**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Zipulin puolesta jännätään täälläkin, toivottavasti on tärpännyt!
Onnea ovisplussasta Sintille! Ja Mariennalle peukut mahdollisen sellaisen ansiokkaasta hyödyntämisestä =D
Amanda, jospa ne menkat alkais kun stressi helpottaa... ei kuulosta hyvältä tuollaiset työpäivät. Tosin täällä alkaa olla ihan sama meninki, tälle viikolle vaan on ollut sovittuna niin paljon muita iltamenoja, että ei ole ehtinyt tehdä ylitöitä. Seuraavat viikot eivät näytä kovin leppoisilta... pidemmällä aikavälillä ei kovin fiksua nuo yli 50-tuntiset viikot.

Nyt kun tuon oviksen bongasin, ei clomeja aloitetakaan ensi kierrosta. Ultraillaan vaan kierron alkupuolella, että onnistuuko ovis sillä kertaa luomuna. Tietty olisi hienoa, jos onnistuisi. Toisaalta tuli sellainen fiilis, että sitten menee taas yksi kierto hukkaan, jos tuo tän kertainen olikin joku satunnainen. Olenhan mä peräti kerran aiemminkn bongannut tänä vuonna oviksen...

Pikaisesti: mielestäni sain tänään ovis+, koska oli kyllä niiiiiin lähellä kontrolliviivan väriä ja paksuutta, tarkalla silmällä erottaa hiukan vaaleammaksi. Tänään kyllä myös mahakipua ja näyttäisi vuotoakin eli sitä limaa olevan. Eli epäilen, että huominen, kp 22 on varmaankin dpo0, mutta testataan sekin. Nyt menen viettelemään mieheni :LOL: :kieh: :kieh:

Innuli..............31v. ........kp10/26-27.........yk13....
Feufollet.........33v. .......kp14/28-39..........yk8.... dpo 5
Olivia-79........31v. .......kp16/27-28..........yk8.....
Sintti-79.........31v. .......kp17/23-30..........yk13.... dpo 4
Zipuli..............32v. .......kp20/29-31..........yk5.....
Viu..................30v. .......kp20/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp22/28-33..........yk4...... dpo 0
Sunny80........30v. ........kp25/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v....kp25/28...............yk14.....
Sannuli79......31v. ........kp26/30-51..........yk10.....
Amanda77....33v...........kp40/33-55..........yk4......
Scrat...............30v..........kp57/28-38...........yk7....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. ..........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. ..........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.

Viu
Zipulille kovasti voimia jännittelyyn, kiva kuulla, että irrotuspiikki toimi ja nyt vaan jännäilyä :)

Hei hoitolaiset, kuinka monelta on tutkittu kilppariarvoja? Mullehan lapsettomuuslääkäri ehdotti, että käyn terveyskeskuksen puolella otattamassa arvot ja näin teinkin. Nyt sain tulokset: TSH 2,3 ja T4V 14. Arvot ovat sinänsä "normaalit" ja viitearvojen sisällä, mutta monilla keskustelupalstoilla toitotetaan, että TSH:n pitäisi raskautta yrittävillä olla lähempänä yhtä/ alle kaksi. Joissain paikoissa ei kuulemma ole edes ryhdytty hoitoja tekemään, ennen kuin arvo on ollut yhden tienoilla.

Mielipiteitä tuntuu kuitenkin olevan monia, ajattelin soittaa maanantaina klinikalle asiasta. Me ei vielä saada varattua hoitojen suunnitteluaikaa, kun miehen kromosomitutkimusten vastauksissa menee n. kolme viikkoa, puh. Y-kromosomitulos tuli jo ja se oli luojan kiitos normaali, nyt vaan odotellaan sitä toista ja vielä uusi simppanäyte pitää antaa. Malttia tässä tarvitaan.

