Ensin tuhannesti onnea Rae :flower: :heart: Niin ihanaa! Nyt vauvaliimaa ja ihanaa odotuksen kesää!
Krizze, miljoona rutistusta kurjaan tilanteeseen :hug: Toivotaan että asiat selviää.
Sannuli, kiitokset päivitysvastuun ottamisesta, hienostihan tuo onnistui
Talitintti: miekin säälin mun miestä, kun olen ollut tosi itkuinen pari kiertoa ja tuntuu että kaikki kahdenkeskiset puheenaiheet pyörii raskautumisongelmien ympärillä. Mun mies on täysmuru ja sanoi että aikaistetaan tutkimuksiin menoa, kun tää on mulle niin vaikeeta.
Ja nyt ON: mulla on siis vaikeeta, tossa listassa on päivän huki, mulla on menossa siis kp 36 ja menkkoja ei kuulu. kaks negatiivvista testiä on tehty, viimeksi eilen. Musta tuntuu, että mun hormoonitoiminta on sanonut itsensä irti :/ Varmaan jotkut varhaisvaihdevuodet alkoi. Takuulla en ovuloi ikinä!
Kaks viimestä kiertoo oli 28, sitä ennen vaihtelua 34 ja 32 välillä. ja nyt jo 36, eikä mitään menkkatuntemuksia eikä mitään muitakaan tuntemuksia, paitsi hirvee turvotus. joo ei tule vauvoja ikinä, kun ei varmaan toimi mikään. Olen ihan epätoivon syövereissä, hirveä työrutistus olisi edessä, mutta haluan vain nukkua :ashamed:
Koiranäyttelyviikonloppu meni kyllä hienosti, molempina päivinä meidän hörökorvalle tuli vähän menestystäkin ja ERInomaiset arvostelut ja myös ihmisillä oli hulppea tunnelma leirintäalueella. Paluu arkeen tuntuu tosi karulta.