Ihania ultrakuulumisia,
Rae ja
Smi! :heart: Olen niin onnellinen teidän puolesta! Ei todellakaan tule paha mieli kun käytte täällä meitä moikkaamassa, pikemminkin päin vastoin.
Pidän peukkuja sulle
Anna että tiputtelusta huolimatta onnistuisit vielä plussaamaan.
Feufollet, ikävä kuulla PCO:sta.
Toivottavasti lääkitys alkaa tepsiä nopeasti ja pääsette yrittämään paremmalla menestyksellä. Miten tuo monirakkulaisuus muuten todetaan - näkyykö se suoraan ultrassa, vai pitääkö tehdä jotain muita kokeita?
Sunny - itse aloitin oviksen tikuttamisen vasta tässä kierrossa, joten paljoa kokemusta ei ole mullakaan. Ostin heräteostoksena Cittarista Pregcheck-merkkisiä ovistestejä, taisivat maksaa 9.90/10 kpl. Muistaakseni
Rae oli käyttänyt niitä ihan menestyksekkäästi - itse en ole vielä onnistunut bongaamaan ovisviivaa.
Noissa testeissä on ainakin sama kuin
Lindan käyttämissä, eli pitäisi testata huoneenlämpöisestä pissasta... tosin parina ekana päivänä en tajunnut että sen pitäisi antaa jäähtyä ensin. Mutta ei mulla ainakaan mitään virheellistä plussaa ole sen takia tullut. Tosi hauska on kyllä tosiaan säilytellä noita pissakippoja vessassa
Alkoholista: meillä mies oli alkuun tosi tarkkana siitä, mitä pistän suuhuni... se oli ressukka siinä luulossa, ettei raskaana voi juoda
tippaakaan esimerkiksi kahvia tai alkoholia, eikä näin ollen tietenkään raskautta yrittäessäkään. Aika napakasti sitä kyllä sitten ojensin
Ensi alkuun olin silti itsekin aika tarkkana ja vältin juomista aina kun mahdollista, kuukaudessa tuli vedettyä ehkä 1-2 ravintola-annosta. Nyt olen vähän relannut ja saatan satunnaisesti ottaa pari kolmekin annosta illassa, jos on sellainen tilanne että joutuisin kamalasti selittelemään juomattomuuttani eikä ole erityisesti syytä olettaa että olisin raskaana. Miehellekin totesin ykskantaan, että helppo sen on sanoa etten saisi juoda yhtään, kun se itse vetää yhä samaan tapaan kuin ennenkin (ei siis kotona kännää, mutta onhan noita kavereiden ja firman pippaloita aina silloin tällöin, ja niissä harvoin ottaminen jää siihen yhteen tai kahteen olueen). Kun tietäisikin, miten pitkään tuota tärppiä joutuu odottamaan - mutta se että joutuu kuukausi- tai vuositolkulla selittelemään juomisiaan kaikille ja stressaamaan siitä onko joku viinilasillinen turvallinen vai ei, alkaa kyllä pidemmän päälle käydä vähän ahdistavaksi. Varsinkaan kun tuollaisesta suht hillitystä juomisesta ei käsittääkseni pitäisi olla suuremmin vaaraa.
Tuo juhannus mietityttää silti vähän - me ollaan menossa mökille yhden ystäväpariskunnan kanssa, jotka on tottuneet siihen että voidaan ottaa jonkin verran viiniä tai kuoharia juhlan kunniaksi, ja olen varma että heti alkaa ihmettely jos tyydyn vain yhteen lasilliseen tms. Humalaan asti en haluaisi juoda, ihan vain siksi että nyt on keskikierto eikä sitä koskaan tiedä... Enkä jotenkin yhtään haluaisi ruveta selittelemään mitään tästä meidän projektista, kun sitä ei kuitenkaan tiedä kuinka pitkään tässä pitää vielä yrittää ennen kuin tärppää (jos tärppää ).
Kaiken lisäksi ovista ei tosiaan vieläkään kuulu, joten saa nähdä päästäänkö tällä kertaa hyödyntämään sitä ollenkaan... ei viitsisi ihan kavereiden seinän takana ruveta painimaan
Mutta turhapa siitä on ottaa stressiä, pupuillaan silloin kun ehditään ja toivotaan parasta.
Hyvää juhannusta kaikille, ja tietenkin plussatuulia ++++++