**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Voi itku ja masennus. Jotenkin nyt tipuin korkealta ja kovaa!!! Onneksi oon vielä lomalla ettei tarvinnut tässä mielentilassa mennä töihin. Nyt kun saisi itsensä koottua ja pystyisi soittamaan lääkäriajan... :'( :'( :'(
 
Tänä aamuna tein testin kun en malttanut enää odottaa ja ihan selkeä negahan sieltä taas jälleen kerran tuli. :'( pettynyt ja surullinen olo. Menkat ei oo kyllä vielä alkanut mutta ei oo kyllä ollu minkäänlaisia raskausoireitakaan, eli eiköhän se tätsy sieltä kohta saavu.

Voimia Sannuli79. :hug:
 
Voi pyllynreikä (anteeksi)!!! Mikä tässä nyt on näin vaikeaa?!?!?
Sannuli ja Feufollet :hug::hug::hug:!!!

Zipuli, sama homma, tänään nega. Ja siihen ei saa vasemalle puolelle punaista viivaa millään, ellei käännä sitä ylösalaisin. Dpo:n nähden tietty aikainen, mutta testasin ihan vaan sen takia, että eilen oli tosiaan selvät menkkakivut ja oikein sellainen menkkatunne, että kohta tulee. Ajattelin, että koska aamulla ei ollut vielä alkanut, ehdin edes vielä testata, vaikkei raskaana olisikaan. Olis ollut niin lohdutonta, jos ei olis ollut edes sitä testausta. (Säälittävää :ashamed:) Noh...eihän ne menkat alkaneet (vielä). Ja loppui ne tuntemuksetkin sitten. Nyt jos olis oikein optimistis-masokistinen ihminen, niin vielä olis toivoa jäljellä. Ja yllätys, että mä olen. :'( Vaikka eilen tuli tippa linssiin niin miehellä kuin mulla kun se maha kouri niin.

Sintti hyvä, että sait ajan, vaikka 6 viikkoa on ärsyttävän pitkä aika.

Mua ärsyttää kun koko ajan mennään lähemmäs sitä aikaa, että kun tärppää, niin la on jossain mun siskon häiden aikaan. Mun pitäis siellä esiintyä, mutta eihän sitten voi. Tavallaan pikku juttu, mutta alkaa sekin ärsyttää tässä samalla. Taitaa olla menkat tulossa kun niin ärsyttää :kieh:
 
Laskeskelin tossa muuten, että olihan mulla viime kierrossakin luteaalivaihe 9 päivää, olen 95% varma koska ovis oli. Mahtavaa, jos asia näin on...kivaa yrittää otsa hiessä (ja vähän muutkin paikat:D) ja tajuta sitten, että hiukan pielessähän tuo on.

Se tikuttelu muuten on varmaan aika järkevää!
 
Voi ei...negaa negan perään...:( Halaukset kaikille!

Sintti Äkkiä ne tutkimukset ja hoidot etenee, kun ekan kerran pääsee lääkärissä käymään. Jos siis menette yksityiselle?

Mulla Marienna gyne sano niistä 9 päivän loppukierroista, että ovat anovulatorisia kiertoja eli ovista ei tapahtunu, vaikka mä ihan selkeät oviskivut tunsinkin. Tikkuihin en oviksen aikaan ikinä saanu vahvaa viivaa, vasta clomien kanssa saatiin ovulaatio aikaseks ja se näky tikuissakin!

Mmalle ihanaa reissua!!

(.) Inssistä 8 päivää...Täytyy kirjotella näitä tuntemuksia tänne niin voi sitten ens kierrossa käydä kattomassa, että mitkä ei ainakaan ole oikeita oireita! ;) Eilen koko päivän aaltomaisesti tooosi hentoa menkkakipua ja alaselkäsärkyä. Välillä viilsi sieltä täältä mahaa, mutta se oli varmaan vaan ilma joka kiersi pötsissä...Tissit sivuilta hieman kipeämmät.
 


