**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Onpa täällä iloa ja surua ilmaantunut sitten viime näkemän! Tinka kirjoitus sai kyllä tipan silmäkulmaan....

Ovista on koitettu vahdata mutta toistaiseksi ei tulosta. Toivottavasti pian on, sillä nyt näitä vauvauutisia alkaa tulla niin vierestä: sekä mieheni veljen vaimo että oma siskoni ovat raskaana ja molemmilla on laskettu aika loppuvuodesta samassa kuussa! No, tiedän kyllä, että molemmissa tapauksissa on oma tragiikkansa takana joten ihan todella hyvillä mielin voi olla iloinen kummankin puolesta! Ja ovat myös mua useamman vuoden vanhempia, isolla hymyllä pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Taisi olla mun viesti aika kauan pöydällä ennenkuin lähetin kun missasin Krizzen viestin... Mutta siis taisit jo aikaisemmin onnitella, kiitos vielä :heart: Oltiin juhlissa ja tulin äsken kotiin, miehellä meno päällä, en jaksanut katsella sitä touhua. Ja muutenkin ikävää kun ei voi vielä kertoa, hankalaa teeskennellä juovansa. Tosin en valita, otan mielelläni nämä hankaluudet vastaan =) Toivottavasti en teitä ärsytä, siirryn kyllä jossain vaiheessa tästä pinosta taka-alalle :ashamed:

Moikka Rae, mua ei ainakaan haittaa, et oot vielä tässä pinossa! Miä kävin tänään tyttöporukalla kattomassa Sex and the Cityn, oli mukava ilta, mut en jaksanu jatkaa iltaa tämän pidemmälle. Mukavaa viikonloppua kaikille =)

Viu..29v. ..................kp4/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp4/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp5/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp13/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp14/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp17/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp20/27..................yk3............ dpo7
Olivia-79.. 31v. .......kp21/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp22/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp31/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp40/30..................yk1............ dpo20
Durasel.. 33v. .......................................................

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4

kirjoittele rae ihan rauhassa vaan kuulumisia. Tällä tuntuu muuten olevan nyt aika hiljainen tunnelma. Taisi tulla meille kaikille vähän apea tunnelma tämän viikon tapahtumista :ashamed:

innuli ovista ollaan täälläkin yritetty löytää ilman tuloksia. Mulla on taas sellanen olo että mahdanko ovuloida lainkaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Kirjoittele ihmeessä tänne Rae! Näyttää muuten olevan niin kovin hiljaista tässä ketjussa.

Innuli ja Sannuli toivottavasti bongaatte oviksen ja vaikka ei löytyisikään niin hyödyntäisitte sitä. Innuli hyvä että voit olla iloinen siskosi ja miehesi veljen puolesta ja toivottavasti heidän tulevat lapset saavat pian serkun. :)

Täällä ei voi kun taas odottaa ensi viikkoa ja sitä että jospa se täti jättäisi nyt tulematta. Oireita olen salaa mielessäni tarkastellut, mutta ei ole ollut oikein mitään. Rinnat on vähän arat mutta se varmaan johtuu siitä että olen tökkinyt niitä niin paljon kun testailin onko ne arat. Kipeytyy kai sitä vähemmästäkin. :D

Kovasti olen laskeskellut koska voisi testata, kun kaapissa on niitä erittäin herkkiä testejä. Ne kai vois jo näyttää jotain kun on dpo10, mutta yritän malttaa mieleni. Niin joo ja eilen join puoltoista lasia punaviiniä parantaakseni kiinnittymistä. Heh.

Hiljasta juu on tosiaan...

Rae olis kyl tosi mukava kuulla sunkin kuulumisia, joten kirjottele ihmeessä jatkossakin!

Siukuk meillä menee näköjään kp:t aikasta samoissa.... Mullakin on taas ollu vaikka mitä tuntemuksia... :p Tissit on ihan tosi kipeet ja äsken otin lasillisen olutta grilliherkkujen kyytipoikana ja tuntuu, että yks lasillinen nousi päähän... :LOL: En todellakaan normaalisti tuu noin helposti hiprakkaan...

