**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Tervetuloa mukaan Kattismattis ja hanipöpö. :wave:
Onnittelut myös talitintille80, kunpa vielä jonain päivänä pääsisi samaan tilanteeseen. Siinä menee varmaan monenlaiset fiilikset kun näkee sen pienen kauan kaivatun masuasukin siellä ruudulla.
Ja kiitos kovasti kaikille jännittämisestä , tää on kyllä erinomainen paikka saada vertaistukea.
Mun inssi meni oikein hyvin....mutta mutta, oon tässä yrittänyt kuulostella kiinnittymiskipuja yms yms. mutta ei mitäään sen suuntaistakaan ole ollut havaittavissa. :confused: Eiks se yleensä tapahdu n. 5-8 päivää hedelmöityksestä? Tänään ois 7 pv. Vielä kun viikon jaksais odotella että pääsis tekeen testin.

Nipistyksiä kaivaillen...
 
Täällä on siis toinenkin inssiläinen piinailemassa!

Minkälaiset "lähtökohdat" sulla zipuli oli inssihetkellä? Mulla follikkeli 23 mm, ei vielä irronnut, mut ovis tuloillaan ja limakalvo 9 mm...Tuntuu et palstoilta, kun lukee niin olis useimmiten tärpänny sillon, kun ovis jo tapahtunut...Plääh, ärsyttävää, kun pitää pähkiä ja mähkiä koko ajan! Osais vaan rauhottua!! Murr!!
 
Mulla oli maanantaina tsekkausultra, jossa oli kaks follikkelia, toinen 16,5 ja toinen 13 mm. Tiistaina pistin sit pregnylin ja keskiviikon ultrassa toi isompi oli ehtinyt jo lähteä matkaan ja toinen oli nyt 15 mm. Limakalvoa en muista muutaku et lääkäri sano että ihan hyvältä näyttää.
Edellisessä inssissä follikkeli oli vielä kiinni mut juuri lähdössä matkaan. Joten toivottavasti tällä kertaa ajoitus olisi parempi.

No niinpä, kunpa vaan osais rauhottua mut päivä päivältä vaa käy enempi kierroksilla.
 


hanipöpö........30v. .......kp2/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp15/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. .......kp16/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp19/28-39..........yk8.... dpo 10
Olivia-79.........31v. .......kp21/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp22/23-30..........yk13.... dpo 9
Zipuli..............32v. .......kp25/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp25/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp27/28-33..........yk4...... dpo 5
Sunny80.........30v. ........kp30/31...............yk3.......
Mma Ramotswe..34v.....kp30/28...............yk14.....
Sannuli79.......31v. ........kp31/30-51..........yk10.....
Amanda77......33v. .........kp45/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp62/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Kattimattis ja hanipöpö tervetuloa! =)

Rae, kiva että tsemppaat täällä mukana! =) Kiitos kilpparikommenteista! Epäilen, että mullakin on niissä häikkää, vaikka aivan rajoilla mun arvot onkin. Vuosi sitten mulla oli aivan selkeitä vajaatoiminnan oireita ja siks työterveyslääkäri mittautti arvot. Oon vähän sellanen luomuajattelija, joten kun lääkettä ei vielä määrätty, selvitin muitakin juttuja. Ja mulla oli mm. tosi matalat D-vitamiiniarvot. Ja muitakin puutoksia, joten aloin syömään muutamia hivenaineita D-vitamiinin lisäks. Oireet helpotti ja arvotkin parani. Mut epäilen et vajista voi vieläkin olla. Se lääkäri, jolla kävin sanoi muuten, et D-vitamiini on tosi tosi tärkeä, jos haluu tulla raskaaks. Ja se sanoi, että vaikkei olis vajista, kannaattaa syödä sitä. Mulla arvo oli jotain 40. Joten suosittelen kaikkia napsimaan sitä, jos ette vielä niin tee! :)

Mma Ramotswe, älä huoli siitä, että miehellä oli normaalit simpat - sehän on kuitenkin hyvä uutinen! =) Vaikka tiedän fiilikset, kun sormi osoittaa itseä kohti… Mutta sullahan voi kaikki olla täysin ok, tai jostain tosi pienestä kiinni! Tosi monelta tutulta oon kuullu, ettei oo selvinny syytä, miksei oo raskautunu. Ja sit jollain pikkujutulla on maha saatu kasvamaan! =)

Marienna, oireet kuulostaa lupaavalta... Mä niiiin odotan plussauutisia täällä joltakin ja sovitaanko, et sä näytät meille mallia! ;)

Kattimattis, mullakin on ollu nännikipuilua ja nyt kun sanoit, et se liittyy ovikseen, niin tuli mieleen, et oisko se voinu mullakin olla sitä reilu viikko sitten. Mut tuntuis kyllä epätodennäköiseltä, kun oli jo about kp 30...

