*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

kaisaek, mulla sama suloinen pulma. Hieman kiirettä aikaa elellään, kaikki jutut tulee luettua, kovasti myötäelettyä, mutta kaikkea ei ehdi kommentoida.

Kotipaikkagalluppiin: Asustelen Pirkanmaalla.

Handiksella komea plussa!:hug: Isosti onnea! Ja muilla lupaavia oireita. Hyvät piinaviikot meillä menossa:)

Lisää galluppia: Onko kaikilla vakkarityöpaikat, vai teettekö vauvaa määräaikaisen työsuhteen aikana tai pätkätöissä? Mulla alanvaihdos ja opiskelut meneillään, vielä olisi 2,5 vuotta valmistumiseen. Tuumittiin miehen kanssa, ettei kumpikaan meistä enää nuorru, joten jos yhteinen lapsi meinataan tässä elämässä hankkia, paras aika on heti. Se tietäisi sitten taukoa opiskeluun, mutta ehkä parempi niin kuin mammaloma heti valmistumisen jälkeen; vaikeampi päästä uuden alan työpaikkaan, jos ei heti silloin kun opitut asiat vielä tuoreessa muistissa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä mennään määräaikaisella sopimuksella. Aika hankala mun alalla on saada vakituista pestiä. Toki riippuu kaupungistakin mut hankalaa kyl aina. Ja itselle se vauva olisi niin paljon tärkeämpi kuin työ.

Perhana, en osaa kännykällä stalkata :)

Hitsit ulkona on ihana ilma! Täytyy kohta lähteä siitä nauttimaan! Päivällä kokkailen vähän uusia ruokalajeja miehelle. Nauttikaa viikonlopusta siskot!
 
Ei maalannut Pluss, ja kun mulle töissä tuli mieleen se teidän puhuma "seuraava biisi määrää tuleeko vauvaa" niin seuraavaksi alkoi Laura Närhen "Mä annan sut pois" :'( tuli ihan yllättävän paha mieli, vaikken ole taikauskoinen edes.

Itse työskentelen vakkarina julkisella sektorilla. Edut ja vapaudet minimissä, mutta toisaalta mukava tilanne vauvahaaveille. Tykkään työstäni, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että jos raskaudun niin olen poissa niin pitkään kuin se suinkin on taloudellisesti mahdollista. Mielekkäitä etenemismahdollisuuksia ei juurikaan ole, joten samaa duunia tiedossa eläkeikään asti, huoh... Miten muut, kuinka pitkään ajattelitte olla kotona vauvan tultua?

Mun puolesta plussanneet saa pyöriä täällä, ja niin varmaan itsekin tekisin jos heihin saisin liittyä, niin tärkeiksi tämän ketjun ihmiset ja jutut on muodostuneet.

kaisaek mulla kanssa vauvakyselyt tulee jo korvista. Meillä oli häät viime syksynä ja kun vielä asutaan sen verran syrjässä, että usein kuljen autolla ja sitä myöten en iltamenoissakaan juo kovin usein, on tosi moni järkeväkin ihminen ihan suoraan pamauttanut että ootko sä raskaana. Ikävin näistä oli eräänäkin kiertopäivänä 1, kun meinasin pamauttaa vastapalloon aika rumasti, kun jo valmiiksi harmitti menkkojen alkaminen.

Tulipas nyt ihme avautuminen tästä viestistä, oikeasti on hyvä päivä ja just eilen mietin et koko kierron suosikkipäivät on mun mielestä DPO1-6. Silloin ei voi tehdä raskautumisen eteen mitään, eikä vielä edes voisi olla oireita kytättäväksi joten voi unohtaa "vauvanteon" kokonaan. Nyt osui vielä viikonloppu kohdille, jotennyt kone kiinni ja nauttimaan. Hyvää viikonloppua teillekin!
 
Heippa kaikki ihaNaiset :)

Taas on ollut niin hektistä, että nettisurffailut on jääneet ihan taka-alalle. Töissä kun tuijottaa päätettä 8h päivässä niin vapaa-ajan yrittää käyttää ulkoiluun yms. eikä netissä roikkumiseen.

Tänne on tullut taas niin paljon kirjoituksia ettei pysty kommentoimaan jokaiselle (tää puhelimella surffaaminen on hankalaa), mutta isosti onnea plussanneille ja paljon tsempityksiä peittojen heilutteluihin ja jännäilijöille <3

Omaanapaa sen verran että päätin kierron alussa, että otan tämän kuukauden täysin rennosti. Ovistikut loppui viime kierrossa ja ajattelin että enpä tilaakkaan uusia tähän kiertoon, vaan yritän opetella bongaamaan ovista muilla tavoin. Laskin että oviksen pitäisi osua nyt tähän loppuviikolle, ja nyt limojen, lämpöjen ja pienten vatsanippailujen perusteella näin näyttäisi olevan. Vielä tuossa ke-to mietin että saas nähdä ovuloinko ollenkaan tässä kierrossa kun kertakaikkiaan mitään oireita ei sen suuntaan ollut ja alakerrassa ihan niukkaan tahmaista valkkaria. Torstai illalla sitten alkoi limailut ja tänään aamulämpö oli puoli astetta laskenut eiliseen nähden, eli olisko se nyt se ennen ovista tuleva lämpödippi? Tänään on kuitenkin vatsaa nippaillut vasemmalta puolelta joten mielenkiinnolla nyt seurailen tilannetta :)
Tietyllä tapaa on ollut rento fiilis ilman tikutteluja, ja jotenkin keskittynyt vielä enemmän seuraamaan kehon muutoksia, mutta toisaalta myös tuntuu että se tikuttelu tuo myös enemmän varmuutta ja sitä kautta stressittömyyttä tuohon oviksen bongailuun.
Hih, tulipas juttua oviksesta :D

Mites muilla on fiilikset tän asian suhteen?

Ricardina, mä haaveilen et voisin jäädä mahd. pitkäksi aikaa hoitovapaalle lapsen kanssa. Toki tykkään työstäni, mutta mun työkaveri, joka sai vauvan reilu vuosi sitten sanoi mulle hyvin ennen kuin itse jäi mammalomalle, että hän jää hoitovapaalle, koska se lapsi on vain kerran pieni, ja hän haluaa ottaa kaiken ilon irti ja olla kotona sen ajan kun lapsi on taaperoikäinen :)

Niin, ja paikkakunta galluppiin vielä; pääkaupunkiseudun tuntumassa asustellaan :)
 
Handis85, olishan se aika vinha, jos meistä samalla synnärisairaala-alueella asustavat sattuis samaan aikaa osastolle tai sit johki vauvauinteihin. Et voi tietää kuka naapurisi on jne. Kuulostipa aika pelottavalta ;) Mut tämän porukan tuntien oikeesti aika ihanalta:heart:

Tikru kyseli ovisbongauksista. Mä jatkan tikuttelua, niin kuin ekassa yrityskierrossakin. En vielä tähän ikään mennessä tunne niin hyvin kroppaani, että osaisin lukea merkkejä (varsinkaan nyt tämän keskenmenohässäkän jälkeen), mutta jospa tässä tulee proksi, mene ja tiedä kuinka kauan menee, ennen kuin uudestaan tärppää.

Ricardina, mun olis fiksuinta olla vauvan kanssa pois tasan vuosi tai kaksi, jotta voisin aloittaa koulun uudestaan siihen mihin se jää. Vuosi tuntuu kyllä lyhyeltä ajalta olla pienen kanssa. Joutuisi ihan mininä hoitoonkin. Näitä tuntuu aika vaikealta ja kaukaiselta arvioida; en osaa yhtään kuvitella vauva-arkea, kun ei lähipiirissä ole sellaista nähnyt. Silti siitä pitää unelmoida:)

Palaan huomenna kotipaikkakunnalle työharjoittelusta. Ei olla nähty miehen kanssa kahteen viikkoon. Puhuttu vaan puhelimessa paljon minun keskenmeno-oireista, tulevaisuudesta, uudesta yrityksestä. Veikkaan, että tämä erossaolo ja ikävöinti teki ihan hyvää. Jaksaa taas aloittaa uudestaan puuhaamisen, jotenkin puhtaalta pöydältä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!:cool:
 
Meropelle halaus :hug: masennushetkiä tulee ja miehet on välillä mitä on, mutta huomenna tuntuu taas paremmalta ja mieskin ihanalta =) tsemppiä! Mites ne lupaavat oireet, onko vahvistuneet?

Handis oon ymmärtänyt et menkkakivut alkuraskaudessa on normaaleja, ja voivat liittyä kohdun kasvukipuiluun. Tietty sun kannattaa mainita niistä lääkärille jos olette lähiaikoina yhteydessä niihin leukkareihin liittyen. Jos vaikka pääsisit ar-ultraan? Rohkeutta sullekin, mä uskon ainakin että kaikki on hyvin :heart:
 
Hengissä ollaan :D hurjasti onnea plussanneille!! Nyt alkaakin käymään,ett ä uudet plussailee oikein urakalla.Me kantaväestö ollaan täällä sitten pitämässö puljua pystyssä enemmänkin.
Vaikea tosiaan kommentoida kaikille kun puhelimella kirjoittaa. Ja tuo galluppi on ihana,täytyy vastailla kunhan pääsee oikealle koneelle.Mutta paikkakunta kyselyyn sen verran,että mä edustan sitten Savolaista väestöä :)
Aika kiva viikonloppu ollut. En ole tikuttanut ovista joka ehkä näinä päivinä olisi. Hyödynnetty ollaan kyllä. Ollaan miehen kanssa touhuttu kaikke kivaa ja höpötelty hauskoja. Ja nyt tuo taas on vauva-asioissa ihan mukana. Ihme tyyppi kun mieli muuttuu kuin tuuliviirilla. Eilen oltiin tapahtumassa,jossa jokatoinen nainen kulki maha pystyssä.Mieskin sitä oikein äåneen kommentoi.
Ainii,järkytettiin naapuria oikein kunnolla. Eilen oli semmonen hempeähetki aamulla. Ja eihän täällä maalla verhoja ikkunaan pistetä. Kohta kuului auton hurina pihasta ja näkyi perävalot ikkunasta. Olipa naapuri käynyt palauttamassa peräkäryn. Ilmeisesti oli sisällekin yrittänyt mutta varmaqn ikkunasta nähnyt,ettei kannata häiritä :D Voihan taivas,että hävettää :D
Merope,onneksi masennushetketkin menee ohitse.Tsemiä!
 
Ricardina, mä uskon kanssa,että on kohdun kasvukipuja,tälläisiä ne oli silloin neljä vuotta sitten myös. Silti mä olen täällä olen pikkaisen jännittynyt,kun kohtu lähtökohdiltaan oli mikä oli. Mä uskon,että ne tietoisesti ottaa sen ar-ultran.

Hyviä viikonlopun jatkoja teille,mä poistun ottaan aurinkoa ja relaan. Mies on reissussa ja jotenkin on ihan orpoa olla tässä tilassa yksin.
 
kiitos ihanat tsempeistä! Pahin mieli alkaa helpottamaan. Mieskin kokkailee meille ruokaa. Bahama: älä jätä meitä.. ihan täysin samoja tuntemuksia.. välillä vaan se kateus nostaa päätään, vaikka normaalisti en ole mistään kateellinen.. ehkä yk6 toi ajatuksen lapsettomuudesta.. nyt luomuraskaus tuntuu ihmeeltä.
 
Merope ja Bahama, molemmille iso halaus! Ei ne lapsettomuushoidot maailmanloppu ole. Tietenkään en ole se tyypillisin hoitojen kävijä, kun yritettiin vaan muutama kuukausi ennen hoitoja, mutta mulle sinne meneminen oli helpotus. Nyt joku muu miettii tätä asiaa meidän puolesta ja saadaan varmasti kaikki mahdollinen apu. Toki mietin ja murehdin itsekin, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Ja tilastojen mukaan kuitenkin suurin osa lapsettomuushoidot alottaneista onnistuu lapsen saamaan. Itsekin toki mieluummin onnistuisin perinteisesti kuin koeputkihedelmöityksellä, mutta niinkuin joku teistä sanoi, sama se miten se lapsi tulee, kunhan tulee =) mutta nyt tsemppiä teille molemmille, mistä sitä tietää vaikka Merope plussaisi jo alkavalla viikolla ja Bahamakin jo ensi kuussa!

Iitukan kanssa mietin samaa, että ketjun uudet tuntuu plussaavan paljon paremmalla prosentilla kuin "vanhat". Ihanaa kun edes he, ja toki todennäköisyydetkin taitavat olla niiden ensimmäisten kiertojen kohdalla korkeammat, mutta kyllä mä soisin plussia myös pitempään täällä pyörineille :heart: tsemppihalit kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Maanantai 19.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea............35v.........kp 1/26..............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 6/27..............yk 20........c
kaisaek............32v.........kp 13/25-28........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 18/28-30.........yk 19........lz
Tikru-78...........35v.........kp 21/28-31.........yk 3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 23/31-32.........yk 5..........lz
Merope............29v.........kp 25/n.30...........yk 9......... kilppari
Mariah33..........34v.........kp 30/28..............yk 12........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 56/29..............yk 1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Merope...........9.........24.5
Ricardina.........6.........29.5



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Ricardina: Oireita ei ole enää ollut, eli luultavasti oli taas vain omaa kuvittelua. Harmi.. En mä ole noista lapsettomuushoidoista ajatellutkaan, että olisivat maailmanloppu. Jotenkin tuntuu vaan tylyltä todeta se, että tarvitsee apua tähän.. Ja pelkään vähän tuota henkistä puolta.. Mutta kai ne pelot hälvenee kun sinne hoitoihin pääsisi. Toisaalta sieltä saa tukea ja apua. Pelkään eniten sitä, että meidät todetaan kyvyttömiksi saada lapsia joko niin, että toinen ei saa tai ettei sovita yhteen..

Bahama: Mielenkiintoista, että molemmilla yk 6 oli se kierto, missä iski ahdistus! Mä olin siihen asti jotenkin miettinyt, että puoli vuotta on täysin normaaliaika odottaa ja sen jaksan. Mutta kun silloinkaan ei onnistunut niin iski paniikki. Harkitsinkin, että jätän koko vauvatoiveet siihen. Mutta täällä sitä porskutellaan yk9..

Hironea: Osaan niin hyvin kuvitella sun tunteet. Olen tosi pahoillani. :hug: Tsemppiä tähän päivään ja olet ajatuksissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Hei kaikki! Ajatelkaa, että plussattiin sit kesän aikana niin saatte ihanat kevätvauvat! Ja kesä vasta alkaa niin mielikin muuttuu automaattisesti paremmaksi ainakin täällä. Nyt vaan positiivisia ja rentoja ajatuksia ja auringon ihanaa lämpöä kaikille! :heart::hug:

Toivottavasti ette pidä tätä kommenttia millään tavoin ilkeilevänä. Mä vaan toivon teille kaikille niiiiiiiiin ja nääääääääääin paljon plussia ja kaikkea hyvää :hug:
 
Hyvää maanantaina ystävät!

Hironealle pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppimieltä roppakaupalla. Ensi viikolla on taas varmuudella parempi mieli, muista se... :)

Tikru kyseli tikuttamisista ja olojen bongailuista. Oon nyt useampia kuukausia tikutellut oviksen ihan sen takia, että mua se helpottaa, kun tietää mitä kropassa tapahtuu. Ovistuntemukset on kyllä mulla niin vahvat (lähinnä kipuilu monta päivää ennen ovista ja pari päivää ennen "limaklöntti") että toisaalta ei tarttis ja seksiäkin on useita kertoja viikossa ihan ympäri kuukauden mutta siis oon huomannut olevani stressittömämpi kun testaan kuitenkin.

Bahama, tulin ihan surulliseksi kun luin sun viestin. Voi kunpa toi olis vaan ohimenevää masistelua. Kaikki todennäköisyydet on sen puolella, että myös te saatte vauvan, joko luomusti tai sitten avustettuna. Lapsettomuustutkimukset/-hoidot ei suinkaan tarkoita, että peli olisi menetetty, vaan silloinhan ne todennäköisyydet vasta kasvavatkin. Tutkimusvaiheessa selviää jo se, onko jotain selkeästi vialla spermassa/munatorvissa/limakalvossa/hormoneissa tms. ja kaikkiin noihin on apua saatavilla. Itse olisin jopa toivonut, että olisi löytynyt jotain "vikaa", johon olisi olemassa täsmähoito mutta nyt kun molemmat todettiin normaaleiksi, voin sanoa, että en vieläkään, 19 kuukauden jälkeen, ole menettänyt uskoani luomuplussaan. Toki meillä on nyt menossa lääkkeet mutta siis kaikki mahdollisuudet on onnistua edelleen. Se vaan ottaa aikaa. Hyvä ystävä tuli raskaaksi luomuna 2 vuoden yrityksen jälkeen, sen pidän itselläni mielessä ja se antaa voimaa vaikka ei tietenkään takaakaan sitä että meilläkin kävisi niin. Ihan varmasti jokaisella meillä on masishetkiä mutta kun jotenkin saisi sen positiivisuuden pidettyä päällimmäisenä. Kaikki nämä pettymykset pitää kokea, jotta juuri se meille tarkoitettu vauva syntyisi. Tuosta ikäkysymyksestä, se AMH-koe (anti mullerin hormoni) kertoo, onko naisella vielä reserviä munasarjoissa jäljellä ja meidän lääkärin mukaan se kannattaa kaikilta 35 vuotta täyttäneiltä tai sitä lähestyviltä ottaa. Voin sanoa, että kyllä tuntui mukavalta kuulla, että sen suhteen ei ole mitään kiirettä. Munasoluvarastoa on vielä vaikka muille jakaa :) Kunpa voisin valaa suhun positiivista uskoa ja luottamusta siihen, että teidänkin vauva on jo matkalla. Sen pitää vaan vielä hetki odotella, että se päästetään teidän luo :heart:

Työpaikkagalluppiin: Mulla on vakityö, tai siis toistaiseksi voimassa oleva. Ei kai nykyään vakituista ole olemassakaan kun yt-neuvotteluja on semmoisissakin paikoissa joissa ei ikinä ennen ole ollut... Oon ollut nyt viisi vuotta samassa firmassa ja tykkään työstäni tosi paljon mutta odotan myös jo kovasti pääseväni äitiyslomalle ja pitämään pienen tauon hektisestä työelämästä. Ja Ricardina kun kyseli, että kauanko aikoo olla pois töistä vauvan kanssa, niin aion kyllä nauttia lapsen kanssa kotona olemisesta mahdollisimman kauan. Kuitenkin se tulee suurella todennäköisyydellä olemaan se ainokainen, niin otan kyllä kaikki irti. Eihän sitä tiedä jos pää hajoaa kotona olemiseen vuoden jälkeen niin sitten mennään töihin mutta pyrin nauttimaan joka hetkestä kun sitä näin kauan on saanut odottaa :)

Täällä oli lauantaina siskon 11 kk poitsu hoidossa ja voi ihanuutta. Siskon lapsiin onneksi pystyy suhtautumaan ilman mitään kateutta tai katkeruutta. Tehtiin parin tunnin kärrylenkki ja oi miten ihanaa oli kävellä kaupungilla rattaiden kanssa. Ja se tunne, kun lapsi herää päikkäreiltä ja kurkkaan rattaiden kuomun alle ja sieltä tulee maailman aurinkoisin hymy. Jos se tuntuu jo tätinä näin mielettömältä niin miltä se voikaan tuntua sitten äitinä?!

Helteistä viikonalkua kaikille rakkaat siskot! Yritetään pysyä ihan kaikki postiivisina ja yritetään jaksaa odottaa sitä parasta palkintoa.
 
Hironea oon pahoillani :( aamulla jo ehdin nähdä sun viestin ja ajatukset kyllä pyöri päivän aikana sun luona, ois kyllä ollut jo sinun vuoro. Yhden kierron taidat ehtiä vielä ennen juhannusta, voi kun se riittäisi :heart:

Merope älä vielä heitä hanskoja naulaan, ehtii ne oireet alkaa uudestaan vielä! Sullahan oli kiinnitysvuototippakin, kyllä mä edelleen pidän sormet tiukasti ristissä ja peukut pystyssä =)

Mulla DPO 6 ja tunnen rauhan rippeiden valuvan pois ja tilalle tulee tuttu oireiden kyttäys. Yritän tsempata ja olla rento, reilu viikko vielä menkkoihin niin ihan hyvin voisi olla ajattelematta koko asiaa. Mutta ei vaan pysty, nyt jo mietin et viime kierrossa dpo7 rinnat tuli aroiksi, tuleekohan ne huomenna ja jos ei niin tarkoittaako se jotain.. :stick: miksi ihminen kiusaa itseään?
 
Hei siskokullat!

Pikaisesti tulin kertomaan, että kävin tänään siellä klinikalla ja seuraavaksi olisi insemnaatio vuorossa. Harmi vain, että tuon kesälomatauon vuoksi päästäisiin aloittamaan vasta elokuussa. Tuossa miehen kanssa puhuimme äsken, että nyt lähdetään sitten kesä-heinäkuu kierrot yrittämään yksityisellä ja jos ei tärppää, niin jatketaan sitten elokuussa julkisella... Että näin... Nyt mietityttää, että miten työn junailen kun lähin yksityinen on 100 km päässä.

Minulle saisi vaihtaa tähän kiertoon clomit lugestroniin. clomeja en enää tosiaan syö, myutta luge reseptiä on vielä jäljellä ja ajattelin kokeilla tulevassa kierrossa niitä keltarauhasen vajaatoimintaan avuksi. :)

Hironea: pahoittelut! :hug:

Bahama: Tuttuja tuntemuksia. Itsekin kiinnitän jokaiseen vauvamahaan ja vauvaan huomiota. Tänäänkin kun tulin klinikalta, niin huh huh :D vauvaa siellä mahaa täällä... Kysyit, että miten me pitkään yrittäneet ollaan pidetty itsemme kasassa. Täytyy sanoa, että välillä hammasta purren ja itkua pidätellenkin on menty kun lapsia on läheisillä ja ystävillä.. En ole heille kateellinen, vaan lasten näkeminen tuo aina itselle tunteet pintaan mitä niin suurta ja ihanaa meiltä vielä puuttuu. Itse olen tai ainakin pyrin asennoitumaan kaikkeen positiivisesti. Elämän varrella on ollut useampia koettelemuksia, jotka ovat opettaneet, että negatiivisella ajattelulla ei pitkälle pötki. Toki negatiivisia asioita kuten omalla kohdalla tämä lapsettomuus, voi tulla vastaan. Se täytyy vain käsitellä ja hyväksyä asia ja nähdä sen positiiviset puolet, eli se että toivoa on ja lääketiede pystyy onneksi auttamaan meistä monia jos tarve vaatii. Toki itsekin olen itkenyt ja parkunut tämän vuoksi monet itkut, mutta aina niistä on noustu ja tiedän jatkostakin, että jos nämä hoidot ei ala toimimaan niin itkuja on tulossa, mutta silti tiedän, että siitäkin mennään ylitse ja taas uusiin hoitoihin. Välillä mietin, että olenko jo ihan turtunut tähän ja siksi olen jo oppinut suhtautumaan tähänkin asiaan tällä tavoin... Kysyit myös milloin aloimme miettimään, ettemmekö saa lasta luomusti, niin itse ajatukset heräsi jo varmasti myös siinä puolen vuoden jälkeen..

Merope: Toivottavasti häntä on jo nyt pystymmässä!? ja mieskin muuttunut omaksi kivaksi itsekseen ;)
 

Yhteistyössä