**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Rae: ei tarvi motivaatiota olla muuhun kun kotiinmenoon ja viikonlopun viettoon tässä vaiheessa :D
Tuli mieleen että miehellä saattas olla joku kolmenkympin kriisi menossa, synttärit 5viikon päästä ;) On se monet kerrat sanonut että ihme että ollaan jaksettu tätä kahdessa maassa oloa näin kauan mutta nyt se ois loppu, jos se vaan sitä vielä haluaa. Veikkaan että työkavereilla on tässäkin asiassa sormensa pelissä kun vihjailivat ettei meistä ole saman katon alla asumaan.. no ei tarvitsisikaan ainakaan vähään aikaan, koska jouduttas ostaan toinen talo lähempää mun mahdollista uutta työtä joka tapauksessa.. Puhelinsoittoa odotellessa.. :D
 
Tinka kiitos linkistä! Vaikka kyyneleet valuu valtoimenaan, jotenkin kierolla lailla tulin myös tyytyväiseksi, etten ole ainut maailmassa, joka ei saa lasta... :ashamed:
Pahoittelut kaikille asianosaisille tädin johdosta!! :hug:
Mulla on ollu taas ihan p*ska viikko... Huomenna olis onneks bileet tiedossa, ja aion ottaa niistä kaiken irti!! Kävin omalla lääkärillä keskiviikkona, ja sain (taas) huonoja uutisia... Neuvo oli, että koska en ole vielä raskautunut, olisi syytä pitää taukoa n. vuosi, että saatais mun sairautta taas parempaan jamaan... Lähdin sieltä itkien pois, ja EN TODELLAKAAN HALUA alkaa pitämään mitään vuoden taukoa!!! Varsinkaan, kun lääkäri vielä sanoi, että olenhan minä ymmärtänyt nyt, että minulla on huomattavasti vaikeampi raskautua, kun "terveellä"... No kyllä v*tussa mä sen tiiän!!
Anteeksi tää vuodatus, mutta kujn ahdistaa niiiiiiin kovin! :headwall:

Painoksi sain sentään aamulla -1kg!
Kaikille oikein mukavaa viikonloppua!! :heart: :flower:
 
olivia: :hug: :hug: :hug:
Tosi ikävä lääkäri sulla, vaikka kai se jollain 'oudolla' tavalla yrittää ajatella sun parasta.. Arvailen täällä että sulla on sairauteesi jokin lääkitys, jota et voi käyttää raskauden mahdollisuuden ollessa olemassa.. oot varmaan itsekin jo yrittänyt löytää jotain, joka pitäisi sairauden kurissa yrityksen/raskauden aikana (toivottavasti sellainen lääke tms on olemassa).. sori, jos oon liian tungetteleva :ashamed: Ei kenenkään pitäisi jäädä lapsettomaksi vasten tahtoaan, oli sitten sairauksia tai ei.. :(

).( Ja taas on rauha maassa, vaikka tunnen itseni taas maailman tiukimmaksi tyttöystäväksi, kun 'kielsin' miestä menemästä 10v nuoremman sinkkunaisen veneellä ajelulle :LOL:

Ihanaa perjantai-iltaa kaikille :heart:
 
Minulle iän voi vaihtaa nyt 30-v synttärit olivat 26.5 nyt ollaan sitten vuoden vanhempi taas.
Menkat nyt 2pv myöhässä. Huomenna olisi testi pv jolloin 14 täynnä.

Pitäisi käydä ostamassa testi apteekista. Mitä testiä käytätte?
Milloin olette testaneet ekan kerran?

 


Anna-79.. 31v. ........kp6/28-38 .............yk5...........
Krizze.. 32v. ............kp6/27-29..............yk~2v. .....
Innuli.. 30v. .............kp7/26-27.............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp10/23-31............yk10............
Siukuk..29v. ............kp13/27.................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp14/27-28............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp15/28-39...........yk5............
Rae34.. 34v. ...........kp24/22-28 ..........yk10......... dpo10
Sannuli79.. 30v. ......kp24/30-45..........yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp27/26-29..........yk4........... dpo11
Marienna.. 30v. .......kp30/28-30..........yk1............
Viu..29v. ..................kp32/28-34..........yk7............
Sunny80.. 30v. ........kp33/30...............yk1............ dpo13
Durasel.. 33v. .......................................................

