**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Helou ihanat naiset!

Rae Mukavaa huomista ultraa, tuuthan sitte kertomaan miten meni? On aina niin kiva kuulla mitä tapahtuu plussan jälkeen =)

Sannuli :hug: Toivotaan et se nega vielä plussaksi muuttuu!

Krizze :hug: Voimia tulevalle kesälle! Toivottavasti saat hakemasi/tarvitsemasi avun ja tuen sekä ammattilaisilta että kanssaihmisiltä :hug:

Olivia Onnittelut plussasta ja oviksen hyödyntämisestä! Täällä sama tilanne, eli nyt sitte vaan odotellaan ja piinaillaan :|

On: tissit kipeät, on ollu joskus ennenkin oviksen jälkeen... eli ei ihmeempiä. Juhannus olis tarkotus viettää kavereiden mökillä. Jos sitä lauantaina testailis jo, vaik negahan se silloin vielä on. Alkoholia en aio nauttia, korkeintaan ruuan kanssa lasi punaviiniä. Millasia teidän muiden juhannussuunnitelmat on?
 
Juhannusjuhlintaa tiedossa joka ilta to-la. 14 dpo on la. Pitäisköhän testailla jo ennakkoon? Ainakin to minun on helppo olla kuskina, en tiedä miten selviän seuraavista päivistä a-holittomana. Ehdotuksia?
 


Innuli...........30v. .......kp5/26-27.............yk11......
Feufollet......33v. .......kp6/28-39.............yk6.......
Linda32.......32v. .......kp12/26-40............yk1.......
Olivia-79......31v. .......kp12/27-28...........yk6....... dpo 1
Sintti-79......30v. .......kp13/23-30...........yk11......
Sunny80......30v. .......kp19/34................yk2.......
Talitintti80...29v. .......kp22/26-29............yk5........dpo 7
Viu..............29v. .......kp23/28-34............yk8........
Marienna.....30v. .......kp23/28-30............yk2........
Anna-79......31v. .......kp31/28-38 ...........yk5........
Sannuli79....30v. .......kp49/30-45............yk8........


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 
Krizze :hug: Ihanaa että olet hakenut ja saanut apua, toivotaan että asiat lähtevät rullaamaan oikeaan suuntaan ja pääset palaamaan hyvillä mielin kotiin :heart:

Terveisiä ultrasta! Kaikki oli kuten pitääkin, yksi alkio, 9,4mm pituutta ja vastasi viikkoja 6+6 (omien laskujen mukaan tänään 7). Pieni sydän sykki vimmatusti :heart: Olen todella onnellinen. Mies ei ehtinyt mukaan, mutta soitin heti ultran jälkeen ja oli myös kovin iloinen hyvistä uutisista =)

Tsemppiä teille ihanat naiset kuumeiluun, toivotaan että plussia ropisee kesän kunniaksi =)
 
Ihanaa, että Raen pikkuisella on kaikki hyvin! Ja plussapeukut ojossa Annalle ja Talitintille! =) Niin ja Sannulille, kans, jospa sieltä vielä onnistaisi...

Kävin tänään gynellä ja niinhän sieltä löytyi monirakkulaiset munasarjat :( Sain nyt kesäksi terolutit, joilla yritetään saada kiertoa vähän lyhyemmäksi ja kesän jälkeen sitten aloitetaan clomifenit. Kesällä niitä ei kannata aloittaa, kun seuranta ei kuitenkaan onnistuisi. Vähän on sekava fiilis, en todellakaan ole riemuissani siitä, että taas vedellään lisää nappeja mutta toisaalta on tietenkin helpottavaa, että asialla on nimi ja sitä voidaan koittaa hoitaa. Vähän kyllä pelottaa myös se, että vaikuttavatko lääkkeet keskenmenoriskiin tai kehityshäiriöihin.

Mutta näillä nyt mennään. Kesän aikana raskautuminen ei ole järin todennäköistä, joten syyskuulle asti koitetaan ottaa rennosti (mutta toki sen verran kalenteria katson, että hyvää aikaan punkassa on vipinää - eihän siitä haittaakaan ole ;-) ja syyskuussa sitten järeimmin asein yrittämään.

Huomenna vielä kiireismmät työhommat pinoon ja sitten juhannuksen viettoon! Enköhän täällä käy vielä vilkaisemassa teidän kuulumisia mutta viimeistään sitten linjoilla ensi maanantaina. Ihanaa juhannusta kaikille!
 
