Hei vaan!
Ihanaa Barbamama, kiva lukea iloisia ultra-kuulumisia!! :heart: itselläni kanssa oli menkkakipuja viime viikolla, kuuluu varmasti asiaan!
Tänään oli ensimmäinen neuvola-aika, ja paprujahan siellä täyteltiin ja jutusteltiin 1,5 h, sieltä kiirehdin sitten töihin. Sain ajan tuohon np-ultraan 30.11 ja sitä ennen täytyy käydä noissa verikokeissakin vielä.
Oireet vaan pahenee, oksentelua joka aamu, ja jos aamun pääsen yökkimällä tulee oksennus sitten viim. iltaan mennessä. Ruoka ei oikein maistu, kokoajan tekee mieli vaan jotain suolaista naposteltavaa. Rintoja oikeastaan vain kihelmöi mutta öisin kipeytyvät edelleen.
Ei kyllä ole mitään hajua, kumpi on tuloillaan, pahoinvoinnin rankkuudesta jos päätellään, saattaisi olla tyttö, koska pojasta oli vaan lievää öklötystä. Esikoisesta taas oksensin rv 15 asti.
Pienelle tytön tylleröiselle onnea ultraan, itse kävin pojasta tosi varhaisessa vaiheessa ultrassa ja kyllä siellä vaan syke jo näkyi, mutta eipä sitten paljon muuta. Se oli juuri rv. 6, ja ymmärrän että haluat poissulkea tuon kohdunulkoisen, sitä mäkin aina oon pelännyt, ja varmasti moni muukin!
Nyt täytyy jatkaa töitä, mulla on iltavuoro ja olen kotiin päästyäni aivan rättiväsynyt!!
Mukavaa viikkoa kaikille!
terkuin, Enisa ja pikkuinen 8+5