**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

feufollet ei tännekään mitään uutta, ei oo kyllä oikeestaan normaali menkka oireitakaan siis ei oo tullut finnejä, eikä rinnat oo yhtään kipeet niinkuin on pari viimeisintä kiertoa ollut. Vatsassa "outo" tunne, nipistelee vähän eri kohdista kuin menkkojen tullessa. Tänään on ollut tosi laiskotus päivä, töissä ei kiinnostanut/jaksanu oikein tehdä mitään saati sitten kotona. Alkaispa ne menkat sit jo jos on alkaakseen, ei jaksais odottaa kun melkovarmasti tietää ettei oo tärpännyt.

Ainiin ja kaikille ketkä juo greippimehua vinkki: lorauttakaa appelsiinitäysmehua greippimehun joukkoon pikkaisen niin menee paljon paremmin alas! :D Toivoo nimimerkki kokemusta on!!
 
ON: tänään siis dpo0, vaikka vielä tänäänkin näytti melko vahvaa viivaa. Eilen tarkistin oviksen vielä Clearbluen ovistestillä ja hymynaama tuli =) Ovista hyödynnettiin eilen, jee! Meil on 20 prossan mahka täs kierros, jos siis ovulaatio tapahtu tänään. Näyttäs siis olevan vahva ovulaatio, ku viime kierron plussa oli just ja just bongattava... Näin ne vaihtelee. Kiitti vinkistä Sannuli!
 
Ei ilmeisesti uusia plussia vielä? No ei täälläkään. Tänä aamuna petti itsehillintä mutta tulos oli erittäin laiha tai oikeastaan olematon. Vaikka kuinka tiirasin niin ei viivan viivaa eikä haamun haamua. Menkkoja ei kuitenkaan kuulu joten odotellaan.....
 
Peukut talitintille, että tuli täsmätärppi! :)

Täällä ihan samat sävelet kuin Innulilla ja Sannulilla, ei pahemmin oireita (korkeitaan sellaista pientä menkat tulossa -alavatsakipua) mutta ei menkkojakaan. Odotellaan siis täälläkin.....

 
Viu
Kiitos ihanaiset kannustavista sanoista, tuli parempi olo vähäsen... Käytän testailuun sekä niitä hymynaama-testejä (tai mun tapauksessa hymytön naama) että cittarin halpistikkuja. Ja mulla olis kehitysehdotus: sen tyhjän palleron sijaan siihen naamatestiin vois ilmestyä negatiivisen tuloksen merkkinä esim. joku irvistys. Keskaria ja ähäkutti-tekstiä sekä rumempiakin variaatioita ollaan tässä visioitu :D :headwall:

Tänäaamuna testasin cittarin tikulla ja testiviiva olikin yllättäen vähän näkyvämpi. Yhä toki haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuiteskin jo selkeä viiva eikä sellainen suurennuslasin ja loisteputken avulla erotettava noro :p Mulla on enää yks hymytön naama jäljellä, taidan pissailla siihen huomenna.

Hirveesti peukkuja Innulille, Sannulille ja feufolletille, toivotaan että tärppää, ja Talitintille kiinnittymisonnea!

Nyt lähden purkamaan aggressioitani puutarhahommiin, mun tomaatintaimet roikkua retkottaa ihan miten sattuu. Ja ai niin, meillä on kissanpentuja! Todella hellyttävää, miten erityisesti meidän iso vonkale uroskoira hoitaa ja nuolee niitä, kun kissaäiti käy syömässä. Isäntä lupas, että yksi pikkukisu voidaan pitää ja kahdelle muulle on jo koti naapurissa. Voi sitä elämän ihmettä. meillä siis perhe kasvaa, kuitenkin.
 


Olivia-79.. 31v. .......kp6/27-28..............yk6............
Sintti-79.. 30v. ........kp7/23-30.............yk11............
Viu..29v. ..................kp16/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp16/26-29.............yk5...........dpo 1
Marienna.. 30v. .......kp17/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp25/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp26/26-27..............yk10............
Feufollet..v33v. .......kp35/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp43/30-45.............yk8...........
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Sunny80.. 30v.

