**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

ONNEA RAE! :flower: :flower: Ihana uutinen! Tarkoitus oli vain nopsasti vilkaista kuulumiset mutta nyt piti oikein rekkautua sisään ja onnitella kukkapuskan kanssa!

Omista kuulumisista sitten vähemmän hurraata... ovista ei bongattu. No, tikuttelen nyt vielä tällä viikolla, onhan se mahdollista, että kierto on venynyt. Sanoin kyllä jo miehelle viikonloppuna, että olisi varmaan syytä mennä gynelle. Itkeä tihrustinkin vähäsen... ihana mies mulla on, kun se jaksoi (taas) lohdutella.

Aurinkoista viikonalkua kaikille!

:flower: :flower: Onnea Rae34:lle ja oliko muitakin?! En ehtinyt vielä lukea kaikkia. Itsekin testasin la ja inte gravid siinä luki. Tänään alkoi menkat, eli tänään kp1, yk2 lähtee käyntiin ja pidetään toi kiertoväli tossa 28-30 vaikka nyt menikin hitusen yli :)

Onnea Rae :flower:

Ja nyt täysin omaa napaa..
Poistun toistaiseksi kuumeilijoiden joukosta. En usko miehen kriisin menevän ohi ihan hetkessä. Eli tilanne ei todellakaan ole sopiva perheen perustamiselle ainakaan tällä hetkellä. Toivottavasti asiat on muutaman kuukauden päästä toisin, sillä en haluaisi heittää 5vuotta hukkaan ilman suurempaa syytä.
Toivottavasti tänne tulee kunnon plussapyörremyrsky, jotta kaikki pääsette nauttimaan ihanasta kamalasta raskausajasta :D Ootte ihania :heart:

Krizze

Rae Onnea onnea onnea vahvistuneesta plussasta :D

Krizze Voimahali sinulle!!! :hug: Tuntui niin pahalta lukea toi sun teksti :'( Toivon todella, että kysymyksessä vain jokin väärinkäsitys ja tuut tänne heti kohta pikimmiten takasin!

Marienna Pahoittelut tädistä, ehkä joudun/pääsen huomenna seuraavaan kiertoon, ni mennään melkein samoilla päivillä!

ON: Vatsaa nippaa, huomenna tod.näk kp1. Itse oon miettiny, et jos miä alan liian itkuiseksi ja kaikki (siis todella kaikki) ajatukset pörrää vain raskautumisen ympärillä, ni sitte pitää kyllä minun pitää taukoa tästä palstailusta. Ihania miehiä teillä kaiklla on ja itsellänikin on, mut varmasti ahdistuu, jos musta ei enää muuta seuraa olis, ku vauvajuttuja yms. ;)

[/b] Kuka meidän listaa nyt päivittää?

krizze, voi ei tosi ikävää. Jos yhtään lohduttaa niin meillä on miehen kans ollu muutama vuosi sitten aika iso kriisi eikä ollut kaukana erokaan. Kuitenkin siitä selvittiin puhumalla ja ajan kanssa. Toivon että saatte selvitettyä asiat ja miehesi pääsee yli kriisistään.

talitintti, toivotaan vielä että täti ei kurvaa paikalle. Positiivisia ajatuksia sinne!

Löytyykö ketään kuka haluaisi ottaa päivityksen hommakseen? Itse pääsen monesti vasta myöhään illalla koneelle, enkä välttämättä edes joka päivä, niin en olisi kovin hyvä päivittäjä.

Voi Krizze voimia sinulle :hug: Parisuhdekriisit on kyllä rankkoja, voin myös lohduttaa että vähän ennen kun sit lopulta muutettiin yhteen muutama vuosi sitten mun miehelle iski joku kolmenkympin kriisi. Halus viikon miettimisaikaa haluaako ylipäänsä jatkaa... Annoin sen olla ja mennä viikon ja sitten juteltiin asiat selviksi. Siitä ei sitten mennytkään kuin ehkä kuukausi kun hän ehdotti että muutettaisiin yhteen. Tajus kai mitä oli menettämässä. Toivottavasti pääsette pian samalle mantereelle ja keskustelemaan asioista vakavasti ja asiallisesti. Toivon sydämestäni että saatte asiat selviksi ja suhde jatkuu entistä vahvempana :heart:

Marienna :hug: :hug:

Feufollet toivottavasti ovis vielä löytyisi! Toisaalta Smi:lla tärppäsi sellaisesta kierrosta jossa ei onnistunut bongaamaan ovista =) (tai ei kyllä tainnut koskaan onnistua bongaamaan...)

