Oma aika.. Sitä yritetään ottaa, mutta vähissä vielä on
Nyt kyllä vasta ihan viime aikoina sitä on alkanut kaipaamaankaan. Poika nyt reilu 6,5kk. Välillä lähetän miesväen kahdestaan pitkälle vaunulenkille, joskus menen itsekseni kauppaan. Kävinpä tässä miehen loman aikana kertaalleen ihan kasvohoidossa ja kahvilla itsekseni, teki kyllä terää!
Meillä ei myöskään tuo parisuhde oikein kukoista tällä hetkellä. Infernaalinen väsymys taitaa olla ihan suurin syy. Oma pinna on kireä ja lyhyt kuin mikä, ei tässä moneen kuukauteen oo tullut kolmea tuntia pidempään kerralla nukuttua. Ja kuka edes muistaa millon olis kokonaisen yön nukkunut
Poju kyllä yhtenä yönä nukku 7h putkeen, mutta äiti heräili vanhaan tahtiin parin tunnin välein. Ja sen yhden yön jälkeen palattiinkin vanhaan heräilytahtiin. Ja miehellä on välillä myös tätä, et jos he lähtee lenkille, että mä saisin hetken omaa aikaa, esittää mies että mä voisin vaikka tehdä ruokaa tai jotain muita kotihommia sillä aikaa
Oon kyllä yleensä ilmottanut, että aion lukea kirjaa tms.
Vähän odotan että kesä on ohi ja normiarki taas alkaa. Meillä alkaa nyt syksyllä muskari ja lähdetään myös vauvauintiin. Vähän mietin äiti-lapsi joogaakin, mutta saas nähdä tuleeko sitten vähän liikaa kaikkea. Työpaikan muiden äitiyslomalaisten kanssa on yritetty lounastaa kerran kuussa ja naapurissa on saman ikänen vauva jonka äidin kanssa lenkkeillään, niin tekemistä kyllä sopivasti riittää.
Käytiin yks viikko molemmat mummolat läpi ja oli kyllä karmeeta. Poju heräili jopa 8 kertaa yössä, eikä oikein nukkunut päikkäreitäkään kunnolla
vierastaa myös jonkin verran, tällä kertaa erityisesti anoppia, aiemmin lähinnä miehiä. Nyt on sellanen fiilis, että seuraava yöreissu tehdään ehkä 5 vuoden päästä
Meidän pojullahan oli toukokuussa sellasta tärinää, mistä käytiin lääkärissäkin, tuli esiin kun oli nukkunut huonosti. Lääkärit oli sillä kannalla että liittyy vielä hermoston kehittymättömyyteen, eikä sen kummempia toimenpiteitä aiheuta. Nyt taas kun tuo huonouninen viikko on takana, on tuota samaa tärinää ollut pojan ollessa väsynyt. Täytyy seurailla.. Ei vaikuta mitenkään epileptiseltä, mutta kurjan näköstähän kaikki on kun on oma lapsi kyseessä.
Olipas aikamoista omanapaa
Tsemppiä Nipsunen, eiköhän se sielläkin helpota!