**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Zipuli, voi kurjuus :(

Scrat, nuo terolut-oireet kuulostaa tosi tutuilta, paitsi rintakivut. Väsymys, vitutus, paleltaminen, you name it. Ja tässä kierrossa oireet kesti koko terokuurin ajan, mahtavaa... mutta peukut sinne, että tissisäryt viittaisivat siellä ihan muihin oireisiin!!

Tervetuloa, Aamuyö!

ON: Ekat tuhrut löivät maahan aika lujaa mutta nyt on lähinnä sellainen olo, että katse on seuraavassa ultrassa ja hoitoja odotellessa. Vaikka eihän ne hoidot mitään takuita anna. Ensi kierrosta mä en odota mitään, uskoni toiseen perättäiseen luomuovikseen ei ole viimeisien yhdeksän kuukauden perusteella kovin vahva... Menkat eivät ole alkaneet, joten tietenkin sitä vielä jotenkin toivoo, että jos eivät sitten kuitenkaan... mutta tässä aamulla jo mietin, että vaikka olen tietenkin pettynyt, kun ne alkavat, niin se pettymys on jo jotenkin eletty, nyt ainakin tuntuu siltä, että ajatukset on uusissa yrityksissä (noh, katsotaa sitten reaktiota, kun näkyy punaista...)

Marienna! hassua, mutta mua ihan oikeasti jännittää sun puolesta :)
 
Toivottavasti Mariennalla tärppää, saatais vihdoin hyviäkin uutisia vaihteeks.

Zipuli:hug:

Mä en oikein itsekään ymmärrä miks otin menkkojen alkamisen niin raskaasti, vaikka olin vielä muutama viikko sitten tyytyväinen siihen että vuosi tulee yrittämistä täyteen ja voi vihdoin ottaa yhteyttä lääkäriin ja aloittaa tutkimukset. Kai mä vaan toivoin että kyllä se plussa vuoden sisällä on pakko tulla kun niin on kaikissa tutkimuksien prosenteissa sanottu että vuoden aikana suurin osa pareista sen plussan saa. Nyt on lähinnä paniikki siitä mitä sieltä tutkimuksista sitten löytyykään, mitä jos meille sanotaankin että ette saa koskaan lapsia? Pitäis saada nyt vaan itsensä ajattelemaan positiivisesti ja suuntaamaan ajatukset seuraavaan yrityskertaan. Rupee itseäkin jo ärsyttämään tämä itkuisuus....:'(
 
Kp 1... yk 9...:':)'(
Miten h*lvetissä tää voi olla näin vaikeeta??? No hoitosuunnitelmassa eteenpäin, eli seuraaviin verikokeisiin perjantaina ja ens viikolla aukiolotutkimus ja ultraus..

:hug: kaikille, jotka ovat myös kohdanneet taas tämän kierron vaiheen!
 
KattiMattis mulla kuvaa kanssa hyvin niitä mun oloja toi aaltomainen menkkakipu, ja hento on hyvä sana, vaikkakin ihan selvä, mutta nousten ja laskien, eikä kestäny pitkään vaan meni edestakaisin enemmänkin. Ja eilen oli kohdussa sellaista tunnetta kymmeniä kertoja kun joskus papan jälkeen on ollut ja välillä silloin kun on näytettä otettu. Ja sekunnin-parin nipistyksiä on tullut oikealta puolelta ja toisaalta tuntuu, että vasemman puolen munasarjan kohdalta välillä nipistää. Tisseissä ei kyllä tunnu yhtään mitään :|. Mulla on d-kupit ja oon kyllä lukenut, ettei niihin niin nopeasti turvotusta tule/näy. Jos tulee raskaaksi, niin imetyksen jälkeen onkin sitten kaksi sellaista xl-lapasta roikkumassa, että oksat pois :D. Sä olet ajallisesti hetken mua perässä. Katotaan miten meitin käy. Kaikista tuntemuksista huolimatta voipi olla, että mun menkat alkaa la dpo14.

