**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Kyllä sen minunkin ekan haamun olis moni negaksi tulkinnut, oli kyllä niiiin haalea viiva... Oletko Siukuk testannut uudelleen vai malttanut odottaa :)

Aivan kuten Keltakaneli kirjoitti voi erilaisia oireita tulkita, mutta oikeat oireet ei välttämättä sitten kuitenkaan poikkea niistä kuvitelluista - kuumeilu on vaikeeta :eek:
Mähän silloin pari kuukautta sitten taas negaan pettyneenä kirjoitin ylös kalenteriin, johon olin oireita listannut, otsikon: "Näistä ei voi päätellä mitään" ja siihen listasin kaikki ne "oireet" jotka toistuivat jokaisessa kierrossa. Mulla ei nyt tullut edes mitään kiinnittymisoireita, ainoastaan rintojen epänormaalista arkuudesta ja hieman erilaisista vatsajomotuksista uskalsin toivoa parasta :)

Tänään tuli omien ja neuvolan laskujen mukaan 5 viikkoa täyteen :D Neuvolankin uskaltauduin jo siis varaamaan, eka aika rv 8 eli 30.6, toivottavasti päästään sinne asti. Varasin myös yksityiselle varhaisraskauden ultran rv 7, haluan varmistaa että siellä joku on kun on juhannuksena pakko kertoa perheelle kun en pysty niille juomattomuutta mökillä feikkaamaan =)

Tuli muuten yksi oire mieleen joka tuli jo ennen plussaa, ilmeisesti kiinnittymisestä lähtien eli n. dpo6 alkoi yöllä vessassa ravaaminen, vähintään 2 kertaa yössä oon siitä lähtien juossut vessassa ja vaikka en paljoa joisi illalla niin silti vaan pissattaa. Viime viikonloppuna kuvioihin astui myös pahoinvointi, lähinnä sellainen krapulainen olo joka yltyy iltaa kohden. Aamupahoinvointia ei ole ollut, mutta iltapahoinvointia senkin edestä...

Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
 


Viu..29v. ..................kp8/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp8/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp9/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp17/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp18/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp21/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp24/26..................yk3............ dpo11
Olivia-79.. 31v. .......kp25/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp26/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp35/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp44/30..................yk1............ dpo24
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
En sitten onnistunut saamaan kahta viivaa ovistestiin tässä kuussa, tai siis testit loppui eilen ja päätin etten enää osta lisää. Nyt vaan odotellaan pari viikkoa jospa se täti tällä kertaa eksyis matkalla tänne osoitteeseen...

Sunny ei ole tainnut täällä käydä lainkaan kun ei ole mitään ilmoitellut?!!??

Tsemppiä kaikille kenellä rupeaa kierto olemaan loppupuolella, toivottavasti tänne nyt iskee oikein kunnon plussa-aalto!! :whistle:
 
Nyt sarjassamme niitä tyhmiä kysymyksiä joita ei olekaan... :) Eli jos kiertopäivät menee seuraavasti 1, 2, 3... 25, 26, 1, 2... jne, niin onko kierto silloin 26 vai 27 päivää?

Sannuli harmi ettet ovista bongannut, mutta toivottavasti se kuitenkin tuli vaikka ei mitään itsestään ilmoitellutkaan.

Rae, ihanaa sullahan ei ole enään neuvolaan pitkäkään aika.

Keltakaneli, mukavaa että teillä menee hyvin ja pikkuisella oli hieno syke.

Miten Sintillä menee?

Kiitos tsemppauksista. Olen malttanut mieleni enkä ole enää testannut. Ajattelin odotella viikonloppuun, sieltähän sen tätin pitäisi tulla lauantaina illalla. Vielä olis kaks testiä jemmassa. Tuossa tekemässäni testissä ei näkynyt edes sitä mielikuvitushaamua vaikka kuinka tiirasi valoa vasten ja käänteli. Eli täysin puhdas nega, vielä roskiksesta kaivamisen jälkeenkin...
 
Siukuk, eikös noissa aikaisin käytettävissä testeissä kuitenkin sanota, että luotettavuus saattaa olla luokkaa 50 % vielä 3-4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamisaikaa, joten ei nyt vielä kannata masentua!

Mä olen niin kyllästynyt testaamaan negaa, ovis- ja raskaustesteillä, että en taida testata ennen kuin menkat ovat viikkotolkulla myöhässä... (just joo, ihan kuin malttaisin :)

Vähän on vatsaa vihlonut siihen malliin, että sittenkin menkat voisivat olla tulossa jo viikonloppuna. Se olisi kyllä oikeastaan ihan hyväkin, pääsisipä nopeammin uudelle kierrolle yrittämään :) Odotuksissa on kyllä taas tuollainen lähemmäs 40 päivän kierto, kun ovistesti ei tärpännyt. Tähän asti ainoat "normaalimittaiset" kierrot ovat olleet eka ilman pillereitä ja se ainoa, josta oviksen sain tikutettua. Joten todennäköistä lienee, että tämä kierto jatkuu juhannusviikolle.

