*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Hei Merope! En tiedä, lasketaanko mua vielä kaveriksi, kun oon niin uusi täällä, mutta vastailen silti, kun näytti niin hauskalta listalta :)

1. Aamu vai ilta? Ilta. Ehdottomasti! Iltaisin voisin siirtää vaikka vuoria, aamuisin en jaksaisi siirtää edes sukkia jalkaan.
2. Kahvi vai tee? Jos noista kahesta valitaan ni tee. Kaikkein mieluimmin kuitenkin sokeriton kola.
3. Makea vai suolainen? Makea! Joskus suklaa maistuu niin hyvältä että melkein itkettää :D
4. Koira vai kissa? Kissat :heart:
5. Horoskooppimerkkisi? Kalat. Ja ihan kalamainen unelmoija kyllä oon!
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? Tunnollinen, tarkkaileva, kärsimätön.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffejä? Hmmm... Hyvä ruoka, hyvä punaviini, pitkät keskustelut ja hassut jutut :) tykkään nauraa, nyt kun taas osaan!
8. Mottobiisi elämässäsi? Hiiri mittaa maailmaa :D
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon? Kaulakuoppaan!
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Inhoan halaamista ja "empaattista" koskettelua! "Kunnon" suomalaisena arvostan omaa reviiriä.

Tuo sinun mottobiisi muuten alkoi välitömästi soimaan päässä kun luin sen tittidii -kohdan :D

Imetyksestä vielä. Ystävät harrastavat tätä tissiä pöytään -meininkiä, ja koen sen vähän kiusalliseksi. Jotenkin ravintolassa syödessä tulee vähän epämääräinen olo, kun lävähtää tisuli tiskiin just kun on viemässä haarukallista suuhun. En oo siitä mieltäni pahottanu enkä mittään, enkä tietty voi varmuudella omista imettämisistä puhua kun en oo semmosta päässy vielä pruuvailemaan, mutta yllätyn suuresti, jos jonain päivänä löydän itteni tissit valtoimenaan ravintolassa...
 
  • Tykkää
Reactions: Merope ja Jonniss
1. Aamu vai ilta? Ilta. Iltaisin on ihana olla rauhassa ja varsinkin kauniit kesäillan miellyttää erityisesti :)
2. Kahvi vai tee? Latte :D
3. Makea vai suolainen? Varmaankin makea. Olen aikamoinen herkkuhiiri.
4. Koira vai kissa? Koira, kotoakin löytyy sellainen.
5. Horoskooppimerkkisi? Jousimies.
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? Malttamaton, utelias ja intohimoinen.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit? Jotain hauskaa tekemistä, hyvää ruokaa, soljuvaa keskustelua ja läheisyyttä.
8. Mottobiisi elämässäsi? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon? Hiuksiin
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? En pysty oikeastaan koskaan olemaan liikkumatta :) jotain pientä pitää koko ajan toimittaa ja vaihtaa asentoa ja muuta sellaista :)

Tässä olisi minun vastauksia :) näitä on hauska lukea!
 
Keskiviikko 14.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

kaisaek............32v.........kp 8/25-28..........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 13/28-30.........yk 19........lz
Tikru-78...........35v.........kp 16/28-31.........yk 3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 18/31-32.........yk 5..........lz
Merope............29v.........kp 20/n.30...........yk 9......... kilppari
Hironea............35v.........kp 21/26..............yk 4..........luomu
Handis85..........29v.........kp 25/30..............yk 1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 25/28..............yk 12........luomu
Miri81..............33v.........kp 27/?................yk 2..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 29/27..............yk 19........c
Pienestä kii.......31v.........kp 32/28..............yk 9..........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 51/29..............yk 1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Miri81............14........11.5?
Handis85........10........18.5
Hironea...........8.........20.5
Merope...........4.........24.5
Ricardina.........1.........29.5



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4
Jofa

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Huomenta!!! :heart:

Nyt törkeästi aloitan itserakkaasti täysin aiheeseen liittymättömällä ja täysin ylitsevuotavalla ja isolla hehkutuksella! Minä ja mun rakas agility tykkini saatiin eilen serti ja siirto kolmosiin!! Mä olen niiiiin pähkinöinä!! Kaksi kisaa kakkosissa, kahden viikon sisään ja molemmista tuplanollat sekä siirto kolmosiin!! Tää on mun ensimmäinen koira, jonka kans pääsee kokeilemaan kisaamista isojen hiekkalaatikolla! :heart:

Nyt kaikki tuntuu niiiin vaalenapunaiselta ja ihanalta! Puntarikin päätyi tänä aamuna ihan uudelle kymmenluvulle sitten 15 vuoden jälkeen! Tosin toi pikalaihis on aika iso syyllinen tästä, mutta intopinkeenä revin siitäkin hirmuiset riemut ja hihkuin aamulla ennen viittä puntarilla riemusta.

Mun tekis vaan mieli hihkua ja huutaa! Naama kramppaa ja posket kramppaa, kun pepsodentti on niin leveä! :)

Huh! Nyt lupaan rauhottua :D ja palata ruotuun.

Galluppi
1. Aamu vai ilta?
Aamu, vaikkakin mä rakastan nukkumista. Isäntä nauraa, kun mä valun yleensä jo yhdeksän aikaan sänkyyn.
2. Kahvi vai tee?
Tee! Kahvia olen tainnut eläissäni yhden kupin verran maistaa. En pidä edes kahvinporojen tuoksusta. Nyt lempparitee on ollut tämä OMG kinuskintuoksuinen pussitee.
3. Makea vai suolainen?
Ehdottomasti suolainen. En tykkää suklaasta ja karkkia tekee mieli äärimmäisen harvoin. Mutta kuolema koittaa jos joudun olemaan sipseistä tai suolapähkinöistä erossa liian kauan.
4. Koira vai kissa?
Koira, jopa pakkomielteeseen asti. Kissoja oli kaksi kappaletta, mutta ne niin vaan ei ole mun juttu. Pakko luopua, kun isäntä on niin tolkuttoman allerginen kissoille.
5. Horoskooppimerkkisi?
Leijona. Niin kirjaimeen asti kuvailtu leijonan persoona.
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia?
Täsmällinen, puhelias ja vahva.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit?
Mökillä romanttisesti istuskellen ja syöden hyvää ruokaa.
8. Mottobiisi elämässäsi?
Apua, tää on vaikea. Ensimmäinen biisi mikä mulle tuli tän aamun mielentilassa mieleen oli Tina Turnerin - The Best :D :D mut ihan noin itserakas mä en kuitenkaan todellisuudessa ole.
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon?
Kaulaan
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Näitä olis vaikka ja kuin :D Oikein hämmästyin, kun luin tuon mitä Miri oli kirjoittanut! Ihan kuin mä! Mutta en ota nyt sitten samaa... Mä myös koen aina hirveää syyllisyyttä jos istun vain tekemättä mitään. En osaa istua sohvalla vain katsomassa telkkaria, pitää samalla kutoa, kehrätä tai harjata koiria. Ehkä kuitenkin se, että rakastan olla yksin! Jos mä saisin päättää niin maailmassa ei ois yhtään muuta ihmistä. Vain mä ja elukat. Mies on maailmassa ainoa ihminen jota kestän näin lähellä jatkuvasti, mutta välillä otan häneenkin totaalisen etäisyyden ihan vain siksi, että haluan hemmotella itseäni.

Täytyykin kysyä nää kyssärit omalta mieheltä! :D katotaan kuin hyvin se mut tuntee ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Jaahas, kysymyksiä sitten =) oli tosi vaikeita, piti miettiä ihan tosissaan!

1. Aamu vai ilta? Ilta, olen tosi aamu-uninen.
2. Kahvi vai tee? Kahvi maidolla.
3. Makea vai suolainen? Suolainen.
4. Koira vai kissa? Koirat. En oikein ymmärrä kissan ajatusmaailmaa.
5. Horoskooppimerkkisi? Kalat, en tosin usko horoskooppeihin =)
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? Äkkipikainen, huumorintajuinen, mukavuudenhaluinen.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit? Poreamme, kuohuviiniä ja kynttilöitä.
8. Mottobiisi elämässäsi? If you gonna be dumb, you gotta be tough
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon? Kaulalle, korvan alle.
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Rakastan siisteyttä, mutta olen todella laiska siivoamaan. Tämän takia meille ei voi koskaan tulla ilman pientä varoitusaikaa.

Mitäs tässä, nyt on hyödynnetty ovis, mutta kivut jäi puuttumaan ja mietinkin, että tulikohan se nyt varmasti.. Saattoivathan ne tulla yölläkin, että sinänsä en ole huolissani mutta murehtija kun olen niin seuraavaksi stressaan tätä ;)

Muoks. Onnea Hironea! kannatti lähteä sateeseen!
 
Viimeksi muokattu:
Hironea: JEE!! Onnea! Ei koira sitten hermostunut sateesta? Mä tosin en ymmärrä noista agilityjutuista oikein mitään, mutta tosi hienolta kuulosti! Ja mahtavaa tuo vaa'an lukematkin!

Ricardina: Hyvähyvä, että ovis tuli hyödynnettyä! Mä en kans tässä kierrossa kokenut kipuja.. hmm..

Hitsin kiva ku vastailette, näitä on hurjan hauska lukea!
 
Ihan hengästyin lukiessani pikaisesti teidän ihania kirjoituksia!! niin paljon infoa, että täytyy tulla paremmalla ajalla lukemaan vielä uudestaan, jotta pystyn rauhassa niihin kommentoimaan! :)

Täällä täti kurvasi tänään paikalle, joten minulle jos voisi päivittää kp 1/27. Yk 20 lähteköön :O Vaikka vahvana yritänkin pysyä, niin nyt ei äitienpäivänä enää pystyny illalla pitämään kyyneliä.. No onneksi nään positiivisena sen, että maanantaina marssitaan taas lapsettomuusklinikalle, jossa vaadin kyllä kovemmat keinot käyttöön. Jos on jonoa, jäädään kyllä jonottamaan, mutta samaan aikaan hankkiudutaan yksityiselle.

Joku kysyi ketkä on kertonut yrityksestä jollekin. Itse kerroin jo ihan alussa parille lähimmälle ystävälle, mutta perheillemme kerroimme vasta noin vuoden yrityksen jälkeen kun hakeuduimme tutkimuksiin. Oli niin raskasta kun lähimmäiset kyselivät milloin vauva, milloin häät jne.. Oli tosi iso helpotus kertoa omalle äidille ja anopille. Varsinkin omasta äidistä on ollut todella paljon tukea. Alkuun oli ajatus, että tietenkin kerromme vasta kun on ilouutisia, mutta kun aikaa kului ja ilouutisia ei saatukaan, oli "pakko" kertoa.

Aurinkoista keskiviikkoa ihanaiset!! Palaan paremmalla ajalla :)
 
Moi tytsyt!

Hironealle onnittelut koiran hyvästä menestyksestä! :)

Ja galluppivastauksia...

1. Aamu vai ilta? Yleensä ilta mutta viikonloppuaamut ovat toisaalta ihania kiireettömyydessään.
2. Kahvi vai tee? Vielä jokin aika sitten pelkästään tee mutta sitten minusta tulikin tämmöinen myöhäisherännäinen kahvikissa.
3. Makea vai suolainen? Makea. Oon ihan pohjanton makeiden herkkujen kanssa :)
4. Koira vai kissa? Koira. Ennen oli pari omaakin mutta mieheni ei innostu koiravauvasta..
5. Horoskooppimerkkisi? Leijona ja myönnän olevani aika hyvin kuvauksen veroinen.
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? Ulospäinsuuntautunut, huolehtivainen, herkkä.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit? Järvenranta, auringonlasku, läheisyys ja hyvä ruoka.
8. Mottobiisi elämässäsi? Kaunis rietas onnellinen tuli ensimmäisenä mieleen, kuvaa mun elämää aika hyvin :)
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon? Korvan taakse.
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Olen neuroottinen jos pöydällä on ruudullinen tai raidallinen pöytäliina. Astiat ym. pitää silloin asetella ruutujen keskelle. Ehkä siksi meillä ei käytetä pöytäliinoja :D

Täällä ihmetellään kun ovistikut ei ikinä tummentuneet niin tummaksi kuin yleensä. Mulla ei ollut seurantaultraa nyt ollenkaan mutta uskon kyllä oviksen olleen/tulevan, kun viivat oli kuitenkin lähes tasavahvat itse asiassa yllättävänkin pitkään, eilisaamusta tähän aamuun. Äsken kun testasin niin oli jo tosi haalea viiva. Ehkä se suurin LH-piikki meni eilen testauksien välissä ohi tai jotain. Tuntemukset on kyllä niin ovuloivat kun vaan voi olla...
 
Voi ei Yritys10! :hug: Olen niin pahoillani :( Paljon voimia ja toivotaan että klinikalta tulisi nyt kunnon apuja! Oli hyvä kuulla, että saat äidiltä tukea, sitä varmasti tarvitaan tällaisina hetkinä :heart:

Hironea paljon onnea koiratouhuista! Koiralle myös rapsuja :)

Ricardinalle toivottelen paljon kärsivällisyyttä seuraaviin päiviin! Hyvä että saitte kuin saittekin oviksen hyödynnettyä!

ON: olin laskenut kp:t väärin (tänään vasta 27), enkä ole tosta dpo:stakaan yhtään varma, mutta pysyin kuitenkin alkuperäisessä testaussuunnitelmassa. Eilen illalla testasin pc:n liuskalla haalean viivan, joten tänä aamuna käytin sen digin. Se sanoi, että raskaana 1-2 vk :heart:

Toivon sydämeni pohjasta saakka, että tämän kevään aikana joka ainut tämän ketjun ihanista ihmisistä saa pysyvän plussan :heart: Kiitos tuesta ja ennen kaikkea ihanista keskusteluista!!
 
Voi ei Yritys10, just tänään sua mietin että mitähän sulle kuuluu ja millaisia uutisia sulta saadaan. Olen tosi pahoillani. Enköhän mä kahden viikon päästä seuraa sua samoille kiertonumeroille taas :hug:

Ja Bahamalle myös pahoittelut uudesta kierrosta. Hienoa että pysyt positiivisena, se auttaa oikeasti :hug:

Tuosta Yrityksen viestistä tulikin mieleeni, että piti kysyä millä mielellä te muut olitte äitienpäivänä? Mulla oli tänä vuonna oikeastaan aika rauhallinen ja neutraali fiilis. Vuosi sitten ei ollut, kun tein äitienpäiväaamuna negatiivisen raskaustestin (silloin oli siis n. yk 6-7) ja muistan kuinka sen jälkeen itkin kun luin onnitteluja sanomalehdestä. Silloin ajattelin kuitenkin positiivisena, että enköhän jo tänä vuonna saa viettää äitienpäivää mutta enpä nyt sitten saanutkaan. Sen verran varauduin mahdolliseen pahaan mieleen, että hyppäsin lehdestä ne onnitteluilmoitukset yli mutta muuten meni ihan ok. Onneksi on oma äiti, jota sai onnitella.
 
Ihanaa Miri, miljoonasti onnea :heart: Sveitsin Pluss oli sittenkin merkki :D

Yritys10 :hug: tosi harmillinen juttu. Onneksi lääkäriaika on tulossa pian ja olen varma, että sieltä löytyy keinot jolla teillekin saadaan oma pikkuinen!

Bahamalle myös tsempit, ihailen suuresti sun asennetta kyllä!

Äitienpäivänä mietin lähinnä, et toivottavasti jo ensi vuonna... Omaa yritystä takana "vasta" se puoli vuotta niin viime vuonna näitä ei tarvinnut vielä miettiä. Voi miten toivonkaan että me kaikki oltaisiin silloin jo äitejä tai ainakin raskaana :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Hirmusti hyvää juttua! Ikinä en oo tälläisiin kavereihin livenä törmännyt, ihanan sallivaa ja sydämellistä:heart:

Handis85 kyseli gyneistä. Kyllä siihen ammattiryhmään törppöjä mahtuu. Joskus jopa joku yleislääkäri on ottanut lapsenteon puheeksi, kun poskionteloita kävin valittamassa. Otin oikeudekseni olla töykeä:vampire: Nykyinen gyne on Super: napakka ammattilainen, joka ei lässytä (jutteli neutraalisti ja asiallisesti todennäköisestä keskenmenosta ultraa tutkiessaan), johon voi luottaa ja joka sanoi, että jos puolen vuoden yrittämisen jälkeen ei tärppää, lähdetään tutkimaan.

En ole koskaan ennen tätä pohtinut kantaani julki-imettämiseen, korkeintaan ihmetellyt äitien kamalaa vauhkoamista puolesta tai vastaan. Veikkaan, että jotain vastaavia ääritunnereaktioita voisi syntyä jos saman kyssärin esittäisi muilla palstoilla. Olen aika yksityinen ihminen, joka arvostaa ruokarauhaa, vauvan ja omaansa.

Lapsiluvusta... Meillä on ihan sama tilanne kuin Säihkiksellä. Miehellä on ennestään kaksi lasta ja itse olen ainoa lapsi, joten en ole koskaan edes unelmoinut useammasta kuin yhdestä. Olen valtaosan aikuisiästäni ollut vastuussa vain itsestäni, niin kai ajattelen yhden lapsen olevan maksimäärä huolehdittavaa ja rakastettavaa, mihin kykenen.

Olin vastaamassa Miri85:n kyssäriin hyvistä testeistä, mutta taisit jo löytää sellaisen!:flower: Tositosi paljon onnea ja pitoa tarrasukkiin! :hug: Tulehan kertomaan kuulumisia, jookos? Sanoit ihanasti siitä, miten et aio hukata sekuntiakaan turhaan suremiseen, vaan aiot nauttia joka sekunnista, jonka olet raskaana. Noin minäkin haluan tuntea, jos vielä uudelleen raskaudun, vaikka kuinka pelko jäytäisi ytimissä kriittisillä viikoilla.

Ja lopuksi omat vastaukset tähän hauskaan settiin:
1. Aamu vai ilta? Ehdottomasti aamu. Yksinäinen, kiireetön sellainen. Aamulehti ja terveellistä evästä.
2. Kahvi vai tee? Vihreä tee tai joku luomulaatuinen yrttisekoitus. (Ja rehellinen tummapaahtoinen maitokahvi, silloin kun kahvilakko rakoilee.)
3. Makea vai suolainen? Molemmat:rolleyes:
4. Koira vai kissa? Koirat. Ei kaikki. Sellaiset sielukkaat ja rakkaat. (Nimim. "Hiljattain elämänsä koiran menettänyt":'()
5. Horoskooppimerkkisi? Leijona. Ärsyttävän täydellinen sellainen;)
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? On-off, kärsimätön, herkkä.
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit? Suomen luonto, yötön yö, sauna.
8. Mottobiisi elämässäsi? Tämä nyt vain alkoi soimaan päässä: Haloo Helsinki - Maailma on tehty meitä varten.
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon? Hiusraja.
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Ihan sama kuin Hironealla: Rakastan olla yksin, tarvitsen sitä kuin happea, lataudun niin ja tulen ärtyneeksi jos en saa omaa tilaa. Oman miehen vierellä on helppo hengittää, mutta silti tarvitsen välillä tunteen siitä, että kukaan ei odota minulta mitään, ei tarvitse minua mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Moi kaikille! En tiedä muistaako kukaan enää mua kun olen niin harvoin nykyään päässyt tällä käymään. Kaikki teidän jutut olen kuitenkin lukenut läpi ja niitä onkin viime aikoina tullut paljon. Mukavaa porukkaa kyllä täällä! :)

Huisin paljon onnea Miri81!

Mullehan kävi myös niin, että viikko sitten maanantaina dpo 8 aloitin huvikseni testailemaan kun tilasin kasan kesäkuussa vanhaksi meneviä testejä halvalla. Noh, tuolloin dpo8 olinkin näkevinäni siinä testissä häivähdyksen varjosta. Seuraavana päivänä vähän enemmän varjoa. Loppuviikosta tuo varjo olikin sitten jo vahvistunut ihan oikeaksi plussaksi :) Minut voi siis siirtää plussanneisiin, plussauspäivä 8.5. kun silloin oli haamu jo niin selkeä. Kaiken kaikkiaan tuli tehtyä 10 testiä, kun ei oikein meinannut uskoa mitä on tapahtumassa.. Tänään olisi sitten 4+3. Olenkin aina pitänyt omana onnenlukuna numeroa 9, ja nyt sitten yk9 lopulta tärppäsi :)

Toivotan teille kaikille ihanaa kevään jatkoa ja pikaisia plussautumisia kaikille! :heart:
 
Tuhannet nöyrät kiitokset kaikille onnitteluista! Matahari kiitos kauniista sanoistasi :heart: ja kiitos Ricardina että olet naureskellut messissä mun hullutuksia :D Vinkkinä kaikille: perjantaina tulee Suomi-Sveitsi -lätkämatsi :D

Ihan parasta lykkyä ja ihanaa kevättä kaikille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Matahari
Oi että, täällähän on tapahtunut vaikka mitä aamun jälkeen, kun täällä kävin kurkkimassa.Onnea oikein roppakaupalla!

Itsellä on vähän nihkeät fiilikset; dpo 10 ja ei ainakaan vielä ollut mitään veritestissä näkynyt, kun siellä testi oli nega. Silti kuitenkin odottelen sunnuntaille toiveikkaana =).

Tähän ihanaan jännäilyyn astui sitten pieni varjo; sairastin sen ärhäkän kohtutulehduksen ja eilisen kontrollilabrojen jälkeen tänään lääkäri gynen polilta soitti, että leukkarit ovat taas sen liki 17. Viimeksi sain iv-antibiootteja osastolla suoneen juuri tuollaisilla lukemilla. Käännyin työmatkalta takaisin, sain päivän saikkua ja kävin uudelleen labrassa, jossa eritellään leukkarit ja huomenna pitäisi lääkärin soitella aamusta. Mietin nyt vain, että onko kohtutulehdus nyt kroonistumassa ja mikä yhteys sillä on, että leukkarit nousevat aina kierron tässä vaiheessa? Tulehduksen aikainen vuoto oli jotain sanoin kuvaamattoman hirveää (se haju siis haisi housujen ulkopuolellekin), mutta nyt ei ole mitään vuotoa ja samaa sanoi se eilinen lääkärikin, että ei mitään vuotoa ole näkyvissä. Saatika sitä hajua.

Tarviko tälläinen tulla heti ekalla yrityskierrolla!


1. Aamu vai ilta? Aamu. Iltaisin olen työpäivän jälkeen usein niin väsynyt ja työt pakottaa heräämään aikaisin, joten aamu.
2. Kahvi vai tee? Ehdottomasti kahvi ja kermalla.
3. Makea vai suolainen? Suolainen.
4. Koira vai kissa? Kissa
5. Horoskooppimerkkisi? Rapu
6. Anna kolme sinua kuvaavaa adjektiivia? Sosiaalinen, puhelias ja energinen
7. Kuvaile hyvin lyhyesti unelmatreffit? Välitöntä hauskanpitoa (ja näin meillä olikin ekoilla treffeillä)
8. Mottobiisi elämässäsi? Lupaan olla (vaikka välillä on järjettömän vaikeaa, niin silti kun toista rakastaa niin kyllä sitä lupaa olla toisen kanssa, vaikka välillä meinaa järki lähteä. )
9. Mihin toivot eniten kumppanisi antavan sinulle suukon?Suu
10. Kerro jokin erikoinen piirre itsestäsi? Itken joskus työmatkoilla autossa yksin viikon pahat olot pois, jotta viikonloppu voi alkaa hyvällä mielellä.
 
Viimeksi muokattu:
Pienestä kii sydämelliset onnittelut myös sulle! Jopas nyt alkoi plussia ropista, mutta tehdäänhän tytöt niin etteivät jää tältä kuulta tähän? Olisi ihan mahdottoman hienoa, jos kaikki jotka tälle kuulle vielä ehtii, plussaisivat ja loput sitten kesäkuussa. Tiedän, että on vähän yltiöpositiivista toiveajattelua, mutta... Mä haluuuuuuun! =)

Handis kuulostaa vähän huolestuttavalta, toivottavasti ei oo mitään kroonistuvaa kohtutulehdusta! Hyvä kuitenkin, ettei oireita leukkareista huolimatta ole. Negatiivisesta verikokeesta ei voi noilla DPO:illa vielä sanoa varmaksi ettet tästä kierrosta raskaudu, kiinnittyminen voi kestää pitempäänkin. Peukut pystyssä sekä tulehdusvapaan kohdun että plussan puolesta!

Mä tässä sellaista mietin, että oon jo laskeskellut kalenterin kanssa et miten inseminaatio sopis ens kuun työkuvioihin ja että ehtiskö IVF kesäloman ajalle jo. Että onko järkee vai ei, vai pitäiskö ensin katsoa tämä kierto loppuun :stick: häiritsee tosi paljon ne puuttuvat ovisoireet, ja kun ultrassakin kävin niin aikaisin. Toki plussa tuli odotettuna päivänä, mutta koska ei tuntunut ovikselta (vahvalla kahden oviksen kokemuksella sanottuna :p ) niin epäilen koko juttua. No, ei auta kuin odotella. Sori kun vatvon samaa asiaa, mutta kun pyörii päässä niin pakko jossain avautua. Miten se onkin että muiden raskautumiseen luottaa paljon enemmän kuin omaansa?
 
Torstai 15.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Yritys10...........30v.........kp 2/27..............yk 20........c
kaisaek............32v.........kp 9/25-28..........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 14/28-30.........yk 19........lz
Tikru-78...........35v.........kp 17/28-31.........yk 3.........luomu
Ricardina..........30v.........kp 19/31-32.........yk 5..........lz
Merope............29v.........kp 21/n.30...........yk 9......... kilppari
Hironea............35v.........kp 22/26..............yk 4..........luomu
Handis85..........29v.........kp 26/30..............yk 1..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 26/28..............yk 12........luomu
Haave_ilija........33v.........kp 52/29..............yk 1..........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Handis85........11........18.5
Hironea...........9.........20.5
Merope...........5.........24.5
Ricardina.........2.........29.5



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v........yk3..........14.3.
Marjee................30v.........yk8.........26.3.
Nonnna...............31v.........yk3...........2.4
Matahari.............31v.........yk1..........13.4
Jofa....................30v.........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9..........8.5
Miri81.................33v.........yk 2.........14.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Miri ja Pienestä kii Onnea :heart: Ihanaa, että saatiin vihdoin toukokuullekkin plussat!

Handis Oijoi! Nyt toivotaan todellakin ettei ole mitään kroonista!

Ricardina Sitä varten täällä ollaan, että saa vuodattaa just sen mikä mieltä painaa! Kyllä mä tiedän tunteen. Mä olen itsekki alkannu epäillä omaa ovulointiani. Odotan kyllä sitä hiivatin juhannusta kun kuuta nousevaa...
 
Täällä äitienpäivä meni vaihtelevissa tunteissa, olin erittäin kiitollinen, että minulla on vielä oma ihana äitini. Mutta toisaalta kummilasta siinä hoidellessa nousi muutamaan kertaan kyyneleet silmiin. Varsinkin, kun yksi vieras kommentoi äidilleni jotenkin siihen malliin, että muksu olisi mun..

Pienestäkii: Mä ainakin muistan sut (jos en tältä palstalta niin muualta) ja roppakaupalla onnentoivotuksia!

Ricardina: Mä kans epäilen omaa ovulointiani. Testi näytti tuhatvahvaa plussaa, mutta oireita ei ollut. Ja tosiaan, täällä saa avata kaikki ajatukset. Ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että sun kuulumiset todellakin aidosti kiinnostaa. Ja tuo on niin totta, muiden raskautumiseen uskoo tosi vahvasti, mutta omaan ei ollenkaan. En osaa enää kuvitella itseäni raskaana saati vauvan kanssa. Ennen se oli helppoa. Ja mä kyllä hyväksyn tuon, että kaikki plussataan tässä tai viimeistään ens kuussa :)

Vielä piti näistä "hölmöttelyistä" sanoa, että mä teen niin, että kuuntelen radiota ja sanon, että "seuraava biisi kertoo saanko lapsen vai en" ja kuuntelen mikä on seuraava. Sit koitan tulkita mitä se mahtais meinata. Jotenkin aina sen saa kuitenkin tulkittua niin, että lapsia on tulossa. Veikkaan, että kovin moni laulu ei mene tyyliin: "you are not gonna have babies".. :LOL: Mutta jos joku tekee tämän niin tulkaahan kertomaan mikä biisi osui kohdalle!
 

Yhteistyössä