Sintti ja Feufollet, mikä tilanne? Sintti muuten dpo-päivitykset puuttuu. Virallista uutta kiertoa ei oo kuitenkaan vieläkään teillä. Nyt plussaa sinne, tulis oikeaan osoitteeseen:flower:!!

Hih, Scrat, kiva uus merkki toi b:)d, mä mietin muutaman sekunnin, että mikä ihmeen bod? Scrat hei, mä lähetän täältä sulle yhden jutun: +. Toivottavasti se siirtyy sinne pieneen testilaatikkoon :heart:!

Huom. :attn: Amanda, roskishaamu sellaisesta testistä mistä saa AINA roskishaamun, joka kerta - kannattaa kokeilla, vähän niin kuin arpajaiset. Mä näin eilen kaupassa sellaiset ihan pienet tarralenkkarit, tai tennarit oikeastaan - kokoa 18 :heart:. Melkein ostin :ashamed: ennen kuin tajusin, että on pakko hillitä, tässä voi mennä vuosi pari, joten epätoivoisuuden ei voi antaa iskeä heti täpöllä, se kasvaa kuitenkin vielä ajan kanssa. Toivottavasti alkaa + sulla paukkumaan, tai edes sitten ne menkat jos ei muuta.

Zipuli multa pääsi itku kun luin noi sun laulun sanat...taas tippa linssissä :'(. (Lisätään oirelistaan liikuttuminen ja herkistely :LOL:). Toi oli tosi hyvä toi pelto-vertaus. Musta pahinta on, että toivoessa keho jo tietää onko mitään syytä toivoa (onko hedelmöittyny) mutta itse saattaa joka kuukausi toivoa pari viikkoa ihan turhaan kun ei tiedä edes onko mitään mahdollisuuttakaan, vai oliko toivoa sittenkin vaan niissä parissa hassussa ovariajan päivässä. Se greippimehu mulla lisäs paljon sitä limaa, olikohan se niin, että samalla konstilla miehen spermakin voi muuttua liukoisemmaksi, joillain on sperma liian tahmeata, että pääsis simpat liikkumaan. Mutta olikohan se greippi siinäkin se konsti, että mieskin joisi sitä? Foolihappoakin mä ostin apteekista ja olen syönyt tunnollisesti ja hyvin. Ja joka bunnybunny:n jälkeen olin puoli tuntia lantio ylhänä ja suunnitelmallisesti myös hoidettiin ovispäivinä asiat niin, että laukeaminen tapahtui samanaikaisesti, että sai imuvirtaa. Tarvittaessa voi käyttää pikku apulaista jos ajoittaminen on vaikeaa :D.

Sannuli nyt mua itkettää taas :'(...ymmärrän ton ajatuksen, että jos ei vaikka koskaan saa :hug:... ignorance is bliss, sanotaan ja tottahan se on. Mutta toisaalta jos jotain löytyy, sille voidaan aina JOTAIN myös tehdä :). Ja onhan näillä palstoilla aina myös ihmisiä, jotka pitkän yrityksen jälkeen sitten yhtäkkiä vaan plussaavat. Täältä tulee sinne toivomuskeiju :heart:!

Olivia, voi nyyhkis :hug::hug:!!! Tosi hyvään aikaa on onneksi tutkimukset, pääsee heti tän kurjimuksen jälkeen toimimaan. Sovitaan, että yk9 tuottaa sulle 9kk.

ON: selkä kipee, väsyttää (kun ei ole nukkunut 3 yönä kuin yht. 15-17h) ja on monesta asiasta ollut tänään ärsyyntynyt olo :kieh:. Jospa tää myöhäily jostuu siitä, että musta on tullut vanha ja mulle tulee PMS :LOL:. Mulla ei ole koskaan ollut vielä kp33 paitsi kerran 22-v kun lopetin pillerit, silloin oli yksi kierto 36pvä ja yksi 16. Vaikka tossa listassa on 28-33 niin se on 28-32, laskin kesällä väärin, mutta ei mulla oviskaan ole koskaan näin myöhään ollut. Viimeksi oli kp19 ja kierto silloin 28pvä. Nyt oli kp21 vissiin joten menkat pitäis tulla lauantaina. Luteaalivaihe on onneksi nyt jo siinä 11 menossa. Kai tän viim. sunnuntaina luulis olevan selvä peli.
 