:) Toiveissa olisi et täti jättäis väliin tällä kertaa...
Sen näkee sitten heinäkuun alussa tuleeko.

Ajattelin ensi kierossa yrittää saada toista useammin innostuun. Nyt meillä on ollut sänkyhommia vain ovisplussan aikana. Viime kierrossa oli pari päivää ennen ovista.
Söin 3kk kuurin follihappoa saa nähdä auttaako se.

Voihan se olla että yksikin kerta riittää tietty paremmat mahdollisuus onnistua jos useammin olis.

Mitä ovistestejä olette käyttäneen? ja minkä hintaisia ovat olleet?
 
Rae Hienoa!! Tuli ihan tippa linssiin, kiva lukea kerrankin hyviä uutisia!!
feufollet Sitähän mä oon vähän arvaillutkin ja epäillyt että mulla olis kans ne monirakkulaiset... ja varsinkin nyt kun kierto näyttää menevän pidemmäksi ja pidemmäksi... :ashamed: Ja negahan sieltä tietysti taas aamulla tuli. Nyt päätin etten enää testaa kuin ehkä viikon päästä aikaisintaan. Masentaa vaan aina nähdä se yksi ja ainut viiva.
Täytyy varmaan ruveta toden teolla säästämään rahaa syksyä varten että pääsisin sitten vaikka sinne yksityiselle puolelle. ARGHH.. nyt kyllä v***taa vielä enemmän kun rupesin näitä tuntojani kirjoittamaan!
Juhannuksen aion ainakin viettää rennosti grillaillen, siideriä nauttien ja ystävien kanssa pelaten krokettia, mölkkyä yms..!!!!

Taidan lähteä purkamaan tätä pahaa oloani vaikkapa tuohon ylikasvaneeseen nurmikkoon! :kieh:
 
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista! Kiva liittyä joukkoonne =) . Ihan vedet silmissä luen viestejänne... Niin ilosta kuin liikutuksestakin. Kovin teillä on samanlainen ajatusmaailma kuin minullakin.

Rae: Ihanaa!!:flower: Voin vain kuvitella onnenne määrän!! Montakohan kertaa olen haaveillut olevani samassa tilanteessa kuin te nyt! Toivottavasti saadaan kaikki kokea se pian! Laitathan jatkossakin kuulumisiasi!

feufollet: Lääkkeiden napsiminen tuntuu pahalta. Mutta välttämättömiä "pahoja" ovat mokomat. Itselläni vaihdettiin miedompiin "myrkkyihin", mutta keskenmenon ja ennenaikaisen synnyttämisen riski sairauteeni liittyy...:/ Saa nähdä mitä tässä projektin aikana joutuu vielä itteensä pumppaamaan...:eek:

Sunny: Tilasin kotitesti.fi:stä 42kpl ovistestejä, tarjous 28,30?. Olen siis ihan aloittelija näissä ovistestailuissa, mut mulla on jo usko menny noihin halppistesteihin. Oon nyt reilun viikon dippaillu liuskoja ja yhtä viivaa pukkaa koko ajan. Viime vkl näytti kahtena päivänä vahvan kontrolliviivan lisäks himmeetä testiviivaa. Muulloin vain vahvan kontrolliviivan. Testin ohjeitten mukaan nega. Niin kai sitten? Mut "vaivalloisia" ovan ainakin nämä testit. Testiä ei ohjeen mukaan sais tehä aamulla ja sit pissan pitäis olla huoneenlämpöistä... Mitenhän tarkka noissa pitää olla? Tosi kiva jäähdytellä mukillista tuotoksia veskissä ;) (Jonakin aamuna mies vielä epähuomiossa vetäisee "omppumehut" naamaansa...:LOL:!) Eli en voi ainakaan noita suositella. Kiinnostunut olisin minäkin tietämään, että mihin o-testeihin kannattais investoida?

Sannuli: Pahoittelut negasta:hug:. Mut niin kauan on toivoa kun tätiä en näy=) Pidän peukkuja!

