<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa että teitä "tuttuja" pitkänmatkalaisia on vihdoin päässyt tälle puolen useampia!:heart:

Meidän kohdalla tämä matka on taas päätetty ja nyt mennään uutta vaihetta sydän pakahtumaisillaan rakkaudesta! Meidän kokki kolmonen putkahti maaimaan (rv 41+1) maanataina 17.10. klo 15.12. Piiiiiitkä odotus palkittiin mitä suloisimmalla luolamiehellä!:heart: Mitat 3950g ja 51cm.
 
Heippa taas!

Koiksalle hirmusti onnea uudesta perheenjäsenestä! :flower:

Kävin viime lauantaina hyvästelemässä rakkaan mummini, hautajaiset olivat todella kauniit ja hartaat ja itku tuli kokoajan :'(
kamalaa ajatella että mummia ei enää ole, mutta näin se elämä meidät kaikki täältä tulee korjaamaan niin surullista kun se onkin :(

Huomenna on sitten ultra-aika, kyllä mua jännittää onko siellä elämää. Joka aamu on ollut höntti olo ja myös iltapäivisin ja illalla on tehnyt huonoa. Kokoajan kun syö jotain pikku naposteltavaa olo ihan ok. Kyllähän noita oireita riittää, mutta silti täytyy aina varautua pahimpaan.

mutta tulen huomenna kertomaan, tuleeko paluu vauvakuumeilu puolelle vai jäänkö tänne!

Mukavaa päivää kaikille!

t. Enisa rv 6+5
 
Enisa: :hug: rakkaan mummin menetyksestä. Toivottavasti huomenna saatte hyviä uutisia ultrassa ja se vähän helpottaisi surua. :hug:

(.) Mulla on vielä yli viikko ultraan eikä millään jaksaisi odottaa. Välillä mietin, että onkohan kaikki hyvin, kun on "liian" hyvä olo. Rinnat kipuilee, väsyttää ym. mutta silti... Tein viikonloppuna varmistustestinä CB digitaalisen. Toivoin saavani 3+ tuloksen, mutta se vain vilkkui ruudussa kunnes heilautin testiä ja siihen ilmestyi 2-3. Olikohan arvo sitten siinä rajoilla vai mikä lie??? Nyt on kaikki raskaustestit käytetty enkä ainakaan nyt suunnittele enää ostavani lisää. Pitäisi vaan jotenkin kärvistellä 1,5 viikkoa sinne ultraan... :xmas:
 
Onnea koiksalle =) :flower:

Enisalle :hug:

Kävin neuvolassa mittauttamassa hemoglobiinin ja niin se oli laskenut kuten olosta olin jo päätellytkin, nyt hb 106. Pitää alkaa etsiä vatsaystävällistä rautaa..samalla reissulla kuunneltiin sydänäänet ja ihanasti kuului :heart:

Mä olen myös harkinnut sitä pelkopolia, kuopuksen synnytys oli niin kivulias, että sen vuoksi on alkanut nyt synnytysjännitys/-pelko pyöriä mielessä : /

Tähti ja 17+1
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Koiksa!!

Surunvalittelut Enisalle!

Täällä on kyllä pahoinvointi ja väsymys vain pahenemaan päin. Haluaisin vain nukkua. Ruuat ällöttävät, heikottaa, turvottaa...huh. Tänään 6+0 ja varasin viimein alkuraskauden ultran ensi maanantaille, pähkäiltyäni asiaa paljon. En malta odottaa 9+2 asti, jolloin on eka neuvola, eikä silloinkaan ehkä kuulu vielä sydänääniä.
 
Heippa kaikille tutuille ja vielä tuntemattomille! Pakko tulla jo kurkkimaan kun aamulla tuli mielestäni tarpeeksi vahva plussa:) pari päivää pelkkiä haamuja mutta vahvistui:) Menkkojen pitäisi alkaa vasta ke että toivotaan että pysyisivät poissa!

-Daniella kp 26 eli 3+5 ... voi miten säälittävät viikot:/
 
mymosa
Enisalle voimia suruun ja toivottavasti huomenna pieni tuo surun keskellä hymyn huulille.