Viimeksi muokattu:
Zipuli, sä sanoit sen todella hyvin! Kyntää, niittää, hikoilee ja toivoo, mutta ei oo koskaan varma, saako vastineeks mitään. Hurjan iso pettymys siinä aina tulee, ei voi mitään. Mut Zipuli, Scrat, Sannuli ja Olivia - big :hug: !! Ymmärrän Sannuli tosi hyvin ton vuosi täynnä-ajatuksen. Sen mäkin oon asettanu jotenkin toiverajaks ja jos se ylittyy, tulee varmasti vähän epäonnistunu, uupunu ja "väliin jätetty" fiilis. Mikä ihme se on, ettei asiat voisi mennä helpommin... Mutta nyt vaan tutkimukset ja mahd hoidot kehiin ja plussatuulia kohti! =)

Marienna, toi kuullostaa niiiin hyvältä! Me kaikki jännätään sun puolesta, kun tossa listassa on vähän liian monta KP1:stä.. Älä ota paineita! :D

Olivia, sama tilanne täällä eli KP 1 tänään ja ens viikolla jatkuu tutkimukset. Mulla se veriläiskä oli toisaalta onnellinen löytö aamulla, kun pari viikkoa oon sitä oottanu. Nyt sitten verikokeita ja aukiolotutkimus. Mieskin siitä innostuneena painelee viemään näytettä perjantaina.
 
voi ei zipuli :hug: samaten halaus Olivialle ja sintille:hug:

Marienna viimeisen päälle mallikkaasti on kaikki hoidossa. Imuvirta ja kaikkea :LOL:

ON: Teropäivä 6/10.
Kahden päivän PMS on menossa ohi. Ottaa tästä nyt sitten selvää :D
Tissit on yhä edelleen kipeät, mutta eivät enää ole niin turvonneet.

En mä oikeesti usko että tässä on pienintäkään mahista plussaan. mutta onhan se toivonkipinä vielä siellä samaten kuin toivottavasti Amandalla, feufolletilla ja itse asiassa meillä kaikilla joille se kp1 ei ole pärähtänyt lasiin vielä.

Täytyy vähän listata tähän mitä oireita teroihin liittyy mulla. Ihan tavallisessa kierrossa mun oirelistaan kuuluu etova olo oviksen aikoihin ja uudelleen kierron loppupuolella, rinnat joko on kipeät tai sitten ei, mieliala voi olla huono tai hyvä. Koskaan ei ole tullut testiin edes haamujen haamua.

Plussataan kaikki todella pian! Meinasin sanoa syyskuussa, mutta enhän minä itse ehdi siihen enää mukaan.. KP1 on kuitenkin ehkä viikon päässä vielä... feufollet, miten kauan sulla on mennyt viimeisestä terosta KP1en? Mun mielestä primojen kanssa mulla ei mennyt kovin kauaa.. päivä tai pari, mutta terot on kait miedompia :confused:

+++:whistle:
 
ON: erittäin puhtaan valkoinen nega testattu aamulla. Ei menkkoja.

Scrat; mulla kaksi edellistä tero-kiertoa oli 26 ja 25 päivää, nyt siis 26. päivä. Ovis+ testattu kp 8, eli nyt olisi jo dpo 15-16. Mä epäilen, ettei tuo ollut oikea ovisplussa, kun tuli noin aikaisin ja menkkoja ei edelleenkään kuulu. (no, tänään voi toki tulla vielä). Mikä tarkoittaa sitä, että en todellakaan ovuloi luomuna, joten ihan turhaan gyne sanoi, että ei oteta clomeje ensi kiertoon vielä. (voivat kuulema olla haitaksi, jos ovuloi ilmankin). Joten jäädään odottelemaan saman tien lokakuuta... argh.

