Huhhei! Täällä kaikki hyvin mutta kauheesti puskenu menoa ja touhua ni eioo ehtiny teit käydä kurkkiis . Meillä kitistään ja natistaan hampaita, mitään ei näy mut selkeesti vaivaa. Päivä unet on mitä on mut yöt sujuu hyvin. Aamuyöstä iskee edelleen nälkä et ihan ei koko yötä mee. Ruokaa toi meidän syöttöpossu vetäis niin paljo ku löytyis, mut oon pitäny vielä annokset maltillisena. Kaikesta on tykänny mitä on syötetty keneen lie tullu. Sormiruokailua harjotellaan soseilun ohessa maissisuikeroilla ja hedelmän paloilla. Lattialla pyöritään ympäri mut muuten ei vielä etenemisintoa . Meillä tuntuu myös temperemanttia olevan..
Töihin oon suunnitellu/toivonnu palavaan vasta ku neiti on 2. Tuntuu hassulta et menis töihin katsoon ku toisten lapset oppii uutta ja oman veis hoitoon. Toki talous saattaa olla tästä ihan toista mieltä. Sit oon sitäki miettiny et jis kävisi nii et neiti on meidän ainut ni sit ei kaduta ettei ollu tarpeeks kauan kotona.
Ihania olleet nämä aurinkopäivät! Pukeminen on vaa tooooosi hankalaa..
Töihin oon suunnitellu/toivonnu palavaan vasta ku neiti on 2. Tuntuu hassulta et menis töihin katsoon ku toisten lapset oppii uutta ja oman veis hoitoon. Toki talous saattaa olla tästä ihan toista mieltä. Sit oon sitäki miettiny et jis kävisi nii et neiti on meidän ainut ni sit ei kaduta ettei ollu tarpeeks kauan kotona.
Ihania olleet nämä aurinkopäivät! Pukeminen on vaa tooooosi hankalaa..