Ja daniellan menkkoja ei päästetä tulemaan, ei ei.. :)

Barbamamalle paljon kärsivällisyyttä, tiedän tasan miltä tuo tuntuu.. varsinkin kun on tällanen malttamaton :)

Huomenna ois neuvola ja toivottavasti sieltä pieni jumpsutus kuuluisi..

poks 13+0
 
Koiksa: niin se aika vaan menee paljon paljon onnea :heart:

Enisa::hug:

Daniella: Onnea

Siivouspäivä takana ja rankaa oli koko päivä jaloillaan ja kyllä kipuja tulee alapäähän nyt sitten ihan rätti poikki sohvalla. Huomisesta ei sen kevyempi päivä luvassa... On tämä lomailu rankkaa :kieh:

minnarun&rinssi 20+5
 
Heippa kaikille :wave:

Tulen varovasti kurkistelemaan tänne puolelle. Lauantaina dpo 9 tuli haalea haamulainen joka oli eilen vähän vahvistunut, tänään mielestäni samanlainen kun eilen ja digi näytti raskaana 1-2. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Olisi ehkä pitänyt malttaa mielensä tuon testauksen kanssa, niin ei tarvisi stressata. Perjantaina vasta pitäisi alkaa menkat, eli nyt joko kp28/30 tai rv 3+3 :D oviksen ajankohdan mukaan laskettuna.

Oireita edelliseen raskauteen verrattuna ei juurikaan ole, ei edes väsymystä. Päinvastoin, käyn ihan ylikierroksilla enkä saa edes nukuttua kun max 5h/yö ja silti ei väsytä. Turvotustakaan ei tänä aamuna enää ollut. Noh katsotaan :)

Koiksalle onnittelut vauvasta :heart:

Enisalle Iso :hug: ja tsempit tämän päivän ultraan!
 
mymosa
Moon, testaatko edelleen davidillä? tässä mun davidin testaukset, aika haaleaa viivaa siis antoi alkuun..

dpo 10 ja 13 (25 liuska)

dpo10 paremmin.


dpo 10, 11 ja 13 (10 puikko)


Apteekin oma näytti dpo 11 samalta kuin tuo davidin puikko dpo11..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa: Joo, kun halvalla sai niin oli pakko ostaa :D Niitä kasetteja 5kpl oli 10cnt niin ostin niitä 15kpl :) Ja sitten on aiemmin ostamiani davidin liuskoja. Liuskat näyttävät vaaleampaa mitä tuo kasettitesti. Aikalailla sinun dpo 11 ja dpo 13 väliltä tuo minun tämänpäiväinen :) Kuumottaisi kyllä ostaa vielä jotain muita testejä, mutta ehkä pitäisi vaan nyt malttaa ja katsella miten noilla lähtee vahvistumaan (jos lähtee) ja ens viikolla tehdä uusi digi jos ei ole menkkoja kuulunut :)Tässä siis tämänpäiväiset
[/URL][/IMG]

tästä näkee isonnettuna ehkä paremmin

[/URL][/IMG]

Barbamama: Kiitos =) Mietinkin että voisikohan tämä ylivilkkaus johtua siitä että olen niin innoissani ja toisaalta stressaantunut.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Laitan tännekin kuulumiset..

Neuvolassa käyty, sain kotimittarin ym.. voi tuska, kaikkensa sitä toki pitää menninkäisen eteen tehdä, mutta kyllä voin sanoa, että koville ottaa!!
Onneks ei kuitenkaan kuin 2 kertaa viikossa koko ruljanssi. Ja toivottavasti saan paastoarvot kuriin eikä tarviis aloittaa insuliinia.

Mutta sitten ne iloiset jutut, sieltä ne sydänäänet kuului pienen etsinnän jälkeen, ylempää kuin ensin odottivat. Pienen pieni veturi, aamulla kerran :heart:
Tuli ihan poikaolo. En tiiä johtuuko siitä, että on sanottu pojan äänet olevan matalampia ja junamaisempia.

Ehkäpä koetan saada niitä kuulumaan näin kotonakin tänään illalla, kun suurinpiirtein paikka tiedossa ja anturaa kannattaa painaa alaspäin häpyluuta kohti.
 
