*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Sunnuntai 8.1.2012

Tirpu..............33v..... kp 5/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 10/23-35.........yk13
Neitipippuri.......31v... .kp 11/31-49.........yk7.....(Femar)
SL..................29v... ..kp 11/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v..... kp 13/24-28......... yk 5
pipsa79............32v. .. kp 13/28-47..........yk9
Mirtsu81..........30v.... .kp 14/?.................yk 1
Ronjaliina........30v......kp 15/24-32.........yk15....(2*clomi)
Lila79.............32v......kp 16/28-30...........yk2
Kiinu...............33v......kp 18/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 18/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 18/?.................yk 7
Avonlea..........35v.......kp 21/27-29..........yk6
Syrän.............30v.......kp 25/29..............yk~8
Demuli...........31v........kp 26/14-53........yk14
Sintu74...........37v.......kp 27/29.............(4*ivf) (1 tm)
Papsu.............29v.......kp 27/24-33.........yk8
Syksy2010.......30v.......kp 27/28-41........yk14
Joku_raja........29v....... kp 28/27-29.........yk12......tulossa 1. IVF (välikierto)
Wanda_81.......30v.......kp 28/28-42.........yk15.....(1* clomi)....Dpo12
Tatja..............35v.......kp 30/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 31/30-36.........yk?
Tunafish-78......33v......kp 33/19-34.........yk9.....(menopur).....Dpo16
Ginger.............35v......kp 34/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 62/28...............yk1

Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän

plussanneet
-2011-

Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.

Kaikille uusille Tervetuloa joukkoon!

Kylläpä nyt on jännät paikat sekä Syrän että Tunafish, toivon tosiaan, että molemmilla kunnon plussat sieltä tulee ja täti ymmärtää pysyä poissa! :heart:

Itsellä vatsannippailuja/-kipuja ollut vaikka muille jakaa, josko sitten Femar tekisi tehtävänsä... Noh, huomenna se ultrassa selviää, sain sopivasti miehenkin kotiin työmatkalta perjantaina, jotta päästiin talletusten aloittelu. Vähän pelottaa, että joutuu pettymään huomenna, kuten viime kierrossa ja taas yksi kierto menee hukkaan. Välillä tosiaan tuntuu, että kun itsellä ovulaatio käsillä niin miehen sisäinen kello kehittää flunssan, väsyttää tai muuten vaan ei aikataulut osu yksiin. Onneksi sentään suurimmaksi osaksi on kuitenkin aina päästä pupuilemaan suurin piirtein oviksen aikaan.

Yritän Mandalan tavoin imeä vauva/raskausenergiaa ystävältäni, joka myös puolivahingossa raskautui ja laskettu aika heinäkuussa, meistä kun olisi tulossa tämän ihmisenalun kummitkin.
:)

Ainakin huomiseen asti siis positiivisella fiiliksellä!!

Mulle voi sittenkin merkkailla tälle päivälle:

Tunafish-78......33v......kp 1/19-34.........yk10.....(menopur)

Näin tässä nyt sitten kuitenkin kävi. Vuoto on jo tosi kovaa ja hyytymiä joukossa. Ja nää kivut on jotain ihan järkyttävää. En pystynyt lähteä viemään miestä töihin kun kiemurran vaan tuskanhiessä sohvan pohjalla. Sattuu niin paljon että ihan oksettaa kivusta. Ihme kyllä ei kyllä edes harmita kovin paljoa. Jotenkin sitä jo tietää että v*tuiksihan tämä menee vaikka olis kuinka haamuja testeissä :D Kovasti kiitoksia tsemppauksesta ja myötäelämisestä!

Nyt kaikki toivo on sinussa Syrän! +++++++++++ :whistle:

Pahoitteluni Tunafishille :hug:! On se kyllä raastavaa katsella tuttujen pienokaisia ja kuulla koko ajan ympärillä vauvauutisia. Itse neulon täällä töppösiä uusille tulokkaille. Saa nähdä monetko ehdin tekemään, ennen kuin saan tehdä semmoiset omaan kotiin? Onko teillä muilla jotain keinoja, millä saatte ajatukset pois tikutteiluista ja päivien laskemisista?

Jo
Voi dääämn, Tunafish. Se kuulosti jo niin hyvältä. :headwall: Tsemppiä uuteen nousuun, fiilikset on mulla ainakin matalimmillaan just heti tädin tulon jälkeen ja seuraavana päivänä on jo parempi olo.

Ja Syrän, peukkuja!!! Herkempää testiä kehiin, ei malteta odottaa!

