Heippa taasen! Päivitys tuli tehtyä semmoisessa kiireessä, etten ehtinyt muuta kirjoitella... täytyy nyt korjata tilanne.
Viu, olen niin pahoillani tädistä :hug: Tuntuu varmaan erityisen kurjalta ystäväsi raskausuutisen jälkeen... Toivottavasti löydät jostain voimia taas uuteen kiertoon.
Jaksamista myös
Sannulille. Kumma juttu muuten, tuntuu että miehet helposti mieltävät terveet elämäntavat ensisijaisesti (tulevan) äidin asiaksi - meilläkin mies oli tosi haukkana vahtimassa mun syömisiä ja juomisia, kunnes huomautin sille että puolet niistä asioista on sellaisia, joilla ei ole juuri merkitystä yritysvaiheessa, ja toinen puoli on sellaisia, jotka pätevät yhtä lailla miehelle (esim. alkoholi ja kofeiini saattavat vaikuttaa hedelmällisyyteen molemmilla, samoin tietysti hivenainepuutokset). No, nyt sekin nappailee kiltisti monivitamiineja ja on jopa pari kertaa väläyttänyt kahvin ja alkoholin käytön lopettamista...
ON: Juuri kun pääsin sanomasta, ettei ole mitään oireita, niin alkaa tapahtua kaikenlaisia ihme juttuja... Toissailtana alkoi tuntua voimakasta nippailua alavatsalla, koko ajan yhdessä ja samassa paikassa. Kiinnittymiskipuako? Uskoisin oviksen olleen juhannuksena (siis n. kp 15-16), tosin en pystynyt mökillä tikuttamaan enkä siksi ole asiasta aivan varma.
Eilen olin huomaavinani lievää rintojen aristusta, ja tänä aamuna ne olivat jo selvästi turvoksissa ja kipeät. Tuossa muutama tunti sitten tuntui yhtäkkiä hetken aikaa kovaa juilintaa alavatsalla siinä samassa kohdassa, jota nippaili sunnuntaina... ja nyt tuntuu siltä kuin rinnat eivät olisi enää ihan niin turvoksissa kuin aamulla. :/ Hyvin kipeät ovat tosin edelleen, ja äsken kun syötiin miehen kanssa grillattua leipäjuustoa, se maistui mielestäni todella omituiselle - siinä oli jokin voimakas hedelmäinen sivumaku, jota mies ei kuulemma huomannut lainkaan, mutta minua alkoi lopulta oksettaa niin etten pystynyt syömään loppuun (alkoi jo kurkussa maistua sappi, yök :x ).
En silti oikein uskalla iloita mahdollisesta kiinnittymisestä... jotenkin pelkään, että vaikka alkio olisi kiinnittynytkin, se on jo lähtenyt irti. Olisi ehkä helpompaa, jos en olisi lukenut niin paljon kemiallisista raskauksista tuon viime kierron jälkeen... mutta minkäs teet, eipä sitä luettua saa enää lukemattomaksi.
Äh, kauheasti taas omaa napaa... :ashamed:
Me lähdetään taas huomenna mökille, enkä ole varma onko meillä netti käytössä. Jos on, voin käydä yhä täällä päivittelemässä listaa - muussa tapauksessa menee ainakin mun osaltani viikonvaihteeseen.
Aurinkoista viikkoa kaikille! =)
Muoks. Ja tietenkin peukkuja Lindalle, Olivialle ja Mariennalle, että saataisiin plussauutisia!