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 
Tänne ei kuulu mitään uutta, mutta pidän täällä kovasti peukkuja teille muille. Meillähän on näköjään melkein koko ryhmä joko oviksen tienoilla tai ihan kierron loppuvaiheessa... Toivottavasti saataisiin pian taas iloisia uutisia. :heart:

Kiitos muuten Sannuli siitä greippimehuvinkistä, täytyypä kokeilla jos siitä saisi tuolla lailla vähän siedettävämpää.

Plussatuulia ++++++ :whistle:
 


Feufollet......33v. .......kp1/28-39.............yk6.......
Olivia-79......31v. .......kp7/27-28.............yk6.......
Sintti-79......30v. .......kp8/23-30.............yk11......
Viu...............29v. ......kp17/28-34............yk8........
Talitintti80...29v. ......kp17/26-29............yk5........dpo 2
Marienna.....30v. ......kp18/28-30............yk2........
Anna-79......31v. .......kp26/28-38 ..........yk5........
Innuli...........30v. .......kp27/26-27...........yk10......
Sannuli79....30v. .......kp44/30-45...........yk8........
Durasel........33v. .................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Sunny80.. 30v.

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 
feufollet :hug: kyllä se raskasta on, mutta kummasti sitä saa itsensä taas kerättyä. Voimia!!!

Me lähdetään tänään mökille viikonlopuksi miehen kanssa, niin en sitten ole päivittelemässä listaa ennen kuin su iltana. Jos joku ehtii päivittään niin olis hyvä!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!!! B)
 
Viu
"Hymytön " naamahan sieltä taas tuli. en tiedä olenko hyvä antamaan itsensä keräys -ohjeita, kun noi täydelliset romahdukset on enemmänkin mun alaa :| Mies sanoi varovasti tänä aamuna, että entäs jos et tekis enää niitä ovistestejä, kun pahoitat mielesi niin kovasti... Olen itsekin tosi kyllästynyt näihin masennusaamuihin, kesäloma kuluu murehtiessa.

teinkin tänään tiukan käännöksen ja soitin yksityiselle lapsettomuushoitoklinikalle. Klinikka jää sopivasti kesälomalle, mutta meillepäs on varattu ensimmäinen tutkimusaika 5.8. klo 9.00. Ensin aamulla simppatesti ja sit iltapäivällä lääkäriaika, jonne jo alustavat tulokset testistä tulee.

Puhuin pitkään hoitajan kanssa, joka lohdutti minua kovasti ja käski heittämään kesäksi ovulaatiotestit jorpakkoon ;) Olen kinannut miehelle, että hyvähän se on sinne mennessä tietää, ovuloiko vai ei, mutta klinikan täti oli sitä mieltä, että testailu kannattaa nyt jättää ja sanoi että kahdeksan kuukautta on lyhyt aika, mutta että tutkimuksiin kannattaa silti tulla, jos epäilee, että jotakin ongelmaa on. Näillä siis mennään ja täytyy sanoa, että mulla on kuitenkin parempi olo kuin aikoihin. Elämässä on paljon ilon aiheita ja yritän nyt keskittyä niihin.

Iloa myös kaikille täällä ja feufollet, tiedän tasan miltä susta tuntuu ja niin tietää moni muukin täällä. Voimia ja kesämieltä!
 
Voi feufollet :hug: :hug: :hug: Mä tiiän niin ton tunteen!!!! Mä olin eka ja toka kp ihan varma, etten ikinä enää nouse siitä masiksen suosta, mutta päivä päivältä helpottaa ja nyt oottelen ens viikonloppua, kun pääsis taas hyödyntämään ovista...

Viu mä meinasin tosiaan kanssa, et elokuussa mennään yksityiselle testeihin, jos kesä ei tuo mitään muutosta tullessaan. En vaan oo viel varannu aikaa...

