Sintille oikein paljon plussapuhureita, kuulostaa jännittävältä :heart:
Sannuli, ymmärrän hyvin ja ihan hyvä suunnitelma odotella syksyä, nauti oikein kovasti kesästä. Mihen terveelliset elämäntavat on varmasti tärkeät, mutta toisaalta mun mies elää tosi terveellisesti, ei polta, juo tosi harvoin ja silloinkin vähän, urheilee ja on ulkona päivät pitkät, mutta tulosta ei tule. Toisaalta oon kyllä ihan varma, että vika on minussa.
Linda, hihitytti sun mutkitellen uiva munasolu
Niin ja Rae kiitos kauniista kannustussanoista.
Mulla heittelee taas vaihteeksi tunnelmat katosta lattiaan. Välillä tuntuu että pakahdun onnellisuudesta, rakkaus on kyllä niin ihanaa ja tuntuu että vaikka se ei ole mahdollista, olen mun mieheen joka päivä rakastuneempi. Sitten taas vauva-asia vetää mieltä maan alle, tänä aamuna viimeksi itku pirskahti ihan vaan aamupalapöydässä, tuntuu niin raskaalle tämä. Toisaalta ajattelen, että ehkä olen ollut liian onnekas, kun olen saanut kaiken mistä unelmoin ja tämä on jotenkin muistutus siitä...
Tyhmäähän se, yritän piristyä, meillä on tänään kihlajaisjuhlat ja viime yö meni kakkua ja kaiken maailman piiraita leipoessa. Nyt pitäis ryhtyä kakun koristeluun, mutta kerma lässähtää tässä kuumuudessa. Kissa ja koirat on ottaneet sisällä vakipaikakseen tuulettimen vieressä olevan nojatuolin. Ihanaa asua järven rannalla, me pulahdetaan uimaan kolmesti päivässä ja koirat vielä useammin. Jospa elokuu ja lääkäri veisi meitä askeleen eteenpäin kohti kovasti, kovasti toivomaamme pientä ihmistä.