Moonchaser: tervetuloa tälle puolelle :) Kyllähän nuo plussalta näyttää! Mä testasin myös malttamattomana ennen menkkojen alkua, DPO 11 varmaan. Myös mä aluksi ihmettelin, että onpas vähän oireita. Sitten aloin miettiä, että ensinnäkin aiemmista raskauksista testailin vasta DPO 14 paikkeilla. Ja kyllähän niitä oireita on nyt mulle aivan tarpeeksi tullut :D En tartte enempää, kiitos, 24h paha olo ja väsymys riittää. En todellakaan jaksa tehdä kotitöitä, töissä just just selviän.
 
Hei!

Ultrassa käyty, ja siellä se meidän pikkuinen oli ihan oikeessa paikassa ja sydän sykki vimmatusti. :heart:Kivi virähti sydämeltä, sikiö vastasi viikkoja. Laskettuaika on 13.6.2012

Neuvolaan soittelen huomenna, mutta näillä mennään eteenpäin..


T. Enisa ja pikkuinen 6+6
 
Moonchaster: tervetuloa, ja kovasti onnea :heart:

Enisa: on se aika sykähduttävä hetki kun sen todeksi itsekkin näkee/kuulee...ihmeellistä on tämä elämä.

Mymosa: miulla on toinen rasitus vielä edessä, ensimmäisestä selvisin. Saa nähdä mut täällä meillä oli raja-arvot vuonna 2006 alhaisemmat kuin nyt ja muutenkin meillä oli alhaisemmat maan rajoihin verrattuna, hassua. Ja nyt lääkäri puhui vaikka sokereissa häikkää mut lapsi ei mikään liian iso ei käynnittyksiin ole tarvetta niin ne muuttuu 06 puhuttiin että 39 viikolla aloitetaan jo esim KYSSissä.

ON: täällä lomaa vietetään yhä siivoten ja tuntuu ettei valmista tule, todella ankaralla kädellä on tavaraa roskiin laitettu tähän mennessä, tytön ja oma vaatekaappi edessä... pitäis kyllä oma kaappikin käydä kriittisestiläpi sieltä löytyy yhtä jos toista mitä en ole vuosiin käyttäny.

Tänään neuvola ja poksun jo 21 viikkoon :D

 
mymosa
Täällä on kauhean paniikin jälkeen pistetty 2kertaa jo.. ennen aamupalaa oli 6,3 ja jälkeen 5,7 eli vissiin söin liian vähän.. mutta kun ei maistunut enempää.

Kyllä se eka pisto vaatikin sellasen 10min juupas-eipäs-leikin ja hengitysharjoituksia. Lisäksi tuo kynän jäykkyys pelottaa, koetan naksauttaa mahdollisemman varovasti.
Mutta ehkäpä se tuossa parin viikon kuluttua alkaa jo sujua.

Huoh.. kaikkeen sitä pieni ihminen joutuukin.
 
mymosa ihanat neuvolakuulumiset :heart: Aina yhtä ihanaa kuulla pienen sydämen jyskytystä. Kotidoplerilla ne kuuluu hirveän alhaalta aluksi. Olin ihan yllättynyt kun nuoremman kohdalla joskus rv10 ne löytyi tosi alhaalta juuri häpyluun kohdalta.

Enisa Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, ihanaa :heart:


Nyt alkaa toivo hiipumaan. Testit ovat yhä saman vahvuisia kun maanantaina :( Ja eilen illalla jomotti oikeata munista juuri samallalailla mitä aikaisemmin oviksesta menkkoihin, tässä kierrossa jomotusta ei aikaisemmin ollut.. Olen siis henkisesti jo varautunut huomenna/lähipäivinä menkkoihin. Harkitsen vielä jos kävisin tänään poistamassa jonkun vähän vähemmän parjatun testin kun minulla on vaan noita davideja.
 
Sen verran aktiivisa pinoja että täällä äkkiä tipahtaa toiselle sivulle.

Mitäs kuuluu kenellekkin ? barbbis miten sujuu ?

Täällä makoillaan sohvalla lauantai-illan tunnelmissa ihanan rauhaisaa...

minnarun&rinssi 21+3
 

Yhteistyössä