*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Mahtavaa Sintu! Täällä ollaan kaikki ulokkeet pystyssä teidän puolesta b:)d

Moikka Kiinu ja tervetuloa kuumeilemaan! Toivottavasti teillä menisi kaikki parhain päin ja ihan kotikonstein saisitte masuasukin aluille! Kuten huomaat tuolta plussanneista niin meillä on täällä käynyt monta kuumeilijaa vaan pistäytymässä ja jatkaneet pian matkaa tuonne odottajien puolelle. Sit on tietty meitäkin jotka jo vähän pidempään ovat viihtyneet näissä vauvantekopuuhissa. Onko sulla jotain erityistä syytä pelätä ettei teillä luomuraskaus olisi ehkä mahdollinen?

(.) Liikaa aikaa ja liikaa infoa netistä! Törmäsin nyt sitten kirjoituksiin joissa toisessa annettiin lupa testata plussaa 5 vrk viimeisestä Pregnyl tukipistoksesta ja toisessa lääkäri oli ohjeistanut 7vrk. Mahdollisesti vois siis jo testata viikonloppuna! Ellei punaista ilmaannu pikkareihin. Tänään taas juilii alavatsaa. Eilen oli ihan kivutonta. Yöllä heräsin pariin kertaan kun käännyin kyljelleen, niin sellanen oikein polttava ja kirvelevä tunne oli alavatsassa pari minuuttia ja lopuksi juilaisi oikein kunnolla kohdun kaulaa. Hus pois paha täti :stick:
 
Tunafish-78 Ei ole mitään syytä pelätä ettei luomuraskaus onnistuis, mulla on raskaudenkeskeytys 19 v ja meillä miehen kans "vahinkoraskaus" joka päättyi keseknmenoon vuosia sitten. Nyt sitte päätettiin yrittää ja ei teitenkään onnistu, tuntuu vaan siltä ettei kaikki ole niinkuin ennen, ei tule niin paljon kuin ennen sitä maagista limaa ja ku 1 kierto on jo takana ja ei mitään ja ei tämäkään tuo mitään tulosta, ku miettii et monta kk vielä edessä nii hulluks tulee..... Toivottavasti saat +
 
Tervetuloa Kiinu :wave: kiva saada täydennystä populaatioon. Olette sen verran alussa yrityksessä, että varmasti voit olla ihan positiivisin mielin asian suhteen :)

Syksy pelataan Star Wars: Old Republic:a :) eli se on semmoinen massive multiplayer online peli vähän kuin WoW jota en kyllä ole ikinä pelannut. Lapsena jo diggailin Star Wars leffoja niin oli mielenkiintoisempaa napata kiinni tuosta pelistä ja mukavaa tietty kun miehen kanssa voidaan pelata yhdessä :)

Tunafish puhui miehen olevan paras kaveri. Niin se on mullakin. Me tehdään kaikki aina yhdessä, ollaan 10 vuoden aikana oltu erossa ihan joitain päiviä yhteensä (lähinnä miehen 2 x kertausten takia :D ) ja meillä on kaveriporukkakin sama. Ainoastaan joskus käydään duuniporukoiden kanssa jossain, mä ehkä enemmän kuin mies kun meidän työpoppoo tekee yhdessä enemmän. Mutt anyway, on kyllä mahtavaa ollut :heart: en ole koskaan tuntenut tarvetta lähteä 'tyttöporukalla' minnekään ikinä, sen verran muutenkin poikatyttö ehkä aina ollut että enemänkin kammoan isoja naisryhmiä ja niiden kanssa hengaamista :D

Ahhh miten tuntuukin jotenkin niin hurrrrrjan mahtavalta että on pitkä viikonloppu? vastahan sitä rentoutuikin kotona 1,5vko. On kyllä aika törkykiire meininkiä töissä ja tulee olemaan jonkin aikaa, että en pistä loppiaista pahakseni.