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Sunny: Synttärionnittelut :flower:
Mää kuulun niihin jotka testaa välillä vaikkei menkat olis edes myöhässä ja vaikkei ois oireen oiretta :LOL: Siksi oon vaihtanut kalliit apteekin testit liuskatesteihin (en oo kyllä koskaan liuskaan vielä plussaa saanut) :D Kuulostaa hyvältä, että menkat on jo myöhässä pari päivää, josko sieltä tulis se kolmas plussa tälle kuulle :D
 
krizze: toivotaan että semmoiset puheet sun mieheltä on vaan sitä ero- tai ikäahdistusta, ne miehet kun välillä ei osaa pukea tunteitaan oikeiksi sanoiksi!

sunny80: Onneksi olkoon!! :flower: Toivottavasti saat synttärilahjaksi plussan siihen testiin!!! Mä kuulun niihin kans jotka testaa aivan liian aikaisin ja usein!! Käytössä mulla on nettikaupasta tilattuja Davidin r-testejä ja ovistestejä.

Olivia: :hug: Sairaudet on kyllä ikäviä, kun tuntuvat vaikuttavan niin monen elämään täälläkin. Meillä mies sairastui muutama vuosi sitten sairauteen joka ei periaatteessa koskaan parannu. Onneks on sentään lääkkeet.

ON: ovistestissä tänään ihan pikkuisen vahvempi viiva kuin aikaisempina päivinä... eli odotellaan josko se siitä taas tummenis.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Hyvää syntymäpäivää Sunny vaikkakin hieman myöhässä :flower: Toivotaan että saat lahjaksi plussan =) Mä aina testannut etuajassa :kieh: Lähinnä Cittarin Pregcheckia käyttänyt ja sen todennut luotettavaksi.

Olivia olipas tökerö lääkäri, ne kyllä osaa sen :hug: Mullakin viimeksi kemiallisessa lääkäri vaan töksäytti että testi näytti väärin, et ollut raskaana. Tsemppiä sairauden kanssa, toivottavasti saat toimivaa hoitoa :hug:

Sannuli eiköhän se viiva siitä vahvistu, kärsivällisyyttä bongailuun ja hyödynnelkäähän jo varmuuden vuoksi :D

ON: Testasin aamulla - tooooosi haalea haamu. Oli sitten pakko lähteä vielä apteekkiin ja kävin ruokaostoksilla samalla ja ostin pari pakettia pregcheckin liuskoja. Kotiin tultuani olin pidätellyt 4,5h ja testasin liuskan johon tuli heti vahvempi plussa!!! Sit tein kaapissa olleen digin joka ilmoitti tylysti "ei raskaana". Sit oli tietty pakko tehdä vielä nyt apteekista hakemani manuaali CB johon piirtyy plussa tai miinus ja plussa piirtyi! Pakko oli vielä dipata yksi liuska ja siihenkin plussa. Aloin täristä ja nauraa ja menin huitomaan miehelleni joka leikkasi pihalla nurmikkoa. Ei edes meinannut tulla ennenkuin sanoin että pakko tulla käymään sisällä =) Nyt sitten vaan pitää toivoa että tämä kaveri kestää mukana. Krizze ilmoitan sitten kun mut saa laittaa plussanneisiin jos maanantaina vielä vahva plussa niin sitten ehkä... Oon ihan sekaisin, olisko nyt niin että kymmenes kerta toden sanoo??? Ja anteeks tädin riivaamille tää hehkutus :ashamed:
 
Onnea Rae :flower: :flower: :flower: Ihana uutinen :D Tarrasukkia!!!

Olivia: :hug:

Sunny: Onnittelut syntäreiden johdosta!

muoks. ON: tänään nega apteekin testillä, joten nyt lopetan testaamisen tästä kierosta ja jään odottamaan ferrarin kurvausta. Ens viikolla ortopedi polven takia, joten katsotaan, miten tämä projekti osaltani jatkuu!
 
sannulille toivon vahvenevia ovisviikoja :)

rae: voi että mää repesin täällä sun testailuun :LOL: voi kun se plussa pysyisikin nyt loppuun asti :)

talitintti: :hug: voi kun se täti ei siltikään tulisi käymään.. mää pidän kynsin ja hampain sen täällä toistaiseksi niin ei pääse kyläileen muualle :D
 
Onnea Rae!! Mullaki nauratti tuo testien määrä. :LOL:

ON: Ovis bongattu eilen (vissiin), tuli aikalailla kontrolliviivan vahvuinen testiviiva. Tänään se oli jo haalistunut huomattavasti. Edellisellä kerrallakin viiva haaleni heti seuraavana päivänä ja katosi sen jälkeen olemattomiin. Mutta kai se on normaalia.
 