Talitintti :hug: (jos täti kurvaa paikalle) Mutta saisko kuitenkin vielä hieman toivoa? :)

Kiitos teille kaikille onnitteluista, olen vieläkin ihan sekaisin onnesta :) Yritän nauttia joka hetkestä ja toivoa että tämä jatkuisi loppuun saakka. Tulkaahan pian perässä!!! :heart:

Kiitos kaikille rohkaisevista sanoista :hug: Tietysti tuun kertomaan kuulumisia, kunhan ensin tiedän mihin suuntaan asiat lähtee menemään. Nyt tosiaan eka etappi kanadaan paluu kahden viikon päästä, asiat tuntuu niin vaikeilta eri mantereilla ollessa. Onhan se ainakin positiivista, että edelleen oon palaamassa sinne, antaa edes vähän toivoa :) Sydäntäraastava tilanne, en muista koskaan itkeneeni yhtä paljon :'(
Käyn edelleen lukemassa teidän kuulumisia silloin tällöin ja heti kun tiedän mihin suuntaan oma elämä menee, tuun kertomaan. Ootte olleet suuri tuki :heart:

Marienna.. 30v. .......kp2/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp9/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp10/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp13/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp16/27..................yk3............
Olivia-79.. 31v. .......kp17/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp18/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp27/30-45.............yk8...........
Talitintti80..29v. ......kp30/26-29.............yk4........... dpo14
Viu..29v. ..................kp36/28-34.............yk7............
Sunny80.. 30v. ........kp36/30..................yk1............ dpo16
Durasel.. 33v. .......................................................

Taustalla
Lallaa77
krizze

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Tinka-.. 30v. ..........yk12 ...........plussa 11.5
Smi.. 32v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4

Onnistuihan toi lista kun oikein yritti. :LOL:

Mä voin yrittää päivitellä listaa aina kun ehdin, mutta joka toinen viikko olen aamuvuorossa enkä silloin ehdi päivittää kuin vasta illallla. Jos joku muu on halukas rupeamaan päivitteleen sitä niin olis hyvä!

krizze: varmasti se on raskasta kun ei pysty heti puhumaan asioita nokatusten selviksi. Toivotaan että miehesi saa ajatuksensa taas järjestykseen parin viikon aikana ja sinun on sitten hyvä palata sinne! :hug:
Voimia!!!

Viu
Ensin tuhannesti onnea Rae :flower: :heart: Niin ihanaa! Nyt vauvaliimaa ja ihanaa odotuksen kesää!

Krizze, miljoona rutistusta kurjaan tilanteeseen :hug: Toivotaan että asiat selviää.

Sannuli, kiitokset päivitysvastuun ottamisesta, hienostihan tuo onnistui ;)

Talitintti: miekin säälin mun miestä, kun olen ollut tosi itkuinen pari kiertoa ja tuntuu että kaikki kahdenkeskiset puheenaiheet pyörii raskautumisongelmien ympärillä. Mun mies on täysmuru ja sanoi että aikaistetaan tutkimuksiin menoa, kun tää on mulle niin vaikeeta.

Ja nyt ON: mulla on siis vaikeeta, tossa listassa on päivän huki, mulla on menossa siis kp 36 ja menkkoja ei kuulu. kaks negatiivvista testiä on tehty, viimeksi eilen. Musta tuntuu, että mun hormoonitoiminta on sanonut itsensä irti :/ Varmaan jotkut varhaisvaihdevuodet alkoi. Takuulla en ovuloi ikinä!

Kaks viimestä kiertoo oli 28, sitä ennen vaihtelua 34 ja 32 välillä. ja nyt jo 36, eikä mitään menkkatuntemuksia eikä mitään muitakaan tuntemuksia, paitsi hirvee turvotus. joo ei tule vauvoja ikinä, kun ei varmaan toimi mikään. Olen ihan epätoivon syövereissä, hirveä työrutistus olisi edessä, mutta haluan vain nukkua :ashamed:

Koiranäyttelyviikonloppu meni kyllä hienosti, molempina päivinä meidän hörökorvalle tuli vähän menestystäkin ja ERInomaiset arvostelut ja myös ihmisillä oli hulppea tunnelma leirintäalueella. Paluu arkeen tuntuu tosi karulta.

viu: korjasin tuon sun kiertos listaan oikeaksi. Mullahan kävi kiertoni kanssa ihan samalla lailla.
Ensin oli n. puolivuotta pilleireitten lopettamisen jälkeen tarkalleen 30 pv kierto, mutta nyt kaksi viimeistä kiertoa on venähtänyt sinne 45 pv. Ja pitkäksi tuntuu venähtävän tämäkin kierto :kieh:

