<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Selvä plussa Flora! Onneksi olkoon! :flower: :flower: Mä en ole koskaan tollasen tuloksen jälkeen edes enää testannut, niin selvää se on. =) Ja kovasti onnea uudesta kodista myös! Teillä menee nyt kaikki putkeen. =)

Mäkään en puhu järkeä vaan pidän peukkuja delfis. Ajattelitkos testata? :p

Täällä vaan niitä menkkoja odotellaan. Tulis nyt jo, kun on sieltä kuitenkin tulossa. Toisaalta tätähän mä olen halunnut, pidempää luteaalia, eli ehkä pitääkin vaan olla tyytyväinen. =)

EVA ehkä se vuoto on niukkaa kun sun kierto oli niin lyhyt. Kohdun limakalvo ei ehtinyt paksuuntua.
 
Filuuri Äläs nyt. Voihan se plussa sieltä pamahtaa vaikka ei pissatakkaan. Toivon sydämmeni pohjasta jokaiselle plussaa. Jos nuo lämmöt jatkaa koholla ja nämä oudot tuntemukset myös. Voishan sitä sitten testatakki. Nega sieltä kuiteski pamahtaa ja oireet loppuu siihen.... Niin tyypillistä! :LOL: Nämä vapaapäivät on ärsyttäviä, kun ehtii kaikenmoista miettimään ja oireita bongaamaan....
 
enköhän mä voi tännekkii pinoutua! oon jo 3pinos niin kyl tää 4. kin menee :D . onpahan ihmisii kelle ihmetellä oireitaan... buranaa vedellessä (menkkakivut) aika menee rattosasti... imuri käteen ja siivoomaan niin kivut unohtuu... esikoinen 2wee poika on joka sai alkunsa yk1, joten en tippunu korkeelta, ei voi olla niin hyvä säkä et näin ois käynny uudelleen... yritän olla pessimisti, niin ei tunnu niin pahalta... :D
 
Flora ONNEA uudesta kodista ja tulevasta vauvasta! :hug:

Delfis miten voit pitää meitä jännityksessä?? testaaaaaa! :LOL:
Filuuri, äiti vm 70 ja äippäliini ja muut puolukkapäiväläiset :hug: itselläni ne onneksi kestivät vain 1,5 vrk, lämmöt kyllä osoittavat etten ole raskaana.

Terveisin P123 kp 6/35
 
Mun pitää kans ruveta mittaamaan noita lämpöjä. Onko se jotenkin vaikeaa muistaa ja saada tehdyksi vai meneekö siinä sivussa?

Täti ei sitten vielä tullutkaan, lähetti vaan ennakkovarotuksen. Huomenna varmaan sitten, viikonlopun kunniaksi.

Niin ja tervetuloa tähänkin pinoon äippäliini! :wave:
 
:heart:PERJANTAI 30.1.2009 :heart:



E-V-A...............kp7/22-33..........yk5.................kolmas toiveissa
kaz..................kp28/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp6/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/28.............yk13.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp28/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp4/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp31/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp28/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp26/27-29............yk3...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp24/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp7/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp29/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp2/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp26/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:



to 29.1
pe 30.1
la 31.1
su 1.2
ma 2.2
ti 3.2
ke 4.2

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:

 
p123 Tänä aamuna alkoi kaamea nipistely alavatsalla... ihan sellanen ovistyylinen. Lämmöt on edelleen koholla, eli kai sitä viikonlopun aikana pitää testata :)

Filuuri Voiiii kökkö! Olin niin varma että sulla täti ei pamahda paikalle. :/ Tässä kierrossa saat sen plussan! ;) :hug:
 
Heipä hei vaan kaikille ja onnea teille jotka tuossa juurikin olitte plussan saaneet testissä :)
aattelin nyt tännekkin päin kirjotella, olin tuolla esikoisesta haaveilleet keskustelussa ja tosiaan tänä aamuna testailin, kun menkat nyt 4 päivää myöhässä, rinnat kipeemmät ja aremmat kuin koskaan :) no, mulla oli tuo apteekin oma raskaustesti ja kahta viivaa se näytti :) onko teitillä kokemusta tuosta testistä??? jotenkin vaan epävarma olo vielä ja ei oikein voi uskoa, mutta jos sitä tekis sit viikonlopun aikana vaikka vielä toisen testin...

Kovasti plussatuulia vaan kaikille toivottelen :)
 
Heipsan!
Flora-79 Onnittelut :hug: :heart:
pikkumyyh85 Onnittelut :hug: Kyllä se plussa sinullakin on koska itse tein apteekin omalla tuossa alkuviikolla kun menkat myöhässä niin siihen ei tullut minkään näköistä toista viivaa.

Nää mun menkat on kamalat, ei vielä kertaakaan tällaiset :ashamed: Aamulla menin normisti salille pikkuneidin kanssa ja sielä ihan ok. Sit kävin alastullessa vessas ja tiettyhän vuoto oli runsaampaa kun salilla rehkin :/ mut sit mun piti mennä pikkuneidin kans uimaan kun aattelin et hetken olen aina pystynyt olee vaik menkat oisikin olleet niin nyt en päässyt kun pukukopista suihkuun niin reidet veressä :ashamed: Suihkussa ollessa lattia alko punerta niin enhän voinut muuta kuin vetää uikkarit päälle ja käydä vessas laittaa paperia suojaks et sain vietyy uimalan puolelle pikkuneidin et työkaverini käytti neitin uimassa. Välittömästi menin uudestaan vessaan niin muutama pieni hyytymäklöntti oli niissä, jotenkin omituista :( ei mulla normisti mitään tuolaisia hyytymiä ole ollut mitä nyt oli :/ Mut kaipa vaan johtuu et ekat imetyksen jätön jälkeen ja jospa sit maanantaina olis rauhoittuneet et pääsis jo itsekkin neitin kanssa altaalle, toivotaan ainakin. Anteeksi tuo kuvaelmani mutta kun olen vain itse niin tyhmä ja ymmälläni tästä vuodosta kun niin erilainen kuin aiemmin :ashamed:

Plussaonnea kaikille lähipäivinä testaaville
 
Toivon niin, ja kiitos onnitteluista äiti vm 70 :)
tulipas surffailtua vauvasivuilla koko aamu, nyt taidan lähtee haukkaan vähän happea, sauvakävely odottaa :) kaikki nämä lasketunajan laskurit kertoivat minun nyt olevan sitten raskausviikolla 6 :) on kyllä outo tunne, ihana tunne...
 
heipähei naikkoset.!

ensinnäkin kaikille tarvitseville suuri :hug: !! nyt en kerkeä kaikkea tekstiä lukemaan :/

ON: eilen huvikseni tein ovistesti ja haalean haalea haamu sieltä tuli, eli eiköhän se ovis ole sieltä tulossa pikkuhiljaa :) peittojen heilutukset on jo toki aloitettu ja harjoitellaan tositoimia varten :D

hyvää viikonloppua kaikille.! :)


YP :wave:
 
Mulla on huono päivä... epäreilu olo ym. Tuo vuoto mikä mulla nyt on niin on kestänyt tiputteluineen jo 9päivää (normimenkat kestää max 5 päivää ) . Pärjään pikkuhousunsuojalla kun tulee niin vähän. Ärsyttää kun kierto menny ihan sekasin syystä että en tiedä. Hormonaalista ehkäsyä oon käyttäny viimex joskus 6vuotta sitten. En käsitä.. harmittaa ja ketuttaa tosi paljon. Anteeksi oma napaisuus, mutta nyt vaan ottaa päähän :headwall:

Onnittelut pikkumyyh85 :heart:
 
äiti vm70 ja E-V-A molemmille oikein iso :hug:
Kyllä vaan tekee hyvää, kun täällä on niin monta kohtalotoveria, joille hehkuttaa fiiliksiä ja tilittää pahaa oloa. Ootte tytöt ihania ja mahtavaa, että ootte täällä.

on: täällä ei mitään uutta. Täti on pakannut kamppeensa, ne olemattomat mitkä oli. Tosin rinnat vielä kipeät, lämmöt yli 37 ja menkkakivut jäi. Testiä en tosin vielä oo ostanut. Pakko kai ens viikon aikana kuitenki testata, että ens la coktail-juhlassa voi hyvällä omallatunnolla ottaa pari "hassua" :D
 
Heipä hei! =)
Täällä täti tuli kylään ja kivut on sen mukaset.. Ja rupee toivot olemaan lopussa kun alkaa nyt sit yk4.. :(
Niin että miehen kanssa sovittiin että ruvetaan tjottailemaan vaan.. Ei oo sitte niin paljon stressiä :)
Mutta mä käyn ilmottelemassa aina välillä kuulumisia =)

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia muille!!! =)
 
:heart:MAANANTAI 2.2.2009 :heart:



E-V-A...............kp10/22-33..........yk5.................kolmas toiveissa
kaz..................kp1/29-30............yk8............ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp9/28-36.........yk6..............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp14/28.............yk13.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp31/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp7/29-33.............yk5................neljäs toiveissa
Filuuri.............kp3/27-30..........yk4................toinen toiveissa
SantaMaria.....kp31/27................yk5................toinen toiveissa
Niinuska05....kp?/27-29............yk4...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp27/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp10/?..............yk3(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84..........kp32/26-35 .........yk?......................?
äippäliini83....kp5/25-29................yk2................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp29/29-34....yk3.............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:


ma 2.2
ti 3.2
ke 4.2

HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
 
niinuska ja filuuri :hug: on tää välillä rankkaa.. mutta ei auta ku jaksaa jatkaa ja pitäis olla viel stressaamatta :D

).( pieni vuoto jatkuu edelleen.. ( tosiaan 12 päivää vuotanu jo jotain) ajattelin tosiaan testata kun normaalikierron mukaan menkat myöhässä eli torstaina. Jospa tää onkin jotain raskauteen liittyvää vaikkei kovin hyvältä näytäkkään.

delfis testasitko uusix?

Niin ja jos päivissä jotain heittoa ni ilmotelkaa.. aina ku monta päivää päivityksen välillä ni voin mennä laskuissa sekasin.


kaz tuohan meille se eka helmikuun plussa, hyvältä kuulostaa :heart:
 

Yhteistyössä