Scart, saitko lääkäristä mitään uutisia?

Zipuli, pidän edelleen peukkuja! :heart: Ei kait oireita välttämättä tule heti, joten toivoa on! Odottavan aika on pitkä, tiedän!

Sintti, toivotaan, että yk13 on sun kohdalla onnenluku!! :) :hug:

Mä täällä kyllä sihisen ja puhisen itsekseni, kun kierto vaan paukuttaa pitkälle - kp 45 ja akneräjähdys päällä. Testinkin tein taas, kun taas heräs ajatus, että mitä jos... Mutta negahan sieltä pärähti. Silloin tällöin tuntuu pientä menkkakipuilua, mutta ei muuta. Jotenkin mulla on vahva tunne, että ilman jotain nappeja ei mitään tapahdu. Ja nyt vaan pitäis odotella. Miksi pitää olla näin hemmetin kärsimätön!! Jos joku vaan kertois, että kyllä se vauva sieltä vielä joskus annetaan, niin voisin rauhoittua ja odotella rauhassa. Mutta jotenkin sitä haluu varmuuden ja tietää, että se vielä onnistuu. Odottelu ja epätietoisuus on ärsyttävää. Argh.

Pidetään kaikki pää kylmänä ja jalat maassa kuitenkin! Onnea jokaiikalle! :heart:
 
Heippa!

Eihän tätä jännitystä kestä kukaan, joten mitäs jos leikittäis hetki. Saa osallistua jos haluaa. Eli itses ja miehes ominaisuuksien mukaan millainen lapsi teillä odottaa kyytiin pääsyä? Vähän huumorimielessä ;).

Meillehän tulee härkävauva :p nimeltänsä Eppu tai Etta (aika random pälkähti toi Etta mieleen). Hän osallistuu musisointiin ja laulamiseen jo pienestä: päästelee musikaalisia kiljahduksia, tanssii vaippa hytkyen ja rikkoo äidin kitaran, rakastaa rummuttelua ja ikivihreitä lastenlauluja. Hän ilmaisee taiteellisia lahjojaan piirtämällä perunoita seiniin ja yrittää yhä uudelleen ja uudelleen ratsastaa koirallamme. Hänestä tulee aika nauravainen ja energinenkin lapsi joka viihtyy myös haaveilemassa ja lukemassa. Hän saattaa oppia suurten jalkapalloilijoiden nimet ennen automerkkejä. Ja vaarana on, että hänestä tulee pikkuvanha äidin ja iskän poika :ashamed:, koska hänelle halutaan tässä maailmassa näyttää kaikki. Mutta iskä ja äiskä tsemppaa ja pitävät huolta, että varhain hän pääsee ikäistensä pariin ja on mahdollisimman pitkään ihan tavallinen lapsi.

muoks: miks ihmeessä mä kirjoitin, että poika?? Mä olen aiemmin ajatellut, että sieltä tulis tyttö, vaikkei siis oikeesti ole MITÄÄN väliä mikä sieltä tulis, tervettä tietty toivoo.
 
Viimeksi muokattu:
Hauska leikki Marienna! =) Ja kiva viesti! Ja sun kuvailussa oli jotain tuttuakin.

En oo halunnu edes itsekseni hirveesti ajatella tuollaisia asioita tai unelmoida liikaa "sitten kun meillä on lapsi..." tyyppisiä juttuja. Jotenkin ajattelen, että ne saa sitten tulla vastaan ihan uusina ja ihmeellisinä asioina. Vaikka kuuden kummilapsen kautta pikkuihmiset on tullu tutuiks. =)

