Marienna, jipii!!! Vaikka haamu olisi vain haamu, tuo on lähiviikkojen paras uutinen täällä!
Testaa please, niin päästään muutkin jännityksestä.
Scart voimia ja tsemppimieltä! Pidän hurjasti peukkuja, et noi on the merkkejä!! Tai että täti sitten kurvais pian ainakin ja alkais uusi yritys täysillä! Mut ensin toi eka toive tietty! :heart:
Mma Ramotswe, ikävä kuulla, että menkat pärähti taas kehiin... Mutta hyvä, et kysta puhkes ja nyt uutta yritystä vaan kehiin! Varmasti helpottavaa kertoa äidille ja lähimmille. Mä oon kertonu äidille jo aiemmin kun mulla todettiin PCO ja nyt kerroin heti alkuun, et yritetään. Nyt on ollu tärkeetä voida purkaa tätä huolta äidille ja kun lapsenlapsia on jo vino pino, ei oo "painetakaan".
Äiti on kyl ollu tosi kannustava.
Sintti ja Sannuli, pahoittelut teillekin tädistä.... Hyvä, että varasitte lääkäriajat ja saatte sit selvyyttä tilanteeseen!
Zipuli, eikö vielä kuitenkin oo pieni mahdollisuus... =)
Feufollet, nyt iisisti siellä duunin kanssa! =) Mulla alkaa vähän helpottaa duunit ja yritän ottaa iisisti. Stressi ja univaje ei varmasti auta tähän juttuun.
Aamuyö tervetuloa!
Täällä vaan odotellaan menkkojen alkua... Jos Marienna oot pinnasängyn hinnalla testaillu, niin musta tuntuu, et täällä olis jos ostettu koko lastenhuoneen kalusto.
No jaa, kun oli niitä David raskasutestejä vino pino kaapissa, niin pakkohan ne oli käyttää loppuun ja eilen viimeks testailla. Nega ei enää edes lannistanu. Odotan vaan kuumeisesti tädin tuloa, et pääsis uuden toivon kipinään kiinni...
Scrat sanoit hyvin sen, miten sitä mieli menee ylä- ja alamäkeä ja pienestä aina usko kasvaa. Nyt on vaan niin kovasti :headwall: ja |O ettei oikein tiedä mitä tekis. Sen kun vaan tappaa aikaa ja ihmettelee. Huomenna meen akupunktioon, kun sit tulee olo, et on jotain tehny asian eteen ja saa jostain uskoa/tsemppiä. =) Pari viikkoa sitten olin niin innolla menossa testeihin/hoitoihin, mut hitto kun pitää vaan odotella...