Tunalle sukulaisenkarkottamistansseja tanssin :heart: ja Sintulle tsemppiä tulevaan!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista! Kiva päästä kirjoittelemaan tänne tuntemuksistaan, eikä tarvitse vain yksin pohtia ja miehelle selostaa tuntemuksia ;). Sen verran vielä lisätietoa, että varsinaisia yrityskuukausia on tosiaan takana kaksi, mutta sitä ennen jo luulin pari kertaa olevani raskaana. Ilmassa on siis runsaasti luulosair... hmm.... -raskautta. :D Niin ja Helsingissähän minä kuumeilen.
Ainiin ja Mandala-kiltti, vaihdatko tuohon minulle kiertopäiväksi tänään 2/27-31.
 
Wanda kyllä se dpo9 taitaa tosiaan olla vielä liian aikaista testaamiselle, joten no hätä, hyvinhän sieltä voi vielä plussa tulla :) Meillä taitaa olla aika samat päivät menossa, vai onkohan mulla nyt dpo9 vai 10....No kuitenkin. Äsken sit veskissä jo mietin et mitäs jos testaan ja avasin jo paketin mut sit pistin sen pois. Olin päättäny, että tällä kertaa EN testaa ennenku menkkojen oletettuna alkamispäivänä jos ei tätiä siis kuulu. Saa nähdä pysynkö päätöksessäni...mutta aika monta turhaa testiä on tullu tehtyä aiemmissa kierroissa ja IHAN liian aikaisinkin vielä. Nyt vois yrittää vaan odotella.

Sintun uutiset kuulosti tosiaan hyvältä :)!!

Tuna mulla kanssa vähän sitä sun tätä tuntemusta mahassa meneillään, että enpä tiedä. Toisaalta ainahan mulla on, en enää kyllä sinänsä muista mikä on uutta ja mikä ei, kun kaikkea mahdollista on tainnu olla. Tissitkin alkaa jo perinteisesti kipeytyy et aika sinänsä menkkoja edeltävät kuviot kyllä täällä...

Kiinulle tervetuloa, voi tosiaan olla että poistut pian plussaneiden puolelle "hedelmällisyyshistoriasi" huomioonottaen :)

ON ei taaskaan mitään uutta. Menin ostamaan Prismasta pregcheckin testin kun sattu silmään, mutta yritän kyllä jättää sen käyttämättä ennenku menkat olis myöhässä...yritän. Muutenki tänään ollu taas sellanen masispäivä. Ihan sikana näkyi vauvamahoja kyseissä prismassa ja olin jo valmiiks väsyny ja nälkänen (eli vittuuntunut) ja jotenki alkoi vaan ihan kauheesti ärsyttää että miksei meillä voi lykästää tän asian kanssa...!!!! Ja aamulla bussia odotellessa mietin, et hölmöhän mä olen jos edes kuvittelen, että meillä vois luomusti mitään tapahtua, tällanen "tautinen" ku olen (uusille tiedoksi endometrioosi löytyy). Että ei kovinkaan hyvät fiilikset tänään. jotenki jo näen itseni tiistai aamuna veskissä kärvistelemässä menkkojen kanssa. Huoh.
 
Morjens pitkasta aikaa, tulin moikkaamaan Heinakuun hellemasuista:).

Tanaan oli vihdoin ja viimein ensimmainen ultra ja helpotuksekseni kaikki oli hyvin:). Viikkoja nyt menossa 10+2, sikio oli normaalin kokoinen ikaisekseen ja sydan sykki. Ja useamman kerran han tanssahteli ja vilkutti kuvaruudulla :heart:.