Mut jos kuitenkin vähän haaveilisin... Meidän lapsi saa syntymälahjana varmasti melko energisen ja touhukkaan luonteen. Pelkäämpä, että tämä iloisesti sinne tänne huiteleva pikkuinen on kova pideltävä vanhemmilleen... :) Aika usein hän säntää pää edellä puuhun. Omaa tahtoa tulee varmasti löytymään, mutta myös toisten huomioimista, haavoittuvuutta ja lämpöä. Tämä sisältä myös romantikko haaveilijaluonne on omiaan kavereidensa kanssa juostessa, leikkiessä ja nauraessa. Hän tulee ehkä olemaan se, joka sanoo leikin loputtua, että eikö vielä leikittäisi hetki? Hän varmasti viheltelee ja lauleskelee mennessään ja hinkuu hetimiten muskariin, mutta se löytyykö häneltä musiikkikorvaa kuitenkaan, on sitten fifty siksti. ;) Hupsun hassu luonne on tälle tapaukselle ominaista ja suorat letkahdukset saa kuulijan joskus höristämään korviaan. Vilkkaudestaan huolimatta hän saattaa toisinaan jäädä ihmettelemään pidemmäksi aikaa pörriäisen lentoa tai puron solinaa. Vaikka hän syntyy ison kaupungin vilskeeseen, metsät, vuoret ja vedet tulevat tälle jo kantorinkassa keikkuessa tutuiks, ja asfaltin lisäks hänellä on varmasti myös multaa varpaissaan.
 
Tervetuloa KattisMattis ja hanipöpö

Amanda77 mä uskon että oma pienokainen tulee uutena ja ihmeellisenä vaikka kuinka onkin unelmoinut ja miettinyt. Jo se, että ihan oikeasti minun sisälläni voisi kasvaa uusi ihminen, on käsittämätöntä. Vaikka läheisten massun kasvattelua on seurannutkin.

Pitkät kierrot on kyllä tappajia.. ensin on ihan varma että on tärpännyt, sen ensimmäisen negan jälkeen on maissa kunnes toivo taas nousee. Että jos sittenkin.. Ja sitten vaipuu johonkin apatiaan ja odottaa vaan että menkat alkaisi. Toisaalta.. silloin menkkojen alkaminenkin onkin melkein iloinen uutinen. Pääsee ainakin yrittämään uudelleen. On se ihmismieli outo.. :rolleyes: Tsemppiä! Kyllä se taas johonkin suuntaan muuttuu! Toivotaan kuitenkin vielä että muuttuisi plussaksi :)

Zipulille ja KattisMattikselle jaksamista piinalliseen odotukseen :hug:

Mma Ramotswe Mikäs on nyt tilanne, onko olo helpottanut yhtään? Tänne vaan purkamaan pahimpia. Kyllä se ainakin vähän auttaa!

Marienna mitään uutisia? Minäkin täällä jännään sun puolesta :D
Näyttää vielä elokuun plussa puuttuvan listalta! Niinkuin joku totesi aiemmin, joka kuukaudelle on ainakin yksi plussa tullut. :heart:

Mites muita jännääjiä? Sunny ja Sannuli on jo aika suurilla KPillä?

Minä sain lääkäriltä mukaani tero reseptin ja kävin ne myöskin hakemassa. Nyt tarttiskin aloittaa kuuri, että saisi tämän kierron poikkaistua. Kohta mennäänkin tämän vuoden maksimipituudessa. Ja sitten sanoi, että jos nämä ei nyt auta uutta kiertoa alkuun, niin soittelen. Eipä oikeastaan muuta.

Fiilikset on tälllä hetkellä vähän alamaissa, tekisi mieli vaan mennä nukkumaan. Mutta... nappia naamaan ja kohti uusia haasteita :D ei tämä tästä taida murehtumalla parantua.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Voi scrat, lupaan tehdä testin viime. 31.8. jos ei menkat ala, että mahdollisuus siihen elokuuplussaan. Lähtisin nyt liputtamaan sen puolesta, että isommilla dpo-luvuilla olevat saatte raivata mun jättiplussalle :whistle: tilaa. Mulla on nyt menkkatuntemuksia, ja jos se ovis oli kerta viime vkl, niin eihän tässä millään voi olla raskaana, hyvä jos raukkaparka siellä on saanut hamuiltua kohdunseinämästä otetta. Tai sitten simpat ovat ylipäätään eksyneet matkalla tai uineet ohi (mokomat). Eli ei menkkanippailua tänne kiitos, muuta nippailua saa tulla kyllä. Mutta jos nyt menkat alkais, olis ovis kyllä sit ollut joskus aikaisemmin eiks niin?