Ootteko kuumeilijat muuten olleet miten tarkkoja ton a-holin kanssa? Ootteko vähentäneet juomistanne vauvaprojektin alettua? Satunnainen juhlajuoja olen (n. 1krt kk:ssa) ja saunasiideri silloin tällöin. Ovista en ole bongannut... Voinko turvallisin mielin juhlia juhannusta olikein olan takaa?:p

Mitenkähän sais päähänsä kärsivällisyyttä? Vinkkejä vastaanotetaan!;) Miten ikinä mä jaksan odottaa ja testailla kuukaudesta toiseen? Kun tietäis että vuoden päästä tuun raskaaksi, niin mikäs siinä olis odotellessa. Mut tämmönen odottelu ja tietämättömyys raastaa kyllä hermoja. Vakiintuisi nyt edes tuo kierto entiselleen, niin osais edes vähän aavistella missä mennään... (Niin, selvennys viimekertaiseen: Ollaan ehkäisty vuosi luomusti ja kumilla lekurin määräyksestä. Pillereitä en ole syönyt vuoteen ja talvella/keväällä kierto oli ok, mut nyt mokoma heittelee miten sattuu...:/)

En ole vielä päässyt kunnolla sisälle keskusteluihin ja en "tunne" teitä kaikkia vielä, joten kommentointi on vielä vähän kankeaa...:ashamed: Mutta kaikille tasapuolisesti plussatoivotuksia ja oikein ihanaa juhannusta! :D :flower:
 
Pikainen kommentti Sannulille ja toki muillekin; Tuo mun gynekäynti (pääkaupunkiseudulla) maksoi reilut viisikymppiä (taksa 65 ?, kelakorvaukset vähennettiin tiskillä suoraan).

Tietenkin ymmärrän, että sekin on paljon rahaa, jos on esim opiskelija tai työtön tai muuten rahat tiukassa mutta itse olin odottanut isompaakin laskua, joten tuo tuntui ihan kohtuulliselta. (mutta toisaalta toki oma taloudellinen tilannekin on ihan kohtuullinen, kun ollaan molemmat töissä ja siten kipurajakin varmasti korkeammalla kuin jollain toisella)

Mutta siis tiedoksi, jos joku muukin on olettanut itseni tavoin, että yksityisen gynen kynnyksen yli astuminen maksaa jo satasia... =)
 
Linda tervetuloa vielä munkin puolesta! Olen aika uusi näissä piireissä itsekin mutta kovin ihanasti on otettu vastaan!

Rae tosi ihanaa kuulla kuulumisia! Voisi luulla, että olisi kovin kade kun teillä on jo tärpännyt, mutta ei kyllä ole. On vaan niin kovin iloista ja onnellista ja antaa tosi paljon toivoa itsellekin! Sannuli ja Feufollet, paljon tsemppiä molemmille!

Mulla on ollut nyt niin järjetön kiire töissä, että en ole tänne juuri ehtinyt muuta kuin joskus vilkuilemaan uusimpia uutisia. Kesäloma alkaa juhannuksen jälkeen ja koko maailma pitäisi tietysti saada sitä ennen valmiiksi.

Olen miettinyt monta kertaa ihan näitä samoja alkoholijuttua: jotenkin ei vaan jaksaisi koko aikaa miettiä, että voiko sen viinilasillisen juoda vai ei. En ole ottanut aiheesta kauheaa stressiä kun mikään räkäkännääminen ei kuvioihin kuulu kuitenkaan. Mutta tottakai sitä kuitenkin aina on sellainen olo, että jos tästäkin saunaoluesta nyt sitten on jotain haittaa.....

Ovista meinasin ryhtyä taas alkuviikosta bongaamaan, nyt siis toisen kerran koko historian aikana. Se kyllä tuo ihan uudenlaisia odotuksia vauvaprojektiin kun tietää koska pitäisi onnistua jos on onnistuakseen. Täytyy vaan koittaa pitää pää kylmänä ja olla vaipumatta epätoivoon jos plussaa ei näy vaikka samalla onkin ihan ikäloppu olo :p Jos joskus meinaa tulla liika suru puseroon niin mä ajattelen aina, että meidän elämä on oikeasti tosi hyvää näinkin. Tietysti lasten puuttuminen (toistaiseksi) on iso juttu, mutta ei tämä arki ja juhla ollenkaan huonoa ole ilmankaan. Ollaan myös puhuttu, että maailmassa kyllä riittää lapsia, jotka tarvitsevat kodin, joten eiköhän niistä meillekin muutama liikene jos biologisesti ei satu onnistumaan. Mulle henkilökohtaisesti se biologinen äitiys ei ole kuitenkaan mikään must. Äiti ja iskä voi olla maailman tärkeimmille lapsille muutenkin.