Nain jalkeenpain mietittyna olisi ehka kannattanut ostaa jokin varhaisultra jossain viikoilla 7-8...niin paljon huolta ja murhetta tuli naiden nettijuttujen lukemisesta etta olisin saastynyt monilta ahdistuksilta ja itkuilta jos olisin tiennyt etta kaikki OK aiemmin. Eli itsella tuli paljon pelkoja siita etta sikiolla kasvu loppunut, ei vastaa viikkoja, kohdunulkoinen jne jne... Noita eri ketjuja kun on lukenut, toisten surullisia kertomuksia keskenmenoista jne, siihen paalle googletellut ja kuulostellut omia oireita...ei hyva! Esim. pahoinvointi ja rintojen arkuus halveni muutamaksi paivaksi ja sekos sai aikaan paljon huolta...kunnes oireet taas palasivat. Tosiaan sita ajatteli silloin kuumeillessa etta kunhan vaan raskautuisi niin siita se lahtee sitten menemaan ilman huolen haivaa...:D. No, nyt kivi on pudonnut sydamelta enka jaksa huolehtia enaa np-ultrista (joka 2 vkon paasta) tai mistaan muustakaan, nyt on kaikki hyvin ja nailla mennaan, onnellisena ja helpottuneena eteenpain:).

Wanda, itse sain puhtaita negoja (ei edes haamua) testeihin viela muistaakseni 2 pv ennenkuin menkkojen piti alkaa, tuolloin kp 26 . Sitten 2 paivaa tasta eli kp28 tulikin plussa:). Eli itsekin testailin liian aikaisin, jos joskus viela raskaudun niin koetan odottaa menkkojen alkamispaivaan (joopa joo niin varmaan...helppo se on nyt sanoa...nimim. himotestaaja:D :D)

Mandala : Luin tuosta aiemmasta pinosta kun mainitsit kortisoonista! Itse vetaisin nimittain kunnon hevoskuurin Prednisolonia lokakuussa ja marraskuun kierrossa plussasin! Olin siis syys-lokakuussa Suomessa kaymassa ja sain sielta tod.nak. mykoplasman...olin koko 3 vkoa kamalan kipea, keuhkoputkentulehdus yms. ja takaisin kotiin USAan paastyani menin melkein heti ensiapuun kun hengitys oli hankalaa ja olin AIVAN loppu. Pneumonia se ei ollut onneksi, mutta paha keuhkoputkien infektio ja astma siina samalla aityi (normaalisti ei vaivaa vaikka kuinka treenaisin salilla tms). Soin isolla annoksella muutaman pv kortisonia lokakuun puolenvalin jalkeen ja marraskuun 20. pv plussasin. Lieneeko sattumaa vai kortisonin aiheuttamaa...ken tietaa. En edes tiennyt etta kortisonilla on tuollaisia vaikutuksia:)

Eipa muuta kun tsemppia kaikille, seurailen edelleen teidan juttujanne ja odotan kamalasti etta lisaa plussia parahtaa! Jokunen plussa jo hiljattain tulikin, hieno homma!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja SL
Hansman onpa kiva kuulla, että kaikki hyvin ja sait mielenrauhan! Itse olen ajatellut samaa (heh tietenkin näin jo etukäteen :D) että jos tulisin raskaaksi niin en varmaan osaisi iloita siitä kunnolla vielä ennen varhaisultraa ainakaan..tuntuu, että pitäisi saada varmistus että siellä joku on oikeassa paikassa. Ja myös tuo, jos oireet välillä häviää on tietysti aina varmaan vähän pelottavaa, mutta onneksi kai voi kuulua hyvin kuvioon :)

No minä se oon kyllä paras sanomaan, ettei liian aikaisin pidä testata (eilen kun wandalle sanoin), tää nimittäin näki unta että testiin tuli kaks viivaa ja eikös sitä sit pitäny heti herättyä mennä pissimään tikkuun (dpo10). Noh, kaikenlisäksi sain siihen haamujen haamun...!! en ole ikinä tolla testillä (david) saanu yhtikäs mitään siihen tikkuun (kontrolliviivan lisäks tietty..) vaikka olen missä valossa tarkastellut, mutta tähän tuli sellanen no tosiaan haamujen haamu, mutta kuitenkin. Että kyllä tässä alkaa nyt aika hankalaa olla sillä mielellä, ettei pettymys tulis jos täti saapuu...:S
Tosin mä olen tosiaan nyt niin varovainen näissä ajatuksissani, että ajattelen nyt sit lähinnä niin, että jos täti tulee, niin olen "iloinen" (?!) ainakin siitä, että tällä kerralla selkeesti (no selkeesti ja selkeesti mutta se tuhruvuoto ja toi haamu kuitenki) oli edes jotain yritystä alkiolla, mitä ei aiemmin ole todellakaan ollut. Eli kyllähän se antaa sitten edes vähän toivoa jatkoon..mutta kyllähän tässä nyt hemmetti soikoon alkoi toiveet nousta...:(
 
