**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**



Viu..29v. ..................kp1/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp1/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp2/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp10/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp11/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp14/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp17/27..................yk3............ dpo4
Olivia-79.. 31v. .......kp18/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp19/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp28/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp37/30..................yk1............ dpo17
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
kylläpäs tämä kierto tuntuu olevan täällä kovin surullinen...
Onneksi sentään rae plussasi tässä kierrossa, kun muuten tuntuu kaikilla enemmän tai vähemmän tökkivän.

ON: ovista ei kuulu ei näy... :ashamed:
 
Voi Tinka :hug: En edes osaa kuvitella, kuinka kamalaa tuollainen on. Ajatukset risteilee päässä mutta en mä osaa sanoa mitään järkevää.

Oman navan alla ei edelleenkään tapahdu mitään... ainoa hormonitoiminnasta osoittava merkki ovat finnit, joita tulee nykyisin tuon tuosta. (tuntuu kohtuullisen typerältä valittaa finneistä kun toinen on juuri kokenut keskenmenon. on tää kans :( )

 
Viu, talitintti ja Marienna - pahoittelut tädistä :hug:

Toivottavasti Sannuli saat sen oviksen bongattua pian.

Sunny, miten kävi sen plussatestin kanssa...? *pitää peukkuja*

ON: Ovis lienee nurkilla (tarkkaa päivää en tiedä, kun en ole vielä ryhtynyt tuohon tikutusrumbaan). Peittoja on joka tapauksessa heiluteltu ahkerasti, toivottavasti tulisi tällä kertaa tulosta... Huomasin että meillä on sama yrityskierto menossa kuin Raella - nyt elättelen toiveita että meilläkin onnistaisi :D :LOL:
 
Minut voisi laittaa taustalaiseksi. Meillä hoidot jatkuu elokuussa ja yritän nyt kesän toipua ja saada muuta ajateltavaa.

Tsemppiä kaikille! Palaan varmaan palstailemaan, mutta yritän vähän irrottautua täältä. Katsotaan miten onnistuu..

Halit kaikille! Me selviydytään, olen siitä varma, mutta aikaa se vaatii.

Luin lapsettomuus-keskenmeno lehtistä ja sieltä osui silmiin kuva ja teksti, joka liikutti ja lohdutti minua paljon ja sain siitä omille tunteilleni sanat kun muokkasin siitä "omani". Se taitaa päätyä kehyksiin ikkunalaudalle joksikin aikaa.

Kuva on pieni nyytti ja alla teksti. "Halusin kyllä kovasti ja yritinkin kasvaa, mutten vaan jaksanut. Anteeksi äiti ja isä, en tarkoittanut aiheuttaa surua. Minun tulee ikävä. Olisin niin kovasti halunnut jaksaa kasvaa."
 
Voi Tinka! Olen tosi pahoillani että pieni ei jaksanut. :hug: Kyynel tuli silmään kun luin tuon tekstisi.

Talitintti, Viu ja Marienna pahoittelut tädistä. Kylläpä nyt taas tulee huonoja uutisia. :(

Feufollet mulla on sama ongelma, kasvoihin on tullut hirmuna jätti finnejä. En tiedä onko syynä hormoonit vai tuo suklaan mussutus... varmaan se jälkimmäinen.

Kiitos Sannuli että päivität listaa. Mulle voisi merkitä dpo4.
 


Viu..29v. ..................kp2/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp2/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp3/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp11/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp12/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp15/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp18/27..................yk3............ dpo5
Olivia-79.. 31v. .......kp19/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp20/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp29/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp38/30..................yk1............ dpo18
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Siukuk & Feufollet - täälläkin yksi finninaama ! Pillereiden (Diane Nova akneen) lopettamisesta asti tilanne on ollut melkoisen karsee (ehkä liiottelen hiukan). Eikä voi ajatella Roaccutania tai tetrasykliinia :( No asia ok niin kauan kun mies pitää minua tarpeeksi viehättävänä pupuilukumppanina ;)
 
kopioin tekstiäni toisesta pinosta:

tänään gynekologilla:
* ultran mukaan kohtu ja munasarjat kunnossa, munarakkula kypsymisvaiheessa
* ylipainoa on, mutta ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, koska sokeriarvot kohdallaan, eikä PCO:ta (suositteli kuitenkin painon tiputtamista, ettei raskausaikana ongelmaa)
* labratuloksista TSH:ssa poikkeamaa (mulla kilpirauhasen vajaatoiminta) --> voi gynen mukaan vaikuttaa asiaan --> lääkityksen vähentäminen
* ei suositellut vielä muita labroja tai siemennesteanalyysia, nythän ollaan yritetty vasta 5kk, vasta 12kk kohdalla
* kierto ja ovulaatio kunnossa
* Eli ei pitäisi olla mitään syytä huoleen!

Päätin siis käydä yksityisellä tarkistamassa tilanteen, vaikka vasta yk 5. :ashamed:
 
Anna hyvä että kävit, noita kilppariarvoja kannattaa seurata. Mulla ainakin tärppäsi heti kun arvot oli saatu kohdalleen :) Sehän vaikuttaa suoraan hormonitoimintaan. Itse kävin myös jo uusissa verikokeissa ja nostin lääkärin ohjeen mukaan Thyroxin-lääkitystä. On hurjan tärkeää raskausaikana että arvot pysyy kohdillaan.