Sannuli79.......31v. ........kp2/30-51..........yk11.....
Mma Ramotswe..34v.....kp7/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. .......kp7/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp20/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. .......kp21/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp24/28-39..........yk8.... dpo 15
aamuyö..........32 v.........kp 24/25-26......yk3....
Olivia-79.........31v. .......kp26/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp27/23-30..........yk13.... dpo 14
Zipuli..............32v. .......kp30/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp30/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp32/28-33..........yk4...... dpo 10
Sunny80.........30v. ........kp35/31...............yk3.......
Amanda77......33v. .........kp50/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp67/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
feufollet, sintti, marienna ja Zipuli :hug: kyllähän me tästä(kin) noustaan!!!

mammalle oikein mukavaa reissua!!!

ON: Lääkäri aika on neljän viikon päästä, eiköhän sitten olla viisaampia!

sintti kummalle puolelle varasit ajan julkiselle vai yksityiselle. Me nyt ainakin aloitetaan julkisella puolella.

Voimia kaikille!!!
 
Sorry, ei eloplussaa täältä. Lupaukseni mukaan testasin toki, eikä niin minkäänmoista aavistustakaan mistään muusta kuin kirkkaan valkoisesta. MUTTA TOISAALTA myöskään ei edelleenkään menkkoja, eilen ei myöskään menkkatuntemuksia. Siispä lähden metsästämään syyskuuplussaa samoilla meiningeillä. Tietysti eilen sitten vielä luin, että kiinnittyminen voi viedä muutaman päivän ja aiheuttaa menkkatuntemuksia. Sääli vaan, että musta tuntuu, että mun pollaparka pystyy siihen ihan samaan. :p

Noh, mutta eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Sanoin eilen miehelleni, että asennoidun niin, että olen raskaana kunnes toisin todistetaan ;)
 
Mä tsemitän Mariennan ja Zipulin syysplussan puolesta, ei kai me täällä niin nuukia olla, jos parilla päivällä heittää elokuusta syyskuulle :) Ja peukut siellä seuraavana listalla oleville kans!

Ymmärtäväinen halaus Sannulille, mä niiiin olin samoissa fiiliksissä eilen ja duunia oli yli oman tarpeen (ja taas aletaan olla siinä vaiheessa, että itsekin tekee 12 tuntista päivää ja vastakos tässä Amandalle asiasta motkotin... ). Aika hajalla olin sitten kun kotiin pääsin. Hassua sinällään, sillä mulla on koko ajan ollut se fiilis, että ei tästä kierrosta napannut.
Virallisesti täällä ollaan vanhan kierron puolella, näissä terokierroissa on alkanut tällaisella pienellä tuhnulla, mutta ekaksi kiertopäiväksi olen laskenut sen kun hanat varsinaisesti aukeaa. Edellisten kiertojen perusteella huomenna tai ylihuomenna. Mikä sinällään sopii aikatauluun, koska ultraus on seuraavan kerran ens viikon keskiviikkona.


Hienoa Sintti ja Sannuli, että saitte ajan, toivotaan nyt kuitenkin, että turhaan varailitte :)
 
sintti kummalle puolelle varasit ajan julkiselle vai yksityiselle. Me nyt ainakin aloitetaan julkisella puolella.
Me varattiin aika suoraan yksityiseltä (Väestöliitto), kun ajateltiin ettei tarvitse sitten jonotella hoitoja niin kauaa, jos sellaisiin joudutaan. Ensikäyntiä joudutaan jonkin aikaa odottelemaan, mutta kuulemma sen jälkeen pitäisi nopeasti päästä tutkimuksiin.

Voi kurjuus, miten monta negauutista... :( Mutta niin pitkään on toivoa, kun ei tätiä näy, eikö totta? Pidän teille peukkuja.

Mulla tuhruvuoto jatkuu, mutta sen verran sinnikkäänä, että uskoisin menkkojen alkavan ihan lähiaikoina. Ne kun nykyään alkavat aina 1-4 päivän tuhruttelulla.