Mutta siis jos jollakin on näkemyksiä kilppariasiasta, niin kuulisin niitä mielelläni :wave:

Ja pakko vielä lisätä, että aika tieteelliseksi on tämä elämä mennyt, kaiken maailman arvoja ja koodeja ja kirjaimia pää täynnä :eek:

viu täällä yks kilpparin vajaatoimintaa sairastava :wave: mun sairaus todettiin alku vuodesta ja sillon tsh oli 8,9. pikkuhiljaa aloteltiin lääkitys mut ei arvo meinannu oikeen laskee. ite kuumeilen kanssa ja sen takia arvot pitäs saada kohilleen. mulla oli vielä reilusti yli 3 tsh joten lääkitystä nostettiin aika rajusti (ei lääkärin toimesta) ja tsh laskiki 0,86 ja t4v oli 21. muuten ois ihan ok arvot mut liian raju lasku ni sairaus löi vähän siikatoiminnan puolelle ja alko tulla tykytyksiä yms. nyt laskin ite annostusta ja sain ens vkolle lääkäriajan endokrinologille. tosin ei tähän sairauteen perehtyneelle mut tietää paljo enempi ku tk-lekurit. tosiaan ne ei tee mitään jos arvot viitteitten sisässä ja se 4 on ihan liikaa mikä on siellä viitearvon ylärajana. nykyään se oikee yläraja on 2,5, sitä kilpparipiireissä ihmetellään et miks sitä ei oo laskettu joka paikassa koska nyt moni joutuu sairastamaan tautia ilman hoitoa koska lekurit ei suostu määräämään tyroksiinia koska arvot ei ylity :|
mun mielestä sulla on toi t4v aika matala, sen pitäs olla raskauden aikana korkeempi ja tsh:n taas matalampi. raskausaikana ois hyvä joku tollanen yhen kieppeissä oleva tsh. mulla on jotain kilpparisairauslinkkejä jos kiinnostaa, niistä saa aika hyvin tietoa.

|O haukotus vaan joo, kolme päivää nyt sitä vahvaa viivaa. En mä näitä tajua, olis pitäny niitä digitestejä ostaa. Tai olisko sellaista missä lukee ihan suomeksi: kyllä, sinä ovuloit juuri kohta tai jotakuinkin nyt.

Innuli..............31v. ........kp11/26-27.........yk13....
Feufollet.........33v. .......kp15/28-39..........yk8.... dpo 6
Olivia-79........31v. .......kp17/27-28..........yk8.....
Sintti-79.........31v. .......kp18/23-30..........yk13.... dpo 5
Zipuli..............32v. .......kp21/29-31..........yk5.....
Viu..................30v. .......kp21/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp23/28-33..........yk4...... dpo 1
Sunny80........30v. ........kp26/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v....kp26/28...............yk14.....
Sannuli79......31v. ........kp27/30-51..........yk10.....
Amanda77....33v...........kp41/33-55..........yk4......
Scrat...............30v..........kp58/28-38...........yk7....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Voi ahdistuksen ahdistus! Tää nännikipu on jatkunut kohta kaks viikkoa ja google-hakuja oon tehnyt asian tiimolta jonkun neljämiljoonaa. Vieläkään ei ole vastaan tullut muita Clomit aloittaneita, joilla olisi vastaavia oireita ollut. Nänniräpläämisestä varmaan johtuu tissien lievä arkuuskin.
Joo ehdin jo ajatteleen SEN mahdollisuuttakin, mutta koska olen äärimmäisen lyhytjännitteinen ihminen, tein testin jo nyt kp 26/28. Selkee nega. Kai siinä nyt jotain olis näkynyt, jos... No kun asia tuli selväksi, niin heti alkoi vattassa tuntuun siltä, että menkat alkaa.
Voi elämän kevät! Sitten tarttee mennä zuumaileen sitä kystaakin, että voiko tempoa lisää Clomeja naamaan. Niin ja kuinka kauan yhden spermanäytteen analysointi oikein voi kestää??!!!

Marienna:edellisessä elämässä kun testailin ovista, mulle kans tuli monenä päivänä peräkkäin viivaa, eikä niistä nyt sen kummemmin pystynyt sanomaan mikä oli SE vahva viiva. Viivat kärsi ainakin mun kohdalla inflaation ja nyt niitä ei sitten enää tule ollenkaan, ilmeisesti.

Viu:multa kans kilppari otettiin heti. Soita sinne klinikalle vaan, ei tartte pähkiä asiaa.

