Plussa tuulosia sinne! :)

Mut nyt takaisin suunnittelemaan v.lopun reissua. :) Ihanaa päästä hetkeksi karkaamaan ukon ja ystävien kans hotellilomalle ja nautiskella hyvää ruokaa, shoppailla jne. :) Kuhan se perhanan täti ei tulis sotkeen reissua, just ku hotellissa ois varmaan ihan muutenkin vaan kiva päästä vähä pupuilemaan ukkokullan kanssa ILMAN ovispanikointia! Toivottavasti tajuaa pysyä poissa. ;)
 

*******Perjantai 13.4.2012************





Mukana:


MyDream..........poika 06/11.............kp3/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp3/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp6/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp7/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp9/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp9/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp9/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp9/31-64............yk2
Meliah..........................................kp9/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp10/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp10/28-34............yk3
Mememe........................................kp12/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp14/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp16/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp18/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp25/28...............yk7
pink.............................................kp27/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp27/28-32...........yk4 (yk7)
Tiuhti83.............poika03/06........... kp28/26-32...........yk9
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp28/30................yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp30/28-32...........yk15
Tine.................tyttö 10/11.............kp30/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp32/32-35..... .....yk1
Omppuf............tyttö 11/10.............kp32/28-36...........yk12
aliisa10............poika 07/10.............kp33/30-36............yk3
Toiveikas84............04/10...............kp33/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp34/27-29............yk3
kiseliina..........poika 02/04...............kp37/28.................yk3
ciili........................09/08..............kp59/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp69/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp72/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Tiuhti: Hui! :heart: Täällä peukut pystyssä viivan vahvistumisen puolesta!

Nopponen: Peukut pystyssä sullekin plussan puolesta. :heart:

meaminniksellekin tsempit, piinailut sielläkin käynnissä! :heart:

Omppuf: Joo, ihan etelä-Eurooppaan ollaan vaan menossa. Wieniin sukuloimaan ja sieltä sit aina autoillaan millon mihinkin. Me oltiin miehen kanssa kovia thaimaassa ramppaajia ennen esikoista. Hänen kanssaan ei olla viel keretty menemään, mut haaveena olis.

Nöhvi: Joo, täällä NIIIIIIN tiedetään mitä sä olet eilen illalla tehnyt! :LOL: Onnea O+:sta ja toivottavasti tämä olisi THE kierto! :heart:

).( Käännän katseeni kohti uusia pettymyksiä ja odottelen menkkojen alkamista. :( Olen pari päivää ollu niiiin varma raskaudesta; ollu pahoinvointia, repäisyjä autossa istuessa kun yskii, nippailuja, kova nälkä, lämmöt hyvin koholla jne. Tein r-testien puutteessa nyt aamulla o-testin, kun ihmiset niihin tuntuvat saavan komian plussan hyvissa ajoin, jos ovat raskaana, ni EI MITÄÄN! Ei viivan viivaa. Mulla niin hajoo pää tän kuumeilun kanssa. Mikä prkl siinä on, ettei voi onnistua! Ja taas yks kaverikin alkoi oottamaan kolmatta, kun ehkäisy petti!!!! Haloo, missä on oikeus ja kohtuus. Noh, ei auta itku markkinoilla, täytyy varailla se gyneaika ku tää elämä ton alakerran kanssa on nykysin niin pirun kivuliasta ja oireellista, että missä mättää.
 
anu :hug:

tsemmpiä piinailijoille ja :hug: tarvitseville
ja onnittelut plussannneille

omaa...täällä testattu vain viivanpaikka taas.. joka perhanan kierrossa nähtävästi mä saan selkeitä viivanpaikkoja... argh :kieh:
No tuntemuksetkin ovat sitä luokkaa että eiköhän se ollut tämä kierto siinä vuotoa odotellessa..
 
Diiselikissa älä siihen ovistestiin usko!!! Ei se kaikilla totuutta näytä, vaikka raskaana olisikin!!! Nyt haet oikeita testejä ja teet!! ;) Tsemppiä! :)

Tiuhti
Nyt peukut pystyyn että viiva vahvistuu!!!

mydream pahoittelut negasta :hug:


Täällä vähän oloja siihen suuntaan että menkat voisi alkaakkin pian... NO sais kyllä!!
 
tänään olis kp1 yk 13. Ihan onnellinen olen että pysyttiin "aikataulussa" :)