Sorry pelkkä ON, halaukset tasapuolisesti kaikille, nyt on pakko juosta...
 


Feufollet.........33v. .......kp1/25-39..........yk9.....
Amanda77......33v. ........kp2/33-55.........yk5.......
Olivia-79.........31v. .......kp2/27-28..........yk9.....
Sintti-79..........31v. .......kp2/23-30..........yk14....
Zipuli..............32v. .......kp3/29-31..........yk6......
Sannuli79.......31v. ........kp4/30-51..........yk11.....
Mma Ramotswe..34v.....kp9/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. ........kp9/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp22/26-27.........yk13....
KattiMattis......30v. .......kp23/30..............yk~2,5v...
aamuyö..........32 v.........kp 26/25-26........yk3....
Viu..................30v. .......kp32/28-36..........yk10.....
Marienna........30v. ........kp34/28-32..........yk4...... dpo 12
Sunny80.........30v. ........kp37/31...............yk3.......
Scrat...............30v. ........kp69/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Oletteko huomanneet että jotenkin täällä mein porukan kesken näät kierrotkin on samanlaisia ja melkein kaikilla tulee samat jutut peräkkäin... samaan aikaan moni lähti tutkimuksiin yms yms... Oon kyllä kuullut että esim samalla työpaikalla olevilla naisilla voi kierrot jostain syystä muuttua pitkällä aikavälillä samaksi, mutta aika jännää että tää mein kuumeilupino tuntuu aiheuttavan vähän saman... :confused:

sintti, olivia ja amanda :hug: kyllä tämä kierto nyt tuntuu olevan ihan pyllystä yhdellä jos toisellakin!!!

ON: kai se elämä täälläkin taas kohta voittaa, ei tunnu enää niin pahalta. Iltaisin tuntuu itkettävän herkästi, mutta kai se tästä rauhoittuu. Eilen katselin vähän valmiiksi noita lähimpiä lapsettomuusklinikoita, harmi kun täältä on joka paikkaan vähintään tunnin ajomatka :| No katsotaan nyt ensin mitä tuo kunnallinen gyne sanoo ja mietitään jatkoa sitten. Kuulemma kunnalliseen hoitoon on vähintään n. 4 kk jonotus ja siihen mä en kyllä suostu se on ihan liian pitkä aika!
 
Feufollet :hug: Vielä on kuitenkin pieni mahis olemassa... eikö?

Sannuli, hauska kommentti - meillä tosiaan näyttää monella kierto ajautuvan samoihin lukemiin. Voiko tää vanha sanonta siis päteä myös virtuaaliseen yhteisöön? :LOL: 4 kk tuntuu kamalalta odotukselta... Me päätettiin mennä heti yksityiselle just sen takia, etten kestä odottamista ja kun tiesin et oon "ongelmatapaus". Ehkä perun puheeni sit, jos hoidot ei tepsi, mutta nyt lohduttaa se, että asiat etenee edes jollain tavalla. Mulla on ollu samoja surullisia fiiliksiä, kun kierto paukuttaa pitkälle ja PCO tuntuu niin isolta asialta. Siitä johtuu sekin, etten uskalla edes haaveilla hirveesti omasta vauvasta, kun pelkään niin paljon, ettei se haave toteudu. Hullua, koska PCO pitäis olla hyvin hoidettavissa. Silti pelko pysyy persuuksissa, vaikka kuinka hätistelis pois. Kait se johtuu myös siitä, et oon aina toivonu saavani ison perheen, mutta nyt kun tuli 33 mittariin, se haave on muuttunu niin, et yksi lapsikin olis suuri onni! Yritän muistuttaa itseäni siitä, että ajatuksen voima on tärkee! Ja siks on yritettävä pitää iloinen ja luottavainen tsemppimieli päällä.

