Heippa kaikille!
Itsekin olen kovasti tuota kilppariasiaa pyöritellyt, mulla otettiin erinäisten oireiden vuoksi kilppariarvot muistaakseni 2-3 vuotta sitten. Suvussakin kilpparijuttuja on ollut. Tsh oli 4,jotain ja koe uusittiin jonkin ajan päästä, jolloin arvo oli tippunut johonkin 2 paikkeille. Silloin kyselin, että mistä moinen, mutta olivat sitä mieltä, että ensimmäisessä oli varmaankin joku virhe. Mulla on olo aina parempi kesäisin ja nykyisin aineenvaihdunta onkin paljon entistä parempi yleisesti. Tuolloin olin huolissani painostani, joka tasaisesti nousi vaikka en löytänyt siihen syytä. Liikuin aika normaalisti enkä syönyt mielestäni mitenkään huonosti. Sisarukseni ovat tosi hoikkia, vaikka elämäntavat ovat huonommat kuin minun. Mulla oli myös muistin kanssa pulmaa ja tuntui, että tulee hetkiä, jolloin en tiennyt mitä olin tekemässä, hikoilu oli vaikeaa, sauna ja fyysiset suoritukset eikä verrattain kova salitreeni eivät hikoiluttaneet, mutta sellainen pitkäkestoinen liikunta kuten sähly kyllä lopuksi.
Mma Ramotswe :hug: et sinä epänormaali ole, tänä päivänä hoitojonosta löytää itsensä niin moni yli kolmikymppinen. Mutta ymmärrän kyllä että tuntuu "tuomiolta". Mites muuten, onko se parempi vai huonompi asia tutkimusten perusteella, että apua tarvitsee nainen vai onko merkitystä?
Sintti ja
Feufollet onko tuntemuksia?? Kiinnittymisestä siis?
Mulla oli kyllä elämäni ovulaatio, jos se edes on ohi, käsittämätön olo ollut pari päivää, tässä oireet:
kp21
- jotenkin huonon olon tunne
- pientä väsymystä ja palelua
- tukkoinen olo
- kasvoissa rypyläistä pikkunäppyä sivuissa paljon
- hiukan limaa?
- kohdunkaula alhaalla, yhdynnässä sattui siihen
- laiskuus ja saamattomuus
- kirvelyä virtsateissä
kp22
- kova turvotus, piti valita toiset housut mitä oli ajatellut
- väsymys iltapäivällä, yöunet 7h
- limaa
- ärtyisyys yöllä
- kuvottava olo illalla/yöllä
- todella turvonneet limakalvot poskionteloissa, laulaessa huomasi
- posket kuumottavat
- kirvelyä virtsateissä
- reisissä veti nilkkoihin asti tänään tai 22.8.
- vatsa toiminut tänään ja eilen monta kertaa
kp23
- aamupäivällä runsasta limaa emättimessä
- päivällä hetken metallin tai veren maku suussa
- kohdunkaula pehmeä ja ylhäällä
- kovaa paineentunnetta alavatsalla
- menkkakipuja, nipistelyä, jomotusta
- kuiva suu, kurkku erityisesti
- pissahätä koko ajan, jopa pari kertaa tunnissa
- väsymys
- yöunet 7h, päiväunet 2-2,5h
- päikkäreiden jälkeen yskimistä
- tukkoisuutta, muttei kuten eilen
- turvotusta
- vaikea olla istualtaan koska maha on kuin krampissa
- röyhtäilyttää
- näläntunne vaikka on syönyt
- oikeassa nivusessa vetää
- yöllä arat nänninpäät
- vasemman munasarjan kohdalla nipistelyä yöllä
- yöllä vatsa kipeä ja painajaisia
kp24
- päikkärit klo 17-18:30, töihin 2h myöhässä, koska maha vielä niin kipeä
- aamulla vielä vatsa kipeä, varsinkin istuessa, mutta turvotus hävinnyt
- päikkäreiden jälkeen vatsa arka, samoin nännit - ja jotakuinkin samantyylistä mahakipua kuin eilen ja vasen puoli munasarjojen kohdalta taas nipistelee
- muutaman päivän ajan on täytynyt selvittää kurkkua, koska ei ole ääntä tullut, rykimisen jälkeen ei ongelmaa
- illalla aika ok olo
Voisko olla jotain kystan tyyppistä? Voin olla myös tulossa kipeäksi, koska monet töissä on, ja kaikkea mahdollista on liikkeellä.
JA VIIMEISEKSI: uskomattomat kehut greippimehusta! Se oikeasti lisää sitä liman määrää, eli auttaa siihen, että pääsee ne simpulaiset maaliinsa. Kaikki sitä heti juomaan mars! Ainoo haitta on se, että ehkä kannattaa sit tikutella, koska mulla oli sitä limaisuutta vaihtelevasti kaksi viikkoa, edelleen ollaan kosteina
.