KattiMattis mulla kuvaa kanssa hyvin niitä mun oloja toi aaltomainen menkkakipu, ja hento on hyvä sana, vaikkakin ihan selvä, mutta nousten ja laskien, eikä kestäny pitkään vaan meni edestakaisin enemmänkin. Ja eilen oli kohdussa sellaista tunnetta kymmeniä kertoja kun joskus papan jälkeen on ollut ja välillä silloin kun on näytettä otettu. Ja sekunnin-parin nipistyksiä on tullut oikealta puolelta ja toisaalta tuntuu, että vasemman puolen munasarjan kohdalta välillä nipistää. Tisseissä ei kyllä tunnu yhtään mitään :|. Mulla on d-kupit ja oon kyllä lukenut, ettei niihin niin nopeasti turvotusta tule/näy. Jos tulee raskaaksi, niin imetyksen jälkeen onkin sitten kaksi sellaista xl-lapasta roikkumassa, että oksat pois
. Sä olet ajallisesti hetken mua perässä. Katotaan miten meitin käy. Kaikista tuntemuksista huolimatta voipi olla, että mun menkat alkaa la dpo14.
Sintti ja
Feufollet, mikä tilanne? Sintti muuten dpo-päivitykset puuttuu. Virallista uutta kiertoa ei oo kuitenkaan vieläkään teillä. Nyt plussaa sinne, tulis oikeaan osoitteeseen:flower:!!
Hih,
Scrat, kiva uus merkki toi b
d, mä mietin muutaman sekunnin, että mikä ihmeen bod? Scrat hei, mä lähetän täältä sulle yhden jutun: +. Toivottavasti se siirtyy sinne pieneen testilaatikkoon :heart:!
Huom. :attn:
Amanda, roskishaamu sellaisesta testistä mistä saa AINA roskishaamun, joka kerta - kannattaa kokeilla, vähän niin kuin arpajaiset. Mä näin eilen kaupassa sellaiset ihan pienet tarralenkkarit, tai tennarit oikeastaan - kokoa 18 :heart:. Melkein ostin :ashamed: ennen kuin tajusin, että on pakko hillitä, tässä voi mennä vuosi pari, joten epätoivoisuuden ei voi antaa iskeä heti täpöllä, se kasvaa kuitenkin vielä ajan kanssa. Toivottavasti alkaa + sulla paukkumaan, tai edes sitten ne menkat jos ei muuta.
Zipuli multa pääsi itku kun luin noi sun laulun sanat...taas tippa linssissä :'(. (Lisätään oirelistaan liikuttuminen ja herkistely
). Toi oli tosi hyvä toi pelto-vertaus. Musta pahinta on, että toivoessa keho jo tietää onko mitään syytä toivoa (onko hedelmöittyny) mutta itse saattaa joka kuukausi toivoa pari viikkoa ihan turhaan kun ei tiedä edes onko mitään mahdollisuuttakaan, vai oliko toivoa sittenkin vaan niissä parissa hassussa ovariajan päivässä. Se greippimehu mulla lisäs paljon sitä limaa, olikohan se niin, että samalla konstilla miehen spermakin voi muuttua liukoisemmaksi, joillain on sperma liian tahmeata, että pääsis simpat liikkumaan. Mutta olikohan se greippi siinäkin se konsti, että mieskin joisi sitä? Foolihappoakin mä ostin apteekista ja olen syönyt tunnollisesti ja hyvin. Ja joka bunnybunny:n jälkeen olin puoli tuntia lantio ylhänä ja suunnitelmallisesti myös hoidettiin ovispäivinä asiat niin, että laukeaminen tapahtui samanaikaisesti, että sai imuvirtaa. Tarvittaessa voi käyttää pikku apulaista jos ajoittaminen on vaikeaa
.
Sannuli nyt mua itkettää taas :'(...ymmärrän ton ajatuksen, että jos ei vaikka koskaan saa :hug:... ignorance is bliss, sanotaan ja tottahan se on. Mutta toisaalta jos jotain löytyy, sille voidaan aina JOTAIN myös tehdä
. Ja onhan näillä palstoilla aina myös ihmisiä, jotka pitkän yrityksen jälkeen sitten yhtäkkiä vaan plussaavat. Täältä tulee sinne toivomuskeiju :heart:!
Olivia, voi nyyhkis :hug::hug:!!! Tosi hyvään aikaa on onneksi tutkimukset, pääsee heti tän kurjimuksen jälkeen toimimaan. Sovitaan, että yk9 tuottaa sulle 9kk.
ON: selkä kipee, väsyttää (kun ei ole nukkunut 3 yönä kuin yht. 15-17h) ja on monesta asiasta ollut tänään ärsyyntynyt olo :kieh:. Jospa tää myöhäily jostuu siitä, että musta on tullut vanha ja mulle tulee PMS
. Mulla ei ole koskaan ollut vielä kp33 paitsi kerran 22-v kun lopetin pillerit, silloin oli yksi kierto 36pvä ja yksi 16. Vaikka tossa listassa on 28-33 niin se on 28-32, laskin kesällä väärin, mutta ei mulla oviskaan ole koskaan näin myöhään ollut. Viimeksi oli kp19 ja kierto silloin 28pvä. Nyt oli kp21 vissiin joten menkat pitäis tulla lauantaina. Luteaalivaihe on onneksi nyt jo siinä 11 menossa. Kai tän viim. sunnuntaina luulis olevan selvä peli.