Hyvää viikon alkua sitten kaikille! MR :wave:

Feufollet, ymmärrän hyvin, ettei yhtään kiertoa halua "heittää hukkaan". Mutta hienoa, jos luomuovis voisi olla mahdollinen! Olishan se kuitenkin merkki siitä, että elimistö toimii hyvin ja niin kuin pitää! Tsemppiä siis odotteluun...

Marienna, onnittelut vahvasta ovisplussasta!! Harmi, että plussaviivaa tulee jatkuvasti... Vaikea varmaan tulkita, et missä mennään! Mut ehkä kantsii vaan ottaa rennosti ja jatkaa tehokasta yrittämistä... :) Pidän peukkuja, että tärppäisi!

Viu, mulle gyne sanoi siellä lapsetomuusklinikalla, että TSH arvo olis hyvä olla lähellä yhtä ja ainakin alle kaks. Muuten annetaan ainakin pieni lääkitys. Ehkäpä sulla on sille tarvetta? Ainakin jos on jotain vajaatoimintaan viittaavia oireita? Mulla testattiin arvot, kun joskus aiemmin epäilty vajaatoimintaa ja sillon arvot oli sun arvojen luokkaa. Mulle gyne sanoi, että jos arvot on vielä sellaset, joudun ehkä ottamaan vähän tyroksiinia.

MR, mullakin on välillä ihmeellistä nännikipuilua ollu parina päivänä (ilman Clomeja tosin), mut mietin et kai kaikki oireet on mahdollisia kierron eri vaiheissa - oli Clomeja tai ei? Ja tietty samat toiveet heräili mullakin... Mut torstainen negatesti ja kukkiva akne taitaa kertoa mulla enemmän pitkän kierron probleemasta. Toivotaan, et jospa kuitenkin olis sulla tärpännyt.! :) Tiedän, testien odottelu ja mun kohdalla myös kierron loppuminen ja testiin pääsy, on todella piinallista!! Tsemppiä!

Ihana viikonloppu takana kaikenlaisissa juhlinnoissa! Ja vauhdikas työviikko tulossa, joten ei onneks ehdi liikaa omaa napaa/mahaa tuijottamaan.

Iloista pian alkavaa uutta viikkoa kaikille! =)

Ihan pikainen viesti, mies tuossa hoputtaa jo saunaan :D

Mma Ramotswe eihän se vielä noilla päivillä välttämättä näy ;) Niin monella on alkuoireissa ollut tuo nännikipu.. Mulla alkoi myös edellispäivänä sama oire nyt elättelen taas jotain toiveita täällä ja laskeskelen päiviä, että voiskohan nyt olla käynyt niin että ovis olis ollutkin vasta viime viikolla :headwall: En kuitenkaan ihan tosissaan usko siihen ja torstaina oliskin se gyneaika niin pääsee juttelemaan.

Täälläkin jännätään zipulin puolesta peukut pystyssä! +++ :whistle:
Jä tärppionnea myös kaikille oviksen hyödyntäjille :D

Mukavaa viikkoa kaikille!

Innuli..............31v. ........kp12/26-27.........yk13....
Feufollet.........33v. .......kp16/28-39..........yk8.... dpo 7
Olivia-79........31v. .......kp18/27-28..........yk8.....
Sintti-79.........31v. .......kp19/23-30..........yk13.... dpo 6
Zipuli..............32v. .......kp22/29-31..........yk5.....
Viu..................30v. .......kp22/28-36...........yk10.....
Marienna.......30v..........kp24/28-33..........yk4...... dpo 2
Sunny80........30v. ........kp27/31................yk3.......
Mma Ramotswe..34v....kp27/28...............yk14.....
Sannuli79......31v. ........kp28/30-51..........yk10.....
Amanda77....33v...........kp42/33-55..........yk4......
Scrat...............30v..........kp59/28-38...........yk7....