Mahtavaa stressitöntä juhannusta kaikille! :flower: :flower: :flower:
 
Smi
Huomenta!

Tervetuloa Linda :flower: Itse koitan pysytellä jo sivummalla tästä pinosta, mutta voin kertoa, että nämä ihmiset täällä ovat ihania ja tästä porukasta oli kovasti tukea omassa kuumeilussa :heart:

Tulin siis kertomaan ultrakuulumiseni. Tänä aamuna siis kävin tuossa nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Ihan ekana ruutuun ilmestyi pää, hienot aivot näkyi :) Pää-perämitta oli huimat 55 milliä, niskaturvotus 1,3 milliä (eli normaali) ja painoa semmoiset 30 grammaa... Siellä se tyyppi veteli sikeitä, mutta kun vähän mahaa taputeltiin ja yskin, alkoi jalat ja kädet viuhtomaan. Parasta oli ehkä uskomaton takapuolen vemputus :heart: Jos tähän asti on menty melko hillityissä ja hieman epäuskoisissa fiiliksissä, niin nyt on kyllä suu korvissa ja niin hyvä olla :) Samalla reissulla otettiin myös verikokeet seulontaa varten yms.

Tämä oli tällainen oma napa viesti... :ashamed: Toivottelen ihanaa, aurinkoista juhannusta kaikille. Ja plussatuulia mahdollisimman stressittömällä meiningillä :) +++++ :whistle:

Smi 12+1 (ultra toi ikää lisää 4 päivää, kuten arvelinkin :) ) Uusi laskettu aika siis 5.1.11
 
(.) Taitaa tulla kostea juhannus. Eilen iltapäivällä pyyhkiessä verta, sen jälkeen ei tosin enempää. En usko kiinnittymisvuotoon, koska oli ihan kirkkaan punaista ja eilen oli jo 11 dpo. :( En kuitenkaan VIELÄ suostu masentumaan niin, että kertoisin uuden kierron alkaneen!
 


Innuli...........30v. .......kp6/26-27.............yk11......
Feufollet......33v. .......kp7/28-39.............yk6.......
Linda32.......32v. .......kp13/26-40............yk1.......
Olivia-79......31v. .......kp13/27-28...........yk6....... dpo 2
Sintti-79......30v. .......kp14/23-30...........yk11......
Sunny80......30v. .......kp20/34................yk2.......
Talitintti80...29v. .......kp23/26-29............yk5........dpo 8
Viu..............29v. .......kp24/28-34............yk8........
Marienna.....30v. .......kp24/28-30............yk2........
Anna-79......31v. .......kp32/28-38 ...........yk5........
Sannuli79....30v. .......kp50/30-45............yk8........


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 
Ihania ultrakuulumisia, Rae ja Smi! :heart: Olen niin onnellinen teidän puolesta! Ei todellakaan tule paha mieli kun käytte täällä meitä moikkaamassa, pikemminkin päin vastoin.

Pidän peukkuja sulle Anna että tiputtelusta huolimatta onnistuisit vielä plussaamaan. :)

Feufollet, ikävä kuulla PCO:sta. :( Toivottavasti lääkitys alkaa tepsiä nopeasti ja pääsette yrittämään paremmalla menestyksellä. Miten tuo monirakkulaisuus muuten todetaan - näkyykö se suoraan ultrassa, vai pitääkö tehdä jotain muita kokeita?

Sunny - itse aloitin oviksen tikuttamisen vasta tässä kierrossa, joten paljoa kokemusta ei ole mullakaan. Ostin heräteostoksena Cittarista Pregcheck-merkkisiä ovistestejä, taisivat maksaa 9.90/10 kpl. Muistaakseni Rae oli käyttänyt niitä ihan menestyksekkäästi - itse en ole vielä onnistunut bongaamaan ovisviivaa.

