**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Perjantaipunnitus vko 23

Sannuli........TV..-0kg..............K..-2,1kg.....Tvk25.....-2,9kg (11.6.)
Rae.............TV..-0kg..............K..-2kg.....Tvk25.....-3kg (11.6.)
Krizze..........TV..-2,2kg..............K..-3,9kg.....Tvk25.....-1,1kg (4.6.)
Talitintti80...TV..-1,1kg.............K..-2,2kg.....Tvk25.....-2,8kg (11.6.)
Olivia-79......TV..-0,5kg..............K..-2,5kg.....Tvk25.....-2,5kg (11.6.)
Siukuk.........TV..+0,5kg..............K..-0,0kg.....Tvk25.....-5,5kg (11.6.)
Tinka...........TV..-0,3kg..............K..+1,7kg.....Tvk25.....-6,7kg

(tämän viikon suoritus, kuinka paljon kokonaisuudessaan tippunut, kuinka paljon tavoitteeseen)
 
Täällä ihan business-as-usual... ei menkkoja mutta kuten sanottu, olettaisin tämän taas olevan pitkä kierto, eli juhannusviikolla sitten varmaan viimeistään aloitellaan uutta yk:ta.

Vatsaan koskee mutta rehellisesti sanottuna niin on koskenut koko kevään. Väsyttää mutta sekään ei ole mitenkään uutta. Eli ei näistä "oireistakaan" saa väännettyä raskausfiiliksiä millään. Hassua siis kyllä mutta oikeastaan odottelen, että alkais ne menkat... Myönnän, että mielessä on käynyt, että josko kuitenkin testaisin mutta en mä nyt kuitenkaan. En vaan jaksa nähdä taas yhtä negaa... (kun testiajatus hiipii mieleen, niin sen "ei raskaana" tekstin ajatteleminen saa äkkiä toisiin ajatuksiin).

Äsken kaupassa käydessä tuntui, että joka puolella oli isoja vauvamahoja. Näin varmaan viisi raskaana olevaa naista. Ihan varmasti olivat siellä ihan mun kiusaksi...

Tsemppiä piinailijoille, plussauutisia odotellessa! :)
 
Mulla olis kysymys teille jotka tikutatte ovista: minkä merkkisiä ovulaatiotestejä suosittelisitte (tai ette suosittelisi)? Kuulisin mielelläni teidän kokemuksia ja mielipiteitä.

Me ollaan tähän asti menty ihan mutu-tuntumalla, mutta mietin tässä että pitäiskö vähitellen aloittaa tikuttelu, jos siitä vaikka olis jotain apua. Ja meillä kun alkaa kohta tulla eka vuosi yrittämistä täyteen, niin jos joudutaan hakeutumaan hoitoihin olis ehkä hyvä olla jotain tuntumaa siihen, kuinka säännöllisesti ovuloin eli voisko sillä rintamalla olla jotain häikkää.
 
Minä ostin testipaketin (ovis ja raskaustestejä ) babyplussan verkkosivuilta. Toimitus oli todella nopea. Monissa muissa paikoissakin näyttää olevan samantyyppisiä tikkuja myytävänä. Ostin aika ison paketin että saan testailla hyvissä ajoin näin aluksi.

Vähän jännitin sitä kuinka vaikea testiä olisi tulkita, kun siitä on ollut paljon keskustelua. Mutta itselläni ei ole ollut ainakaan vielä ongelmia. Ovis on löytynyt molempina kiertoina kun olen testiä käyttänyt. Testiviiva on ollut siis vahvempi/yhtä vahva kuin kontrolliviiva (yhtenä päivänä/kierto).

En ole kokeillut muita merkkejä, nämä olivat OneStep merkkisiä.
 
Olivia, Feufollet, Sannuli ja Sunny onko mitään uutta tälle aamulle?

Näin yöllä unia plussatesteistä ja pitihän se heti aamulla testata. Haalea viiva tuli tuohon erittäin herkkään testiin. En nyt tiedä mitä tuosta ajattelisi, kun täti oireet tuntuvat edelleenkin. Tosin kasvoihin on tullut taas lisää finnejä... Tein vielä ovistestin kun en raskinut viimeistä raskaustestiä vielä käyttää. Ovistestiin tuli vahva viiva. Nyt sitten odottelen iltaan kuuluuko tätiä ja jos ei niin testaan huomenna illalla uudestaan kun mies tulee kotiin. Yksinäni täällä ihmettelen ja hermoilen mitä tuo tarkoittaa, enkä kyllä vielä usko että tuo oli oikea plussa (ei saa vielä onnitella). :$
 