Omanapainen pikapäivitys täältä:
Eipä tarvitse enää jännätä, nimittäin sekä ovistesti että raskaustesti olivat tänä aamuna niin negoja kuin olla voi :( Jos jotain positiivista pitää tästä hakea niin nyt sit ainaskin tiedän että tosiaan sen vikan Pregnylin jälkeen tosiaan voi testata 5 vrk kuluttua negan :D
Mutta missähän se tätyli luuraa?

Muoks. Kaikki ulokkeet täällä nyt Syrämen puolesta pystyssä b:Dd
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa, Kiinu! Mullakin samoja huolia, vaikka vasta yk1 ja kp11 menossa. En oo koskaan tarkkaillut kroppaa hormonaalisten merkkien varalta ja syönyt pillereitäkin lähes koko hedelmällisen ikäni. Tässä kierrossa olen yrittänyt tietysti vähän tarkkailla "olotiloja" ja olen huomannut, että juurikaan mitään vuotoa tai limoja ei erity. Kuivaa on kuin saharassa. En muista, että aikasemminkaan olisi ollut tapana kauheasti vuodella, mutta nyt miettii, että onkohan hormonitoimintaa ollenkaan. No, toistaiseksi mennään ihan 2-3 päivän välein pupuiluilla ja katsotaan miten käy -mentaliteetillä. Odottavan aika on pitkä! Heti, kun "unohdan" asian pariksi päivää, aika rientää - ollan taas pari kiertopäivää lähempätä ovista tai testauspäivää tai menkkoja, huoh. Toistaiseksihan tämä on ollut vielä kivaa uutta jännitystä elämään. Saa nähdä miksikä muuttuu.

Kaikille oikein paljon plussatuulia!! Mukavaa, että on pitkä viikonloppu ja mahdolliset tärppipäivät hollilla ;).
 
Mirtsu Niinhän sitä tietysti sanotaan, että valkkari kertoo hyvästä hormonitoimminasta, tai siis lähinnä sen määrä, mutta eräs tuttavani valitteli just tuota samaa että on todella kuivaa, että ei mitään vuotoa, mutta tuli sitten aika pian raskaaksi kuitenkin. Että eipä se onneksi taida siitäkään olla kiinni :)
 
Täällä taas pitkästä aikaa. Tervetuloa uusille ihmisille! :flower: Onnittelut plussanneille :heart: ja tsemppiä sekä pitkiä hermoja testausta/tärppipäiviä ym. odottaville!

Täällä meossa kp 11 ja yk 5. Näin se aika vaan kuluu ja vuodet vaihtuu :p Kahdessa kierrossa nyt onnistunut saamaan ovistestiin kaksi viivaa. Kummassakaan kierrossa eivät kylläkään olleet testiviivaa tummempia tai edes yhtä tummia.

Aina kyllä yhtä hassua huomata kun tarinoita lukee, että kaikki käy täysin samoja tunneskaaloja täällä läpi.
Jonkun tekstistä bongasin tuon miehen yrityspaineet joita täälläkin ollut todella rankasti ilmassa. Nyt menossa ensimmäinen kierto pitkään aikaan kun en moista ole huomannut. Muutama mojova riitakin saatu aiheesta aikaan :x Tällä näyttäis miehellä olevan joku sisäinen kello sille, että kun mulla on mahdolliset tärppipäivät niin mies ei jaksa/ei huvita/on muutaman päivän reissun päällä ja kaikkea mahdollista tuolta väliltä.

