<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei kaikille - täällä on tuttujakin!=)

Uskaltautuisin liittyä listaan. Plussasin viikko sitten ( ja vielä monta kertaa sen jälkeen epäuskoisena), viiva on senkun vahvistunut. Nyt on kalenterin mukaan 4+5 eli kovin on varhaista vielä. Voi miten olen kateellinen suuremmista viikoista! Keskenmenoa pelkään kovasti, toisaalta tämä on sangen sitkeä pieni kun uhmasi käsitystäni etten ilman apuja raskaaksi tule. Joten pitää toivoa että kaikki menisi hyvin. Yritän selvitä päivästä päivään ajatellen, että joka päivä on vähän suuremmat onnistumisen mahdollisuudet.

Moikka Keskeneräinen! :wave: Onnea tätäkin kautta! :flower: Kiva, että voidaan jatkaa juttuja täällä =) En ole mennyt tuonne 35+ odottajiin vielä, kun kaikki siellä kirjoittavat ovat uusia tuttavuuksia. Täytyy varmaan rynnätä sinne porukalla ja houkutella Kanelikin mukaan ;)

Täällä aletaan toipua oksutaudista. Tänään molemmat lapset menivät jo kouluun. Nyt koputtelen puuta, että tämä olisi tällä kertaa ohi...

Barbbis 6+5 (kai... tarkentuu perjantain ultrassa)

mymosa
Onnea keskeneräinen ja laittelehan tietoja heti kun haluat :)

Täällä mittaillaan sokereita ja syödään.. syödään...syödään :D

Tuolla kuukausipinossa jo hehkutinkin ideaani kerätä miehelle joululahjaksi isyyspakkauksen.. Toki vähän arastelin ajatusta, koska mitä vain voi vielä sattua vaikka ns. turvallisilla viikoilla ollaankin.
Mutta ehkä tämä lahja ei meille sitä keskenmenoa tuo..

Minä palailen takaisin tuonne kuumeilupuolelle.. :'( Eilen alkoi tuhru, joka vaihtui vereksi ja nyt vuodan lievästi sanottuna kuin teuras sika. Raskaustesti näyttikin jo negaa nyt aamulla. Luulen että keltarauhanen lakkasi toimimasta viime viikolla, kun samat jomotukset alkoivat mitä aiemminkin ovis-menkat välillä. Tai sitten oli kemiallinen. No ei sillä väliä, me emme joka tapauksessa heinävauvaa saa. :'( Yk 10 siis käyntiin.. No, jospa minä joskus löydän vielä tänne uudestaan. Toivon teille kaikille hurjasti tarrasukkia ja tsemppejä raskauteenne!

Viimeksi muokattu:
Kuukautiset piti alkaa eilen. Löysin kaapista vanhan testin ja tein sen huvikseen ja jopa nauroin itsekseni,että kaikkea sitä ihminen tylsyyteen keksii! Raskautuminen ei ollut mahdollista,koska syön pillereitä (joista 4 jäi ottamatta viime kuussa sairaalareissun vuoksi) ja harrastimme seksiä tasan kerran. Lapsiluvun piti olla kahdessa täysi. Voitte varmaan kuvitella lensikö perseelleen kun testi oli plussa!!

Juoksutin miehen apteekkiin hakemaan clear blue digitalin ja siinä se lukee,selvällä Suomen kielellä:raskaana 1-2.. Sekavin tunnelmin meille odotetaan kolmosta. En ole vielä päättänyt onko tämä hyvä vai paha, mutta kuitenkin toivon niin hartaasti, että pikku vahinko pysyy matkassa ensi vuoden heinäkuulle saakka...

Eli.. Nimellä: kaikkea sitä kuulee...13.7...KYS...

Moonchaser: Voi ei! :'( Olen todella pahoillani teidän puolesta. Iso lämmin lohdutushalaus :hug: Kumpa teillä kävisi yhtä hyvä tuuri kuin meillä, että uusi raskaus alkaisi heti seuraavasta kierrosta. Voimia!

Tervetuloa mukaan Kaikkea sitä kuulee!

Minäkin olen miettinyt jonkin sortin isyyspakkausta miehelle. Hänelle kun tämä on ensimmäinen, jos kaikki menee hyvin tällä kertaa. Hieman tekisi jo mieli tehdä jotain isänpäiväksi, mutta en taida uskaltaa. Pelätään molemmat niin paljon sitä nt-ultraa, ettei ennen sitä oikein uskalla täysillä iloita. Ehkä tosiaan jouluksi voisi jotain kehitellä... Mitäs mymosa meinaat laittaa pakkaukseen?