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Marienna, olen kuullut, että ovistesti voi näyttää plussaa useana perättäisenä päivänä, koska LH ei kaikilla laske heti ovulaation jälkeen... mutta hormonitason nousu kuitenkin on se mikä käynnistää oviksen, joten dpo:t lasketaan ensimmäisen vahvan viivan perusteella. =)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :wave:

Viu noista kilppariarvoista: Mulla kilpirauhasarvojen kanssa ollut heittelyä vuosia. Aina kuitenkin pysyneet "viitearvoissa" ja yleislääkäri jopa lopetti multa Thyroxin-lääkityksen kun arvot olleet aina hyvät (kilpirauhanen leikattu lähes 20 vuotta sitten). Muutamana viimevuonna olen eri lääkäreille valittanut oireita, mutta tuijottivat vain sokeasti ns. viitearvoja enkä saanut lääkitystä. Viime keväänä vaadin sitten jälleen lääkitystä lapsettomuuteen vedoten ja sain lähetteen endokrinologille, joka vihdoin kuunteli ja määräsi pienen annoksen. Tsh oli silloin 2,9 ja lääkärin mukaan ok raskautumista ajatellen, mutta raskauden aikana olisi hyvä olla alle 2,5. Näin minulle siis sairauteen perehtynyt endokrinologi väitti. Raskautumiseni jälkeen arvoni oli 2,7 (kontrolli oli rv4) eli sillä arvolla tulin raskaaksi, lääkitystä nostettiin tosin välittömästi reilusti. Nyt olen jo käynyt 2 kertaa kontrollissa, toisen tulokset saan huomenna neuvolassa ja nyt menossa rv 16+1. Vointi on kyllä selvästi parempi, väsymystä toki raskauden vuoksi on, mutta se ei ole sellaista kokonaisvaltaista uupumusta kuin vajaatoiminnassa. Mua harmittaa että en vaatinut kovemmin jo aikaisemmin lääkitystä, olisihan voinut välttyä monelta surulta ja pettymykseltä yritysaikana. Mutta pääasia että sain lääkityksen kuntoon ja tulin raskaaksi :heart:

Taas kerran tsemppiä piinailuun ja hoitoihin, kovasti täällä jännään Zipulin puolesta!

No nyt ne simppatestin tulokset tuli: normaali. Tämä tarkoittaa sitä, että minä olen epänormaali. Onpa kiva fiilis. :/
Aion nyt vetää vapaaillan kunniaksi kunnon itsesäälikieriskelyt, kun ukkokaan ei ole kattomassa. Yleensä sen jälkeen olo on parempi.
Siirryn kans kannattamaan Zipulin joukkuetta. Omani ei taida päästä tälläkään kertaa olympialaisiin. :wave: :wave: :wave:
Kaikesta huolimatta; mahtavaa viikkoa. Painutaan ulos ihanaan syysilmaan!

Heippa kaikille!
Itsekin olen kovasti tuota kilppariasiaa pyöritellyt, mulla otettiin erinäisten oireiden vuoksi kilppariarvot muistaakseni 2-3 vuotta sitten. Suvussakin kilpparijuttuja on ollut. Tsh oli 4,jotain ja koe uusittiin jonkin ajan päästä, jolloin arvo oli tippunut johonkin 2 paikkeille. Silloin kyselin, että mistä moinen, mutta olivat sitä mieltä, että ensimmäisessä oli varmaankin joku virhe. Mulla on olo aina parempi kesäisin ja nykyisin aineenvaihdunta onkin paljon entistä parempi yleisesti. Tuolloin olin huolissani painostani, joka tasaisesti nousi vaikka en löytänyt siihen syytä. Liikuin aika normaalisti enkä syönyt mielestäni mitenkään huonosti. Sisarukseni ovat tosi hoikkia, vaikka elämäntavat ovat huonommat kuin minun. Mulla oli myös muistin kanssa pulmaa ja tuntui, että tulee hetkiä, jolloin en tiennyt mitä olin tekemässä, hikoilu oli vaikeaa, sauna ja fyysiset suoritukset eikä verrattain kova salitreeni eivät hikoiluttaneet, mutta sellainen pitkäkestoinen liikunta kuten sähly kyllä lopuksi.

Mma Ramotswe :hug: et sinä epänormaali ole, tänä päivänä hoitojonosta löytää itsensä niin moni yli kolmikymppinen. Mutta ymmärrän kyllä että tuntuu "tuomiolta". Mites muuten, onko se parempi vai huonompi asia tutkimusten perusteella, että apua tarvitsee nainen vai onko merkitystä?

Sintti
ja Feufollet onko tuntemuksia?? Kiinnittymisestä siis?

