<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Siis voi apua!! Taas mä alan kuvitella itselleni oireita ja miettiä mitä jos. Aamulla oli vielä järki päässä ja olin ihan vakuuttunut, että vuoto alkaa milloin tahansa. Heti kun se ei ole alkanut aamupäivällä, rupean mä kuvittelemaan mitä sattuu. Tyhmä! :headwall: :headwall: Millä tän pään sais vaihtoon??? Tietää vaan valmistavansa itseään pettymykseen. :headwall:

Täällä alkaa monella olla jännittävät ajat käsillä. Tilanneraporttia tytöt, tilanneraporttia!! :p Jonkun on nyt kyllä aika jo plussata, edellisistä on aikaa jo useampi viikko (kai?). =)

Mites äiti vm70 pitääkö vielä kroppa piinassa? Olisko mahdotonta, että hedelmöittyminen olis tapahtunut myöhemmin? Jos nyt olis kiinnittyminen? (mun vakiovastaus kaikkeen) Milloin lopetit imetyksen? Jos kroppa ymmärsi sen kierron aloituspäiväksi?
 
Heipsan
Delfis oletko ajatellut testata kun menkkasi noin oudot?

Filuuri lopetin imetyksen ensimmäinen päivä ja silloin oli menossa kp 8
Mietin tuossa itsekkin et voiskos olla kiinnittymisvuotoo mut kun olen lukenut noista ketjuist niin ollut rusehtavaa vuotoo ja tää on kyl ihan normivärist :/ Mut sit kuitenkin olin tuntevani selkeetä ovisoireita n. viikko sitten kun tääläkin ihmettelin sitä ovistikun viivaa jne.
Mene ja tiedä mut tuntuu piinaavalta :ashamed:
Jos kerta täti tullut kylään niin vuotais sit kunnolla eikä pelleilis mun kaa :headwall:
Filuuri, koskas ajattelit testailla itse ? Plussausonnea :heart: Kuten kaikille =)
 
Antakee anteeks, tein sittenkin testin jo, eli kp vasta 28/32 vaikka piti vasta maanantaina tehdä :ashamed: Predictorilla sen tein ja testiajan sisään selvä viiva tuli, haamu kuitenkin minusta vielä kun ei ollut kontrolliviivan vahvuinen. Toivottavasti siitä vahvistuu ajallaan. Uskomaton olo joka tapauksessa =)
 
Oiiiii!!! Flora-79 varovaiset onnittelut! :heart: :heart: :heart:

äiti vm 70 tänään taas on kyllä tuhrutellu, eli en tiedä pitäiskö tällä kertaa jättää teti väliin. Ota tästä nyt sit selvää!

Filuuri Toivon niin että täti pysyis poissa ja saisit plussan! :flower:

Ite oon täällä kypsänä töissä. Meillä kun hajos auto 2kk sitten, oon joutunu kulkemaan työmatkat bussilla. Täällä päin kun iltasin menee vain tunnin välein, niin enköhän myöhästyny edellisestä bussista. Nyt saa sitten tunnin kökkiä täällä töissä. Ihan ku täällä ei muuten sais tarpeeks junnata :LOL:
 
Kiitos :) Sen verran olen tuosta testistä kyllä nyt lukenut, että en usko positiiviseen tulokseen ennen kun olen saanut plussan jollain muulla testillä. Ostin apteekin oman testin ja teen sen sitten varmaan viikonlopun jälkeen. Noita haamuja on vissiin tuolla Clearbluella tullu monelle jotka on sitten kuitenkin olleet negatiivisia...No, aika näyttää miten tässä käy.
 
Mä tiesin! Että Flora plussaat siis. :D Varovaisesti onnittelen! :flower: Mä oon saanu clearbluella kahdesti plussan ja ihan oikein näytti. Koskaan en ole saanut haamuakaan, jos ei ole ollut aihetta. Kyllä se vahva plussa sieltä tulee pian.

Mä palauduin maan pinnalle toivetaivaasta kun mietin oireitani ja totesin, että pissahätä puuttuu. Ja se on mulla ollut varma merkki. Nyt sitten odottelen, että menkat alkais, koska ne on tulossa sieltä takuu varmasti. Sen kunniaksi hain kiinalaista ja avasin siiderin. :D

 
Otan onnittelut kiitollisena vastaan, mutta varrotaan vielä viivan vahvistumista :heart:

Päivän kruunasi tieto siitä että meidän tarjous meni läpi asuntokaupassa =) Parin kuukauden päästä aloitetaan remontti ja sitten päästään ennen kesää muuttamaan.
 
Huomenta!
Flora-79 Onnittelut asuntokaupoista :flower:

Kyllä se nyt siltä näyttää et kunnon vuoto alkoi vasta tänään eli nyt jo selkeesti enemmän pyyhittäessä ja suojaankin asti jo tulee :'( No, eipähän tarvitse enää pähkäillä mutta silti ottaa päähän :headwall:
Plussaonnea kaikille muille :heart:
 
äiti vm70 voi ei... Olisin sen plussan myös sulle suonut :hug: Tiedän tunteen. Joka kierto täälä ainakin vaikka tätikin tulis paikalle, alkaa aina miettimään ja uskottelemaan itselle että on jotkin valemenkat. Oon mäkin yks.... :headwall: :LOL:

Flora-79 Teillähän elämä näyttää hymyilevän! Ihanaa! Onnea vielä uudesta asunnostakin! :flower:
 
:heart:TORSTAI 29.1.2009 :heart:



E-V-A...............kp5/22-33..........yk5.................kolmas toiveissa
kaz..................kp27/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp5/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/28.............yk13.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp27/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp3/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp30/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp27/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp25/27-29............yk3...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp23/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp6/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp28/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp1/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp25/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:



to 29.1
pe 30.1
la 31.1
su 1.2
ma 2.2
ti 3.2
ke 4.2

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
 
kaikki jolla tuota tuhrua ilmeentyy,, tiedän tunteen. Toivo elää niin kauan kun hanat aukee tosissaan. Mulla edelleen vuotaa pikkasen, monta päivää ollu jo tällasta, mutta kaipa ne menkat voi olla sitten joskus niukemmat. Teen kyllä testin kun vuoto loppuu, tietenkin :D ettei tarvi sitten enää pähkäillä. Odotan kovasti sitä gynellä käyntiä, haluan kuulla ne sanat etä ei mitään vikaa onnea vaan yritykseen. Mulla vaan heittelee toi kierto senverran että luulenpa sieltä jotain "vikaa" löytyvän.

äiti vm70 :hug:

IHANAA FLORA-79 saatiinhan lisää plussia pinoon. Teillä näyttää todella elämä nyt hymyilevän. Onnea oikein paljon :heart: :heart:

äippäliini83 ethän sä nyt ollenkaan väärään pinoon tullut itkemään, jos viel haluat täälläkin pysyä.. :hug: menkoista.
 
Kiitos kaikki :heart: Tein uuden testin äsken ja viiva oli eilistä vahvempi. Kait se pitää kohta uskoa..Nyt tosiaan tuntuu elämä hymyilevän meille. Viime syksy oli niin rankka ettei olisi voimnu tällaista vuoden alotusta kuvitellakaan :heart: Oikein itku pääsee kun luin teidän onnitteluja :hug:
 
Laitoin sut Flora plussanneisiin, kyllä tuo sitä itteään jo on. Nyt vaan hymyillen kohti kesää ja uusia aikoja. Teille on esikoinen tulossa ja se on kyllä elämän hienoimpia tapahtumia. Toki jokainen lapsi on ihme ja suuri tapahtuma. Käy nyt välillä meitä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia :)
 
voi ei tytöt! Palauttakaa mut takas maan pinnalle. Nuo oudot kuukautiset ihmetyttää. 2päivänä on vuotanut enemmän, mutta ei silti paljoa ja 2päivänä välissä ei mitään muuta kun haalean vaaleaa vuotoa. Aamulla mittasin lämmöt ja ne on edelleen koholla! Puhukaa joku mulle järkeä! :LOL:

*muoks* Niin ja oviskipuilun tapaista nippailua vatsalla... Taidan olla pimahtamassa lopullisesti! :D
 

Yhteistyössä