Kiva, jos saa täällä toisinaan vielä hengailla
Sannuli ja
Feufollet siinä kierrossa, kun plussasin, mulla oli tosi kovia mahakipuja. Kirjoittelinkin silloin täälläkin niistä maha-kylki-nivus-häpyluu-selkäkivuista. Alkoi oletetusta kiinnittymisestä ja olivat voimakkaimmillaan silloin, kun tädin olisi pitänyt ilmestyä. Yksi aamu kävin suihkussakin kyykyssä / polvillani kun mahaan sattui niin paljon. Eli hyvinkin voi olla oire plussasta
Viu Lohdutan sua sillä, että itse en saanut ovisplussaa ikinä. Eli ei ne testit kaikkea kerro. Tsemppiä :hug:
Talitintti Onnittelut ovisplussasta
Keltakaneli Kolmekymppisiä ekakertalaisia olen siis lueskellut tuolla odotuspuolellakin. Ehkä se, etten ole tuonne odotuspuolelle kirjoittanut johtuu vähän siitäkin, että haluaisin eka nähdä siellä ultrassa, että tuolla oikeasti joku asustaa ja sydän sykkii. Sitten vasta enemmän rohkenee asiasta kirjoitellakin
Ja vielä omat oireet plussan jälkeen, jos ne jotain vaikka kiinnostaa
- tuo em. mahakipu
- voimakas väsymys, joka välillä helpotti, mutta palasi
- oksentelu ja kestokrapula viikolta 7, kesti ehkä puolitoista viikkoa, katosi ja palasi nyt viikolla 10. Oksuilua onneksi vain suunnilleen kerran päivässä.
- Rinnat kipeät erityisesti aamuisin eli aamulla sängystä noustessa pitää pitää rinnoista kiinni, muuten tuntuu että nännit poksahtaa
Eipä kummempia tällä kertaa
Lämpöisempiä kesäkelejä odotellen B)