Moonchaster: Paljon jaksamista!:'(

Kaikkea sitä kuulee: Onnea yllätyksestä!:flower:

Minun tietoni olivat: Keskeneräinen/2.7./tyttöolo Tulikohan nyt kaikki?

Tein vielä aamulla nurkista lojumasta viimeisen raskaustestin ja viiva on kauniisti vahvistunut. Jospa, jospa tämä tästä. Huomenna saa vaihtaa viikon. Ja Barbamama, oliko ultrasi huomenna vai myöhemmin?!

Terveisin, Keskeneräinen 4+6

Olen vietellyt tässä hieman hiljaiseloa, ja on tapahtunut kaikenlaista, olin sairaslomalla 3 pv iski aivan armoton flunssa, ja olo oli kamala, tänään sitten palailin takaisin töihin. Pojalla todettiin myös korvatulehdus ja hänkin oli kotihoidossa ja nyt antibioottikuurilla. Sairastettu on oikein olan takaa.

Lisäksi huono olo vaivaa.. aamuisin on aivan kamala olla ja vessanpönttöä on halailtu useaan kertaan, mikään ei oikein maistu tällä hetkellä, imeskelen vain pastilleja ja turkkareita. päivällä olo on muuten normaali mutta masun tyhjetessä iskee paha olo ja alan yökkimään, iltaisin myös huono olo vaivaa.. Väsymys on myös hurjaa, tekisi vaan mieli nukkua!

Ensi maanantaina on ensimmäinen neuvola aika. Sydänääni laite tilattiin jo miehen kanssa, oli viime raskaudessakin ihana välillä hiljentyä kuulemaan pienen sydämen jumputusta. rv 10 kuului viimeksi jo sydänäänet selvästi tuolla kotilaitteella, aion silloin alkaaa niitä sitten viim. metsästämään...

Kyllähän sitä kokoajan noita oireita tarkkailee väheneekö ne, mutta pakko vaan pitää pää kylmänä ja toivoa että pikkuinen jaksaa kehittyä!

t. Enisa ja pikkuinen rv 8+1

LepikonHeta
Päivittelenpä tännekin välillä...

Ensiksi, iso halaus huonoja uutisia saaneille :hug: voimia kaikessa.

Tervetuloa kaikki uudet odottajat ja onnea odotukseen :flower:

Nt-ultrassa kaikki hyvin, turvotusta 1,6mm ja riskiluku 1:6500. Oli kyllä hyyyviiin pitkäveteinen tyyppi, välillä oikoi itseään, kääntyili ja välillä nukkui. Siis kätilö ultrasi 80 minuuttia ennen kuin sai vaadittavat 3 eri mittausta keskilukuun. Jalkovälissä oli havaittavissa "tappi" joka sojotti alaspäin eli olikohan se nyt sitten tyttövauvan merkki. Noh, ehkä tärkeämpää, että tulee terve vauva.

Rakenneultra on 23.12. :)

Heta+IitaEemeli 12+5

minäkin täällä huhuilen..:)
osanotto surun kohdanneille ja jännittäjille tsemppiä...<3

meillä kolmosen odotus edennyt nyt viikolle 35+6 ja tänään oli neuvolalääkäri. kaikki hyvin,vauva kasvaa hienosti ja kohdussa kaikki mallillaan,kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa jäljellä vajaa kaksi cm joten en ole turhaan kahta viikkoa mnsukipujen ja supistusten kanssa ollut,nehän toimii! ässäilyä ruvetaan nyt sit seuraavaksi aktiivisesti harrastamaan.

mymosa
Eli mä olen keränny isyyspakkaukseen nyt, (tulossa postissa) meidän isä, paras isä t-paita, tähtää ylemmäs isi -ruokalappu, äänenvaimennin tutti sekä kylpyankka.

Lisäksi aijon hommata sinne sikarin ja konjakkipullon varpajaisia varten :)
Lisäkis varmaan joku satukirja, yhteisiä iltasatuhetkiä varten, miehen lempikategoriaan kuuluva dvd, omaan aikaan.. Ja mitä nyt vastaan tulee..

