Heissan vaan kaikille!
Mähän oon aivan unohtanu itteni tunkia tälle palstalle.. =) Ja kiva nähdä että tuttuja nimimerkkejä kuumeilijoidenkin puolelta mukana!!! Tuolla heinäkuun hellemasuissa oon jutustellu, mutta nyt kun porukkaa alkaa olla sielä niin hirveesti, niin ei millää pysy jutuis ja nimimerkeis mukana.. :headwall: ku joka päivä ei tuu käytyä lueskelemas, ni juttua kerkee tulla monta sivua, eikä millää jaksa kaikkee lukee..
no, pitänee käydä edes silloin tällöin taustailemassa, ja kirjottelemas jotain jos siltä tuntuu...
Mutta vähän voin mäki kertoa mun perheestä, eli asumma etelä-pohjanmaalla, minä 25v, mies 34v. Pojat -08 ja -10. Nyt kolmosta odotellaan syntyväksi heinäkuussa, ja pojaksi uskaltaisin tätä kolmattakin väittää
. Raskaudet eivät ole ikinä menneet niinkuin oppikirjoissa.. Ensimmäinen tärppäsi ekasta kierrosta, tarkentui pian tupla-onneksi, mutta menetimme tyttövauvan rv20. Poika syntyi käynnistyksellä rv42+0. Toisen raskauden erittäin pätevä tk-lääkäri totesi tuulimunaksi, lähetteellä sairaalaan, ja kas, sielä meidän pikkukakkonen kölli, ja sydän pamppaili rinnassa.. Toinenkin syntyi käynnistyksellä rv41+5. Nyt tästä kolmosesta päätin että ar-ultriin en mene, että välttyisin mahd.turhilta epätieoisuuden hetkiltä.. mutta luonto päätti toisin..
tasan viikko sitten alkoi vuoto, ja tuli kovat mahakrampit, tk:ssa kävin päivystyksessä.. Taisi sitten tk:n lääkäri ihan vahingossa unohtaa esim.sellasen testin, ku tulehdusarvot! Pisti lähetteen keskussairaalaan, jonne pääsin perjantaina, sielä todettiin alapäässä tulehdus, joka selittää kivut ja vuodot, mutta mikä pääasia, pieni ihmisenalku köllötteli masussa, ja pieni syke näkyi, nyt 2vkon päästä uudelleen että tarkistetaan tulehduksen tilanne ja raskauden kesto. Sillon siis saan vasta tietää LA:ni, mutta menkoista laskettuna ne olisi 30.6 tai 1.7, riippuen laskurista.. Toivotaan että sinne asti päästään...
Oireita on aikaajoin etova olo, välillä voi kutsua jo pahoinvoinniksikin.. Kuppikoko isontunu reippaasti, ja mieletön väsy!!! Hullua, ku näitä kaikkia vaivoja oli mukamas jo ennen plussaa, mutta näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin ei siitä "väsymyksestä"
voi puhua samana päivänäkää... Josko tämä tästä viikkojen edetessä helpottaa.. =) toivottavasti suht pian, pitäs meinaa ruveta opinnäytetyötä väsäämään joulukuussa..