Viu
^Kiitti korjauksesta. voi ankeus, enpä olis uskonut, että tässä vauvantekoproggiksessa pitää alkaa kuukautisia oikein toivomaan, eikös sitä ennemmin pitäis toivoa, että ne ei tule :/ Ekan negan jälkeen sain nostateltua toivoa, mutta eilinen nega palautti mut maanpinnalle. olen mummotautinen :headwall: Mähän en Sannuli ole syönyt pillereitä vuosikausiin, kun en tykkää niistä.

onhan se mahdollista viu että sulla ei vielä vaan testissä näy plussa vaikka olisitkin jo raskaana. Toisilla se hormoni erittyy niin hitaasti. Toivotaa plussatuulia sinne :whistle:
Nyt pitää alkaa taas lähtemään iltavuoroon töihin :eek: ei kyllä yhtään kiinnosta!!!

Raelle vielä uudelleen onnittelut!

Krizzelle voimia parisuhteen selvittelyyn!

Meillä ei ultrassa näkynyt sykkivää sydäntä ja kasvu oli pysähtynyt alkuunsa. :'( Huomenna on lääkkeellinen tyhjennys ja siitä alkaa toipuminen kohti elokuun hoitoa.

Tinka 7+1

Voi Tinka...! :hug: :hug: :hug:

En pysty edes kuvittelemaan miltä susta täytyy tuntua. Kovasti voimia.

Samoin krizzelle - toivottavasti asiat helpottaa kun pääsette samalle mantereelle. Varmaan tuo pitkä välimatkakin tuo suhteeseen omat hankaluutensa.

Raelle paljon onnea plussan johdosta! =) :flower: Ihanaa että plussasit näin pian uudestaan, toivottavasti tällä kertaa pysyy kyytiläinen matkassa loppuun asti!

Tinka: Pahoittelut :hug: En voi edes kuvitella, kuinka pahalta sinusta juuri nyt tuntuu :'(

Kiitos päivittämisestä Sannuli!

ON: Menkat ei ole alkanut, joten pitihän sitä vielä yksi nega tänään tehdä... Eli täällä kanssa odotetaan niitä menkkoja alkavaksi, plaah :headwall:

Tinka :'( :hug: :hug: Voi kun tuntuu erityisen pahalta sun puolesta...

Olin just lähdössä kotiin, piti vaan nopeesti kurkata, mutta oli pakko kirjautua. Toivottavasti kukaan ei just nyt kurkkaa mun huoneeseen kun kyynel valuu poskella.

Täällä on niiiin paljon uutta, että ihan pyörryttää!
Ihan ekaks Tinka olen niin pahoillani!!! Täältä todellinen voimahali!!! :hug: :hug: :heart:

Krizze toivon sydämestäni, että saatte asiat kuntoon miehesi kanssa! :hug:

Rae34 Aivan ihana uutinen!! :heart: Piristi päivääni ja antoi jälleen itsellekin toivoa! Lähetän sinne paljon tarrasukkia! :flower: Toivottavasti masuasukki kestää kyydissä!

Sannuli tosi kiva, että otit päivitysvastuun!! =)

Viu pidän peukkuja, jos pitkäkierto oliskin ihan jotain muuta... :heart:

Feufollet älä lannistu! Mäkään en viime kierrossa bongannu ovista ollenkaan, mutta tässä kierrossa se löyty taas ihan omalta "paikaltaa". Pitää kumminkin muistaa, että nainen ovuloi 10-12 kertaa vuodessa.... ;)

Marienna :hug:

Smi
Hei pitkästä aikaa,

Voi Tinka olen ihan mahdottoman pahoillani teidän puolesta :'( Mitään lohduttavaa on vaikea sanoa, joten toivon vaan kovasti voimia teille :hug: :hug:

Rae Kovasti, kovasti onnea ja niitä kuuluisia tarrasukkia mukaan :flower: :heart:

Krizze Toivotan jo hieman etukäteen hyvää matkaa toiseen kotimaahan ja toivottavasti saatte pian asiat taas kuntoon :hug:

Sannuli Kiva kun päivität pinoa :) Vaikka en täällä tällä hetkellä kauhean aktiivisesti olekaan, voit halutessasi päivittää iäkseni 33. Synttäreitä vietin reilu viikko sitten. Painoprojektista taidan jättäytyä pois, sillä varsinainen laihdutus ei tällä hetkellä ole ajankohtaista jos kaikki menee hyvin.

Talitintti & Marienna :hug:

Viu Minäkin pidän peukkuja :)

Yhteistyössä