Pipsa kerrohan kuulumiset miten meni?
Tunafish no voihan perseensuti :( Kuulosti todellakin jo niin lupaavalta. Johtuikohan haamu sitten siitä pregnylistä vai olikohan siellä oikeesti jotain yritystä?
Tirpu mun "keino" saada ajatukset pois tai ne toiveikkaat ajatukset tässä kierrossa oli se, että mulla vaan oli niin toivoton asenne tätä hommaa kohtaan tän mun endon ja kaiken takia. Tuntui, ettei mulla vaan ole mitään tsänssejä, joten vaikka päiviä piti mielessä et mikä menossa niin silti ei muuten yhtään ajatellut, et mitään vois tapahtua...

No omaa napaa, testasin nyt sitten tänään dpo13 pregcheckin puikkotestillä niin selvän plussan ettei tarvi arpoa :) Ei ihan niin tumma ku kontrolliviiva, mut lähestulkoon.
Välillä hymyilen täällä ihan täysiään mut sit iskee heti pelko, et ei tää varmaan kestä kuitenkaan. En tiedä millon uskaltaisin alkaa iloita tästä tosissaan. Huomenna olis siis virallinen menkkojen alkamispäivä..se ainaki vielä jännittää, ja ehkä koko tää viikko. Äääh, tää on niin epätodellista ettei voi uskoo että tää jatkuis!!!

Maanantai 9.1.2012

Tunafish-78.....33v......kp 2/19-34.........yk10.....(menopur)
Tirpu..............33v..... kp 6/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 11/23-35.........yk13
Neitipippuri.......31v... .kp 12/31-49.........yk7.....(Femar)
SL..................29v... ..kp 12/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v..... kp 14/24-28......... yk 5
pipsa79............32v. .. kp 14/28-47..........yk9
Mirtsu81..........30v.... .kp 15/?.................yk 1
Ronjaliina........30v......kp 16/24-32.........yk15....(2*clomi)
Lila79.............32v......kp 17/28-30...........yk2
Kiinu...............33v.....kp 19/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 19/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 19/?.................yk 7
Avonlea..........35v.......kp 22/27-29..........yk6
Syrän.............30v.......kp 26/29..............yk~8
Demuli...........31v........kp 27/14-53........yk14
Sintu74...........37v.......kp 28/29.............(4*ivf) (1 tm)
Papsu.............29v.......kp 28/24-33.........yk8
Syksy2010.......30v.......kp 28/28-41........yk14
Joku_raja........29v....... kp 29/27-29.........yk12......tulossa 1. IVF (välikierto)
Wanda_81.......30v.......kp 29/28-42.........yk15.....(1* clomi)....Dpo13
Tatja..............35v.......kp 31/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 32/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 35/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 63/28...............yk1

Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän

plussanneet
-2011-

Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.

En nyt sitten testannut enää tänä aamuna kun noita hyytymiä oli yölläkin tullut niin paljon. Eipä sitä kai mistään voi tietää johtuiko plussa Pregnylistä vai oliko siellä oikeasti joku tarraillut kiinni. Nää menkat on kyllä jotain niin järkyttävää että alan kyllä epäillä tota jälkimmäistä. Vedin eilen 3 x 1g Panadolit ja sittenkin meinasi tuskat olla sietämättömät. Mietin eilen kuumeisesti mitä muuta särkylääkettä voisin vielä ottaa kun Panadolin maksimiannos taitaa olla toi 3g. Normaalisti en ota särkylääkettä lainkaan menkkoihin. Lisäksi mua yököttää koko ajan. Eilen epäilin sen johtuvan kivusta, mutta tänään kivut jo hellittäneet mutta huono olo jatkuu. Lämmötkin edelleen huitelee tuolla 37 kieppeillä eikä laskeneet kuten normaalisti ennen menkkoja.
Huomiselle varattu aika taas alkukierron ultraan. Leuka maahan ja kohti uusia pettymyksiä :D

Kiitos naiset! :) Mutta jos odotellaa vielä huomiseen ja jossei tätiä kuulu ni lisätään sit huomenna mut plussanneisiin...! Kai pitäis vaan osata ajatella, että en mä mahda itse sille tässä vaiheessa mitään jossei se kestä siellä, eli murehtiminenkaan ei auta. Silti kuitenki haluaa olla vielä sillai varpaillaan...

Tervetuloa uusille :wave: Syrän, jättikokoiset onnittelut! Ja Tunafish, mä olin jo niin varma tosta! Miksi ei nyt vaan voinut tulla plussaa! :hug: Voi itkujen itku!

(.) Täälläkään ei nyt ole mitään hirveän mieltä ylentäviä uutisia. Se viime kierron Femar-annostus ei sitten tällä kertaa tehonnutkaan. Edelleen oli tänään folli sen 12mm. Eli mulla alkaa sitten tänä iltana Menopurin pistäminen, voi apua! Pelottaa ihan sairaasti, vaikka ei kai sen pitäisin sattua. Mutta pelkään vaan ihan hulluna neuloja... :$

Perjantaina sitten seuraava ultra, missä näkyy, onko tuollakaan mitään tehoa. Onneksi myös se julkisen aika lähestyy, kun rupeaa näemmä tässä kustannukset nousemaan...