Ai niin eilen kävin akupunktiossa ja kahden tunnin hoito teki hyvää! Sain pari eri yrttidroppia mukaan - saattaahan ne olla pelkkää placeboa, mut sekin otetaan vastaan! :)
 
Sannuli, olen ihan samaa ajatellut :D

Feufollet :hug::hug: yk9 = 9kk !!!!

Täällä testattiin sit sillä clearbluella, sillä herkällä +testillä. Tuli illalla sellanen hyvin ohut haalea pystyviiva testiajan sisällä, samoin aamulla vähän selvempi, mutta tosiaan ihan joku 0,5mm ohut. Kuivuessaan erottuvat selvästi. Netistä kattelin, ettei sillä ole oikein merkitystä, osalla vaihtunut negaksi ja osalla plussaksi, voi siis olla esim. kemiallinen.
Yöllä näin unta keskenmenosta, sattui niin, että olin kaksinkerroin. En herännyt, mutta uskon, että jotenkin mahaan on sattunut, että on tullut unen läpi. Tänään ei ole ollut mitään nippailuja, eikä tuntemuksia. Mieli on aika maassa :'(. Ei siis siitä kummasta viivasta mitään kukkapuskia vielä. Lauantaina testaan uudelleen. Mutta pidetään nyt peukut pystyssä. En osaa selittää, eilen tuntui siltä, että olisin raskaana, nyt ei tunnu siltä. Ei kyllä tunnu siltäkään etten olisi, mutta...
 
Feufollet :hug: Iso harmitus sun puolesta...

Marianne, jäitä hattuun! =) Tai no helppohan täältä "kentän reunalta" on huudella. Mut tossa vaiheessa varmasti kaikki tuntemukset tai tuntemuksettomuudet on vielä mahdollisia. =)

On se niin jännä, miten menkat voi olla näin iloinen asia! Vatsaan koskee ja harmittaa ja silti oon niiiin iloinen, et ne vihdoin alkoi.
 
Feufollet :hug:

Marienna, pidän sulle peukkuja. Toivottavasti saadaan lauantaina hyviä uutisia. =)

Meille tuli tänään postissa esitietolomakkeet, jotka pitää täyttää ennen tutkimusten ensikäyntiä. Vähän jännittää jo... :whistle:
 
Huomenta!

Voi harmi Marienna...:hug: Toivotaan et se viiva sieltä vielä ilmestyis takaisin. Mä en uskalla testata...Piti huomenna kokeilla, mut ei oo mitään järkee, kun joudun maanantaille asti käyttämään Lugeja niin onpa kiva sitten tunkee niitä vekottimeensa, kun itetää ettei niistä oo mitään iloo...Mä nimittäin tiedän et saan sen negatestin koska ei oo mitään tuntemuksia paitsi kipeet tissit ja ne on ollu joka kierrossa...Mua harmittaa nyt jo niin paljon ja haluun siirtää sen pahimman v*tutuksen viikonlopun yli...Tiistaina kaks viikkoo inssistä, sillon siis testaan!

Ei ollut elokuu meidän kuukausi, mutta monilla onkin uutta jännäiltävää, kun tutkimukset on pyörähtämässä käyntiin!
 
Marienna: aluks kannattaa aina testata aamuvirtsasta, ku se on vahvaa ja siihen on erittynyt sitä hormonia riittävästi, et näkyy testissä. Jos testaa muuhun aikaan, pitäs olla juomatta/pissaamatta väh. 4 tuntia, jotta saa "vahvaa virtsaa". Noh, tän varmasti tiesitkin...:ashamed:

muoks* vielä siitä Clearbluesta: Miä katoin sitä tikkua, ku se kastu ja aluks mul oli leveä himmeä viiva tikun kastuessa, mut kuivuessaan ihan jo testiajan sisälläkin värit ns. valuu muistaakseni vasempaan reunaan ja lopuks jää vaan yks kapea pystyviiva (ainakin varhaisessa testausvaiheessa). Tärkein on siis kattoa sitä testiä jo tekohetkellä. Ja mul ei oo koskaan tullu sillä turhia plussia.