Feufollet, Sintti ja Zipuli ovat myös ehdolla eloplussa-awards -kilpailussa todennettujen ovisten ajankohdan perusteella ja sitten mukana tietty myös Viu, Sunny80, Mma Ramotswe, Sannuli79, Amanda77 ja Scrat sinäkin. Eli onhan tässä vielä mahdollisuuksia. Vaikka plussauspäiviä on jäljellä enää 4 niin AJATELKAAS joku tai jotkut meistä ovat niitä, jotka tekee ryhmän plussan tai plussat tälle kuulle.

Ja sitten ensi kiertoa varten: foolihapot, namisupergreippimehu (suosittelen), samanaikainen pupuiluhuippu (kunnon virtaus simpoille oikeaan suuntaan) ja kasapäin tuuriakin vielä.
 
Marienna Tollaset ennenaikaiset menkkatuntemukset kuulostaa mun mielestä just hyvälle! Ne taitaa olla kaikissa oirelistoissa top 5:n joukossa!!;)

Scrat Toi on niin totta, että kuinka ihmismieli pystyy toivomaan ja toivomaan ja aina kääntämään ensimmäisen menkkaveripisarankin lopulta kiinnittymisvuodoksi?? Järkyttävää...

Täällä ei mitään uutta, no nyt on vasta 4 päivää oviksesta eli ei mitään pitäis ollakaan...Plääh...Onneks on töitä nyt toista viikkoo putkeen niin ei ehdi koko ajan ajattelemaan omaa kroppaansa!
 
La 28.8.2010

Mma Ramotswe..34v.....kp4/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. .......kp4/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp17/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. .......kp18/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp21/28-39..........yk8.... dpo 12
Olivia-79.........31v. .......kp23/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp24/23-30..........yk13.... dpo 11
Zipuli..............32v. .......kp27/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp27/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp29/28-33..........yk4...... dpo 7
Sunny80.........30v. ........kp32/31...............yk3.......
Sannuli79.......31v. ........kp33/30-51..........yk10.....
Amanda77......33v. .........kp47/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp64/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Heelou taas "pitkästä" aikaa. Sivustouudistukset yhdessä megapitkien työpäivien kanssa on erottanut mut teistä ihan liian pitkäksi aikaa. Kiitos kannustuksesta ja lohdutuksen sanoista, te ootte siinä kyllä erinomaisen hyviä. Tervetuloa myös omasta puolestani uudet jännäilijät!

ON: Nyt mennään kp 4. Menkat tuli kellon tarkasti viiltävän toispuolisen kivun kera. Melkein jo arvasin, että kysta puhkeaa. Tunnissa kipu oli ohi. Eilen ultrassa ei näkynyt enää mitään ylimääräistä. Imppis lohdutteli, että kystat on kuitenkin melko harvinaisia Clomien sivuoireita ja kertoi, että edellytys lähetteelle tarkempiin tutkimuksiin on neljä kiertoa tätä ihmeainetta. Nyt kun pahin masis ja turhautuminen on helpottanut, tyydyin tähän.
Jotain hyvääkin tässä rypemisessä; kerroin tilanteestamme äidilleni. Samalla tajusin, että salailu tekee musta vain onnettomamman. Sisko on käynyt kaikki mahdolliset hoitomuodot läpi, joten voishan sitä tukea katsastaa ihan siitä vierestäkin...

Leikkiin ryhdyn minäkin: Meille tulee vauva, jolla on isot silmät ja niillä se ihmettelee maailmaa johon on putkahtanut. Siitä tulee tarkkailija, joka sanoo suoraan sitten kun on tarpeeksi tarkkaillut. Ehkä vähän hiljainen ja ujo, mutta tarpeen tullen ottaa ohjat käsiin. Se on ruipelo kun mikä ja leikkii ulkona kaiket päivät ja illalla kotiin tullessa syö ihan hirveesti ruokaa. Kun sitä harmittaa se suutuu ihan kauheesti ja leppyy tosi nopeasti. Se kyselee koko ajan kaikkee ja tapittaa niillä isoilla silmillä vaatien vastauksia. Se tykkää eläimistä ja rutistaa koiraa kaulasta.
Ai kauhee, melkein tuli tippa linssiin... Viikonloppua hyvät naiset!!!;)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat!