Mulla oli kyllä elämäni ovulaatio, jos se edes on ohi, käsittämätön olo ollut pari päivää, tässä oireet:

kp21
- jotenkin huonon olon tunne
- pientä väsymystä ja palelua
- tukkoinen olo
- kasvoissa rypyläistä pikkunäppyä sivuissa paljon
- hiukan limaa?
- kohdunkaula alhaalla, yhdynnässä sattui siihen
- laiskuus ja saamattomuus
- kirvelyä virtsateissä

kp22
- kova turvotus, piti valita toiset housut mitä oli ajatellut
- väsymys iltapäivällä, yöunet 7h
- limaa
- ärtyisyys yöllä
- kuvottava olo illalla/yöllä
- todella turvonneet limakalvot poskionteloissa, laulaessa huomasi
- posket kuumottavat
- kirvelyä virtsateissä
- reisissä veti nilkkoihin asti tänään tai 22.8.
- vatsa toiminut tänään ja eilen monta kertaa

kp23
- aamupäivällä runsasta limaa emättimessä
- päivällä hetken metallin tai veren maku suussa
- kohdunkaula pehmeä ja ylhäällä
- kovaa paineentunnetta alavatsalla
- menkkakipuja, nipistelyä, jomotusta
- kuiva suu, kurkku erityisesti
- pissahätä koko ajan, jopa pari kertaa tunnissa
- väsymys
- yöunet 7h, päiväunet 2-2,5h
- päikkäreiden jälkeen yskimistä
- tukkoisuutta, muttei kuten eilen
- turvotusta
- vaikea olla istualtaan koska maha on kuin krampissa
- röyhtäilyttää
- näläntunne vaikka on syönyt
- oikeassa nivusessa vetää
- yöllä arat nänninpäät
- vasemman munasarjan kohdalla nipistelyä yöllä
- yöllä vatsa kipeä ja painajaisia

kp24
- päikkärit klo 17-18:30, töihin 2h myöhässä, koska maha vielä niin kipeä
- aamulla vielä vatsa kipeä, varsinkin istuessa, mutta turvotus hävinnyt
- päikkäreiden jälkeen vatsa arka, samoin nännit - ja jotakuinkin samantyylistä mahakipua kuin eilen ja vasen puoli munasarjojen kohdalta taas nipistelee
- muutaman päivän ajan on täytynyt selvittää kurkkua, koska ei ole ääntä tullut, rykimisen jälkeen ei ongelmaa
- illalla aika ok olo

Voisko olla jotain kystan tyyppistä? Voin olla myös tulossa kipeäksi, koska monet töissä on, ja kaikkea mahdollista on liikkeellä.

JA VIIMEISEKSI: uskomattomat kehut greippimehusta! Se oikeasti lisää sitä liman määrää, eli auttaa siihen, että pääsee ne simpulaiset maaliinsa. Kaikki sitä heti juomaan mars! Ainoo haitta on se, että ehkä kannattaa sit tikutella, koska mulla oli sitä limaisuutta vaihtelevasti kaksi viikkoa, edelleen ollaan kosteina :LOL: .

Iltaa kaikille!

Varhaisultra kuulumiset Kävin tänään varhaisultrassa miehen kanssa ja ilokseni :heart:-syke näkyi ja pää-perämitta oli hurjat 16,3 mm eli vastasi viikkoja 8+0. Nyt voi huokaista jo vähän helpotuksesta, niin ja kyydissä on yksi kaveri :)

Plussatuulia :whistle::whistle::whistle: tähän itselleni rakkaaseen pinoon puhaltelee Talitintti ja Toukka 8+0

Heippa!

Täällä juttuseuraa huhuilee 30 v. KattiMattis! Yli kaksi vuotta ollaan yritetty saada omaa nyyttiä alulle, mut ikinä ei ole edes haalean haaleaa plussaa testiin tullut... Olisikin kiva vaihtaa kuulumisia samanikäisten saman asian kanssa painivien ihmisten kanssa. Täällä taidetaankin olla hyvin erilaisissa tilanteissa menossa? Toisilla näyttää yrityskertoja olevan kertynyt jo liiankin paljon...:|

Omia yrityskertoja en ole enää laskenut...n. 2,5 vuotta siis mennyt ja tässä kierrossa aloitettu pistoshoidot yhdistettynä inssiin, 8 kiertoa ehdin popsia clomejakin laihoin tuloksin...( Tai siis, sai ne aikaiseksi kierron tasaantumisen ja kaamean aknen!!) Negatiivisillä fiiliksillä liikenteessä, p**seelleen tämäkin kierto menee kumminkin!! Vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti ja ehkä se nyt tärppää niin takaraivossa joku piru käskee heti lopettaa haaveilemisen!