Pupuilun ajoittaminen on kyllä yhtä kalenterin pläräämistä :LOL: onneks olen löytänyt kännykkään ohjelman jossa näkyy kiertopäivät,saa merkittyä pupuilut yms. Tätä saan sitten ihan rauhassa salaa selailla vaikka töissä kun tahtoo asioita miettiä ja pohtia :D

Tässä kierrossa on nyt joka toinen päivä sijaan kokeilussa joka päivä metodi. Eilen olin bongaavinani ovistikussa kaksi viivaa sekä aamulla että illalla (mutta kuten jo aiemmin totesin niin ei todellakaan vanhempana kuin ktr viiva tai edes yhtä vahvana) tänään taas aamulla tuli vain yksi viiva. Siimahännät laitettu töihin niin toissapäivänä kuin eilenkin, joten katotaan vieläkö tänään irtoaisi jotain :LOL:

Hirveästi tsemppiä ja plussatuulia kaikille! Niin ja onnea niin stressaamattomuuteen kuin yritykseen ja kaikkeen siltä väliltä!:cool:
 
Perjantai 6.1.2012




Tirpu..............33v..... kp 3/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 8/23-35.........yk13
Neitipippuri.......31v... .kp 9/31-49.........yk7.....(Femar)
SL..................29v... ..kp 9/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v..... kp 11/24-28......... yk 5
pipsa79............32v. .. kp 11/28-47..........yk9
Mirtsu81..........30v.... .kp 12/?.................yk 1
Ronjaliina........30v......kp 13/24-32.........yk15....(2*clomi)
Kiinu...............33v......kp 16/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 16/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 16/?.................yk 7
Avonlea..........35v.......kp 19/27-29..........yk6
Syrän.............30v.......kp 23/29..............yk~8
Demuli...........31v........kp 24/14-53........yk14
Sintu74...........37v.......kp 25/29.............(4*ivf) (1 tm)
Papsu.............29v.......kp 25/24-33.........yk8
Syksy2010.......30v.......kp 25/28-41........yk14
Joku_raja........29v....... kp 26/27-29.........yk12......tulossa 1. IVF (välikierto)
Wanda_81.......30v.......kp 26/28-42.........yk15.....(1* clomi)....Dpo10
Tatja..............35v.......kp 28/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 29/30-36.........yk?
Tunafish-78......33v......kp 31/19-34.........yk9.....(menopur).....Dpo14
Ginger.............35v......kp 32/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 60/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Mandala kiitos päivitetystä listasta..

Mirtsu81 Kyllä tää homma on meilleki tuonu jännitystä elämään :)) ja vähän liikaakin, on alkanu mielialavaihtelut, olen ollu aika tasapainoinen ihminen tähän asti :)
Tunafish-78 kyllä se + sieltä vielä tulee, jotenki ite ajattelee että muut raskautuu helpommin kui itse..


Mulla ei ole minkäälasisia oireita, ajattelen jo seuraavaa kierrosta ja tuleeko se ovulaatio ollenkaan ku en tiedä ovuloinko joka kk. Muistelin tässä et silloin ku oli se keskeenmeno n . 6 v sitten niin mahaa vihloi sillloi ku oli se keskenmeno ja ennen sitä limaa erittyi tavallsita enemmän ja huimas sillei eri lailla ku yleensä huimaa (jos huima) niinkuin olis syöny jotain rauhoittavia, ruoka ällötti, nämä oireet siis joskus 2 vkoa oviksesta...
 
Hei naiset , täällä yks kolmekymppinen kuumeilija liittyis mielellään teidän jengiin jakamaan ilot ja surut ja kaikki siltä väliltä :wave: Tän ketjun ja edellisen ketjun juttuja oon lueskellu jo tovin, nyt jos kokeilis kirjottamistakin :)

Itsestä sen verran, että ikää on 32 vuotta ja miehen kanssa ollaan yritetty saada esikoista jo muutaman vuoden ajan, tässä kuitenkaan onnistumatta. Nyt sitten päätettiin että aletaan tosissaan yrittämään.. jei.. Viime vuoden lopussa kävin gynellä joka pisti lähetteen naistetautien polille, jonne soittelen aikaa varmasti ensi viikolla kunhan menkat ensin alkaisi niin päästäisiin tutkimuksiin. Alkaa tämä yritys jo turhauttamaan ja ois mukava saada selville josko jommassa kummassa on jotain häikkää. Lääkäri epäili että mulla saattais olla ovuloinnin kanssa ongelmia koska kierto melko pitkä normaalisti.