Mussukat
Tikkunekku

Ootteko muuten koskaan tehneet sormustestejä? Minä tein joskus ja se lupasi tyttö-poika-tyttö-poika. Ollaankin saatu nyt tyttö ja sen jälkeen poika. Tuli tämä testi mieleen kun poika sanoi viime viikolla (ennen r-testin tekoa), että äiti sulla on vauva mahassa. Nauroin et voi raukkaa, ei siellä mitään ole ja poika intti että on siellä. On kaksi vauvaa, tyttö ja poika!!! Nyt sitten eilen sain yllätys plussan ja jos sieltä todella pamahtaa kaksoset molempaa sukupuolta, ni uskon mihin tahansa ihmeisiin ja ennustuksiin sen jälkeen!! :LOL:

Viimeksi muokattu:
Voi ei, Moonchaser! Voimia!! Tosi kurja uutinen :(

Kaikkea sitä kuulee: tervetuloa mukaan!

Enisalle tsemppiä pahaan oloon ja väsyyn, tiedän tunteen!

Mulla alkaa ehkä jo vähän helpottaa tämä olo, mutta eilen vetäisin 2h päiväunet. Yöllä ravaan vessassa, viime yönä kolme kertaa. Olen yleensä hyvä nukkuja ja nukahdan hyvin uudelleen, jos lapset herättävät. Viime yönä kuitenkin oli huono olo ja olevinaan kuumakin ja lopulta valvoin kaksi tuntia, tämän lisäksi sitten heräilin vielä loppuyöstä. Onneksi tänään on vielä sairauslomapäivä. Maanantaina takaisin töihin. Saa nähdä, miten väsynyt sitten olenkaan iltaisin. Mutta on se rahaakin ansaittava ennen kotiinjäämistä. Onneksi olo sentään on vähän parempi, mutta ei lähelläkään normaalia kyllä. Enkä usko, että mun olo tulee täysin normalisoitumaan koko raskausaikana, tai vauva-aikanakaan, jos vauvat ovat yhtä valvottavaisia kuin edelliset. Jotenkin pikkuisen hirvittääkin, kun sitä ajattelee, että miten sitä pää kestää ainaisen väsymyksen!

heippa kaikille!! täällähän on tuttujakin!

plussasin eilen ekan kerran,ja kunnon viiva tuli,ja sit illalla oli ihan pakko vielä tehä digitesti,joka näytti raskaana 1-2vk.

huoh,ollaan vähän ympäripyöreinä molemmat miehenkaa,koska varsinaisesti ei yritetty. ja luulin että ton pco:n takia en raskaaksi tule..mutta tässä vaan ollaan.

oireina on kauhee väsymys iltaisin..siis aivan tajuton...ja mun toooodella kylmä kokoajan sisälläkin...ja outo tunne alavatsassa,menkkajomotusta,välillä nippailuja

nyt oli tnä 4+2

mymosa
Ja täällä odottellaan jo barbamaman ultrauutisia :heart:

Tervetuloa pienitytöntylleröinen :) Sitten kun uskallat niin tietoja vaan listaa varten :)

Mä oon tehnyt sormustestin ja tyttöä povaa.

Sekoilen täällä itsekseni (liikaa aikaa miettiä) ja soitin ennustajalle :p Mulle povattiin, että raskaus etenee loppuun saakka SUURELLA todennäköisyydellä. Ainoastaan jos ei tule kuukautisten muodossa pois, mutta arveli että saadaan vauva. Ei nähnyt kuin yhden alkion. Lisäksi käski alkuraskaudesta (ekat 4kk) olemaan erityisen varovainen lääkkeiden kanssa ja varomaan raskaita riuhtausuja ja portaita,etenkin alastullessa (hui!) Lisäksi näki kivuliaan loppu raskauden ja ongelmia selän kanssa (no välilevythän siellä paukkuukin ja rappeumaa on),sekä kivuliaan synnytyksen..

Sellasta täällä tänään... :LOL: Nyt kuitenkin aloin pelätä kemiallista raskautta...Periaatteessa mullahn on menossa vasta viikot 4+0, joten menkat voi vielä alkaa..

yritin etsiä horoskooppia ja sitten se vaan jotenkin meni ennustajalle hetken mielijohteesta :D
Mulla ei ole kyllä oireeton olo..Rinnat on todella kipeät,itkua saa aikaseksi vähemmästäkin asiasta,päätä särkee ja pidempi aika ilman ruokaa tekee tosi oksettavan olon..Ja miten pahalle kaikki haisee, esim.mun huulikoru :x Ja tää väsymys!!

Yhteistyössä