Mma Ramotswe Vaikka meilläkin miehen simppatulos oli täysin normaali niin silti ei minustakaan mitään vikaa ole löytynyt! Kaikki toimii loistavasti, mutta ei vaan tärppää!

Marienna Sulla näyttää olevan samantyyppiset oviskivut, kun mullakin. Tässä kuussa kesti n. 24 tuntia sisältäen jos jonkinmoista jäytämistä ja vihlontaa...huh, aika tuskaa oli...onneks oli vapaapäivä!

Tuosta nännikivusta, kun puhuitte niin mulla useassa kierrossa se on tullut heti oviksen jälkeen. Monesti siitä onkin tiennyt oviksen menneen. Tässä kierrossa taas ei tullut vaikka ovis on piikillä ja ultralla varmistettu...Jos mulle tulis nännit kipeeks kesken loppukierron niin varmaan hyppisin riemusta, koska niin ei oo ikinä tapahtunu. Saattais olla jo merkki jostain muusta :heart:

Kahlailen teidän juttuja läpi ja kiitos, jos saan liittyä teidän seuraan. En viitsi läheisiä kuormittaa näillä mun jutuilla ja, jos ei välillä pääse purkamaan itseään niin hajoaa pää.;)

-KM-

Tervetuloa joukkoon KattiMattis! Pää täällä hajoaa itse kullakin välillä, onneksi ei kaikilla samaan aikaan niin aina joku jaksaa vähän tsempata :)

Mama R, toivottavasti itsesäälilta vei pahimman ketutuksen yli ja nyt taas rinta rottingilla kohti uusia taistoja! Tiedän kyllä tunteen, mun miehellähän on yksi lapsi, joten ei ole vaikea arvata, kumpi meistä on se viallinen...

Marienna, entäs jos sun ovis onkin ollut jo aiemmin....? En nyt halua herätellä turhia toiveita mutta noi oireet vois toki viitata muuhunkin kuin ovikseen...

Ihania uutisia, Talintintti! Terveisiä Toukalle :)

Zipuli, kerro kuulumisia...? Ja kuinkas muilla menee?

Täällä ei sitten mitään uutisoitavaa. Ei mitään mystisiä oireita tai muitakaan tuntemuksia, joista voisi edes toivoa olevansa raskaana. Ensi viikolla pitäisi alkaa uusi kierto ja siitä sitten ovista bongataan ihan ultran kanssa.

hanipöpö........30v. ........kp1/26-28.........yk4.....
Innuli..............31v. ........kp14/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. ........kp15/30.............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp18/28-39..........yk8.... dpo 9
Olivia-79.........31v. .......kp20/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp21/23-30..........yk13.... dpo 8
Zipuli..............32v. .......kp24/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp24/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp26/28-33..........yk4...... dpo 4
Sunny80.........30v. ........kp29/31...............yk3.......
Mma Ramotswe..34v.....kp29/28...............yk14.....
Sannuli79.......31v. ........kp30/30-51..........yk10.....
Amanda77......33v. .........kp44/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp61/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.

Viimeksi muokattu:
Hei! =) Minä myös haaveilen esikoisesta kovasti ja ekat yritykset aloitettiin alkukesästä 2010. Kolmas yritys elokuussa ei tuottanut kaivattua tulosta ja neljäs yritys sitten vaan syyskuussa. Pitäisi olla ressaamatta tämän asian kanssa, mut kaikki tää odottaminen yms. ei voi olla aiheuttamatta stressiä =) Onhan tämä jännää aikaa kyllä, mutta ei jaksaisi odottaa, että tärppää. Kuinkahan kauan yleensä menee, että 30-kymppisillä tärppää? jossain sivustolla oli, että 6kk. Toki joillain menee kauemmin tai vähemmän aikaa.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa joukkoon, KattiMattis ja hanipöpö!