Kiitos =) Kyllä muakin huvitti se testailun määrä. Kiva kun olin säästellyt sitä viikkodigiä kaapissa ja sit paniikissa menin sen tekemään ja luin vasta jälkeenpäin ohjeen että pitäis pitää kupissa 20 sek, mulla oli ehkä 5... Mut siis ilmeisesti se ei oo kuitenkaan niin herkkä, koska viivatesteihin tuli plussat :) Eihän sitä nyt voinut yhteen viivaan luottaa :kieh: Nyt pitäis sitten vaan osata ottaa rennosti ja olla turhaan murehtimatta, ei se sitä pysymistä paranna. Tää toki loi mulle illaksi ongelmia, on illalliset... Toki positiivinen ongelma! Sanoin miehelle että sen pitää vaihvihkaa yrittää vaihtaa meidän laseja aina kun on omastaan juonut hieman pois :)

Onnea Siukuk oviksen bongauksesta! Toivottavasti olette ehtineet hyödyntämään. Viime kierron kemiallinen tärppäs plussaa seuraavana päivänä ja nyt plussapäivänä :) Eikun peitot heilumaan!

Niin ja Krizze kannattaisko miettiä gynen kanssa sitä keltarauhashormonia tai jotain vastaavaa, mullahan oli nyt terot käytössä ekaa kertaa. Tosin vielähän voi tapahtua mitä vaan, mutta plussa oli kuitenkin paljon vahvempi nyt kuin viimeksi, joten en oikeastaan kemiallista nyt pelkää.
 
rae: mää jo viime gynekäynnillä kyselin teroista, mutta sanoi ettei auta mitenkään. no nyt ovista tikuteltuani tiedän että luteaalivaihe on liian lyhyt. lisäks nää tällä hetkellä 10 päivää kestäneet tiputtelut/menkat on liian pitkät myös.. ja sitten tietty ne keskenmenot.. pitää keksiä vielä lisäsyitä ennen seuraavalle gynelle menoa :LOL: toivottavasti löydän hyvän gynen ulkomailta. nyt alkaa ahdistaan ajatus töiden takia muutosta ja oviksen osumisesta viikolle.. :| no, kesäkuun lopun ovis on ainakin hyödynnettävissä, katseet siis sinne :D ja kai sitä voi hätätapauksessa käydä kotona pyörähtämässä töiden jälkeen vaikka matkaa 200km onkin :LOL:
niin siis aion pyytää terot gyneltä heti kun pääsen takaisin uuteen kotimaahani ja löydän gynen, toivottavasti ennen seuraavaa tädin vierailua.. ajatukset on lomalla tänään, tosi rauhaton olo, siskokin sai osansa kun alkoi oleen pain in the butt mun äidille :p
 
=) Kiitos onniteluista

Tänän kävin ostamassa apteekista clearbluen r-testin manuaalin.
Liuskoihin en oikein luota niillä en ovista löytänyt joita tilasin halpatestistä.
Apteekin ovis ja clearblue digiovistestarillä löytyi tässä kierrossa ekan kerran ovis.

Milloin olette testanneet ja saaneet plussan?

Itselläni kun on epäsäännöllinen kierto viimeksi väli oli 31 ja välillä on voinut olla jopa 35.
Tänän on kp 33, su olis kpi 34,ma kp 35 jos jaksaisi vaikka odotella tiistai aamun asti silloin menkata olis 5pv myöhässä. Toiveissa elän.
Ohjeet sanovat että ekana päivänä vois jo testata...
Teettekö testin heti ammulla vai milloin?
Eikö plussa vahvene mitä myöhempään tekee?
niin ei tarvis pettyä.
 
Hienoa Rae!!!!! Nyt vaan erikeeperiä perään ja tarrasukkia että pysyttelee mukana loppuun asti!!! d :D b peukut ja varpaat täällä pystyssä että nyt tärppäsi kunnolla!!! Onhan se nyt kunnolla varmistettava usemmalla testillä että varmasti on plussaa! Itse testaisin varmaan ihan yhtä innolla jos saisin ekaan haamun...

sunny kahden päivän väleinhän se raskaus hormooni tuplaantuu kropassa eli mitä pidempään jaksat odottaa niin sen selvemmin testi näyttää oikein. Se odottaminen vaan tuntuu ainakin itsellä olevan mahdotonta ja testaan aina ihan liian aikaisin. Ja yleensä sanotaan että aamupissasta se kannattaa tehdä, tai ainakin pidätellä useampi tunti ennen testin tekoa. Tsemppiä piinailuun! Peukut on täällä sullekin pystyssä että nyt olis plussannut!!
 