Innuli ja Sannuli vaikka tosiaan ovis ei löytyisikään heilutelkaa peittoja ahkerasti, niin hyvä siitä tulee!! =)

Olivia Voidaankin piinailla samaan tahtiin, kiva. =) Mullakin kihahti eilinen viini päähän yllättäen, mutta yhtä nopeaa se katosikin. Joten eikai se ole oire... (yrittää hillitä mielikuvitustaan... :kieh: )

Viu..29v. ..................kp5/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp5/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp6/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp14/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp15/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp18/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp21/27..................yk3............ dpo8
Olivia-79.. 31v. .......kp22/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp23/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp32/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp41/30..................yk1............ dpo21

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet

Olivian ja Siukukin kanssa samoilla kp:illä mutta täällä ei ole kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, ovista, raskautta tai menkkoja. Tai no finnejä pukkaa mutta siinäpä se sitten.

Oma hormonitoiminta taitaa edelleen olla aika sekaisin. Viimeisen puolen vuoden aikana olen onnistunut bongaamaan yhden oviksen ja kiertojen pituus on mitä sattuu. Jotenkin ajatus ottaa lisää nappeja tilanteen korjaamiseksi ei nyt kuitenkaan innosta, joten päätin, että mennään kesän yli ilman gyneä, tikuttelua tai tarkkoja päivien bongauksia. Jospa se kierto siitä auringon ja loman myötä alkaisi löytyä, ja ellei, niin menen sitten gynelle syksyllä. En siis juurikaan usko raskautumiseen ihan lähikuukausina. Kiva yllätys olisi, jos näin kävisi mutta en nyt ihmeitä odottele ennen kuin alkaa edes olla merkkejä, että ovuloin.
En tiedä, kuinka käytännössä onnistuu olla liikoja ajattelematta raskautumista. Ne täälläkin puhutut puutarhahommat ovat työllistäneet viikonlopun aikana ja seuraaviksi viikoiksi on onneksi luvassa paljon kaikenlaista kivaa ohjelmaa.

Ei tämä silti tarkoita, ettenkö kävisi lukemassa teidän kuulumisianne! Toivottavasti tässäkin kuussa saadaan taas pari plussaa pinoon!

Ja nyt puutarhakauppaan :D

Mulla on samat fiilikset feufollet... Kesä mennään mahdollisimman rennosti ja jos elokuuhun mennessä ei mitään, niin sitte lähden/lähdemme tutkimuksiin...

Puutarhan laitto ja kaikenlaiset kesäpuuhat ovat onnen omiaan viemään ajatuksia tästä "projektista" edes vähäksi aikaa muualle! :heart:

Mukavaa alkavaa viikkoa ryhmäläiset!! :flower:

Perjantaipunnitus unohtui ihan tyystin...varmaan +- nolla.... :LOL:

Rae, muakaan ei todellakaan haittaa että kirjoittelet tänne edelleen. Pikemminkin päinvastoin, tosi kiva kuulla sun kuulumisia kun oot kuitenkin piinaillut täällä yhdessä meidän muiden kanssa. =)

Itellä on menossa tää maailman tylsin vaihe, kun ovis on tullu ja menny ja menkkojen alkuun on vielä vaikka kuinka monta päivää... :| Kuluis nyt aika vähän nopeemmin!

Mulla on ollu rinnat tänään omituisen kipeet, mutta vaikee uskoa että se vielä tässä vaiheessa vois olla merkki yhtään mistään - paitsi ehkä mun ylivilkkaasta mielikuvituksesta.