Että näillä mennään :p Jos joku laittaa mut listoille niin tässä tietoja... 32v...kp29/30-36....yk liikaa että jaksais ees laskea :D
 
Tunafish ilmaantuiko täti??
Tervetuloa uusille!
Tää on jatkanu testailua mut en raaskinu tuhlata raskaustestiä ni tein ovistestin aamulla, melkeinpä kontrolliviivan vahvunen viivanen siihen ilmaantui, ja vaikka tiedän ettei se ole raskaustesti niin kyllä tässä alkaa entistä hankalampaa olla toivomatta plussaa...ihan sikana pelottaa jos se täti tulee kuitenkin, että varmaan katoan näkyvistä pettymyksen ansiosta :( Ajattelin että testaan maanantaina raskaustestillä jos ei tädin merkkejä sillon aamulla vielä ilmaannu. Näillä näkymin tädin pitäis tulla tiistaina (kp27 kai) ja yleensä kyllä edellisenä päivänä jo merkkejä on.
 
Hui Syrän! Kuulostaa TOSI lupaavalle! Täällä menkkoja ei näy eikä kuulu. Menkkakipuja ja juilimista on nyt jatkunut jo viikon verran. Huomaan että juilinta pahenee aina rasituksen jälkeen. Testasin eilen siis ihan CB:n digillä, joka selväsanaisesti ilmoitti että en ole raskaana. Tänään testasin sitten Pregcheckin puikkotestillä ihan selkeän punertavan haamuviivan. Ei tarttenu edes tirkistellä vaan selkeä vaaleanpunainen viivanen testiin tuli ihan testiajalla. Mä nyt jatkan varmaan tätä testailua kunnes täti saapuu (tai toisaalta vois kyllä jättää saapumattakin). Siis jos mulla ei tätä hoitokiertoa olisi niin olisin jo kaupassa hypistelemässä potkuhousuja mutta nyt on vaan pakko pitää pää kylmänä ja katsoa että vahvistuuko se viiva vai häviääkö (eli johtuiko vaan siitä Pregnylistä). Tää on niin raastavaa...

Tervetuloa mukaan Netta!
 
Tervetuloa NettA :wave: toivotaan että saatte tilanteeseen selvyyttä tulevan lääkärireissun myötä :)

Syrän hienoa haamun haamulainen!!!! itse en ole koskaan saanut mitään (tai no yhden viivanpaikan predictoriin mitkä kai antaa vähän mitä sattuu yleensäkin) testiin niin olisin varmaan ihan tärisevä ihmisraunio sinun tapauksessasi :D tsemppiä hurjasti!

Ja Tunafish mulla meni kylmiä väreitä kun luin sun punertavasta haamusta!!!! ois jospa tää olisi sun kierto :heart: vaikka kyllä mielellään sinut täälläkin pitäisin :D tottakai kaikkein mieluiten laittaisin sun nimen plussanneisiin!

Onpa jännää täällä taas, paljon uusia ihmisiä ja plussamahdollisuuksiakin! minä se vasta just taidan päästä menkoista eroon. Vähän jännät menkat oli kun pari päivää tuhrusi ihan vähän normaalisti, sitten tuli se hyytymä jonka myötä niukasti ihan verta pari päivää, laskin hyytymästä menkkojen alkavan vaikka olivatkin niukat. Sitten vasta parin niukan päivän jälkeen aukesi hanat kunnolla ja on tiputellut eiliseen asti. Ehkä ne menkat alkoi vasta silloin kun oli jo kp3 mutta mikä ihme hyytymä se sitten oli kp1?
No jaa uutta ovista odotellessa, tai siis toivoisin että olisi varmempia oviksen oireita tässä kierrossa kun edellisessä ei tullut mitään selvyyttä tapahtuiko se vai ei kun oireet jäi puuttumaan.