Niin ja niistä oireista vielä: Aikaisemmin kirjoitin että ei mulla ollut mitään kiinnittymistuntemuksia, mutta aivan niinkuin Keltakanelillakin mulla oli pahoinvointikohtaus dpo 7. Olin kirjoittanut päivyriin että jumpassa tuli 2 kertaa oksennus suuhun. Ja vatsakipuja on ollut aina, mutta kiinnittymisen jälkeen alkoin jomotella ja vihloa navan seudulta kun aiemmin oli aina selkeästi alavatsalla kivut. Myös kova päänsärky on ollut aiemmista poikkeavaa ja se aiemmin alkanut menkkajomottelu.
Toivottavasti näistä olisi jollekin apua =)
 
Siukuk :flower: Onnittelut, kielloista huolimatta... :kieh: Tuohan on selkeä plussa. Haalea viivakin on viiva. Nyt toivotaan, että se vahvistuu ja kyytiläinen pysyy menossa mukana! Onpa ihana kuulla plussauutisia. :heart:

Keltakaneli 14+5
 


Sintti-79.. 30v. ........kp2/23-30.............yk11............
Viu..29v. ..................kp11/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp11/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp12/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp20/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp21/26-27..............yk10............
Siukuk..29v. ............kp27/26..................yk3............ dpo14
Olivia-79.. 31v. .......kp28/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp29/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp38/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp47/30..................yk1............ dpo27
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
 
Sannuli jos sopii niin mehän voitaisiin päivitellä listaa yhdessä, tyyliin jos et jonain aamuna kerkeä koneelle niin mä voin paikata... =)

Onko muuten mitään uutisia? Entä Olivialla tai feufolletilla?

Ja onko enempää kokemuksia ovistesteistä...? :wave:
 
sintti juu sopii hyvin että se päivittää listaa kumpi ensin ehtii.
siukuk kyllä minustakin toi testi näyttää plussalta :D

tänne ei vieläkään mitään uutta... ei menkkajomotusta, ei finnejä, ei pahoinvointia... eli ei tietoa yhtään mistään!
 
Sannuli hmmm... sulla ainakaan ole tätiä näkynyt, joten se on tärkeintä.

Olen pitänyt koko päivän itseni niin kiireisenä ettei onneksi ole ehtinyt ajatella asiaa. Tädin pitäis tulla näihin aikoihin ja vähän väliä ravaan vessassa tarkistamassa joko nyt. Menkkajomotukset kyllä jatkuu.
 
Olivia Pahoittelut tädistä :hug: :hug: :hug: Muuta en osaa sanoa... :'(

Sintti Mulla on käytössä ollu nyt pari kiertoa mammaksilta ja raskauskeijulta saatavia david-liuskatestejä. Ekan kerran ku testasin, en löytäny ovista, mut viime kierrossa sitte löyty, varmistin asian vielä clearbluen testillä ja hymynaama tuli. Eli kallein ja selkein CB, mut tulee pidemmän päälle tosi kalliiksi, joten käytän vaan varmistukseen...
 
Täällä ovis bongattu Davidin testeillä. On hyödynnetty! Ootteko te muut aina kauheen halukkaita oviksen aikaan? Itselläni ei suurta muutosta normaaliin, tosin tietenkin halu raskautua motivoi! Mulla on ollut pari viimestä oviksen aikaan n. 5-7 päivään niin maha kipeä ja sekaisin, että on vähentänyt haluja... :(
 


Olivia-79.. 31v. .......kp2/27-28..............yk6............
Sintti-79.. 30v. ........kp3/23-30.............yk11............
Viu..29v. ..................kp12/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp12/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp13/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp21/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp22/26-27..............yk10............
Siukuk..29v. ............kp28/26..................yk3............ dpo15
Feufollet..v33v. .......kp30/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp39/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp48/30..................yk1............ dpo28
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
 
Olivia, olen todella pahoillani...! :hug: :hug: Olen juuri ollut samassa jamassa, ymmärrän niin hyvin miltä susta tuntuu.

Anna, mulla on aina halut lisääntyneet oviksen aikaan ihan selkeästi, se on ollut ehkä tärkein kriteeri jonka perusteella olen niitä tähän asti "bongannut". Varsinkin nuorempana oli kamalaa kun tuntui ettei oviksen aikaan voinut mitään muuta ajatellakaan kuin seksiä... :LOL:

Menin nyt sitten hätäpäissäni ostamaan jotain Pregcheck-ovistestejä eilisellä kauppareissulla. Miten niin heräteostos... :ashamed: Mutta ainakin ne oli halpoja (9.90/10 kpl), joten ei tarvitse niin harmitella jos tää eka kierto menee ihan säheltämiseksi.

Pitääkin talitintti miettiä jos hankkisi itsekin sen CB:n digitaalisen varmistustestiksi. Kuulosti hyvältä idealta. =)

Onko Siukukilla mitään uutisia? Jännittää niin kovasti sun puolesta!
 

Yhteistyössä