Ovis- ja plussatuulia kaikille +++++ :whistle:

Viu..29v. ..................kp6/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp6/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp7/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp15/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp16/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp19/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp22/27..................yk3............ dpo9
Olivia-79.. 31v. .......kp23/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp24/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp33/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp42/30..................yk1............ dpo22

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet

Kovin tuntuu olevan täällä hiljaista! :wave:

Itsellä jonkinasteinen masis päällä... eilen tapeltiin illalla miehen kanssa ja vielä ihan typerästä asiasta eli siivouksesta :'( Kaikki tuntuu taas menevän päin prinkkalaa eikä edes ovista ole saatu bongattua saati sitten että sitä olis edes koitetttu hyödyntää! :'(

Ajattelin samoin kuin moni muukin täällä, että jos nyt ei tärppää niin sitten mä jätän kaikki tikuttelut koko kesäksi ja katsotaan syyskuussa mikä on tilanne.

Parempaa viikonalkua kaikille!

Kiva että vielä saan roikkua täällä :D

Tulen Keltakaneli jossain vaiheessa kurkkimaan, jos sitten uskaltautuisi sinnekin kirjoittelemaan =) Tää vaan tuntuu vielä niin epätodelliselta! Olin jo eilisen ihan paniikissa kun rintojen aristus loppui, mut tänä aamuna oli entistä kipeemmät :kieh: Tosin pahoinvointi on vaivannut muutaman päivän tai lähinnä on sellainen kestokrapula, oksentanut en onneksi vielä ole...
Sintti mulla kipeytyi rinnat jo muutaman päivän oviksesta ja viikon kuluttua siitä oli jo niin kipeät että uskalsin toivoa parasta vaikka en ääneen uskaltanutkaan sanoa ;) Joten peukkuja sulle!!!

Kaikille muillekin paljon plussaonnea ++++++++++++++++:heart:

Viu..29v. ..................kp7/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp7/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp8/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp16/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp17/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp20/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp23/27..................yk3............ dpo10
Olivia-79.. 31v. .......kp24/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp25/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp34/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp43/30..................yk1............ dpo23

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet

Moikka kaikille,

täällä on menny viikonloppu miettiessä... Perjantaina sain tietää, et mun polvi tähystetään puolen vuoden päästä. Tähystystä ei tehdä, jos on raskaana tai imettää, joten nyt sitte mietitään mitä tehdä??? Harmittaa lykätä tätä projektia puolella vuodella, mut kestääkö polvi enää mahdollisia raskauskiloja? Asiaa paljon miettineenä päädyin siihen, et pari kuukautta tjottailen ja jos ei kaveria ole kyydissä, alan odottelemaan kutsua leikkaukseen.

Sannuli Toivottavasti saatte sovittua, kiitos listan päivittämisestä!

Siukuk Koska testailet? Pidetään peukkuja :)

Muille tsemppiä piinailuun/oviksen etsintään! Tämä pino ottaa rennosti kesällä B) B) B)

Viu
Talitintti, hankala tilanne, polvivammat on tosi kurjia ja hoitoa vaativia. teidän suunnitelma kuulostaa ihan järkevältä.
Sannuli, koita jaksaa, stressi purkautuu helposti riitoina ihan turhistakin asioista.

Rae, kivahan noita sun kuulumisia on lueskella.

Sintti: Repesin ihan täysin sun kommentille kipeiden rintojen merkityksestä :LOL: Osu ja uppos! Mutta jospa sittenkin....

ON: Nyt alkoi sitten hartaasti odotettu kesäloma. Huoh. Viime viikko oli aivan kammottava loppurutistus, stressi oli niin paha, etten saanut nukuttua ja maha oli aivan järkkykipeä. Ja luulenpa että stressi on muuttanut minut hirviöksi, raivoan miehelle joka asiasta ja hypin pitkin seiniä ja koirat ja kissat luikkii pakoon :kieh:

Muiden tapaan yritän siis rentoutua kesällä, joskin aion yrittää löytää oviksen, kun en vielä kertaakaan ole kunnolla päässyt tikuttamaan. Tänään ajattelin aloittaa ikkunoitten pesun, niitä onkin tässä töllissä ihan kiitettävä määrä. Ja uudet verhot laitan tupaan ja jotain sellaista kesäsisustusta, naisten juttuja =)

Rentouttavaa viikkoa!