Tulin valittamaan/avautumaan: Mikä on ideana siinä, että raskautuneet ihmiset laittaa yleisesti facebookissa "paljastamisilmoituksia" raskausviikolla 5? ja sen jälkeen valitetaan oloista/vihjaillaan muuten vaan yleisesti JOKA päivä sen jälkeen. Laitellaan mahakuvia ja kutsutaan itseään vaan ja pelkästään mammaksi esim. "mamma laittaa ruokaa isukille" "tämä mamma pesee nyt pyykkiä". Kyllä mä ymmärrän kun lapselle puhutaan itsestä äitinä ja vaikkapa mammanakin, mutta tuolleen yleisesti kavereille ja kaikille. :eek: vaikka ensimmäinen lapsi olis vielä maha-asteella.
Poistuin sieltä joku puoli vuotta sitten, nykyisin vaan käyn pelaamassa angry birdsiä miehen tunnuksilla. Enkä oo kyllä takasin menossa jos meno jatkuu samanlaisena.

Huhhuh :D
 
Omppuf, mä tavallaan ymmärrän että jonkun "kaveripiirin" kesken puhutaan vaikka "mammoista", mutta itekin kyllä ihmettelen näitä, kun facessa julkistaa raskautensa ihan ihan alussa ja sitten kaikenlaisia "masukuvia" vaikka maha on ihan sama pyykkilauta/löllykkä/mikä kelläkin mitä siihenkin asti. :LOL: Ja vaikka itekin puhuttelen kotona joskus miestä "isukkina", niin en mä sitä yleensä muualla kutsu isiksi, enkä toisaalta varsinkaan sängyssä myöskään. :LOL:

).( Mä tässä odotan kovasti ens viikkoa. Nyt just parhaillaan olen työmatkalla, mutta kunhan kotiin pääsen, niin kp:tkin alkaa olemaan mukavemmilla luvuilla. ;) Lisäksi siis ens viikolla on gyne ja se luultavasti ultraa, joten odotan, että se varmaan osaa myös kertoa onko tosiaa mitään ovista odotettavissa. Toisaalta olis kivaa vaikka ens viikolla tärppäyttää luomusti, mut toisaalta toivon, että jos luomuihmeitä ei oo luvassa, niin saisin pian pian pian ne clomit taas. :kieh:

Mulla ilmeisesti työsuhde kestää tän vuoden loppuun asti, jonka jälkeen kyllä oikein mielelläni jäisin äitiyslomalle. :p
 
aliisalle pahoittelut!

Laala: Asia on ihan eri mun mielestä jos on lapsia jo ja on jonkun äiti :D Tottakai minäkin kutsun miestä useimmiten iskäksi kun tuo napero on paikalla (olis outoa jos lapsi oppis kutsumaan omaa isäänsä etunimellä). Voin vaan kuvitella että makkarin puolella lopahtais melko nopeesti into jos isukiks kutsuisin xD! jepjep. Silleensä ei tuommosta aikasta kertomista kaikille ymmärrä kun tietää, että kaikenlaista voi sattua varsinkin alussa. :/

Oli myös muu samankaltainen ihmettelyn aihe: Mieheni sisko ei ole voinut kantaa kauppakassejaan itse kaupasta autoon ja autosta kotiin raskausviikosta 8 lähtien. On siis soittanut appiukkoa kantamaan maksettuaan ostokset. :D Muutenkin sitä draamaa ihan kiitettävästi riittänyt.. siis kyseessä ihan terve 19 vuotias odottaja ja normaali raskaus.

Anteeksi taidan olla melko kärttyinen kuitenkin tänä ensimmäisenä vuotopäivänä, koko ajan tänään ollut valittamassa kaikille kaikesta. Rokotukset kävin ottamassa kyllä valittamatta :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Omppuf Oon niin miettiny samaa! Ennen ku poistin suurimman osan kavereista (facebookissa siis) ja jätin vain ne tärkeät, ahisti se vihjailu. Sit kun joku kysy suoraan, niin laitetaan ";)" vastauksia. Kyllä ne potutti itseä, kun ensimmäistä yritti VAIKKA yritystä ei kerenny montaa yrityskertaa tullakaan. Onhan se tietty onnellinen asia mut niin alussa hehkutetaan ja vihjaillaan. Iteselle ei tullut mieleenkään kertoa muuta kuin ihan lähimmille ihmisille.