Mulla ollu vähän mieli maassa läheisen kuoleman johdosta, oon kyllä käynyt lukemassa teidän postauksia, mutta en oo jaksanu kommentoida..

Testeissä siis käytiin ja mulla havaittiin ultrassa pientä PCO maista kasvustoa vasemmalla puolella, mutta ei kuulemma vielä huolestuttavassa määrin. Torstaina saatiin miehen alustavat simppatulokset (menee pari viikkoa, et saadaan kotiin ihan lopulliset) ja ne oli onneks ok. Eli "vika" on mussa, niin kuin jo aavistinkin perussairauteni takia. Torstaina kävin siinä progestroniverikokeessa, siitä saan tulokset ens viikolla... Sitten jos/kun menkat alkaa otetaan lisää verikokeita ja ennen seuraavaa ovista tehdään aukiolotutkimus... Katsotaan sitten miten edetään.. Mies tosin on sitä mieltä, että lyödään rahaa tiskiin ja aloitetaan heti sellaiset hoidot että tuntuu..:)

Oon teidän kanssa samaa mieltä, että kyllähän meidän pitää saada elokuullekin plussia!!;)

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille kuumeilijoille ja tietty myös kaikille jo aiemmin plussanneille!:heart:
 
Olivia :hug::hug::hug:, osanotot sinulle...

Tutkimustilanteeseen viitaten taas, ihanaa, että sun mies ottaa tuolleen miehen roolin ja sanoo, että nyt hoidot peliin. Toi on miehissä parasta, sellainen toiminta, joka tuntuu siltä kun ottaisi syliin ja kantaisi rotkon yli. (olen näköjään taas vähän tällä tuulella :heart:)
 
HEIPPA VAAN KAIKILLE!!!

Lomareissusta palauduttu hyvillä mielin. Täällähän on koko systeemi muuttunut reilussa viikossa kun olin pois!? Lueskelen teidän kuulumisia sitten paremmin ensi viikolla kun on aikaa, mutta oikein paljon tervetuloa kaikille uusille!!! :heart:

Täytyi tulla täältä tarkistamaan että mikä kiertopäivä mulla on menossa kun tää loma on sekoittanut omat laskelmat ihan täysin. Siis kuukautisia ei oo vielä näkynyt, rinnat on arat ollu jo viikon. Testin ajattelin tehdä varmaan maanantaina jos ei mitään tapahdu siihen mennessä. Toivotaan nyt oikein kovasti että se elokuun plussa tulisi tänne osoitteeseen...
 
Kiitti Marienna!!:heart:
Mä oon niin sun kanssa samoilla linjoilla, et on ihanaa, kun mies on MIES ja ottaa vastuuta tietyllä tapaa ja pitää huolta... :heart: I love my husband!!:heart:

Sannuli, mulla on ollu kanssa rinnat kipeet jo melkei viikon ja menkkojen pitäs alkaa vasta ke-pe akselilla... Samoin selkä jomotukset on jo alkanu vaikka tosiaan menkkoihin viel aikaa... Toivon todella, et meillä jollain edes taas tärppäis, ni sais taas lisää toivoa ja uskoa tähän touhuun!;)
 
Su 29.8.2010





Mma Ramotswe..34v.....kp5/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. .......kp5/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp18/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. .......kp19/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp22/28-39..........yk8.... dpo 13
Olivia-79.........31v. .......kp24/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp25/23-30..........yk13.... dpo 12
Zipuli..............32v. .......kp28/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp28/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp30/28-33..........yk4...... dpo 8
Sunny80.........30v. ........kp33/31...............yk3.......
Sannuli79.......31v. ........kp34/30-51..........yk10.....
Amanda77......33v. .........kp48/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp65/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Kiitos Marienna kun olet päivittänyt listaa! :flower: Mun piti laittaa perjantaina tänne viestiä, että me ollaan lähdössä reissuun enkä pääse viikonloppuna koneelle - mutta lähdön kanssa tulikin sitten niin kiire, etten kerennyt.

Olivia :hug: :hug: :hug:

Pahoittelut myös MR:lle menkkojen alkamisesta... :( Onneksi sentään pääsit eroon siitä ikävästä kystasta. Toivottavasti pysyykin poissa!