Pidän peukkuja, ettei oo keimiallinen vaan ihan oikea d:)b

Ps. Kävin myös jollain englannin kielisellä sivulla sillon plussatessani, jossa sitä Clearblueta oli testattu virheellisten plussien takia ihan kellon kanssa ja yhtenkään ei tullu turhaan mitään viivaa 24 tunnin sisällä vaan vasta sen jälkeen kapeita ns. roskishaamuja.
 
Viimeksi muokattu:


Feufollet.........33v. .......kp2/25-39..........yk9.....
Amanda77......33v. ........kp3/33-55.........yk5.......
Olivia-79.........31v. .......kp3/27-28..........yk9.....
Sintti-79..........31v. .......kp3/23-30..........yk14....
Zipuli..............32v. .......kp4/29-31..........yk6......
Sannuli79.......31v. ........kp5/30-51..........yk11.....
Mma Ramotswe..34v.....kp10/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. ........kp10/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp23/26-27.........yk13....
KattiMattis......30v. .......kp24/30..............yk~2,5v...
aamuyö..........32 v.........kp27/25-26........yk3....
Viu..................30v. .......kp33/28-36..........yk10.....
Marienna........30v. ........kp35/28-32..........yk4...... dpo 13
Sunny80.........30v. ........kp38/31...............yk3.......
Scrat...............30v. ........kp70/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :) Tuntu heti, että olen seurassa joka ymmärtää jo puolikkaasta sanasta mitä päässä liikkuu.

Feufollet :hug:

Olen yrittänyt olla ajattelematta mahdollista raskautta. Päivä kerrallaan ja joka aamu tavallaan odotan menkkoja, etten vaan pettyisi jos ja kun ne alkaa. Kuitenkin jossain mielen sopukoissa on ajatus: Jospa sittenkin olisin raskaan... Mutta heti kun ajatus tulee mieleen, työnnän sen pois. Ihan vaan siksi, että en halua pettyä..
 
Marienna mun on kanssa pakko tulla kommentoimaan, että mullakin siinä CB:n +testissä oli se pystyviiva kapeampi kuin vaakaviiva. Ja siis ihan oikeaksi plussaksi se osoittautui =) Joten peukkuja sulle, toivotaan että vahvistuu! Ja mullahan muuten digitesti ilmoitti tylysti "ei raskaana" vaikka raskaana olinkin ja vähemmän herkkään testiin olin jo plussan (tai pari :)) saanut, joten testeissä on eroja ja pissan vahvuus tosiaan vaikuttaa myös paljon.
Täällä jännään mukana :)
 
feufollet :hug:

sannuli aika jännä homma kyllä. ja samanlaisia juttuja ihmisillä.. toki mielikuvitus kehittelee vaikka mitä oireita, mutta ei kait sentään ihan todellisia :D

Marienna nyt on peukut ja isovarpaatkin pystyssä että se sieltä vahvistuisi! :heart:

KattisMattis eihän niitä oireita kaikille tule alussa. +++ :whistle: odottelemaan että testaat.

aamuyö meinaatko testata milloin jos ei kuulu menkkoja? tsemppiä jännäilyyn!


Mä olin edellisyönä viimeisilläni raskaana ja synnytin. Synnytyksen jälkeen en muistanut siitä mitään. Oli ollut niin hirveät tuskat että mieli oli blokannut sen kokonaan pois. :O Minulle kerrottiin että muistan sitten parin päivän päästä, on kuulemma ihan normaalia :D Meillä oli sellainen jäntevä punaposkinen tuhiseva vauva. Ei se kyllä vastasyntyneeltä näyttänyt. Ehkä joku 2 kk Enkä tiedä oliko tyttö vai poika, eikä vauva näyttänyt yhtään minulta tai mieheltäni. Ihan erilaiset piirteet. Kuitenkin ne tunteet välittyivät unessa todella voimakkaina.