Jos haluatte, voin laittaa tuohon piinailulistalle teidän kiertopäivät ja kierron pituuden. (Toki mukana saa hengailla ilmankin. :D )

Hanipöpö, en osaa sanoa mitään tuosta yritysajasta, mutta luin jokin aika sitten, että meidän ikäisillä noin 85% alkaneista raskauksista jäisi kemiallisiksi (eli menisi kesken heti alkuunsa). Kuulostaa aika masentavalta, mutta itse olen lohduttautunut sillä, että tästäkin ketjusta on aika moni onnistunut raskautumaan alle vuoden yritysajalla. =)

Marienna, mullakin kävi mielessä että voisiko kyse olla sittenkin siitä plussasta... En haluaisi herätellä turhia toiveita, kun tiedän kuinka paha mieli niistä tulee jos sitten ei olekaan tärpännyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

MR :hug: Niinhän se on kuin KattiMattiskin sanoi, ettei sitä vikaa välttämättä löydy kummastakaan. Mutta ymmärrän kyllä, jos on mieli silti maassa. Itsekin pelkään, että vika lopulta löytyy minusta...

ON: Pari päivää on tuntunut ajoittaista pientä nippailua alavatsalla. Ei mitään niin selkeää kuin viime kierrossa... eikä muitakaan oireita. Saa nähdä mitä viikonvaihde tuo tullessaan, mutta tällä kertaa ei ole kyllä yhtään tärpännyt olo. : /

:saint: Tietenkin sama kävi mielessä, että entä jos se ovari oli kuitenkin silloin ennen kuin tikutin, siis liian ajoissa, tai 1,5 viikkoa sitten kun mulla oli ihan hirveä superhedari, johon tarvittiin 4 lääkettä, eikä siltikään hävinnyt. MUTTA olen 99% varma, että ovulaatio oli nyt, niinkuin tikku näytti. Olot loppuivat sen 3-4 päivän jälkeen ja mulla on ollut ihan tosi hyvä olo ja erityisen hyvä mieli. Olen iloinen ihminen muutenkin, mutta nyt on hymy huulessa koko ajan. Nippailua siellä täällä on. Toivottavasti siellä seilaa mun tuleva vauvani etsien satamaansa kohdun seinämästä. Kohtu on OUTO, napukalla on "pitkät päällä" koko se kohtu+napukkaosuus on napakka ja pitkä, jotenkin outo. Toivottavasti siis kohta on kiinnittymiskipuja ja ennen kaikkea aika riittää siihen, että kiinnittyy.

Sintti olen lukenut monesta paikasta että silloin tärppää kun ei tunnu siltä!!!! Eli Feufollet, sulle tulee kanssa plussa täältä mun ennustuskoneesta :cool:.

Tervetuloa tervetuloa, KattiMattis ja hanipöpö! Tiedoksenne, että tämä ketju kokee kohta plussasyöksyvirtauksen :D. Että onneksi tulitte!

Nyt sitten vaan odottelemaan, että saa itseltään luvan taas ostaa testejä :popcorn:

Kiitos kiitos!! Mukava päästä turisemaan! =)

Sintti Nyt olisi menossa kp 15/30...Loppukierto pitkähkö, koska Lugesteroni venyttää sitä. Nää meikäläisen yk:t olis varmaan lyhentyny puolella, jos olis heti vuoden yrittämisen jälkeen laittanu tuulemaan hoitojen suhteen, mutta hiljaa hyvä tulee...Piti miestä ensin lämmitellä ajatukseen näytteen annosta ym. mukavasta...;)

Kiitos, on kivaa päästä turisemaan ja jännäämään itsensä ja muidenkin puolesta! =)

Mulla on menossa kp 1/26-28. Kohta saa taas tehdä ovistestejä ja päästä neljättä kertaa yrittämään =) Toiveissa olisi, että tärppäisi tämän vuoden puolella, mutta se jää sitten nähtäväksi :p
Ikää mulla on 30v. ja tosiaan esikoisen tahtoisin niin kovasti :heart: kuten myös miehenikin.

Yhteistyössä