Mä en kyllä ymmärrä, miten voi olla noin, että yhdessä kierrossa lääke tehoaa mainiosti ja toisessa sama annostus ei ollenkaan! :confused: No, eipähän tartte enää tässä kierrossa ovista tikutella, kun mahdollinen munis irrotetaan sitten irrotuspiikillä.

Onnittelut Syrän! :heart:

Pahoittelut Tunafish! :hug:

Seuraan pian perässä uuteen kiertoon, ensimmäinen vihjaus menkoista tuli toissapäivänä pienen punaisen vuodon merkeissä. Testit myös negaa. Löysin pettymyksen lisäksi perjantaina patin rinnastani ja olen ihan suunnattoman peloissani että mikä tuo on. Tänään sitten työterkkarille ja ohjeistus soittaa lääkärille aikaa klo 12, josko kerkiäisi tsekkaaman tuon pikaisesti jossain välissä ja antamaan lähetteen mammografiaan. Ei tule paljoa ajateltua epäonnistunutta yrityskiertoa. :'(

Voi Wanda :hug: Toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Tsemppiä muru! Tuo epävarmuus ja tiedon odottelu on pahinta!

Ja voi harmistus Neitipippuri ettei Femarit enää toimineet! Mullahan ne ei toimineet alkujaankaan. Mulla ei onneksi piikkikammoa ole mutta on se sittenkin vähän luonnonvastaista itseään piikitellä vatsaan. Voiskos se sun mies auttaa? Mä piikitän näiden hormonien lisäksi sitä Kleaxanea joka päivä joten tuttua puuhaa jo. Toivottavasti sulla Menopur tepsii! Ton lääkkeen huonoja puolia on hinta ja välillä melko vaikea saatavuus.

Tunafish kyllä sulla on pakosti jotain tarrannut kiinni, harmi että tainnut olla sitten kemiallinen :'( olin NIIN varma että plussaat tässä kierrossa!! :hug:

Wanda hui kauhistus, lähetän sulle kyllä kaikilla voimilla onnen säteitä ettei patti olisi mitään vakavaa! :hug:

Neitipippuri onpa kumma miten heittelee kropan toiminta että sama lääke ei tehoa samalla tavalla joka kierrossa :O toivotaan että menopur toimii, irrotuspiikit perään ja siitä sitten jännäilemään :)

Voi miten ihanaa Syrän, onnea – jännitinkin täällä hirmuisesti sun puolestasi! Toivottavasti saat siihen sitten pian varmuuden ja saat rauhoittaa mielesi!
Kiitokset Mandala että lisäsit mut listaan!
Pahoitteluni Tunafish – ymmärrän että olosi on varmasti ollut kurja. Toivon todella että tästä kierrosta sitten onnistaa! :hug:

Itse en ole vielä kokeillut ovistikkuja mutta tarkoituksena on niihinkin tutustua jos tästä kerrasta ei sitten mitään tule.
Miehelle sanoin ettei varata mitaan suunnitelmia parin viikon päähän (viikonlopulle) jos meinaan testaamiseen tulee tarvetta!!
:D
Välillä on niin vaikeaa olla optimistinen, kun omassa perhepiirissäkin on tapauksia joissa on näitä ongelmia hedelmällisyyden kanssa, joten se kamppailu ja pettymykset ovat tuttua, vaikkakaan eivät henkilökohtaisia vielä.

Wanda, toivottavasti se patti ei ole sitten mitään sen kummempaa ja saat sen tutkitettua pikaisesti – me kaikki ollaan hengessä mukana!

Hyvää päivänjatkoa teille urheat naiset!!

wanda Ymmärrän kyllä pelkosi patin suhteen, mutta voin kertoa "lohduttavan" esimerkin itsestäni, mulla on nimittäin muutamia erilaisia patteja joita kuvattu ja ultrattu ja otettu koepalaa, tuloksena se, että sattuu vaan olemaan sellanen rintarauhanen. Ja aikoinaan se alkoi siis ihan vaan yhdestä patista ja sitten niitä rupesi löytymää ja löytyy aina silloin tällöin vieläkin. Eli vaikka sen tiesitkin tietysti jo, mutta tosiaan paljon mahdollista että on vaan jotain harmitonta!

SL
Tunafish :hug: Ei oo totta, kyllä mä oon ihan varma, että siellä on joku pieni yrittänyt tarrata kiinni. Voimia!!!