Noissa testeissä on ainakin sama kuin Lindan käyttämissä, eli pitäisi testata huoneenlämpöisestä pissasta... tosin parina ekana päivänä en tajunnut että sen pitäisi antaa jäähtyä ensin. Mutta ei mulla ainakaan mitään virheellistä plussaa ole sen takia tullut. Tosi hauska on kyllä tosiaan säilytellä noita pissakippoja vessassa :LOL:

Alkoholista: meillä mies oli alkuun tosi tarkkana siitä, mitä pistän suuhuni... se oli ressukka siinä luulossa, ettei raskaana voi juoda tippaakaan esimerkiksi kahvia tai alkoholia, eikä näin ollen tietenkään raskautta yrittäessäkään. Aika napakasti sitä kyllä sitten ojensin :LOL: Ensi alkuun olin silti itsekin aika tarkkana ja vältin juomista aina kun mahdollista, kuukaudessa tuli vedettyä ehkä 1-2 ravintola-annosta. Nyt olen vähän relannut ja saatan satunnaisesti ottaa pari kolmekin annosta illassa, jos on sellainen tilanne että joutuisin kamalasti selittelemään juomattomuuttani eikä ole erityisesti syytä olettaa että olisin raskaana. Miehellekin totesin ykskantaan, että helppo sen on sanoa etten saisi juoda yhtään, kun se itse vetää yhä samaan tapaan kuin ennenkin (ei siis kotona kännää, mutta onhan noita kavereiden ja firman pippaloita aina silloin tällöin, ja niissä harvoin ottaminen jää siihen yhteen tai kahteen olueen). Kun tietäisikin, miten pitkään tuota tärppiä joutuu odottamaan - mutta se että joutuu kuukausi- tai vuositolkulla selittelemään juomisiaan kaikille ja stressaamaan siitä onko joku viinilasillinen turvallinen vai ei, alkaa kyllä pidemmän päälle käydä vähän ahdistavaksi. Varsinkaan kun tuollaisesta suht hillitystä juomisesta ei käsittääkseni pitäisi olla suuremmin vaaraa.

Tuo juhannus mietityttää silti vähän - me ollaan menossa mökille yhden ystäväpariskunnan kanssa, jotka on tottuneet siihen että voidaan ottaa jonkin verran viiniä tai kuoharia juhlan kunniaksi, ja olen varma että heti alkaa ihmettely jos tyydyn vain yhteen lasilliseen tms. Humalaan asti en haluaisi juoda, ihan vain siksi että nyt on keskikierto eikä sitä koskaan tiedä... Enkä jotenkin yhtään haluaisi ruveta selittelemään mitään tästä meidän projektista, kun sitä ei kuitenkaan tiedä kuinka pitkään tässä pitää vielä yrittää ennen kuin tärppää (jos tärppää ).

Kaiken lisäksi ovista ei tosiaan vieläkään kuulu, joten saa nähdä päästäänkö tällä kertaa hyödyntämään sitä ollenkaan... ei viitsisi ihan kavereiden seinän takana ruveta painimaan :whistle: Mutta turhapa siitä on ottaa stressiä, pupuillaan silloin kun ehditään ja toivotaan parasta.

Hyvää juhannusta kaikille, ja tietenkin plussatuulia ++++++ :whistle:
 
Viu
Ihania ultrakuulumisia Rae ja Smi :flower:

Innuli, pakko sanoa, että sun asenne on kyllä niin hieno ja toivon osaavani ottaa mallia sinusta, vaikutat tosi ihailtavalta ja positiiviselta persoonalta, siis ihan todella :)

Feufollet, pahoittelut, mutta toisaalta diagnoosi tuo varmaan helpotusta jollain tasolla ja tosi monillahan tuntuu tärppäävän clomien avulla vikkelään. saanko minäkin udella, näkyikä monirakkulaisuus ihan ultrassa ja mikä sut sai sitä epäilemään?

Sintti - ihana kalja/kahvipoliisi sun miehesi ollut :LOL:

Pakko sanoa tosta alkoholista, että varmaan ekat viisi yk:aa en juonut juuri lainkaan alkoholia ja saunasiideriä sain sit ottaa, kun kuukautiset alkoi (hyvä lohdutuskeino) :p Nykyään en enää ole niin streittari ja jonain iltana olen ottanut sen kolmekin lasillista viiniä siitä sen kummemmin murehtimatta. On liian raskasta minulle elää koko ajan vain raskautumista ajatellen ja kun en mikään hillitön deeku ole, niin silloin kun tekee mieli siiperiä, sallin sen itselleni.