Eilen käytiin katsomassa reilu pari kiloista pikku neitiä ja voi herranen aika että oli muuten pieni :heart: typynen nukkui tai söi koko ajan kun oltiin, mutta oli kyllä suloinen :heart: vähän vaan tuli haikea olo kun mietin, että me aloitettiin yritys aiemmin kun he raskautuivat vahingossa endosta huolimatta. Mutta en jää sitä murehtimaan vaan yritin imeä itseeni vauvaenergia tähän kiertoon :D

Rentouttavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Ette te taida Mandala musta vielä päästä eroon sillä äskeisellä vessareissulla oli pyyhkissä punaista valkkarin joukossa. Ekan kerran bongasin sen limatulpankin :x Katotaan nyt onko kunnon vuotoa vai vaan veriviirua valkkarin joukossa. Täytyy maanantaina varmaan soitella taas tuonne klinikalle niin kaipa ne sitten ottaa veritestit.
 
Tunafish hmm mitähän tuo oikein on? Jänskää! :)

Täällä alkaa kyllä toiveet laskemaan, jotenki ihan sellane menkkoja enteilevä olo ja mieli ihan maassa, siis tuntuu vaan et miten menin ees kuvittelee et tästä jotai plussaa tulis (vaikka vaikea oli olla kuvittelematta noilla enteillä) mut nyt tosiaa tuntuu et täti tulee maanantaina :( V*tut sanon minä. Nyt kyllä luovutan jos taas käy näin :(
 
Hei,
Täällä olisi yksi uusi kanssakuumeilija! Ikää 32v, yrityskertana vasta toinen meneillään. Kierto yleensä 28-30 päivää, nyt kp15. Täti päätti tulla jouluna kylään (2 päivää etuajassa, vuoto normaalia) ja odottelin sitten kärsimättömänä että pääsisi taas yrittämään. Yritys alkoi sen jälkeen heti ja olenkin siitä asti analysoinut puhki kaikki tuntemani (ovis)oireet: vatsan nippailut, polttelevat tunteet, ällötyksen, inhon joitain ruokia / juomia kohtaan (olen sen verran valitettavan kaikkiruokainen, ettei yleensä mikään ällötä ihmeemmin!! :D) Koska nyt on kuitenkin ihan liian aikaista oikeasti oireilla mistään sen kummemmasta kuin oviksesta, pitäisi osata rauhoittua ja jaksaa odottaa vielä pari viikkoa ennen kuin alkaa tosissaan analysoimaan olotiloja! :ashamed:

Onnea plussailuun kaikille yrittäjille!

Lila79
 
SL
Hei ja tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Kiitos Tunafish! Jotenkin vaan tiedän, ettei tämä ensimmäinen Clomikierto tuo yhtään mitään. Saas nähdä onko edes kasvattanut mitään tuonne muniksiin. Mulla ei oo mitään oireitakaan ollut. Mulle lääkäri antoi ohjeen, että aloitan Clomit kp3-7, kp4-8 tai kp5-9, riippuen milloin pääsen niihin verikokeisiin. Noh, ajattelin, että jos en kesään mennessä oo raskautunut, niin hommaan pienen hauvan :) hih! Oon jo pitkään halunnut jotain helppoa lemmikkieläintä. Toki koira ei helpoin ole, mutta ajattelin, että sellainen pieni, ns. helposti mukaan otettava, koira olis kiva ja sais ajatukset ja energian suunnattua paremmin muuhunkin :) heh!

Kyllä se vaan aina kirpaisee omaa mieltään ja mielialaa kun kuulee läheisten raskautuvan.. Yksi kaverini kertoi odottavansa nyt toista lastaan. Elokuun lopulla laskettuaika. Tuli taas sellainen tunne, että hoh, näin taas, kyllä muille ihmisille suodaan jälkeläisiä, mutta ei sitten meille.