Vielä olisi pari päivää aikaa saada listalle elokuuplussa... toivotaan, että jotakuta onnistaisi! ;)

ON: Tänään alkoi tiputteluvuoto... En ole oikeastaan yllättynyt, koska juuri minkäänlaisia plussausoireita ei ole tässä kierrossa ollut. Keskustelimme äsken miehen kanssa tutkimuksiin lähdöstä, ja päätimme soittaa heti huomenissa Väestöliittoon ja kysellä miten tässä kannattaisi lähteä liikkeelle. Mies otti reippaana asian itse puheeksi, vaikka tiedän että se on hänelle ehkä kovempikin paikka kuin minulle... Toivon mukaan saadaan kuitenkin pian jotain selvyyttä tilanteeseen, ja ehkä viimein se kauan kaivattu lapsikin. :heart:
 
Voi olisko se sitten tuo Olivia+, koska täällä taas pari tuntia ollut menkkatuntemuksia ilmassa. Niitä oli perjantaina ja la-päivällä. Sitten loppuivat ja ajattelin jo HETKEN että jospa siellä joku kiinnittyisi. Nyt tuntuu, ettei ote ole pitänyt, koska on ihan sellainen olo, että huomenna alkaa taas rättiviikot tässä osoitteessa. Näin ollen olisi luteaalivaihe sen 9 päivää ja se tarkoittaa soittoa lääkäritädille. Aika tarkastaa ne kilpparit ja niiden vaikutus sitten sen keltarauhasen toimintaan. Ja viimeisen vuoden aikana ylipäätään on menkat muuttuneet paljon runsaammiksi ja parin ekan päivän ajalla erittäin kivuliaiksi, kesto ei ole muuttunut, ovat sen n.4 pvä edelleen.

Mutta kävin tänään silti ihan vaan katsomassa vähän netissä erilaisia yhdistelmävaunuja, masokisti kun olen :LOL:.
 
Uuuuuu!! Jokohan Sannuli on testannu?? :eek: Oliviallakin rupee oleen jännät paikat!!

Mulla kans Marienna yrityksen alussa luteaalivaihe 9 päivää, joka sitten korjaantui Clomifenilla 12 päivään. Mulle ei niistä muuta hyötyä ollut, pikemminkin haittaa...Kohdun limakalvo kuihtui olemattomiin ja menkkakivut alkoi sen takia olemaan todella jäätäviä...Kannattaa Mma Ramotswe tarkkailla clomien aikana kuukautisvuodon määrää ettei pääse kauheesti niukkenemaan...MUTTA toivotaan siis, että Marienna sun luteaalivaihe ei jää tohon 9 päivään!!!

Jokos Zipulille on tullut niitä nippailuja??

Täällä ei mitään uutta...inssistä nyt viikko, rinnat sivuilta kipeet, mut niin mulla on joka kierrossa. Väsyttää ihan törkeesti järkyn työputken takia ja alkaa oleen hermo aikas kireellä: / Tähän perään vielä ens viikonloppuna negatesti niin...:mad:
 
Ma 30.8.2010


Sannuli79.......31v. ........kp1/30-51..........yk11.....
Mma Ramotswe..34v.....kp6/28...............yk15.....
hanipöpö........30v. .......kp6/26-28...........yk4.....
Innuli..............31v. .......kp19/26-27.........yk13....
KattiMattis.....30v. .......kp20/30..............yk~2,5v...
Feufollet.........33v. .......kp23/28-39..........yk8.... dpo 14
Olivia-79.........31v. .......kp25/27-28..........yk8.....
Sintti-79..........31v. .......kp26/23-30..........yk13.... dpo 13
Zipuli..............32v. .......kp29/29-31..........yk5......
Viu..................30v. .......kp29/28-36..........yk10.....
Marienna.......30v. ........kp31/28-33..........yk4...... dpo 9
Sunny80.........30v. ........kp34/31...............yk3.......
Amanda77......33v. .........kp49/33-55.........yk4.......
Scrat...............30v. ........kp66/28-38..........yk7......

Taustalla
Lallaa77
krizze
Tinka-
Durasel

plussanneet

Talitintti80...29v. .........yk6....... plussa 25.7.
Anna-79......31v. ..........yk6........plussa 22.7.
Linda32.......32v. .........yk1....... plussa 20.7.
Siukuki........29v. .........yk3........plussa 12.6.
Rae34.........34v. ..........yk10......plussa 31.5.
Smi............. 33v. ...........yk7 ......plussa 8.5.
Keltakaneli..32v. ....yk~1,5v..... plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä