3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea Mustikk4!

Mie makoilen noidannuolen jälkimainingeissa päivystyksessä. Täällä ei tunnetusti kunnolla nukuta, joten tulin pitkästä aikaa lukemaan... Ja heti oli hyviä uutisia! Milloinkas Mustikalla on laskettu aika?
 
Paljon paljon onnea Mustikk4 :love::love::love::love::love: Olen niin iloinen sun puolesta! Toivottavasti meilläkin kävisi yhtä hyvin, kuin teillä!

Täällä elellään jo kp14. En ole jaksanut käydä kirjoittelemassa, kun ei ole mitään uutta kerrottavaa (n) Elokuussa tehdään vielä yksi inseminaatio ja siihen otetaan nyt pistoshoito mukaan, koska viime kierrossakin ovulaatio osui viikonlopulle. Koitan nyt ottaa tän kesän rauhassa ja nauttia siitä, ettei tarvi syödä lääkkeitä ja laskea päiviä.:LOL:

Mut vielä kerran onnea Mustikk4 <3 Toivottavasti käyt kuitenkin kirjoittelemassa tänne kuulumisiasi vielä.
 
Kiitos kaikille!!! :love::love::love:

Tilulilu, sepäs se onkin kyllä niin huvittavaa, että kuinka monet monet kerrat sitä on joka kierrossa mukamas ollut tuntevinaan sitä ja sitä, niin sitten kun se plussa vihdoin ja viimein tikkuun tulee, niin mulla ei ollut pienintä aavistustakaan. :LOL: Että niin hyvin sitä oppi näiden 19 yrityskierron aikana oireita tulkitsemaan, kun ei mitään huomannut. :LOL: Plussaamisen jälkeen on sitten huomannut tosiaan pari juttua, jotka voi olla raskauteen viittaavaa.
Mä muistelinkin, että kerroit silloin ettei sulla ollut oireita juurikaan alussa. Ymmärrän muutenkin tuon kovan huolen ennen sitä np-ultraa, nyt kun on tässä tilanteessa, että saa samaa jännittää, että onko kaikki hyvin. Mutta yritän pysyä positiivisena silti. :love::)

Ikävä, että sait mokoman riesan Piinamiina. :( Toivottavasti on alkanut hellittämään jo! Helmi-maaliskuun vaihteessa taitaa olla laskettu-aika. :)

PikkuPöllö, olipa sulla hyvä aavistus. :) Kiva, kun säkin kävit täällä ja toivottavasti sulle kuuluu hyvää ja on raskaus edennyt hyvin. :)

Kiitos Blackcat sullekin. :love: Jään odottamaan sun kuulumisia, tuuhan kirjottelemaan, kun ehdit. :)

Keinuilija, kiitos! :love: Käyn totta kai kirjottelemassa, enkä mä täältä vielä mihinkään oo häviämässä. :) Plussanneiden ketjuja oon vaan lueskellut, en vielä tohdi kirjottaa mihinkään, haluan odottaa sitä ultraa.

Vähän jännittää, että koskahan kutsu ultraan tulee ja milloin sinne päästään. Periaatteessahan se voisi kai olla jo ensi viikollakin. Se olisi kiva, kun ollaan miehen kanssa vielä ensi viikko molemmat lomalla. Huomenna lähdetään pienelle kesälomareissulle. Ihan kivaa, kun ei olla koko lomalla käyty vielä missään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mustik4lle edelleen onnittelut! piinamiinan selkävaiva kuulostaa kauhealta, toivottavasti on paranemaan päin (y)! Kiva lukea kaikista muistakin. Sonaran hoitosuunnitelmista luinkin, mitenkäs "jännäpäivät" on menneet?

Täällä dpo 10/11 ja tänä aamuna aavistus tuhrua (n). Muuten ei niin mitään oireita. Tässä kierrossa olen taas ottanut progesteronit suun kautta, koska alakautta otettuna kapseli sulaa yön aikana ja ärsyttävästi piti heräillä pyyhkimään yön mittaan... Mä en tykkää yhtään pikkuhousunsuojista, enkä varsinkaan kesällä, mutta pakko kai se on niihin sitten turvautua, kun kapseleiden tehot ei näemmä riitä suun kautta otettuna.

Loppuviikko meneekin sitten poismuuttoa / reissuun lähtöä valmistellessa, eli kiirettä pitää. Tää on aina "kiva" tämä yhdistelmä: omaisuus noin 20 pahvilaatikkoon kuljetus-varastofirman hoiviin, kämppä tyhjäksi ja siistiksi, ja sitten matkalaukkujen kanssa kesäksi reissuun tietämättä, mihin sitten syksyn alussa joudutaan... :eek:
 
Lallastiina kuulostaapa hurjalle tuo teidän kesä/syksy :eek: Harmi jos kapselit suun kautta ei sulla toimi...

Keinuilija Sulla on hyvä asenne, se on kiva tosiaan, että kesän saa mennä ilman lääkkeitä ja stressiä niistä (y)

Piinamiina Auts :confused:! Toivottavasti selkä on jo paranemaan päin :)

Mustikk4 Vielä pitää uudelleen toivottaa onnea :love: Olen tosi onnellinen teidän puolesta :) Sun plussa saa itsekkin uskomaan tulevaisuuteen vahvemmin...

Omat kuulumiset sitten... Olimme viime viikolla vihdoin biopsiassa (ja jee! ennen kesätaukoa (y)). Pakko kyllä sanoa, että mitään en ole ikinä jännittänyt niin paljon. Meinasi itku tulla niin useasti siinä tunnin aikana odotushuoneessa miehen ollessa operaatiossa... Kun vihdoin hoitaja tuli hakemaan minut luulin että pyörryn.. Tämähän oli se hetki joka määrittelisi onko meillä edes toivoa saada omia lapsia o_O No onneksi meillä kävi hyvin ja mies sai kertoa minulle ilouutiset, siittiöitä löytyi runsaasti :love: Itkuhan siinä oli herkässä koko päivän :cry: On pitänyt vähän sulatella tätä ennen kun tulin kirjoittamaan, niin suuria tunteita on tullut koettua :)
Mutta tosiaan, meillä on IVF-suunnitteluaika varattuna syksylle ja syksyllä päästään siis myös jo tositoimiin, olen vain niin niin iloinen :rolleyes: Kesän saa nyt elää ja nauttia rauhassa ja lomien jälkeen lähdetäänkin asiaa viemään eteenpäin :love:

Saattaa olla että käyn välillä jotain kirjottelemassa, mutta tahdon silti toivottaa kaikille oikein mukavaa kesää :cool:
 
Moikka täältä Intian lämmöstä! Tiedä sitten mitä pitäisi ajatella, mutta niin vaan tein taas Plussan testiin dpo13. One stepillä tein ja näky kyllä heti, mutta ei nyt mikään kirkuvan Punanen. Toivotaan, että Onni on tällä kertaa myöden ja saan kantaa tän ihmeen ensi vuodelle asti :giggle::love::barefoot:
 
Testin tein kun olisi tänään pitänyt alkaa vuoristotaudin estolääkkeitä syömään ja niitä ei suositella jos raskaana. No, taudin mahdollisuus aika marginaalinen meidän matkailussa, että jätän nyt syömättä jos vaikka Tämä kyytiläinen pitääkin kiinni :barefoot: Aikasta on, 3+5 mutta onestep nyt ei pitäisi hipasua näyttää, että toivotaan nyt :love:
 
Lallastiina kiitos! Mikä progesteron-valmiste sulla olikaan käytössä ja millä annoksella? Mulla on siis lugesteron 200mg kolmesti päivässä ja mun on ollut pakko pitää sidettä kaikki päivät, koska sottaa niin mahdottomasti muuten. Yöt oon ollut pikkuhousunsuojalla. Kuulemma se itse lääkeaine imeytyy tosi nopeasti, että se on sitten jotakin sidosaineita mitä sieltä valuu pois. Nyt oli tullut vuokkosilta jotakin uusia siivellisiä siteitä (valkosta ja keltasta on ainakin siinä paketissa) mitä oon ostanut ja ne on tosi hyviä eikä hiosta mun mielestä niin pahasti mitä muut merkit. Eihän tää kai mitään terveellistä oo olla jatkuvasti siteellä, mut en voi muutakaan. Ilman ei pärjäis kyllä millään, kun mulla toi mössö valuu välillä pikkuhousunsuojastakin ohi ja läpi. Suihkuttelu auttaa kanssa kyllä. Anteeksi tarkka sepustus. :LOL:

Kiitos BlackCat ja hei tosi hienoa, kun saitte hyviä uutisia!! Tosi kiva kuulla. :love: Pian alkaa teillä hoidot. Nauttikaa tosissaankin kesästä Keinuilijan tavoin, se pistelyhomma ja ultrissa juokseminen on kuitenkin oma ruljanssinsa ja jännitysmomenttinsa kaikenkaikkiaan. Nyt nautit, kun voit välillä juoda siiderin tai lasin viiniä, mistä tykkäätkin ja nautit auringosta ja valmistaudut tulevaan. :) Hieno homma. Hyvää kesää siis samoin teille. :love:

Upee juttu Sonara! Nyt vain toivotaan viivojen vahvistumista. :love: Kiva jos teillä nyt ilman hoitoja tärppäisi, oisi hieno juttu. :)
 
Onnea Sonara :), toivottavasti plussa on ja pysyy!

Täällä tänä aamuna vähän punaista tuhrua ja One Step näytti negaa (kuinkas muutenkaan...).
Mustikk4: Mulla siis Lugesteronia vastaavat (tässä maassa vaan toinen nimi, koostumus näyttäis olevan ihan sama), annostus 200 mg mutta vain kerran päivässä. Tämä määrättiin ihan pelkän tiputtelun perusteella eikä sen enempiä tutkittu ensin.

Mies meinasi tänä aamuna käräyttää koko kämpän... :eek: Meidän (vuokrakämpän...) leivänpaahtimessa ei ajastin toimi eli leipä pitää itse pompauttaa pois koneesta. No mieshän laittoi leivän paahtumaan, teki kahvit ja otti keksin ja meni tyytyväisenä olohuoneeseen viimeistelemään jotain työjuttua (minä olen tässä vaiheessa vielä unten mailla). Vasta kahvin juotuaan tajusi että keittiöstä tulee kauhea savu! Ei se kone onneksi ihan liekkeihin ehtinyt., mutta aika komeesti onnistuikin savuttamaan koko kämpän. Ja tietty keittiön yhteydessä on kodinhoitonurkkaus, jossa oli just vaatteita kuivumassa, niissäkin on nyt kivat aromit... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Oho, onneksi ei tullut tulipaloa Lallastiina!
Mä laittaisin sinuna illalla sen lääkkeen ja pikkuhousunsuojan niin luultavimminkin enimmät valuu yön aikana eikä tarvitse päivällä mitään suojaa pitää? Varmaan yöllä se pikkuhousunsuoja ei tunnu kuitenkaan niin pahalta mitä hereillä ollessa. :) En tiedä onko siinä vaikutuksessa niin millaista eroa, että ottaako suun kautta vai alakautta? Mulle määräsivät laittamaan alakautta.
 
Sonaralta aivan mahtavia uutisia! Oon niin onnellinen teidän puolesta! :love:

Selkäkipu on rauhoittumaan päin, mutta sunnuntaina alkoi hurja pahoinvointi ja oksentelu. Kävin eilen lääkärissä ja sain 2 viikkoa saikkua. Töihin palailen siis vasta elokuun puolella, kun toinen kolmannes on jo hyvässä vauhdissa.:)

Ihanaa käydä aina välillä lukemassa teidän kuulumisia. Olojen takia lukemiset ja kirjoittelut on olleet vähäisempiä, mutta jos tässä loman aikana pääsisi rentoutumaan ja pahoinvointikin hellittäisi.
 
Kiitos kaikille! :love:Tänään aamulla tein testin ja viiva ehkä hiukan vahvistunut, mutta tiedä sitten kun ei ollut vertailukohdetta kun en niitä täällä viitti mukana raahata. Täällä joutuu juomaan niin paljon että yölläkin monta kertaa vessassa ravannut niin laihaakin oli pissa. Yks testi on vielä mukana, arvon teenkö huomenna vai ylihuomenna. Sitten ehkä päästään isompaan kaupunkiin ni vois löytää diginkin ehkä. Huimausta ollut ja heikotusta, nälkä ja eilen hetkittäin pientä kuvotusta, mutta ei mtn pahoinvointia. Jotain juilintaakin ni en ny osaa vielä iloita. Kyllä kovin toivon, että ilman hoitoja nyt onnistuisi! :giggle::barefoot:
Leppoisia kesäpäiviä teille kaikille! (y)
 
Hei taas. Meillä on vauvajutut jälleen kerran tapetilla. Mies on aika tarkka ja suunnitelmallinen (pilkunviilaajanus*) kaikista asioista ja nyt pitäisi sitten kurkistella mitä kristallipallo näyttää kolmen-neljän vuoden päähän että miten noita työ- ja hoitokuvioita sitten järjesteltäisiin.

Ymmärrän, että tottakai niitä pitää miettiä ja sopia ja pohtia YLEISESTI. Mutta kun pitäisi tietää, että missä käyn sitten töissä neljän vuoden kuluttua ja kuinka työajat menevät ja kuka hakee muksun hoidosta :eek:
Mä en voi niitä asioita tietää enkä ennustaa. Miten sen vääntää rautalangasta miehelle, että kaikki on mahdollista. Tilanteet voivat muuttua, asiat muuttuvat, työjutut ehtivät muuttua noin miljoonaan kertaan. Sitäkään mies ei tunnu ymmärtävän, ettei ne raskaudet noin vain ala kertalaakista, raskaus ei todellakaan välttämättä mene kuin oppikirjoissa ja blogeissa jne. Kovin mustavalkoinen ajattelu on iskostettu ehkä jossain yläasteen biologiantunnilla. Että jos käykin niin, että saan kaikki mahdolliset raskausdiabetekset, -myrkytykset, ja puolen vuoden pakkolevon ettei vauva synny liian aikaisin, niin tiedän että mies haluaisi siinä kohtaa perua koko jutun, koska se ei mennytkään niinkuin hän suunnitteli/uskoi/ajatteli sen kaiken menevän.
 
Tänne voi päivittää kp1/yk9, kiitos... Eilen oli jonkin verran kuukautiskipuja ja lisäksi oikealla vähän kovempaa ikään kuin jalkaan säteilevää munasarjakipua, mutta vain muutama tippa vuotoa. Tänään alkoi vuoto, ensin ilman kipuja, mutta sitten iltapäivällä kipuili ihan reippahasti 600 mg:n ibuprofeenin "läpikin". Vuotoakin tuli kunnolla, kuppi täyteen parhaimmillaan alle kahdessa tunnissa, nyt yön tullen näyttää onneksi jo laantuneen sekä kivut että vuoto.

Mustikk4: Mulle gyne sanoi että voi ottaa kummalla tavalla tahansa, ei kuulemma pitäisi olla väliä...
 
Viimeksi muokattu:
Harmitus Lallastiina uuteen kiertoon siirtymisestä. :cry: Tietty siinä piilee aina myös uusi mahdollisuus (y). Tsemppiä kuitenkin!
Täällä ollaan valmiita plussanneisiin. Oon Täällä pari testiä tehnyt ja eilen dpo17 sain yhtä vahvat viivat niin joko sitä voisi uskoa, että raskaana ollaan. Ainakin kunnes toisin todistetaan :ROFLMAO: On apteekkarit Täällä ottanut ilon irti kun oon testejä ostanut, Täällä kun ne myydään tiskin alta. Kaupassa kajahtaa ilmoitus "kaksi raskaustestiä, kiitos!!!" ja päät kääntyy :eek:. Noo, ei haittaa...
Mustikk4 ootko saanut ajan jo varhaisultraan? Mä ajattelin mennä yksityiselle, kun klinikka tosiaan kiinni heinäkuun. Viimeksi ainakin halusivat itse katsoa tilanteen ennen omaan kuntaan siirtymistä. Ni jos sitten käy siellä vielä ennen kun omaan neuvolaan ilmoittaa. Kattoo nyt, alussa ollaan mutta niin malttamattomana ja toiveikkaana! LA mulla 9.3 :love:
 
5.7


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lallastiina..........34v......kp 2/30.......................yk 10....................luget
Keinuilija............32v......kp 22/30.....................yk 19....................luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Daniella, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7.................23.1
Sekopuolinen.............................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13).............3.
Särki...................31v.........yk 1...................29.4
Sonara................37v.........yk11.................31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3...................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19.................21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.................29.6

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Sano Pirkka, meilläkin mies oli alkuun varma, että mä tulisin raskaaksi samantein ja ajatteli kaikki jutut sen mukaan. Nyt puolentoistavuoden yrityksen jälkeen oon viimein raskaana ja mulla alkaa syksyllä opiskelut, jos kaikki nyt vaan menee hyvin, niin ehdin käydä koulua puolisen vuotta ennen äitiysloman alkua. Kaikki menee ihan eritavalla mitä aiemmin olin suunnitellut ja ajatellut. Eli mitä haen takaa, niin kumpa sun mies tajuaisi sen, miten tässä asiassa ei voi liikaa asioita etukäteen miettiä ja päättää, kun loppupeleissä ei voi mistään tietää mitään. Anna sun miehelle luettavaksi vaikka jokin juttu joka kertoo lapsettomuudesta kärsivästä parista, ehkä se avaa hänen silmiä? Kun sitä ei voi yhtään tietää, tuletko raskaaksi toisessa yrityskierrossa, yhdeksännessä vai kahden vuoden jälkeen. Miehiä on myös hyvä muistuttaa siitä, että naisen hedelmällisyys alkaa laskea, kun ikää tulee. Toivottavasti saatte asian puhuttua vielä ja sun mies alkaisi ymmärtämään. :) Tsemppiä! :)

Lallastiinalle pahoittelut uudesta kierrosta. :( Hyvä jos voi ottaa sitten suunkin kautta, niin ei tarvitsee kestää sitä sotkua. :)

Sonara, siirsin sut plussanneisiin. :love::) Onpa kiva pyydellä niitä testejä sieltä tiskiltä. :LOL: Kutsu ultraan tuli viime viikolla ja aika on meillä 13.7 eli reilun viikon päästä. :) Silloin olisi viikkoja 7+0. Mä rohkenin soittaa jo neuvolaan ajan, tehdään miehen kanssa molemmat vuorotyötä, niin ajattelin mieluummin soittaa ajoissa, että saan sellaisen ajan, kun me molemmat päästään. Jos ultrassa on kaikki hyvin, niin neuvola on siitä viikon päästä. :)Onko Sonara sulla ollut mitään oireita vielä? Mulla alkoi viime viikon lopulla etova olo ja nyt oon joka päivä oksentanut, yhtenä päivänä taisin oksentaa jopa seitsemän kertaa. Oksennellut oon lähinnä aamuisin, yksi päivä illallakin ja huonoa oloa on kestänyt koko päivän. Vähän jännittää, että kuinka tulen selviämään töissä, kun loma loppuu.
 
Mustikk4 aika hurjalta kuulostaa toi pahoinvointi jo. Mutta siitä tietty tietää että jotain tai oikeammin jokin siellä kasvaa :LOL:
Mulla on oireita tosi vähän, mikä aikalailla huolestuttaakin, että Nytkö ei oo enää elämää. Eniten tuntemuksia kohdun alueella ja alavatsalla, repivää tuntemusta, lämpöä, polttavaa tunnetta ja sykettä. Varsinkin jos rehkii niin tulee tuntemuksia. Turvotus, pissalla juokseminen, huimaus ja etova olo loppu eilen, tänään tuli tissit uudestaan hiukan aroiksi. Kauhee epävarma olo kokoajan. Koitan kokoajan muistuttaa itseä, että raskaudet erilaisia eikä kaikille tule samoja oireita tai oireita lainkaan ja ne voi vaihdella päivittäin. Mutta kai mä huomenna teen taas testin ja sit yritän malttaa siihen että päästään kotiin täältä ja varaamaan ultraa. :love:
 
Sonara, mulla oli kanssa alkuun mahassa tuntemuksia useana päivänä. Sellaisia menkkatyyppistä kipua oli ja samoin alaselkäkipua. Nyt on ollut enää vaan harvoin. Että tuokin sun kuvailema mahatunne on ihan jo oire itsessään mun mielestä. :) Niinkuin sanoitkin, että oireettomuuskin on normaalia, mutta varmasti silti mietityttää. On tämä niin jännittävää. Yritä silti olla murehtimatta liikaa. :):love: Joo täällä on oksentelu vaan lisääntynyt. Viime yönäkin olin muutamaan otteeseen pää pöntössä ja aamulla oksentelu vaan jatkui. Pääsin tänään sängystä ylös vasta yhdeltä päivällä. Kyllä oli aika kamala yö. Haettiin tänään apteekista pahoinvointirannekkeet, jos ne auttaisi yhtään. Lääkärissäkin kävin eilen ja sairaslomaa tuli viikko. Saa nähdä, pääseekö tässä kuinka töihin menemään jos sama meno jatkuu.

Lallastiina, mun pitikin sulle kirjoittaa, mutta unohdin, että onko 9 vai 10 menossa, mutta selailin vanhoja pinoja ja laitoin sen mukaan 10. :):)
 
Tervehdys! Ilmoittaudun varovaisen toiveikkaana taustailijoiden joukkoon ja samalla toivon, että voin muutaman kuukauden sisällä ilmoittautua oikeaksi "yrittäjäksi". Karmaa peläten en sitä vielä uskalla tehdä, kun varsinaista "päätöskeskustelua" ei miehen kanssa olla käyty, mutta toiminta on meillä nyt ollut sen suuntaista, että kumpaakaan ei mahdollinen raskaus haittaisi ja elämäntilanne olisi oikein otollinen. Taidan varuilta hakea foolihappopurkin. Huhhuh, jänskää!
 
Tervetuloa Janna83!
Täällä kotiuduttu reissusta, huh huh 22h matkustamista meinasi ottaa koville. Mutta tänään tehty alkuillasta digi ja kaikki tuntuisi menevän niin kuin kuuluukin, eli Raskaana 3+ tuli ruutuun 3h pidätyksellä. Lähes oireeton yhä, mutta en sitä murehdi nyt lainkaan. :love: Maanantaina ajattelin nyt kuitenkin soitella neuvolaan ja mietin sitten jaksaako odotella että pääsee varhaisultraan klinikalle kun se aukeaa vai meneekö yksityiselle.
Sonara ja Mini 5+2 :love:
 

Yhteistyössä