Mukavaa viikonloppua!! Mulla se tosin menee työn merkeissä...
 
Itsekin testasin viimeksi negan ekasta yrityksestä. Menkat alkoi silloin seuraavana päivänä.
Nyt viikonloppuna odottelen ovista jos saisi puolison taas yrittään.
On nyt ollut hieman nihkeä pitäisi keksiä joitain et innostuisi.
Nyt vaan kaikki tuntuu väkinäiseltä ennen projektia ei ollut tälläistä.

Onko muillakin samoja fiiliksiä omalta kumppanilta?
 
Moi sunny, kiva nähdä sua pitkästä aikaa! =)

Mulla on sikäli onnekas tilanne, että mies on kaivannut jälkikasvua jo pidempään, joten se on ollut myös itse aktiivisena tässä "projektissa". Toki ihan aina sekään ei jaksa puuhailla, mutta oviksen aikoihin me ollaan molemmat pyritty siihen, että heiluteltaisiin peittoja suht ahkerasti. Toisaalta pahimmilta paineilta ollaan ehkä tähän asti vältytty, koska en ole tikuttanut ovista eikä täsmällinen ovulaatiopäiväkään siksi ole ollut tiedossa.

Mutta me ollaan siis oltu yhdessä jo 8 vuotta, eikä meillä suinkaan aina ole halut ja odotukset osuneet yksiin... Joten voin sanoa, että tuttuja on tuollaisetkin tuntemukset. Toivottavasti asiat sujuu teillä kuitenkin hyvin ja saat miehesikin taas innostumaan. :flower:

*muoks* Niin, ja jos vaan haluat niin ilmoittele missä kiertopäivissä mennään, niin lisätään sut taas tuohon kuumeilijoiden listalle. =)
 
Voimahalit feufolletille ja muille sen tarpeessa oleville :)
Mä päätin ottaa lunkisti tässä ja pistin ruoka-asiat kuntoon. Jotain limoja olin havaitsevinani ja joka tapauksessa kierron puolivälissä miehen kanssa oli vauvantekohommia :D
Nauratti molempia, kun ei olis touhupäivien "vikalla" kerralla enää millään jaksanut, mutta ainahan se mukavaa on kun pääsee alkuun. Tässä muuten linkki motivoivaan kappaleeseen :LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A

Jos ei aukea niin kyseessä on reggaebändin nimeltä Soul Captain tekemä kappale.
 
Jaahans, sisäinen kelloni on kellon tarkka eli 1/26-27 starttasi juuri. Harmittaa toki, mutta ei auta muu kuin suunnata reippaasti kohti uutta kierrosta ja pitää peukkuja tälläkin kertaa.

Mulla myös mieskin toivoo kovasti lapsia taloon, joten ei tarvitse väkisin motivoida. Mutta on se kyllä niinkin, että kun alkaa liikaa asioita ajattelemaan niin helposti tulee sitten muina kuin niin otollisimpina päivinä sellainen olo, että ei nyt viitsitä kun ei tästä ole mitään hyötyä. Sitä koitan välttää, koska seksi on kuitenkin ihana asia.

Tsemppiä ja parempia tuulia kaikille! Positiivisesti ajateltuna nyt voi siis juhannuksena juoda viiniä rauhassa ja juhlia myös yhdet kolmekymppiset ilman juomarajoitteita.
 


Innuli...........30v. .......kp1/26-27.............yk11......
Feufollet......33v. .......kp2/28-39.............yk6.......
Olivia-79......31v. .......kp8/27-28.............yk6.......
Sintti-79......30v. .......kp9/23-30.............yk11......
Sunny80......30v. .......kp15/34................yk2.......
Viu...............29v. ......kp18/28-34...........yk8........
Talitintti80...29v. .......kp18/26-29...........yk5........dpo 3
Marienna.....30v. .......kp19/28-30...........yk2........
Anna-79......31v. .......kp27/28-38 ..........yk5........
Sannuli79....30v. .......kp45/30-45...........yk8........


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 

Yhteistyössä