Pippaloihin tulee noin 12 henkeä. Erityisen läheisiä ihmisiä kaikki. Ajattelin vain, että voisi olla jotain erilaista touhuttavaakin vaihteeksi ja kun kuitenkin 30vee juhlat heh :)

Ikävä löytö Wanda, mutta toivotaan, että kyseessä on vain nestekollektio tms. Voimia sinullekin!!!

Neitipippuri Kyllä nuo lääkkeet ja kropan toimiminen niiden kanssa erityisen kummallista. Että mikä sitten vaikuttaa niin kovin tuohon, että ensin toimii ja sitten ei toimikaan. :confused: Tsemppiä piikittelyyn, hyvin se varmasti siitä lähtee. Itsekin jännitän kuinka noiden Clomien kanssa käy, huoh!

Syrän ONNEA HURJASTI!!!! AIVAN IHANA UUTINEN!!!! Nyt PAAAAAALJON TARRASUKKIAAAA!!!!

Wanda, tosi kurjaa, että tuollaisenkin piti vielä ilmestyä kiusaksi. :hug: Mutta toivotaan, että kyseessä on vain jokin rasvapatti, tms.

Tunafish, mietin myös ensin miehen valjastamista puuhaan. Sillä on kuitenkin niin epävarmat työajat, ja nuo pistokset pitäisi pyrkiä tökkäämään suht samaan aikaan, niin päätin kuitenkin pistellä itse. Eka kerta kai se on pahin, kun ei tiedä mitä odottaa... :| Onko sulle muuten tullut mitään oireita tuosta Menopurista? Vähän pelottaa se, että saattaisi kai olla mahdollista, että se kasvattaa liiankin monta follia?

Neitipippuri Ei mulla mitään sivuoireita ole tullut. Ymmärsin että me kai pistellään sitä aika pienellä annoksella kun tarkoituskaan ei ole kuin kasvattaa yksi munasolu. Mä pistän 150iu ja sekin on iso annos yhden muniksen kasvatteluun. Ne jotka pistelevät punktiota varten, pistävät sellaista 2-3 kertaista annosta meihin verrattuna ja se hyperstimulaation riski on sitten suurempi. Mulla sellasta pientä nipistelyä ja paineentunnetta on ollut sitten oviksen lähestyessä, mutta muuten ihan oireetonta. Huvittavaa että pahimmat oireet oon saanut Teroluteista :D
Hyvin se pistelykin sit menee kun pääset vauhtiin! Mulla ainakin sen verran tota rasvakerrosta ettei se piikittäminen edes tunnu.

Viimeksi muokattu:
Tunafish, hyvä kuulla että ei sen myötä muutu miksikään "hormonihirviöksi" :p Mulla annos on 75, ja sekin tosiaan (ainakin toistaiseksi) vaan torstaihin asti eli 4 päivää. Ehtiiköhän sellaisella mitään kasvaa, hmm....?

Jäin siihen käsitykseen, että tämän avulla ei kai sitten luonnollista ovista tule? Koska pitää hakea myös se irrotuspiikki sitten. No, sitten ei ainakaan tarvitse pohtia, että onko munis varmasti irronnut. :D

Kiitos tsempeistä Tunafish, Mandala, Lila, Syrän, SL ja neitipippuri! Lohduttavaa lukea Syrän sinun omista vastaavista kokemuksistasi että ei ne aina heti tarkoita rintasyöpää tuollaiset löydökset.

Pelottaa silti. Torstaille sain ajan mammografiaan ja ultraääneen, en tiedä miten jaksan sinne asti odotella. Työterveyslääkärimme tutki tuon ja kirjoitti että on mobiili n.2x1,5cm vähän mantelimainen kyhmy. Sanoi että on alustaansa nähden irrallinen ja se on yleensä hyvä juttu. Liikkumattomat pahkurat on paha. Täytynee tässä soitella kierron alettua felicitaksen gynelle että uskallanko jatkaa clomifeneja ennen tulosta tuosta patista...

Nyyh, mä oon kyllä ihan luuseri, mutta en vaan pystynyt pistämään itseäni. :ashamed: Mulla on niin kamala neulakammo, että alkoi itkettää, kun katselinkin sitä neulaa.

Onneksi mies oli ihana ja pisti mua. :heart: Ja lupasi pistää muutkin tän viikon piikit. Miten voi olla ihminen näin hölmö, ettei edes tuohon pysty. Nolottaa... Ei se edes kauheasti sattunut. Vähän kirveli.

Neitipippuri Ei se oo mitään helppoa neulakammottomallekaan, niin uskon miten kamalaa täytyy olla jos pelkää neuloja :hug: Ihanaa kun sulla on noin avulias mies! Toivottavasti tärppää tässä kierrossa niin et joudu sit enempää piikkien kanssa tekemisiin!

• Tykkää
Reactions: neitipippuri

Yhteistyössä