Hyvää matkaa, MR! :wave:
 
Hihihihihihihiiiiiiiii...:D Ei vieläkään menkkoja eikä menkkaolojakaan tänään niin kuin ei eilenkään. Nivusnipistelyä sen sijaan on ollut tänään. Ja kotiintullessa oli aamuisessa r-testissäkin aika vahva roskishaamu. Riemua ei latistanut sekään, että samaisella testillä olen AINA saanut roskishaamun, myös silloin kun ihan aikuisten oikeasti en ole todellakaan millään muotoa ole ollut raskaana. Tällä kertaa kun roskishaamu oli punainen ja aiemmin punainen heikko viiva oli viivanpaikan vieressä. Kyseinen testi siis apteekista, ja First Signal-merkkinen ja herkkyys 10.

Ajan itseni niin korkealle, että tuntuu sitten kunnolla jos putoaa :LOL:, toisaalta ajattelen, että joka tapauksessa se menkkojen tuleminen rysähtää sydämessä niin paljon, että tuskin se enempää sattuu näinkään. Sydämessään sitä toivoo aina yhtä paljon vaikka puhuisi mitä tahansa.

Mutta nyt jos ei menkat muutamaan päivään ala, niin on hitsin jännät paikat vkl.

Levydiggarimieheni oli ostanut tänään kolme lastenlaululevyä vinyyleinä :heart:
 
Marienna Nyt meet apteekkiin ja ostat sen Clearbluen plussatestin. Se on tooooosi herkkä verrattuna noihin ns. herkkiin 10 testeihin. Ja saa kuitenkin tihrustella vrt. digitesti ;) Nimim. supertestaaja, joka sai hailakin plussan ko. testiin dpo10 ja vahvan dpo12 ja digivarmistus dpo13 :D
 
Olen uusi tässä ketjussa, enkä oo ihan varma miten tää pelittää, mutta lyhyesti: 32 v, päivä 24/25-26 ja kolme kuukautta yritystä takana. Nyt olen lähes varma, että menkat alkaa, koska alavatsassa tuntuu juimimista. Ja tiedän, että petyn aivan valtavasti kun ne alkaa. Kuitenkaan en edes uskalla ajatella, et oisin raskaana. Se on vaan liian iso haave edes ajatella.
 
Joo Talitintti mä lupaan ylihuomenna testata, jos ei menkat ala. Mutta kuhan hypetän tässä, voi ihan yhtä hyvin huomenna alkaa menkat kuin olla alkamattakin. Ylihuomenna ylihuomenna :D, koska mä oon kanssa ihan testaajien testaaja, kaikkiin mahdollisiin testeihin on menny niin paljon rahaa, että niillä olis jo varmaan pinnasängyn ostanut :p.

Ja feufollet, sintti ja zipuli tekään ette ole vielä kp1:ssä, joten taistellaan siskot!

Oikein paljon tervetuloa aamuyö!! Kerrohan nyt samalla mitä kaikkia poppaskonsteja olet sortunut käyttämään täkyaikana :D.
 
Voi ei mikä määrä negoja.. Iso halaus kaikille sitä tarvitseville :hug: ja tosiaan eläähän se toivo niin kauan kunnes menkat alkavat! Otetaan sitten syyskuuhun oikein hieno plussakasauma!

Marienna b:)d

Tervetuloa aamuyö!

ON: väsyttää, paleltaa, v**uttaa, rinnat on kipeät sivuilta ja turvoksissa, nännit on kipeät, lämpö on vähän koholla, eli toivo nousee taas... Ja mä tiedän, että ihan turhaan mennään taas :headwall:

Toisaalta en myöskään tipu kovin korkealta.. sitä menee jossain vaiheessa ihan turraksi... Pahimpia on sellaset melkein normaalin pituiset kierrot, kun ehtii toivoa, mutta ei menettää toivoaan..

Viides teropäivä on siis menossa, toiset viisi jäljellä.. En enää muista mitä kaikkea mulle primoluteista tuli.. kun ei kytännyt itteään niin tarkkaan niin ei myöskään huomannut kaikkea pikku kolotusta.. Pitkät päivät töissä, huono yöuni ja syksy riittävät selittämään nuo kaikki.. paitsi tissit, mutta ne menee hormonien piikkiin :D

Tajusin juuri, että meillä tulee kohta vuosi yritystä täyteen.. johtuiskohan tämä alakuloinen fiilis siitä, että jotenkin alitajuisesti se vaikuttaa..
 