Ihanaa, että Keltakanelin pikkuinen oli kunnossa!

Rae, mahtaa jännittää eka neuvola, mä ainakin olisin ihan tärinöissäni... :)

Peukut pystyssä, että joku plussaa tästäkin kierrosta!
 


Viu..29v. ..................kp9/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp9/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp10/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp18/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp19/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp22/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp25/26..................yk3............ dpo12
Olivia-79.. 31v. .......kp26/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp27/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp36/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp45/30..................yk1............ dpo25
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Pikainen heippa ennen pitkää kokousta, Siukuk unohdin muuten sanoa että mullahan herkäksi mainostettu CB:n digitesti näytti ei raskaana vaikka vähemmän herkkään liuskatestiin tuli ihan selkeä viiva, eli ei se herkkyys mitään takaa ;)
Ja Feufollet, kyllä jännittää neuvola ja ultra ja muutenkin koko ajan... tai enemmän ehkä sellainen pelonsekainen onnentunne päällä :kieh:
 
Ihania uutisia, Keltakaneli! :flower:

Rae, voin kuvitella että neuvola jännittää. Mutta varmasti hieno tunne siitä huolimatta. =) Onnea, ja toivottavasti varhaisultrastakin tulee hyviä uutisia!

Mäkin Sannuli toivon, että teillä onnistuisi tärppäämään, vaikkei ovista näkynytkään testeissä.

Feufollet, ihanan positiivinen asenne sulla. Toivottavasti ei veny kierto turhaan, eli joko pääset plussaamaan tai sitten nopeasti taas uudelle kierrolle. =)

ON: Nyt jo viidettä päivää rinnat turvonneet ja kipeät, tosin eilen ja tänään ei oo aristanu enää yhtä paljon kuin viikonvaihteessa. Pieniä menkkamaisia nippailuja on ollu välillä, mutta tätiä ei näy eikä kuulu. Meinaan tulla hulluksi. :headwall: Toissapäivänä tuli vahva tunne että oon raskaana, oli niin voimakasta se rintojen turvotus... nyt kun "oireet" on hiipumassa niin pelkään koko ajan tädin saapumista. Asiaa ei yhtään helpota se, että kierron pituus vaihtelee mulla aika paljon ja menkat alko viimeks niin epämääräsesti (= en oo varma missä vaiheessa oli "oikeesti" kp 1) etten yhtään tiedä minä päivänä tätiä pitäis tällä kertaa odottaa.

Nyt oon tehny sellasen päätöksen, että viimeistään viikonloppuna testaan, jos ei menkat oo vielä alkaneet. En oo koko tän yrityksen aikana kertaakaan kerenny tekemään raskaustestiä, kun oon "järkevästi" ajatellut että menkkojen pitäis olla ainakin pari päivää myöhässä ennen kuin kannattaa testata, ja aina ne on sieltä tulleet... Mut nyt en tosiaan tiedä millon niitä pitäis edes odottaa, ja tää rintojen kipuilu on ollu niin selkeetä että sen on mun mielestä pakko olla joko PMS:ää tai raskausoire. :/

Eli jos hyvin käy, niin päästään Siukukin kanssa tihrustamaan testiä samoihin aikoihin. Toivotaan parasta! :D

Mitens Olivialla, sullakin alkaa kierto lähestyä loppuaan...?
 
Sintti täällä ollaan vähän samanlaisissa tunnelmissa ja muutenkin voin hyvin liittyä tähän oletettujen raskausoireiden arpomiskerhoon. Ihan mahdotonta! Ovis bongattu siis viime lauantaina ja remontoinnin ja muun ohella koitimme ottaa aiheesta ilon irti. Nyt on sitten taas kaiken maailma oireita, jotka mun mielestäni selvästi viittaavat siihen, että voisin mahdollisesti ehkä olla raskaana. Ylävatsassa keskellä on sellaista hassua jomotusta välillä jota en tunnista menkkakivuksi mutta rehellisesti, kyllähän se nyt voi olla ihan mitä vaan ja ihan mistä vaan syystä. En edes uskalla ajatella koska uskaltaisin testata yhtään mitään... Mitä mieltä olette? On tää naisen elämä hankalaa :D

Aurinkoa!
 
Innuli: Arpomiskerho kuulostaa hyvältä :LOL: En oo varmaan ihan paras henkilö neuvomaan tällä hetkellä, kun oon itekin ihan sekaisin... Mutta periaatteessahan toi sun kipuilu vois olla kiinnittymiskipua, onhan siitä oviksestakin kulunut jo kuus päivää.

