Heipähei!
Täällä yksi uusi kuumeilija! Vieläkö mahtuu joukkoon? Ihanaa kun on omanikäisiä esikoisesta haaveilevia!! =) Ikäkriisiä pukkaa, tunnen olevani jo ihan ikäloppu. Kaikilla (ainakin melkein) kavereilla on jo perhettä ja hieman ulkopuoliselta tuntuu olo välillä. Omista vauvahaaveista ei olla juurikaan ystäville avauduttu, mutta voitte arvata että utelijoita riittää kun kohta vuosi ollaan naimisissa oltu eikä mitään aikaan saatu.
Ihana nähdä, että plussanneita tulee tasaiseen tahtiin lisää! Antaa kovasti toivoa itesellekkin=) HIRMUISESTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! Ja vielä enemmän tietysti onnea kaikille muille yritykseen!
Jotain hieman omasta vauvaprojekstistani: Viime kesänä siis mentiin naimisiin ja vauvantekoon oltiin asennoiduttu. Mun perussairauden aktivoitumisen vuoksi vauvahaaveita piti lykätä tulevaisuuteen... Nyt sitten vihdoin saatiin lääkäriltä lupa yrittämiseen =) Lähes vuosi ollaan siis ehkäisty vaikkei oltais haluttu. Vauvakuume siis melko korkeissa lukemissa!! Ovistestejä tilasin jo netistä, sillä mun kierto sekaantui keväällä jostain syystä ja mulla ei oo hajuakaan milloin olis tärppiajat. Tasaiseen tahtiin siis "pakko" laittaa siemeniä itämään
! Pitkään kierto vaihteli 26-31 välillä, mut kaksi viimeistä 40! Eli epäilyttää, että ovuloinkohan ollenkaan?:/ Ja kaikenlisäks menkkojen alkaminen on tosi epämääräinen. Ihme tuhrua kolme päivää ja sitten vasta normi-menkat. Ihan pihalla että mistä kohtaa kierron lasku pitäis aloittaa... Mutta positiivisella mielellä aloitellaan kaikesta huolimatta
Stressiä yritän välttää, jotta tautini pysyisi aisoissa, mutta kyllä vauvajutut tehokkaasti mielessä pyörivät joka päivä. Pitäis olla onnellinen että saatiin lupa vauvan yrittämiselle, mutta kyllä on malttamaton ja levoton olo! Mutta sitä näyttää olevan ilmassa näissä keskusteluisssa=)
Mulla siis yk1, kp8(?)-26-40... Tästä lähdetään!=)
En muista/hahmota vielä teidän nimimerkkejä, mutta pikkuhiljaahan te tutuksi tulette.
Mutta Olivia -79, olet tainnut käydä läpi samanlaisia vaikeuksia sairautesi vuoksi?
Kivaa viikonloppua kaikille! Onnea yrityksiin!