Pahoittelut kaikille tädin piinaamille, voimahaleja!

ON: En vielä jätä teitä, en uskalla vielä siirtyä odottajiin... Neuvolaan tosin jo soitin ja ajan sain viikolle 8, kesäkuun loppuun. Niidenkin laskurin mukaan nyt menossa 4+1 =) Olen pystynyt olemaan yllättävän tyyni. Tosin rinnat on niin kipeät ja turvonneet että kyllä tässä kropassa jotain tapahtuu. Yksi hassu "oire" muuten on kynnet, mulla on aina ollut hauraat ja liuskottuvat kynnet ja pari viikkoa sitten ihmettelin kun kynnet yhtäkkiä kovettui ja alkoi kasvaa. Nyt mulla on upeat pitkät ja vahvat kynnet :) Eli tarkkailkaapa kynsiänne :D
 
Viu
Anna, hienoa että kaikki on kunnossa =) Saanko udella paljonko suunnilleen yksityisellä maksoi tuollainen kartoitus? Minusta tuntuu, että on ehkä pakko päästä johonkin tarkastukseen, kun on niin huono mieli koko ajan ja ajatukset kiertää kehää :(
 
En oo ehtinyt moneen päivään seuraan pinoo.. Piti pikaisesti poiketa taustalla vain katsomassa kuulumisia, mutta olihan sitä pakko kirjautua...

Tinka voi ei! todella surullista :'( pahoitteluni ja voimia kesään. :hug: :hug:

Rae34 Suurensuuret onnittelut! :flower: Mulla kans rintoja aristaa. Heti alkuunsa ja edelleen. Öisinkin on oltava rintsikat, että on vähän tukea. Kuppikokokin on suurentunut yhdellä koolla jo. Oon saanut ostaa muutamat uudet rintsikat. Useita en uskalla ostaa, kun en tiedä kasvaako nämä tästä vielä kovasti.

Keltakaneli 13+3
 


Viu..29v. ..................kp3/28-34.............yk8............
Talitintti80..29v. ......kp3/26-29.............yk5...........
Marienna.. 30v. .......kp4/28-30..............yk2............
Anna-79.. 31v. ........kp12/28-38 .............yk5...........
Innuli.. 30v. .............kp13/26-27..............yk10............
Sintti-79.. 30v. ........kp16/23-31.............yk10............
Siukuk..29v. ............kp19/27..................yk3............ dpo6
Olivia-79.. 31v. .......kp20/27-28..............yk5............
Feufollet..v33v. .......kp21/28-39.............yk5............
Sannuli79.. 30v. ......kp30/30-45.............yk8...........
Sunny80.. 30v. ........kp39/30..................yk1............ dpo19
Durasel.. 33v. .......................................................


Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-

plussanneet
Rae34.. 34v. ..........yk10............plussa 31.5
Smi.. 33v. ..............yk7 .............plussa 8.5
Keltakaneli.. 32v. ...yk~1,5v. ... plussa 1.4
 
Perjantaipunnitus vko 22

Sannuli........TV..-0kg..............K..-2,1kg.....Tvk25.....-2,9kg (4.6.)
Rae.............TV..-0,5kg..............K..-2kg.....Tvk25.....-3kg (4.6.)
Krizze..........TV..-2,2kg..............K..-3,9kg.....Tvk25.....-1,1kg (4.6.)
Talitintti80...TV..-0,5kg.............K..-1,1kg.....Tvk25.....-3,9kg (4.6.)
Olivia-79......TV..-1,0kg..............K..-2,0kg.....Tvk25.....-3,0kg (28.5.)
Siukuk.........TV..-0,0kg..............K..-0,0kg.....Tvk25.....-5,0kg (28.5.)
Tinka...........TV..-0,3kg..............K..+1,7kg.....Tvk25.....-6,7kg

(tämän viikon suoritus, kuinka paljon kokonaisuudessaan tippunut, kuinka paljon tavoitteeseen)
 
Hei vaan kaikille, yritän nyt edelleen olla painoprojektissa mukana, vaikken muuten täällä juuri käy.. Eli kaikkiaan 3,9kg pudonnut, viikon aikana 2,2kg :eek: Vähän on stressiä joo..

En muista olinko rae:a onnitellut, eli onnea :flower:

hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Perjantaipunnitus: kokonaispainosta -2kg! =) Tosin nyt en kai enää saa varsinaisesti laihduttaa, mutta terveellisellä syömisellä ja herkkujen poisjättämisellä ei voi haittaakaan olla :)

Kiitos Keltakaneli! :heart: Mulla rintojen lisäks järkyttävää turvotusta alavatsalla, tosin ollut aikaisemminkin... Pelkään vaan että turpoan jo ihan ennenaikojaan. Olen kuitenkin kitkutellut vielä vanhoilla rintsikoilla vaikka ahdasta onkin ;) Meidän suvussa on naiset aika hyvin varustettuja ja minä olen ollut heihin verrattuna joku outo poikkeus, mutta nyt sekin asia korjaantuu :LOL: Pitäis vaan pystyä vielä viikkoja salaamaan jos tämä raskaus tästä jatkuu, onneksi löysät tunikat on muotia :D
 

Yhteistyössä