Mä oon yhä tuntevani pieniä juilintoja alavatsassa ja ravaan koko ajan vessassa katsomassa joko menkat on alkaneet... :ashamed: Oon vuorotellen ihan varma että oon raskaana ja ihan varma että en oo. Tekis mieli rynnätä ostamaan testejä jo tänään, mutta pelkään että menkat alkaa heti jos niin teen, ja sit tulee entistä tyhmempi olo kun on uskaltanut toivoa olevansa raskaana. :'(
 
Sintti ja Innuli tääl niin samat fiilikset!! Liityn teidän arpomiskerhoonne... :LOL: Mulla on oviksesta lähtien ollu rinnat erikoisen kipeet ja normaalisti ennen menkkoja alkava valkovuoto loistaa poissaolollaan... Mitähän siitäkin voi päätellä??! Mun päässä vaikka mitä...
Mulla on varmaan kuus raskaustestiä oottamassa, mutta en uskalla testata... :ashamed: Niin monta kertaa on tullu nega tai en oo edes ehtiny testaan, kun täti on jo kurvannu paikalle... :headwall:
Joka toinen päivä oon ihan satavarma, et oon raskaana ja joka toinen päivä vaivun epätoivoon, että ei sittenkään tainnu taaskaan tärpätä... Pää on kyllä niin sekasii...Huoh... :/
Sunnuntaina testaan, jos ei oo sitä enne menkat alkanu.. =)
Rae ihanaa jännittää sun ekaa neuvolaa täällä yhdessä! :flower:
Siukuk mullakin on tosiaan viikonloppuna "h-hetki". Toivon tosiaan, että joku meistä plussaisi tässäkin kuussa!!

Mäkin siis puhaltelen täällä plussatuulia kaikille!!+++++ :whistle:
 
Oi joi, meillähän on jännittävä viikonloppu tiedossa! Jännitän teidän puolesta vähintään yhtä paljon kuin itseni! Itse tässä taistelen mielessäni testaanko heti lauantai aamuna vai odotanko mitä ilta tuo tullessaan. Oireita ei edellenkään ole ollenkaan. :( Mutta eihän se vielä mitään merkkaa. :kieh:

Plussatuulia kaikille!! :whistle:

edit : onhan mulla oireita, mutta vääränlaisia... eli alaselkä kipeä niinkuin aina tähän aikaan kuusta.
 
Eilen illalla tuli tosi voimakas tunne, että mulla on ollu kemiallinen raskaus eikä siitä ole jäänyt mitään kyytiin. Sanoin siitä miehellekin kun se tuli töistä, mutta se yritti järkevänä lohdutella ettei sitä voi tietää ennen kun on tehty raskaustesti tai menkat alkaa. Mä vaan silti jotenki tiesin, ettei siellä ole enää mitään. Tänä aamuna sitten kurvasikin täti paikalle, joten se siitä. :'(
 


Sintti-79.. 30v. ........kp1/23-30.............yk11............
Viu..29v. ..................kp10/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp10/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp11/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp19/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp20/26-27..............yk10............
Siukuk..29v. ............kp26/26..................yk3............ dpo13
Olivia-79.. 31v. .......kp27/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp28/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp37/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp46/30..................yk1............ dpo26
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
 
Toivottavasti Sannuli ei haittaa, päivittelin tuon taulukon kun sattui olemaan luppoaikaa... =) Perjantaipunnitus menee niin salatieteeks että sitä en varmaan osaa.

Muoks: Kiitos lohdutuksista. Tänään on ollut vähän mieli maassa. :'( Toivottavasti teillä muilla tärppää paremmin.
 
Sintti :hug: :hug:

Katson illalla kotona oirelistauksistani mitä erilaista oli nyt tässä kierrossa ja laitan teille listan niistä oireista jotka mulla oli oikeita raskausoireita =) Jospa vaikka jotain auttaisi vertailussa - tosin onhan se niin yksilöllistä...

Muoks. Perjantaipunnitukseen viimeviikkoon verrattuna +-0... Ihme että tällä kuvotuksella ei paino putoa, tosin oksentanut en onneksi ole vielä mutta ei kyllä ruokaakaan tee mieli...
 
Sannuli, Siukuk ja Feufollet onko mitään uutta?! Meillä on niin jännittävät ajat taas käsillä... =)
Mulle on alkanu eilisen aikana tulemaan taas noita menkkoja edeltäviä oireita, eli 99% kohti seuraavaa yritystä! (Joka ärsyttävästi sattuu just juhannukseks... :( ). Mutta niin kauan on toivoa, ennen kuin täti tulee! =)
Mukavaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Ei haittaa sintti vaikka päivitätkin välillä listaa kun mulla toi työ on semmosta etten pääse joka päivä aamulla koneelle. Ja tietysti :hug: tädin vierailusta.

Olivia täällä ei mitään ihmeellistä, vatsa on vähän kipee tai arka mut en tiedä sit johtuuko se flussalääkkeiden syönnistä vai mistä, kun iski kauhee kesäflussa pari päivää sitten. Voihan se olla ovis kipujakin tai mitä lie. Mun tuurilla kuukautiset alkaa ensi perjantaina kun olis mökille lähtö edessä!

Mukavaa viikonloppua kaikille, itselläni se menee työnmerkeissä!
 

Yhteistyössä