Mutta asiasta nakkiin.. Osaatteko antaa tekemis-vinkkejä 30vee juhliin? Juhliin tulee 26-35vuotiaita, ja jos näyttää siltä, niin vois illan aikan jotain kivaa vaikka pelailla tms. Alias-peli ei ole suosikki, eli sitä ei :)
 
SL
niinh.. ja Sintulle peukut pystyyn!!! Kuulostaa mahtavalta!!! :)

Tunafish minä en suostu ajattelemaan, että sun kiertosi olisi nyt siinä. Toivon kovasti, että siihen raskaustestiin tulisi vielä kunnon vahva PLUSSA !!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Tervetuloa Lila! Täällä on hyvä porukka missä voi näitä oireitaan ja tunteitaan jakaa ;)
Mandala Mulla kans kokemusta hyvinki oudoista menkoista joskus..miten voivatkin vaihdella niin paljon..?! Ja voi ei miten söpöltä kuulostaa parikilonen vauva, mitä sellaselle uskaltais ees tehä ettei hajoo. Kauheeta varmaan sanoa mut mun mielestä pienet vauvat (no yleensä tietty ne kolmekiloset) on jotenki olleet aina vähä hellyyttävämpiä ku isommat yli nelikiloset, PAITSi kun kaverini pykäsi yli nelikilosen se näytti musta kyllä hirmu pieneltä ja söpöltä :)

Tuna kerrohan mikä meno??

Täällä on kyllä pää sekasin ku haminan kaupunki...jumaliste heräsin yöllä ja olin niin masis ajatuksesta et menkat alkaa ja piti oikein itkeä keskellä yötä asiaa! :O Sit näin viel unta taas et tein positiivisen testin ja veetutti niin sikana herätä. No herättyäni nyt sit testasin samanlaisella davidin liuskalla (nyt kai sit dpo12) ja nyt tuli jo selkeä vaaleenpunanen haamu mikä näkyy kyllä ihan hyvin, mut haalea se on edelleen. Jostain syystä tuntuu et eiks sen pitäis jo tässä vaiheessa olla vahvempi (dpo 14 pitäs alkaa menkat)?! Eli pelottaa et on joku tyhmä huijaus ja täti saapuu. En tiedä mut nyt mulla on oikeesti sellanen fiilis et mä en tiiä miten jaksan jos ne menkat tulee (ja no, sitte jaksaisin taas kuitenkin)....
 
Tervetuloa Lila!

Onko teillä SL kuinka paljon porukkaa tulossa sinne 30v. kekkereille? Ja ihana toi sun hauvavauva -idea. Mulle kans kelpais sellanen :D Toivotaan että clomit on kuiteskin toimineet. Mutta jos ei, niin onhan niitä onneksi iso arsenaali muitakin troppeja sitten olemassa joilla munasoluja saa kasvateltua. Vähän se hoitojen alussa on hakuammuntaa kenellä mikäkin lääke toimii...

Jaiks Syrän! Sulla on varmasti jo tosi vahva plussa, sillä noi Davidin liuskat on kaikkein onnettomampia ja näyttävät aina todella haaleaa viivaa! Jollain oli noita tuolla "kuvia plussatesteistä" -ketjussa ja ero oli todella huima verrattuna muihin testeihin. Suosittelen kipaisemaan marketista Pregcheckin testejä tai apteekista apteekin oman niin pääset ihailemaan jo ihan kunnon viivoja!

(.) Toistaseksi ei ole tullut mitään lisävuotoja eilisen veriviiruisen valkkarin jälkeen. Jätin testailut tältä päivältä väliin ja huomenna on sitten totuuden hetki, että vahvistuuko vai heikentyykö se Pregchekin viivanen. Tää nyt voi kääntyä tästä varmaan kumpaan suuntaan tahansa.
 

Yhteistyössä