Anna-79.. 31v. ........kp7/28-38 .............yk5...........
Krizze.. 32v. ............kp7/27-29..............yk~2v. .....
Innuli.. 30v. .............kp8/26-27.............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp11/23-31............yk10............
Siukuk..29v. ............kp14/27.................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp15/27-28............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp16/28-39...........yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp25/30-45..........yk8...........
Rae34.. 34v. ...........kp25/22-28 ..........yk10......... dpo11
Talitintti80..29v. ......kp28/26-29..........yk4........... dpo12
Marienna.. 30v. .......kp31/28-30..........yk1............
Viu..29v. ..................kp33/28-34..........yk7............
Sunny80.. 30v. ........kp34/30...............yk1............ dpo14
Durasel.. 33v. .......................................................

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
tinka: peukut pystyssä täällä että ultrassa kaikki hyvin ja että löytyy kovasti pamppaileva sydän (eihän sitä vielä kuule mutta näkyä kai pitäisi) d :) b

sunny: mää testasin plussat ekana päivänä kun menkat oli myöhässä. yhdellä kerralla tuli heti kunnon plussa testiin, enkä sitä saman päivän jälkeen enää varmistellut. toisella kerralla meni hermo kun testi ei näyttänyt mitään heti ja heitin roskiin. jälkeenpäin kun kattelin (sen aikarajan lopulla), niin oli plussaksi muuttunut. seuraavan kerran testasin vasta viikon päästä, jolloin oli vahva plussa. ja tän jälkeen on kehiin tullut paniikkitestailut, joissa pelkkiä negoja toistaiseksi :ashamed:
 
:'( Testasin aamulla negan clearbluella,
katsotaan alkaako menkat nyt sitten.
Juttelin kaverini kanssa hänen r-testi ei näyttänyt raskautta ennen kun kuukautiset olivat yli viikon myöhässä. Pieni toivo elää vielä...
 
Tinka ihanaa, eka ultra, toivon niiiiiiin kovasti että siellä kaikki hyvin ja pikkuinen sydän sykkisi :heart: Muuten jos mä tästä tällä kertaa selviän eteenpäin mun kirpun kanssa niin pitäiskö perustaa myös oma ryhmä Keltakanelin ja Smi:n kanssa? Ja toivottavasti saatais täältä pian muitakin mukaan :)

Sunny jossain oli linkki sivuille (en nyt muista, mut englanninkielinen sivu, muistaisko joku?) josta näkyi miten seurantaryhmällä oli plussat tulleet, prosentuaalisesti oli kuitenkin aika paljon niitä joilla negaa dpo 14 vaikka raskaana olikin. Miten muuten laskit dpo:t? Ovisplussaa seuraava päivä on yleensä dpo 0 jne, mutta ovis voi tulla vasta 48h ovisplussasta, eli jospa sulla dpo:tkin olisi vähemmän. Peukkuja!

 
Sunny, niin kauan kun tätiä ei näy niin toivoa on!

Tinka, jännää kohta pääset ultraan. Uskon että siellä on kaikki hyvin! :heart:

Rae Olisi mukavaa kun meillä olisi oma ryhmä odottelemassa plussaamista.

ON: Ovista on hyödynnetty, nyt hieman eri taktiikalla kuin viime kierrossa. :) Eilen ovistestissä viiva oli haalistunut ja tänään se oli taas tummentunut. Hämmentävää. Jatkoin testaamista kun ovisplussan viiva jäi viimekertaista haaleammaksi. Mutta ehkä ei enää kannata testailla. :ashamed:
 


Marienna.. 30v. .......kp1/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp8/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp9/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp12/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp15/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp16/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp17/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp26/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp29/26-29.............yk4........... dpo13
Viu..29v. ..................kp34/28-34.............yk7............
Sunny80.. 30v. ........kp35/30..................yk1............ dpo15
Durasel.. 33v. .......................................................

Taustalla
Lallaa77

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 

Yhteistyössä