Meillä on vähän erikoinen juhannus siinä mielessä, että ollaan menossa lauantaina kavereiden häihin, isäntä on bestmaninakin. Lisäksi 26. päivä sattuu olemaan vielä meidän ensitapaamisen vuosipäiväkin :heart: Aattoa vietetään mun suvun kanssa mökillä ja koirat jää sit sinne hoitoon loppujussiksi. Kävin eilen kaupungilla ja tarkoitus oli ostaa vain bolero hartoille häihin, mutta alen huumaamana ostinki uuden mekon, kengät ja pienen juhlalaukunkin - niin ja sen boleron :ashamed: Ja kukkia hiuksiin. Eli nyt päästä varpaisiin uudessa asussa pääsen tanssimaan kunnon maalaisjuhannushäitä, jipii!

Ihanaa jussia mun nettiystäväyhteisölle, onneksi olette olemassa :hug:
 
Ei kai siitä ole näyttöä, että kaikin puolin kohtuullinen ja järkevä alkoholin käyttö ehkäisisi hedelmöittymistä? Näin muistan lukeneeni, enkä ainakaan pikagooglettamalla löytänyt muutakaan tietoa, mutta korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä! Mulle kohtuukäyttö tarkoittaa 1-2 annosta illassa ehkäpä kerran tai korkeintaan pari viikossa, enkä ole juurikaan vähentänyt vauvakuumeen vuoksi. Ehkä katson nyt tarkemmin, etten ota sitten tuon enempää, mutta aktiivisesti en ole alkoholin juomiskertoja vähentänyt. Joidenkin tietojen mukaanhan kohtuullinen punaviinin käyttö jopa edistäisi hedelmöittymistä. Alkiota puolestaan ei voi aivan ensimmäisillä raskausviikoilla vielä alkoholin käyttö vaarantaa, tai näin olen ymmärtänyt.
 
:) Itse olen parina kertana käyttänyt ovistesteinä clearbluen digi jolla plussa on löytynyt hymiö.
ovat vaan turhan kallita aina ostaa uusi 32?/kpl seitsemän liuskaa.
Halpistestin one-step ovistestejä kokeilin huonolla tuloksella ei löytynyt.
Kerran apteekin ovistestejä ne oli helppo tulkita ja niillä löytyi ovis...
 


Anna-79......31v. .......kp2/28-38 ...........yk6........
Innuli...........30v. .......kp7/26-27.............yk11......
Feufollet......33v. .......kp8/28-39.............yk6.......
Linda32.......32v. .......kp14/26-40............yk1.......
Olivia-79......31v. .......kp14/27-28...........yk6....... dpo 3
Sintti-79......30v. .......kp15/23-30...........yk11......
Sunny80......30v. .......kp21/34................yk2.......
Talitintti80...29v. .......kp24/26-29............yk5........dpo 9
Viu..............29v. .......kp25/28-34............yk8........
Marienna.....30v. .......kp25/28-30............yk2........
Sannuli79....30v. .......kp51/30-45............yk8........


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 


Sannuli79....30v. .......kp1/30-51............yk9........
Anna-79......31v. .......kp3/28-38 ...........yk6........
Innuli...........30v. .......kp8/26-27.............yk11......
Feufollet......33v. .......kp9/28-39.............yk6.......
Linda32.......32v. .......kp15/26-40............yk1.......
Olivia-79......31v. .......kp15/27-28...........yk6....... dpo 4
Sintti-79......30v. .......kp16/23-30...........yk11......
Sunny80......30v. .......kp22/34................yk2.......
Talitintti80...29v. .......kp25/26-29............yk5........dpo 10
Viu..............29v. .......kp26/28-34............yk8........
Marienna.....30v. .......kp26/28-30............yk2........

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet
Rae34....34v. ..........yk10............plussa 31.5.
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5.
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4.
Siukuk..29v. ............yk3............plussa 12.6.
 
:( Itselläni vähäistä punaista vuotoa alkoi eilen ei tipu kokoajan. Huomaan pikkuhousun suojasta otin ne eilen käytöön eka ajattelin nyt sitten alkoi menkat. Pysynyt tosi vähäisenä ei näytä vielä lisäntyneen. Katsotaan alkaako menkat tosisaan. Itselläni ei ole koskaan aikaisemmin ollut pari päivää pikku vuotoa. Yleensä menkat alkaa ihan kunnolla heti jolloin tarvii kunnon siteitä...
Menkkamaista särkyä ei kylläkään ole joka tulee aina jolloin tiedän niiden alkavan.
 

Yhteistyössä