Heipä hei!
Innokkaana päätin sitten tänä aamuna testailla erittäin herkällä testillä (nyt kun on se dpo10). No niinhän siinä sitten tietnkin kävi että puhdas nega tuli, ei haamun haamua. :( Ei olis kannattanu testata, kun nyt on niin maansa myynyt olo ja olen varma täti tulee kellon tarkasti.

Voi harmi Siukuk, mutta lohdutuksena voin sanoa että mulla se dpo 10 aamulla tehty haamu oli TODELLA haalea, kumma kyllä samana päivänä päiväpissasta tehty oli vahvempi vaikka aamupissasta pitäis olla. Jospa sullakin olis niin :) Jos mitenkään maltat, odota 2 päivää ja testaa sitten uudelleen (paraskin puhuja :saint: ). Pidän peukkuja!

Siukuk :hug: Elä menetä toivoa... kyllä se plussa sieltä vielä ehtii pärähtää. Pidän sulle peukkuja!

Viu, kuulostaa siltä, että kesäloma tulee tarpeeseen. Toivottavasti pääset nyt rentoutumaan oikein kunnolla! Stressistä ei varmasti ole ainakaan apua näissä raskautumispyrkimyksissä.

Talitintti, munkin mielestä vaikuttaa järkevältä tuo teidän suunnitelma. Itse varmaan tekisin samalla tavalla... Puol vuotta olis kuitenkin aika pitkä aika laittaa "projekti" kokonaan jäihin.

Kiva muuten nähdä sinuakin Keltakaneli täällä. Toivottavasti sulle ja masuasukille kuuluu hyvää. =)

ON: Tänään alko tuntua menkkamaista vihlontaa mahassa. Oon jo ihan varautunut siihen, että täti kurvaa paikalle minä hetkenä tahansa. :'( Periaatteessahan nyt on vasta kp 20, mutta toisaalta viimeks tiputtelu alko jo viisi päivää ennen varsinaista hanojen aukeamista... joten jollain logiikalla vois laskea myös että nyt olis jo kp 25. Tosin oviksen olin huomaavinani vasta noin viikko sitten (perustuen ihan omaan mutuun, kun en ole vieläkään ryhtynyt tikuttelemaan). Aargh, ota tästä nyt selvää. :headwall:

Sintti, tänään oli neuvolalääkäri käynti. Ja hyvinhän meillä menee. Pikkuisen syke oli huimat 145. :heart: Joka siis on normaali... Eikä painoakaan ollut kertynyt liikaa, vaikka sitä pelkäsin. Oon nimittäin mielestäni herkutellut hieman liikaa. noi menkkamaiset juilinnat voi muuten olla sitten ihan kiinnittymisjuilintojakin... Oon huomannut, että ihan mitä tuntemuksia voi tulkita ihan miten vaan. Ainoat poikkeavat oireet raskauden alussa mulla oli puolentunnin oksetus- ja vatsanvääntökohtaus (luultavasti kiinnittyminen) ja pissalla ramppaaminen. Rintoja aristi kans, mutta niin aina menkkojen allakin...

Siukuk, mun eka haamuhan oli mielikuvitushaamu. Eli mieheni kanssa todettiin, että jos oikein tiirailee niin kyllä siihen voi viivan kuvitella. Ja sitten tuli vasta haamu ja myöhemmin vahva viiva... Toivoa on. Vaikka isosti ei uskalla toivoo, kun pelkää putoovansa taas niin korkeelta. Tiedän tunteen. Mehän yritettiin puolitoista vuotta, ainakin, saattoi siinä mennä kaksikin vuotta.

Keltakaneli 14+1

Yhteistyössä