Ja tuohon sun toiseen ihmettelyn aiheeseen: Mitä hittoo? :D Okei, itelle iski raskauden puolessa välissä issias, välillä niin paha ettei kävelemään pystynyt joten siinä tilassa poikkeuksellisesti annoin miehen hoitaa kantamiset mut kyllä otti luonnon päälle. TOKI ihmisiä on erilaisia mut itseä tuommonen käytös hieman ihmetyttää.. :D
 
Aia
Ainakin Ruttunaamalle, MyDreamille, Pikku-Saaralle ja Aliisalle :hug:
Omppuflle tädin visiitti taisikin olla tällä erää "hyvä" juttu..jos ymmärrät mitä tarkoitan:|
Nöhville tärppionnea täältä! :)
Mikäs tilanne Anulla, Nopposella, MeaMinniksellä ja Diiselikissalla??
Tiuhti :heart: Oioi..
NNÄ käytätkö joka kierrossa samoja testejä?

Tänne oli tullut niin paljon tekstiä, että pahoittelen jos tää lahopää on jättänyt jonkun väliin.:)

On: Jepjep. Mä oon täällä jo ihan siipi maassa ja kirveen heittänyt kaivoon tän kierron suhteen. Laskeskelin juuri esikoisen tärppikiertoa ja hokasin, että poika tärppäs ennen kp13. Nyt näyttäis siltä, että hommiin päästään mahdollisesti vasta kp14 tai myöhemmin tässä kuussa.
Hölmööhän tää on!! :ashamed:, kun ovis vaihtelee kuukausittain yms.. mutta kait tää mun kuume on tässä kevään aikana noussut vähän liian koviin lukemiin, ja jotenkin nyt tuntuu, etten meinaa millään pysyä housuissani :)D) .. *huoh*

Mulla otti kans vähän luonnon päälle, kun tuli raskauden aikana eteen tilanteita, etten pystynyt tekemään jotain "tilastani" johtuen. Onneksi niitä tuli melko vähän ja oikeastaan vasta sillon, kun maha oli tiellä :)
 
Nopponen
diiselikissa: Älä heitä kirvestä kaivoon, r-testejä vaan hakemaan! :)

NNÄ: Voi kun sinulla viivat vahvistuisi!! Plussatuulosia! :)

ON: En nyt jostain syystä saa lihavointeja mukaan tekstiin ja muutenkin aivan kauheena tänään tökkiny tää sivusto... Täällä ei tätiä oo edelleenkään näkyny!!!! Siis menkkamaisia juilintoja on vaikka muille jakaa ja joka wc käynnillä saa sydän syrjällään kurkata pöksyyn et joko??? Valkkaria tulee melko runsaasti ku vertaa aiempiin kiertoihin. Ja nyt voin naiset sanoa et rinnat on ekaa kertaa siis ihan oikeesti hellänä!!! Siis onhan ne ollu ennenkin ennen menkkojen alkua mut tätä on kestäny nyt 3 päivää, samoin kuin menkkajuilinnat ja tavallisesti vuoto on alkanu oireiden alkamisesta vuorokauden sisällä elikkäs nyt oikeesti ekaa kertaa alan aatteleen et ehkäpä sittenkin??? :) Mut voihan se olla et ressaan nyt tätä niin paljo et menkat hiukka myöhästyy ja sen vuoksi myös rinnat on tavallista kipeemmät mut toivoisin niin et ne ei tuliskaan. Huomenna lähen hotelliin rentoutumaan vuorokaudeksi ja sen aikana jos menkkoja ei oo näkyny mä aion testata, elikkäs tod. näköisesti maanantai aamupissasta. Siideriä en sit varmaan uskalla kauheesti naukkailla vaik se olikin vähä suunnitelmissa ku pääsee aikuiseen seuraan viettään minilomaa... mut nyt siis edelleen odotellaan. Haluan tehdä sen testin sit ku kp:t on niin pitkällä et se varmana näyttääki sit jotain... eikä mitään haamulaisia tai pahimmassa tapauksessa ei mitään. jotenki kuitenkin näiden menkkajuilintojen keskellä pelkään et kyl se täti saapuu, muutaman päivän myöhässä vain. Esikolta oireena oli vaan kipeet rinnat, ei juilinu yhtään masua. Onko muilla ollu menkkaoireita esikon kohdalla maikka olisitte lopulta plussanneetkin?? Mut nyt siis pidän v.lopun palstailutauon ja nautin mieheni ja ystävien seurasta. Ilmoittelen sit taas itsestäni viimeistään maanantai aamuna, jos sitä testiä enää sit tarttee edes tehdä...
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83 ja Omppuf

Yhteistyössä