Viimeksi muokattu:
Marienna, jipii!!! Vaikka haamu olisi vain haamu, tuo on lähiviikkojen paras uutinen täällä! :) Testaa please, niin päästään muutkin jännityksestä. :D

Scart voimia ja tsemppimieltä! Pidän hurjasti peukkuja, et noi on the merkkejä!! Tai että täti sitten kurvais pian ainakin ja alkais uusi yritys täysillä! Mut ensin toi eka toive tietty! :heart:

Mma Ramotswe, ikävä kuulla, että menkat pärähti taas kehiin... Mutta hyvä, et kysta puhkes ja nyt uutta yritystä vaan kehiin! Varmasti helpottavaa kertoa äidille ja lähimmille. Mä oon kertonu äidille jo aiemmin kun mulla todettiin PCO ja nyt kerroin heti alkuun, et yritetään. Nyt on ollu tärkeetä voida purkaa tätä huolta äidille ja kun lapsenlapsia on jo vino pino, ei oo "painetakaan". ;) Äiti on kyl ollu tosi kannustava.

Sintti ja Sannuli, pahoittelut teillekin tädistä.... Hyvä, että varasitte lääkäriajat ja saatte sit selvyyttä tilanteeseen!

Zipuli, eikö vielä kuitenkin oo pieni mahdollisuus... =)

Feufollet, nyt iisisti siellä duunin kanssa! =) Mulla alkaa vähän helpottaa duunit ja yritän ottaa iisisti. Stressi ja univaje ei varmasti auta tähän juttuun.

Aamuyö tervetuloa!

Täällä vaan odotellaan menkkojen alkua... Jos Marienna oot pinnasängyn hinnalla testaillu, niin musta tuntuu, et täällä olis jos ostettu koko lastenhuoneen kalusto. ;) No jaa, kun oli niitä David raskasutestejä vino pino kaapissa, niin pakkohan ne oli käyttää loppuun ja eilen viimeks testailla. Nega ei enää edes lannistanu. Odotan vaan kuumeisesti tädin tuloa, et pääsis uuden toivon kipinään kiinni... Scrat sanoit hyvin sen, miten sitä mieli menee ylä- ja alamäkeä ja pienestä aina usko kasvaa. Nyt on vaan niin kovasti :headwall: ja |O ettei oikein tiedä mitä tekis. Sen kun vaan tappaa aikaa ja ihmettelee. Huomenna meen akupunktioon, kun sit tulee olo, et on jotain tehny asian eteen ja saa jostain uskoa/tsemppiä. =) Pari viikkoa sitten olin niin innolla menossa testeihin/hoitoihin, mut hitto kun pitää vaan odotella...
 
Kp 1:en täällä joten tästä se taas lähtee. Ihan niinku ois taas hehtaari peltoa niitettävänä ja ei mitään takeita kelpaako ne syötäväks. Huomenna aamupalaksi greippimehua ja femar kyytipojaksi taidanpa vielä lounaaks väsätä parsakaalista jotain että sais sitä foolihappoa.

Marienna nyt on kaikki toivonkipinät sinussa. :xmas:

Kiva kun tulit mukaan aamuyö. Alkakoon meille kaikille uusi onnistumisen kuukausi. "Nyt on syys, mutta jälleen, kun kukkiin puhkeaa maa, niin silloin äideiksi tullaan ja haavet todeksi saa."
 


Olivia-79.........31v. .......kp1/27-28..........yk9.....
Sintti-79..........31v. .......kp1/23-30..........yk14....
Zipuli..............32v. .......kp2/29-31..........yk6......
Sannuli79.......31v. ........kp3/30-51..........yk11.....
Mma Ramotswe..34v.....kp8/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. .......kp8/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp21/26-27.........yk13....
KattiMattis......30v. .......kp22/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp25/28-39..........yk8.... dpo 16
aamuyö..........32 v.........kp 25/25-26........yk3....
Viu..................30v. .......kp31/28-36..........yk10.....
Marienna........30v. ........kp33/28-32..........yk4...... dpo 11
Sunny80.........30v. ........kp36/31...............yk3.......
Amanda77......33v. ........kp51/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp68/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä