Heippa kaikille :wave:
Jos mäkin nyt uskaltautuisin tänne puolelle. Viikon jo näkynyt jotain testissä ja tänään vielä digillä raskaana 2-3, niin kai se on uskottava.
Eilen olisin vielä väittänyt, että ei ole oireista tietoakaan, mutta nyt jo jotain tuntemuksia jotka tosin voi olla sattumaa tai alkava flunssa.
Yöllä kun lähdin sängystään huutelevaa kakkosta hakemaan, tuntui kauheita repäisykipuja ja myöskin silmissä musteni äkkinäisestä ylösnoususta. Molemmat tuttuja aikaisemmista raskauksista. Tänään taas aamulla uinti kulki hallissa niin huonosti ettei miesmuistiin, kuin olisi tervassa räpiköinyt. Se voi kyllä olla joku alkava flunssakin joka oireilee. Etsin tässä vaan oireita kun on niin ei-raskaana olo ja tuntuu ettei tää nyt näin helposti (yk 2) voisi käydä.
Ekan neuvolan varasin äsken jo kuitenkin kun kehotettiin se mahdollisimman aikaisessa vaiheessa varaamaan. Tein työtä käskettyä, ajan sain tosin vasta 16.1. Silloin viikkoja kai melkein 11. Oli muutenkin vähän hassua, se ihminen jonka kanssa puhuin kuullosti niin ylipirteältä ja vahdikkaalta, että olisin voinut luulla liittyneeni jollekin kuntosalille neuvolan sijaan. Kiva tietysti positiivinen vastaanotto kuin sellainen perinteinen elämäänsä kyllästynyt eläkepäiviin aamukammasta laskeskeleva perushoitaja. =)
Niin ja laskettu aika Vaun mukaan 7.8. Edelliset synnytykset olleet 41+ viikoilla, joten todellisuudessa meille odotetaan vauvaa, jos sinne saakka päästään, varmaan joskus elokuun puolenvälin jälkeen. Ja niin mä aion sitten joskus myös sen lasketun kertoa kaikille, koska hermo menee niihin miksei se ole jo syntynyt ihmettelyihin. Mä olen vaan tällainen pitkän kaavan hautoja.
Filuuri 4+2