Oli kyllä aika erikoinen uni. Olen ennenkin nähnyt vauvaunia, mutta tämä oli jotenkin erilainen. Siitä jäi jotenkin hyvä olo kuitenkin. Ei silti ollut mikään nautinto herätä puoli viiden aikaan aamulla ihan pirteänä. Loppu aamuyön sitten torkuin ja mietiskelin elämää.

Kaikki muut oireet paitsi tissikipu on poissa. Ovat melko kipeät tällä hetkellä.
Mitään muuta mainitsemisen arvoista ei ole. :D

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Scrat :wave:
 
Iltaa kaikille!

(.)
Ja tiedoksi, että vastoin kaikkia lupauksiani testasin sitten myös tänä aamuna, ja toimenpide meni seuraavasti: tikun kastuessa tuli ruutuun plussa, mutta kun kontrolliviiva kastui (vasta sitten saa lukea tuloksen), jäljellä oli hyvin hyvin haalea hyvin hyvin ohut viiva, joka muutaman minuutin kuluttua hävisi. Iltapäivällä siinä oli taas se ohut pystyviiva roskishaamuna. NYT myös vastoin kaikkia lupauksiani en aio testata mitään ennen maanantai-aamua. Huomenna on pelätty 14 päivä ja su 15 ja ma 16. Tuossa kohtaa ne menkat alkavat jos alkavat. Ja minä en niistä ohuista viivoista tule hullua hurskaammaksi, joten su-iltana, tarpeen vaatiessa jos menkat ei ala, haen neljää eri testiä apteekista, pissaan purkkiin ja kastelen sinne kaikki tikut maanantai-aamuna. Katsotaan sitten mikä tikku voittaa :stick:, vai hävitäänkö tämä tikkutaistelu. NIIN!

Sintti mitä siellä esitietolomakkeissa kysytään? Vois olla jotain hyödyllistä ajateltavaa meille palstalaisillekin, vai? :)

Amanda mikä on toimintasuunnitelma tälle kierrolle?

Scrat millaista se sun tissikipu on? Mun kaverit on sanonut koko ajan että siitä sen tietää, että on raskaana. Mä toivon tosi kovasti plussaa ton sun megakierron jälkeen. En pysty kuvittelemaan, että itte joutuis odottamaan noin kauan ja hartaasti tietty plussaa, mutta edes jotain.

Mulla kun ei kipuile tissit yhtään. Nyt illalla tuli vasen nänni ihan jääkylmäksi. :O Tai ei se ole kylmä kun koittaa, mutta tuntuu ihan jäiseltä muuten. Ja ei siis nöpötä yhtään, että siitä johtuis. Oon jo pari kertaa kokeillu vuotaako se, kun tuntuu jäiseltä ja märältä. Mutta kuiva se on. :LOL:


KattiMattis peukkuja!!!! Vitsi kun tärppäis, musta tuntuu niin pahalle kun täällä on ihmisiä, keillä on hoitovaihe jo päällä ja silti se on sitä samaa toivomista. Petipuuhat on sentäs kivoja, mutta noi inssit ei vissiin niin kauhean mieltäylentäviä... Mä en tiedä miten se plussapuhuri tehdään mutta yritän ++++ :whistle:

Aamuyö miten sulla voikin olla noin rautainen itsekuri!! Koska testaat?

Rae ja Talitintti toivottavasti mulle käy samoin kun teille! Mutta toisaalta tuntuu, että miten se mulle annettais vaan 4 yk:n jälkeen...Ja mietittyttää sekin, että toisaalta meillä on terveysjuttu, minkä takia alkaa olemaan aika kortilla. Että liian myöhään lähdettiin liikkeelle. Mä olin alkuviikon sellaisella hype-tuulella, mutta nyt kun alkaa oikeasti olemaan se menkkojen d-day käsillä niin pelkään hirveesti.

Kaikille hyvää viikonloppua! Mä olen tullut flunssaan :snotty:, mikä on muistaakseni huono juttu mahdollisessa alkuraskaudessa. No ainakin voi luvan kanssa chillailla :D.
 

Yhteistyössä